Daar heb ik alle comics vanquote:
Mooie sluitpostquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, bijna vol.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
Jij verdiend ze wel aan de lopende band zo, hè Elegy?
Ik heb die ook allemaalquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
GMTAquote:
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
Lekkere muziek hè?quote:
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb een gesigneerde tekening van WitchbladeEn een gecertificeerde artbook van Darkchylde
En ohja, nog een paar swimsuit editions(ik ben soms zó'n nerd hè...
)
Ik vond de tekenfilmserie leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Oeh, als je dat zou willen doen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Tales of the Witchblade is datquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine was
Inderdaad! Toffe comics!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tales of the Witchblade is datHeb ik ook
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Jajaja Bateman, ik weet, ik weet
[..]
Oeh, als je dat zou willen doen...![]()
Wat ik jammer vond aan de live action film was dat er ontzettend in was gesneden. Ze hadden er een PG-13 of (de director's cut) M rating aan gehangen. De tekenfilm is veel donkerder en grimmiger en de comic is natuurlijk helemaal kick assOok was het jammer dat ze er qegens copyright etc. niet Chapel konden opvoeren maar daarvoor Priest moesten gebruiken.
Wat me echt ontzettend gaaf zou lijken is als ze de eerste vier delen van Curse of the Spawn verfilmen als een CGI of animatie. En dan gewoon echt goed R rated. Dat zullen ze echter nooit gaan doen denk ik
Sin City en The Crow vind ik de beste comic verfilmingen tot nu toe, ook geen compromis om het luchtiger/toegankelijker te maken
Deel 2 komt nog ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.
Sin City vond ik een geweldige film. Echt een van mijn favoriete films. Wil de strip graag lezen, want Frank Miller is ook erg betrokken geweest bij de film waardoor je ziet dat de scènes exact zo zijn als in de strip. (denk ik) Ik hoorde ook dat er dit jaar een deel 2 uit zou komen, maar daar heb ik verder niks meer van gehoord.
Ja, ik heb deze box:quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
JIj had die tekenfilm van Spawn ook toch, Elegy?
Die heb ik namelijk nog nooit gezien.
Moet nog een Blu Ray dvd-speler kopen, maar aangezien ik ook een console wil kan ik dan beter een PS3 kopen denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 2 komt nog ja.
En ik heb toevallig gisteren de Blu Ray versie van Sin City gechecked, mooi hoor. (wij brengen die uit)
Wat doe jij voor werk en hebben ze daar nog mensen nodig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 2 komt nog ja.
En ik heb toevallig gisteren de Blu Ray versie van Sin City gechecked, mooi hoor. (wij brengen die uit)
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk en hebben ze daar nog mensen nodig?
Films
Ze stonden laatst in Rotterdam geloof ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkere muziek hè?
Zodra ze in NL optreden wil ik erheen.
vetquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.
Ja, in september geloof ik. Ik ontdekte de muziek pas toen ze net al hun concerten gehad hadden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stonden laatst in Rotterdam geloof ik.
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor, enige voordeel is inderdaad het feit dat ik iets inkoop waar ik wat mee heb, want ook ik ben film-liefhebber.quote:
Hebben ze nog personeel nodig op de afdeling marketing/communicatie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.
Zo te zien wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hebben ze nog personeel nodig op de afdeling marketing/communicatie?
Ik vertaal weleens stukken van films, maar dan kun je de film wel dromenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor, enige voordeel is inderdaad het feit dat ik iets inkoop waar ik wat mee heb, want ook ik ben film-liefhebber.
Doe liever dit dan voor 200 euro meer p/m potloden inkopen bv.
Ik ga solliciterenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja.
www.rcv.nl
Hebben "jullie" dan ook op het bedrijf soort van bioscopen/viewing area'squote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja.
www.rcv.nl
Yep, we hebben een eigen bioscoop(je) in 't pand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hebben "jullie" dan ook op het bedrijf soort van bioscopen/viewing area's?
quote:
Ja, maar jij komt dan ook uit Brabant.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef dawg het volgende:
Bon jour. Ik zie al dat ik een totaal andere smaak heb dan wat er tot nu toe hier genoemd is.
Dappere dooddoeners uit Deventer. Het allitereert zelfsquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt dan ook uit Brabant.
Need I say more?
Voor iemand die zo ageert tegen Brabant ben je er de laatste tijd wel regelmatig te vinden, jongedame.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt dan ook uit Brabant.
Need I say more?
Die film vind je of heel stoer of helemaal niets. Ik val onder het laatste.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De allerbeste film ooit is trouwens :
[ afbeelding ]
Erg goeie film idd, maar ik vind het altijd moeilijk om te bepalen welke film ik nou de beste ooit vind.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De allerbeste film ooit is trouwens :
[ afbeelding ]
Dat is puur vanwege het cultuursnuiven en het opleuken van het Zuiden des Lands met mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor iemand die zo ageert tegen Brabant ben je er de laatste tijd wel regelmatig te vinden, jongedame.
Hij is op zich wel goed verfilmd. Maar in dezelfde richting heb ik meer met Naked Lunch en zeker met de Illuminatus Trilogie. Die laatste is pertinent onverfilmbaar trouwens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die film vind je of heel stoer of helemaal niets. Ik val onder het laatste.
Ik zal je helpen en Se7en eruit gooien vanwege interne inconsistentie. Weer een keuze minder, graag gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erg goeie film idd, maar ik vind het altijd moeilijk om te bepalen welke film ik nou de beste ooit vind.
Heb wat dat betreft bijvoorbeeld V for Vendetta, Scarface en Se7en ook wel in mijn top zoveel van favorieten staan.
Alledrie totaal andere films, dus ik zou niet weten welke ik dan het beste vindt.
Se7en is tofquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je helpen en Se7en eruit gooien vanwege interne inconsistentie. Weer een keuze minder, graag gedaan.
V for Vendetta natuurlijk. Prachtfilm!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
Erg goeie film idd, maar ik vind het altijd moeilijk om te bepalen welke film ik nou de beste ooit vind.
Heb wat dat betreft bijvoorbeeld V for Vendetta, Scarface en Se7en ook wel in mijn top zoveel van favorieten staan.
Alledrie totaal andere films, dus ik zou niet weten welke ik dan het beste vindt.
Ha! Cultuursnuiven in Brabant.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is puur vanwege het cultuursnuiven en het opleuken van het Zuiden des Lands met mijn aanwezigheid.
Tenzij die happy CL bij elke dvd is ingebrand, maakt dat de film niet beter.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Se7en is tof.
Die heb ik met m'n papa in de bios gezien toen ik 13 was![]()
.
Gwyneth's hoofd in een doos maakt veel goed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij die happy CL bij elke dvd is ingebrand, maakt dat de film niet beter.
Dat vraagt om een director's cut inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gwyneth's hoofd in een doos maakt veel goed.
Ik heb die film nog niet gezien (FALILV that is)quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond ik ook tof ja. Net als Being John Malkovic. Erg aparte film, maar erg gaaf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef mrbox het volgende:
V for Vendetta met kale mevr. Portman![]()
Hoewel ik zelf Eternal Sunshine of the Spotless Mind als een van mijn favo films zie
Die is ook goed idd. Het vervolg, Ken Park is ook goed. En heb ik op dvd. Natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:39 schreef Kluts het volgende:
Wat ik trouwens ook een heel goeie film vond: Kids. Erg indrukwekkend.
http://www.imdb.com/title/tt0113540/
Is dat een vervolg daarop? Wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die is ook goed idd. Het vervolg, Ken Park is ook goed. En heb ik op dvd. Natuurlijk
Mwah, ik vind zombies met de snelheid en uithoudingsvermogen van een topatleet niet zo tof. Langzame zombies, dat is echt koel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft ook briljant, misschien wel de tofste remake ooit.
Nuja, niet echt een vervolg, meer een film van dezelfde regisseur met min of meer hetzelfde themaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat een vervolg daarop? Wist ik niet eens!
Ik twijfel tussen I Am Sam, of Passion Of The Christ.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
Welke film heeft het meeste indruk op jullie gemaakt ?
Ik vond trade erg heftig:
http://ia.media-imdb.com/(...)V1._SX269_SY400_.jpg
Der Untergang. Die man die Adolf Hitler speelt, doet dat zo overtuigend dat het een echt mens wordt en je zelfs een soort sympathie voor hem begint te krijgen. Wel een beetje een film waar wat achtergrondinfo kennen geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel BR 2 dan weer stukken minder isquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Gave film.
[ afbeelding ]
Zieke film.
[ afbeelding ]
Zulke slechte B-horror dat het weer leuk wordt.
BR2! dies beter!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Gave film.
[ afbeelding ]
Zieke film.
[ afbeelding ]
Zulke slechte B-horror dat het weer leuk wordt.
Die langzame "blauwe"(!) zombies uit het origineel van Dawn of the Dead.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zombies met de snelheid en uithoudingsvermogen van een topatleet niet zo tof. Langzame zombies, dat is echt koel.
Qua zombiefilms zijn deze erg goed:
* De Living Dead trilogie (minus de remake en Land...)
* Braindead
* Dellamorte Dellamore (is eigenlijk meer een sprookje)
* City of the living dead
* Heel veel films van Fulci en Argento
Ik wacht met smart op de verfilming van World War Z
Die vond ik nou echt weer geen zak aan.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
Ken je dan ook Shawn of the dead toevallig? Briljant!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
Die langzame "blauwe"(!) zombies uit het origineel van Dawn of the Dead.
Zombiefilms zijn echt een genre op zich. Je moet ervan houden, maar ik vind de lachwekkendheid vaak geweldig.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet die film met die epilepsiestukjes ertussen, als ze allen drugs nemen? Mams die speedpillen van de dokter krijgt om af te vallen. Die gast die zijn arm helemaal verrot heeft gespoten? Die toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een heerlijke feel-bad movie met een prachtige soundtrack...
Daar deed de hoes mij ook al aan denken. Ik miste de naam Miyazaki al op de hoes. Ik was een maand geleden nog in het Ghibli museum trouwens!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef Elegy het volgende:
De pijn van het zijn. Absoluut niet voor iedereen weggelegd (daar is het te traag en te melancholisch voor). Voor liefhebbers van de Ghibli studio wel, trouwens
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef dawg het volgende:
Is dat niet die film met die epilepsiestukjes ertussen, als ze allen drugs nemen? Mams die speedpillen van de dokter krijgt om af te vallen. Die gast die zijn arm helemaal verrot heeft gespoten? Die toch?
Tuurlijk ken ik die. Vond hem wel grappig, maar wel heel anders dan anders.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je dan ook Shawn of the dead toevallig? Briljant!
Hij is erg mooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar deed de hoes mij ook al aan denken. Ik miste de naam Miyazaki al op de hoes. Ik was een maand geleden nog in het Ghibli museum trouwens!
Dan hoop ik dat je geen kleine-kinderen-allergie hebt...quote:
Kleine kinderenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geen kleine-kinderen-allergie hebt...
Als je bij me komt eten weet ik een verjaardagscadeautje voor jequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
Oh, en LA Confidential vind ik trouwens ook een gave film.
Die ik nog niet heb.
Ik moet nodig DVD's gaan kopen.
Elegy gaat een PS3 kopen voor Kluts, met LA Confidential op BR.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je bij me komt eten weet ik een verjaardagscadeautje voor je
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elegy gaat een PS3 kopen voor Kluts, met LA Confidential op BR.
Nee dat schiet op geld aan luxe uitgeven als je wat wintquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.
Bij een winnend staatslot, that is
Bram Stoker's Draculaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die film nog niet gezien (FALILV that is)
In mijn favorieten staan onder andere:
* Shawshank Redemption (jaja, cliché)
* 5 Centimeters per Second (melancholie![]()
![]()
)
* Night of the living dead
* Ghost in the shell
* The virgin suicides
* Savior (diepe indruk achtergelaten)
* Der Untergang
* Amélie
* The Matrix
* Romeo & Juliette (oud engels met moderne setting, briljant!)
* Bram Stoker's Dracula
* Se7en
* Nosferatu: Eine Symphonie des Grauens
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat schiet op geld aan luxe uitgeven als je wat wint
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bram Stoker's Dracula. Ik ga binnenkort echt de special edition kopen, ik wist niet eens dat die bestond
![]()
![]()
.
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen of iets in die richting dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangen
En wat moet je anders met geld?
Dus als je 5 euro op je staatslot hebt gewonnen koopt je dat allemaal voor klutsquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.
Bij een winnend staatslot, that is
Uitgeven natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangen
En wat moet je anders met geld?
Ik had een paar jaar geleden een ontzettend mooi boek over de film gekocht, ik was alweer vergeten dat ik die hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]Aan de film is niks gewijzigd maar er zitten wel meer extra's bij. Da's wel interessant om te kijken
Ik zou een huis voor mijn zus en zwager kopen, vrijstaand met een grote tuin zodat mijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen ofzo dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.
Echt niet dat ik mijn geld aan allerlei andere mensen zou uitgeven. Als ik 15 miljoen win zet ik voor mijn broertje en zusje elk een miljoen vast, wat ze dan in de loop der jaren stukje bij beetje krijgen. Maar verder zou ik het echt niet aan anderen gaan uitgeven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen of iets in die richting dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus als je 5 euro op je staatslot hebt gewonnen koopt je dat allemaal voor kluts
Jawel, jawel, ik help ook wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uitgeven natuurlijk!
Maar jij ging ook helpen koken, weet je nog?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een ontzettend mooi boek over de film gekocht, ik was alweer vergeten dat ik die haden kwam hem laatst ineens tegen. Was er opnieuw heel erg blij mee
.
Zo ook niet, maar aan familie en vrienden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt niet dat ik mijn geld aan allerlei andere mensen zou uitgeven. Als ik 15 miljoen win zet ik voor mijn broertje en zusje elk een miljoen vast, wat ze dan in de loop der jaren stukje bij beetje krijgen. Maar verder zou ik het echt niet aan anderen gaan uitgeven.
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou een huis voor mijn zus en zwager kopen, vrijstaand met een grote tuin zodat mijnnichtje en neefje
daar lekker in kunnen spelen. En een leuk vakantiehuis voor mijn ouders, ook met tuin waar de
hond
lekker kan loslopen.
En voor mezelf een Nissan Skyline GT-R R34En een garage
Boeiend. Als er een kras op zit ruil ik 'm wel om voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Eén auto lijkt me wel voldoende, en dan wel eentje die ik ergens durf te parkeren zonder de angst dat hij gejat of bekrast wordt.
Dan koop je toch gewoon weer een nieuwequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Eén auto lijkt me wel voldoende, en dan wel eentje die ik ergens durf te parkeren zonder de angst dat hij gejat of bekrast wordt.
En een bobline en vette wagensquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.
En een nieuwe Mini Cooper Sport.
En misschien ook nog een Aston Martin DB9 V8 Vantage.
En een lel van een keet in een veel te warm land en een appartement in Den Haag ofzo.
Misschien moet ik ooit maar een staatslot kopen. Heb 1 keer meegedaan, en wel wat gewonnen.
15 euro ofzo.
Success, geloof dat ze er 500 van maken en bijna allemaal zijn ze al verkocht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.
En een nieuwe Mini Cooper Sport.
En misschien ook nog een Aston Martin DB9 V8 Vantage.
En een lel van een keet in een veel te warm land en een appartement in Den Haag ofzo.
Misschien moet ik ooit maar een staatslot kopen. Heb 1 keer meegedaan, en wel wat gewonnen.
15 euro ofzo.
Gewoon een garage of een loods kopen waar je ze allemaal kan stallenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Je kan ook de S15 kopen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Success, geloof dat ze er 500 van maken en bijna allemaal zijn ze al verkocht.
Nissan Silvia S14 komt er hier dan mocht ik ooit wat winnen.
[ afbeelding ]
Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
En een bobline en vette wagens![]()
![]()
? ohnee, bindingsangst
Het appartement onder mij komt hoogstwaarschijnlijk vrij, dus als je in elk geval een goede bovenbuur wil...
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Dát is pas een patserbak.![]()
![]()
![]()
Skyline R34 > S14quote:
Je bent altijd welkom voor een kopje suikerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.
Als ik dan een kopje suiker kom lenen, blijf ik alleen wel lang hangen dus.
En ik ben een nogal aanwezig typje, dus daar moet je tegen kunnen.
Als ik zoveel geld heb dat ik me een Pagani Zonda kan veroorloven moet ik niks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een kopje suiker
Dat gebruik ik zelf toch niet
Daar kan ik wel tegen hoor, en anders zet ik gewoon mijn geluidsset aan
Supra is ook een toffe bakquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.
Terreur tot aan je voordeurrrrrrr!
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.
En Slayer natuurlijk. Die roeleren. Hard. Natuurlijk
Plus, elke ochtend bovenop Kluts wakker worden is uiteraard ook van hoge patsfactor
Ik noem het ricers, ze racen en ze komen uit het land waar men rijst eetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaan
Mwah, ik vind persoonlijk de Supra, Impreza en Evo niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.
En voor de rest: geef mij maar een Mini Cooper S, laatste model.![]()
![]()
Slayer werkt altijd:quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.
En uiteraard.
Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik noem het ricers, ze racen en ze komen uit het land waar men rijst eet
Dit vind ik een toffe bak
Maar die zullen jullie vast veel te plastic vinden
Das juist het hele idee van zo'n autoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.
Alleen die kleur zou ik zelf niet kiezen.
Ik vind de kleur wel stoer eigenlijk. Meestal zie je ze in het wit, zwart, gungrey of blauw, dit is weer iets heel andersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.
Alleen die kleur zou ik zelf niet kiezen.
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das juist het hele idee van zo'n auto
Maar die valt nog wel mee Elegy heeft teminste nog wat motorinhoud.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke auto's allemaal
JBquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke auto's allemaal
Opzich is dat wel weer knap, als het ook goed afgewerkt is. Zal ook best veel tijd in zijn gestoken dan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel.
Hier in Deventer rijden heel veel van die auto's rond die aan de buitenkant ultiem gepimpt zijn, maar qua motorinhoud en dergelijke gewoon nog standaard zijn. Dat vind ik zo pauper.
Er rijdt hier ook een "Ferrari" rond, wat eigenlijk een Honda-onderstel is met een Ferrari-ombouw zegmaar. Te triest gewoon.
Het is leuker als ze een standaard uitziende auto motorisch helemaal opfokken. Sleepersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel.
Hier in Deventer rijden heel veel van die auto's rond die aan de buitenkant ultiem gepimpt zijn, maar qua motorinhoud en dergelijke gewoon nog standaard zijn. Dat vind ik zo pauper.
Er rijdt hier ook een "Ferrari" rond, wat eigenlijk een Honda-onderstel is met een Ferrari-ombouw zegmaar. Te triest gewoon.
Het zag er gewoon uit als een Ferrari op een Honda onderstel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Opzich is dat wel weer knap, als het ook goed afgewerkt is. Zal ook best veel tijd in zijn gestoken dan.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zag er gewoon uit als een Ferrari op een Honda onderstel.
Zie hier ook wel eens een gepimpte brommobiel rijden. Daar zit zo'n hele dikke vent in, altijd keiharde muziek (dat ding stuitert zowat over de weg) aan, en dan van die luchtinlaten en spoilers erop. De eerste keer dat ik dat zag heb ik echt keihard gelachen.
Die zag je veel rondrijden in Japan. Stiekem best een grappige auto om te zien...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is een leuke auto
[ afbeelding ]
Die valt in het echt zwaar tegen...quote:
Nee joh. Die auto is geil.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die auto verpest de hele foto
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.
Nou...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
Ja, t PAST, vooruit...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij weet daar alles van
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
[..]!
Leest ie hier nou nog steeds mee dan
Exen hebben idd echt niet alleen maar vervelende kanten, anders had je het niet met hem uitgehouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.
1) Heel mooie kindjes gemaakt![]()
![]()
2) Me altijd duidelijk gemaakt dat hij me heel erg mooi vond
Verder is er idd weinig positiefs over te zeggen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.domme eikel
Oh dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeft
Z'n nieuwe vriendin stalken ofzo
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Op Spettacolo waren er een stuk of 3, in het echt vond ik ze net zo tof als op de fotoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die valt in het echt zwaar tegen...
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Haha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?
Een hele hoop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Oh ja, da's waarquote:
* Elegy is Lord of the Deadquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar. Je mag haar hebben
.
Haha, was het er zo eentje die liever WoW speelde dan met jou speelde ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Allemaal pluspunten idd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date niet
En ik heb zombiefilms
Vooroordelen PBquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha, was het er zo eentje die liever WoW speelde dan met jou speelde ?
ik speel ook WoW
PM me je lijstje maar, dan kan ik zien wat ik er mee kan doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Allemaal pluspunten idd.
Alleen ik heb een nogal uitgebreid wensenlijstje. Niet dat iemand daar volledig aan kan/moet voldoen, maar toch.
Dat is uiteraard een probleem, maar niet noodzakelijk dat van WoW. Of van Kluts blijkbaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tarren Mill, Horde.quote:
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik speel ook WoW
Voor iemand die net als ik niet date, ben je best nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
PM me je lijstje maar, dan kan ik zien wat ik er mee kan doen
Ah, het was een die-hard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.
Wat nog het meest lullige van alles is: Toen ik bij hem wegging, is hij gestopt met WoW. Omdat "hij doorhad dat het een veel te grote invloed op zijn leven had en hij verslaafd was".
Dude! Dat probeer ik je al 2 jaar te vertellen, dacht ik toen.
Kortom, mannen die WoW-verslaafd zijn.
Er is trouwens niemand die zoveel over dat spel weet zonder het ooit gespeeld te hebben als ik.
Precies. Dat zou net zo irritant zijn als wanneer hij vier keer per week moest "overwerken" met zijn secretaressequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.
Er is niet zoiets als teveel kennis. En kennis is altijd goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor iemand die net als ik niet date, ben je best nieuwsgierig.
Lekker rustig joh, een van mijn exen speelde 3 keer per week of zo een hele avond Call of Duty - laat lekker gaan. Ik vermaak me verder wel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat nog het meest lullige van alles is: Toen ik bij hem wegging, is hij gestopt met WoW. Omdat "hij doorhad dat het een veel te grote invloed op zijn leven had en hij verslaafd was".
Dude! Dat probeer ik je al 2 jaar te vertellen, dacht ik toen.
Kortom, mannen die WoW-verslaafd zijn.
Er is trouwens niemand die zoveel over dat spel weet zonder het ooit gespeeld te hebben als ik.
Hangt er van af. Als het nu een instance van uren is, ja, dan wel. Is het nog een quest van hooguit twintig minuutjes dan ronden we die af. Bij eerdere afspraken (en avondeten valt daar onder) is het anders natuurlijk, "ik was aan het gamen en 'vergat' de tijd" pik ik zelf net zo min als excuus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal iig nooit WoW kiezen boven iets anders ofzo, als ik midden in een instance zit en vrienden bellen me op om wat te gaan doen ofzo, dan is het ''cya later guys'' in WoW.
Maar Call of Duty is anders. Daar kan je in schietenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker rustig joh, een van mijn exen speelde 3 keer per week of zo een hele avond Call of Duty - laat lekker gaan. Ik vermaak me verder wel hoor
ah ja, avond etenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als het nu een instance van uren is, ja, dan wel. Is het nog een quest van hooguit twintig minuutjes dan ronden we die af. Bij eerdere afspraken (en avondeten valt daar onder) is het anders natuurlijk, "ik was aan het gamen en 'vergat' de tijd" pik ik zelf net zo min als excuus.
Ik kwam net een berichtje tegen over albinokinderen in Burundi wat ik niet had hoeven weten. Dus nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als teveel kennis. En kennis is altijd goed
The Venture Co. Horde zit ik nu. Ook vanaf release met tussenpauzes gespeeld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tarren Mill, Horde.![]()
Speel het al sinds release, met een paar pauzes tussendoor, en vrij casual ook.
Zal iig nooit WoW kiezen boven iets anders ofzo, als ik midden in een instance zit en vrienden bellen me op om wat te gaan doen ofzo, dan is het ''cya later guys'' in WoW.
Ik ben niet bepaald iemand die zich de kaas van het brood laat eten, dus dat deed ik op een gegeven moment ook. Ik ben geen huissloofje ofzo. En het had dus echt geen zin.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, avond eten
Ik zou gewoon lekker zelf gaan eten als ie na 2 keer roepen niet komt. Na 3 keer goor koud eten merkt ie het vanzelf wel
Ik ben zijn moeder niet.
Die van mijn denkbeeldige vriend, that is
Geef ze een paar Kalashnikovs met voldoende munitie en het probleem lost zich vanzelf opquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kwam net een berichtje tegen over albinokinderen in Burundi wat ik niet had hoeven weten. Dus nee.
Mwah. CoD:OU roeleert gewoon keihard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
Call of Duty
Quake2 en Team Fortress Classic dat waren pas schieters.
Het maakt me niet uit dát iemand gamed, maar het gaat om de mate waarin. En dan nog kun je gewoon vaak spelen, of er gewoon verslaafd aan zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Call of Duty is anders. Daar kan je in schietenen schieten is tof
En potjes duren nooit langer dan pakweg 20 minuten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geef ze een paar Kalashnikovs met voldoende munitie en het probleem lost zich vanzelf op
[..]
Mwah. CoD:OU roeleert gewoon keihard.
En Unreal Tournament '99 natuurlijk. Maar dat is logisch
Ik ben er vandoor, de file roept.
Dag allemaal![]()
Tja, zijn probleem als het eten niet lekker meer is hoor. Ik kan me er niet druk over maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald iemand die zich de kaas van het brood laat eten, dus dat deed ik op een gegeven moment ook. Ik ben geen huissloofje ofzo. En het had dus echt geen zin.
Dat eten is alleen maar een van de vele voorbeelden.
Dat heeft inderdaad wel zijn charme, jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Ripley het volgende:
Overigens een van de redenen dat ik graag alleen woon als ik een relatie heb. Dan kunnen we een aantal avonden per week net zoveel gamen/ANTM kijken/shoppen als we zelf willen en zijn die overige avonden wat specialer
Precies. Dat is ook gewoon lekker. Ik vind het heerlijk om lekker alleen thuis te zijn en gewoon maar wat aan te klooien. Als ik samenwoon heb ik na een paar dagen echt zoiets van: Kun je niet ff weg ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, zijn probleem als het eten niet lekker meer is hoor. Ik kan me er niet druk over maken.
Overigens een van de redenen dat ik graag alleen woon als ik een relatie heb. Dan kunnen we een aantal avonden per week net zoveel gamen/ANTM kijken/shoppen als we zelf willen en zijn die overige avonden wat specialer
Ik ben niet zo'n samenwoner geloof ik
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:45 schreef Litpho het volgende:
Dat heeft inderdaad wel zijn charme, ja.
Het is ook net wat je er zelf van maakt, al ga je op dat soort dingen letten schiet het meestal ook niet op.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Leugensch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Q.!quote:
Het tofste aan samenwonen vond ik idd wel dat je allebei in huis iets compleet anders aan het doen bent, en het toch op de een of andere manier gezellig is. Moeilijk uit te leggen, maar samenwonen heeft echt wel zijn goeie kanten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt gewoon van de persoon af. Als je met de juiste persoon samenwoont, hoef je voor je gevoel je vrijheid niet op te geven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vraag me af of ik het uberhaupt nog wel zou kunnen, samenwonen.
Bijna 6 jaar in mijn eentje wonen heeft me toch wel erg doen wennen aan vrijheid.
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks wat je met een 'wordt het niet es tijd dat jij met goede vriend X een biertje gaat drinken?' niet kunt oplossen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.
Z'n basic instinct vermoed ik...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:
Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Met jou kan ik praten.quote:
Topper.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Ook al ga ik je ass kicken met Sensible Soccer uiteraard.
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.
IJslepel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent het accentje op de í vergeten.
Bwabants accentje is tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.
Schroevendraaier ook goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
Bwabants? Ik ken wel Brabants..quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sprak het even op zijn Deventers uit.
Well played, sir.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sprak het even op zijn Deventers uit.
Gelukkig praat ik geen Deventers!quote:
Ook al een paar jaar niet meer, dus echt alle Spawns heb ik dan niet ook echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze box:
[ afbeelding ]
Maar dan op dvdTis wel een lange zit hoor, in totaal 18 episodes van ongeveer 20-30 minuten: http://en.wikipedia.org/wiki/Spawn_(TV_series)
"I scream, you scream, we all scream for icecream" Billie Kincaid
@B. Inderdaad jammer, maar zoals het huidige Spawn loopt (ben alweer een tijd niet in de comiczaak geweest, maar eens doen) vind ik het ook best okee. Het hele Armageddon verhaal was ontegenzeggelijk gaaf. En alles opnieuw opbouwen nu vind ik ook best goed. Ook wel een interessante rol van Nyx
Oh enne, Sin City en The 300 heb ik ook natuurlijk op dvd
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef katuitdeboom het volgende:
Hoi singles![]()
alles goed met iedereen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef katuitdeboom het volgende:
Hoi singles![]()
alles goed met iedereen?
Hij kwam later nog eens terug, in de derde Sphere geloof ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook al een paar jaar niet meer, dus echt alle Spawns heb ik dan niet ook echtMaar weereens gaan shoppen, hoop centjes uitgeven
Billie Kincaid, ja wat een figuur. Die werd me toch aan stukken gescheurd.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
Van dit liedje word ik gewoon blij en vrolijk.
Heb je shuffle aanstaan ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
Van dit liedje word ik gewoon blij en vrolijk.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef mrbox het volgende:
stuitert ff mee
WTF Dit is wel de juiste
Ik ben in alles van de hak op de tak. Qua praten, qua doen, en ook qua muziek.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je shuffle aanstaan ofzohoe komt dat er zo tussen de stuiter nummers ineens tussendoor ?
Eh..quote:
Ja gemerkt, vandaar die vage nummers er tussendoor af en toequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben in alles van de hak op de tak. Qua praten, qua doen, en ook qua muziek.
Daar kan ik toch niks mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eh..
Auto's/samenwonen/takkeherrie.
Dat was het wel ongeveer.
Aan jou om een nieuw gespreksonderwerp erin te gooien dan!quote:
voorbind-dildo en eerst eens bij hemquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Laten we het dan maar hebben over keiharde anale seks. Ik weiger dat te doen met iemand die niet mijn partner is en daarom is mijn fuckbuddy hevig teleurgesteld.
Ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Laten we het dan maar hebben over keiharde anale seks. Ik weiger dat te doen met iemand die niet mijn partner is en daarom is mijn fuckbuddy hevig teleurgesteld.
Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Waarom niet met je fuckbuddy en wel met je partner?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Spuit 11.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan toch gewoon?
Anders een voorbinddildo kopen en.....ja je weet wel wat ik bedoel
Omdat er dingen moeten zijn die alleen voorbehouden zijn aan een partner, wat je bij een fuckbuddy niet doet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet met je fuckbuddy en wel met je partner?
Dan heb ik de goede vrouwen ontmoet blijkbaar indertijd...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
Omdat er dingen moeten zijn die alleen voorbehouden zijn aan een partner, wat je bij een fuckbuddy niet doet.
It's a girl thing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |