Daar heb ik alle comics vanquote:
Mooie sluitpostquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, bijna vol.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
Jij verdiend ze wel aan de lopende band zo, hè Elegy?
Ik heb die ook allemaalquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
GMTAquote:
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
Lekkere muziek hè?quote:
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb een gesigneerde tekening van WitchbladeEn een gecertificeerde artbook van Darkchylde
En ohja, nog een paar swimsuit editions(ik ben soms zó'n nerd hè...
)
Ik vond de tekenfilmserie leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Oeh, als je dat zou willen doen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Tales of the Witchblade is datquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine was
Inderdaad! Toffe comics!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tales of the Witchblade is datHeb ik ook
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Jajaja Bateman, ik weet, ik weet
[..]
Oeh, als je dat zou willen doen...![]()
Wat ik jammer vond aan de live action film was dat er ontzettend in was gesneden. Ze hadden er een PG-13 of (de director's cut) M rating aan gehangen. De tekenfilm is veel donkerder en grimmiger en de comic is natuurlijk helemaal kick assOok was het jammer dat ze er qegens copyright etc. niet Chapel konden opvoeren maar daarvoor Priest moesten gebruiken.
Wat me echt ontzettend gaaf zou lijken is als ze de eerste vier delen van Curse of the Spawn verfilmen als een CGI of animatie. En dan gewoon echt goed R rated. Dat zullen ze echter nooit gaan doen denk ik
Sin City en The Crow vind ik de beste comic verfilmingen tot nu toe, ook geen compromis om het luchtiger/toegankelijker te maken
Deel 2 komt nog ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.
Sin City vond ik een geweldige film. Echt een van mijn favoriete films. Wil de strip graag lezen, want Frank Miller is ook erg betrokken geweest bij de film waardoor je ziet dat de scènes exact zo zijn als in de strip. (denk ik) Ik hoorde ook dat er dit jaar een deel 2 uit zou komen, maar daar heb ik verder niks meer van gehoord.
Ja, ik heb deze box:quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
JIj had die tekenfilm van Spawn ook toch, Elegy?
Die heb ik namelijk nog nooit gezien.
Moet nog een Blu Ray dvd-speler kopen, maar aangezien ik ook een console wil kan ik dan beter een PS3 kopen denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 2 komt nog ja.
En ik heb toevallig gisteren de Blu Ray versie van Sin City gechecked, mooi hoor. (wij brengen die uit)
Wat doe jij voor werk en hebben ze daar nog mensen nodig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 2 komt nog ja.
En ik heb toevallig gisteren de Blu Ray versie van Sin City gechecked, mooi hoor. (wij brengen die uit)
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk en hebben ze daar nog mensen nodig?
Films
Ze stonden laatst in Rotterdam geloof ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkere muziek hè?
Zodra ze in NL optreden wil ik erheen.
vetquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.
Ja, in september geloof ik. Ik ontdekte de muziek pas toen ze net al hun concerten gehad hadden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stonden laatst in Rotterdam geloof ik.
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor, enige voordeel is inderdaad het feit dat ik iets inkoop waar ik wat mee heb, want ook ik ben film-liefhebber.quote:
Hebben ze nog personeel nodig op de afdeling marketing/communicatie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk als inkoper/planner op de logistieke afdeling van een film-distributeur.
Zo te zien wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hebben ze nog personeel nodig op de afdeling marketing/communicatie?
Ik vertaal weleens stukken van films, maar dan kun je de film wel dromenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor, enige voordeel is inderdaad het feit dat ik iets inkoop waar ik wat mee heb, want ook ik ben film-liefhebber.
Doe liever dit dan voor 200 euro meer p/m potloden inkopen bv.
Ik ga solliciterenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja.
www.rcv.nl
Hebben "jullie" dan ook op het bedrijf soort van bioscopen/viewing area'squote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja.
www.rcv.nl
Yep, we hebben een eigen bioscoop(je) in 't pand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hebben "jullie" dan ook op het bedrijf soort van bioscopen/viewing area's?
quote:
Ja, maar jij komt dan ook uit Brabant.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef dawg het volgende:
Bon jour. Ik zie al dat ik een totaal andere smaak heb dan wat er tot nu toe hier genoemd is.
Dappere dooddoeners uit Deventer. Het allitereert zelfsquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt dan ook uit Brabant.
Need I say more?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |