Bwabants? Ik ken wel Brabants..quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sprak het even op zijn Deventers uit.
Well played, sir.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sprak het even op zijn Deventers uit.
Gelukkig praat ik geen Deventers!quote:
Ook al een paar jaar niet meer, dus echt alle Spawns heb ik dan niet ook echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze box:
[ afbeelding ]
Maar dan op dvdTis wel een lange zit hoor, in totaal 18 episodes van ongeveer 20-30 minuten: http://en.wikipedia.org/wiki/Spawn_(TV_series)
"I scream, you scream, we all scream for icecream" Billie Kincaid
@B. Inderdaad jammer, maar zoals het huidige Spawn loopt (ben alweer een tijd niet in de comiczaak geweest, maar eens doen) vind ik het ook best okee. Het hele Armageddon verhaal was ontegenzeggelijk gaaf. En alles opnieuw opbouwen nu vind ik ook best goed. Ook wel een interessante rol van Nyx
Oh enne, Sin City en The 300 heb ik ook natuurlijk op dvd
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef katuitdeboom het volgende:
Hoi singles![]()
alles goed met iedereen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef katuitdeboom het volgende:
Hoi singles![]()
alles goed met iedereen?
Hij kwam later nog eens terug, in de derde Sphere geloof ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook al een paar jaar niet meer, dus echt alle Spawns heb ik dan niet ook echtMaar weereens gaan shoppen, hoop centjes uitgeven
Billie Kincaid, ja wat een figuur. Die werd me toch aan stukken gescheurd.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
Van dit liedje word ik gewoon blij en vrolijk.
Heb je shuffle aanstaan ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
Van dit liedje word ik gewoon blij en vrolijk.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef mrbox het volgende:
stuitert ff mee
WTF Dit is wel de juiste
Ik ben in alles van de hak op de tak. Qua praten, qua doen, en ook qua muziek.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je shuffle aanstaan ofzohoe komt dat er zo tussen de stuiter nummers ineens tussendoor ?
Eh..quote:
Ja gemerkt, vandaar die vage nummers er tussendoor af en toequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben in alles van de hak op de tak. Qua praten, qua doen, en ook qua muziek.
Daar kan ik toch niks mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eh..
Auto's/samenwonen/takkeherrie.
Dat was het wel ongeveer.
Aan jou om een nieuw gespreksonderwerp erin te gooien dan!quote:
voorbind-dildo en eerst eens bij hemquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Laten we het dan maar hebben over keiharde anale seks. Ik weiger dat te doen met iemand die niet mijn partner is en daarom is mijn fuckbuddy hevig teleurgesteld.
Ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Laten we het dan maar hebben over keiharde anale seks. Ik weiger dat te doen met iemand die niet mijn partner is en daarom is mijn fuckbuddy hevig teleurgesteld.
Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Waarom niet met je fuckbuddy en wel met je partner?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
Spuit 11.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan toch gewoon?
Anders een voorbinddildo kopen en.....ja je weet wel wat ik bedoel
Omdat er dingen moeten zijn die alleen voorbehouden zijn aan een partner, wat je bij een fuckbuddy niet doet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet met je fuckbuddy en wel met je partner?
Dan heb ik de goede vrouwen ontmoet blijkbaar indertijd...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
Omdat er dingen moeten zijn die alleen voorbehouden zijn aan een partner, wat je bij een fuckbuddy niet doet.
It's a girl thing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |