Vooroordelen PBquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha, was het er zo eentje die liever WoW speelde dan met jou speelde ?
ik speel ook WoW
PM me je lijstje maar, dan kan ik zien wat ik er mee kan doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Allemaal pluspunten idd.
Alleen ik heb een nogal uitgebreid wensenlijstje. Niet dat iemand daar volledig aan kan/moet voldoen, maar toch.
Dat is uiteraard een probleem, maar niet noodzakelijk dat van WoW. Of van Kluts blijkbaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tarren Mill, Horde.quote:
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik speel ook WoW
Voor iemand die net als ik niet date, ben je best nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
PM me je lijstje maar, dan kan ik zien wat ik er mee kan doen
Ah, het was een die-hard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.
Wat nog het meest lullige van alles is: Toen ik bij hem wegging, is hij gestopt met WoW. Omdat "hij doorhad dat het een veel te grote invloed op zijn leven had en hij verslaafd was".
Dude! Dat probeer ik je al 2 jaar te vertellen, dacht ik toen.
Kortom, mannen die WoW-verslaafd zijn.
Er is trouwens niemand die zoveel over dat spel weet zonder het ooit gespeeld te hebben als ik.
Precies. Dat zou net zo irritant zijn als wanneer hij vier keer per week moest "overwerken" met zijn secretaressequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
Jup. En het is echt niet zo dat ik moeilijk doe over gamen of iets dergelijks, als je lekker wil gamen in je vrije tijd moet je dat helemaal zelf weten. Maar als ik rekening moet gaan houden met raids en gemiddeld 4 keer in de week met verpieterd avondeten zit, is dat gewoon irritant.
Er is niet zoiets als teveel kennis. En kennis is altijd goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor iemand die net als ik niet date, ben je best nieuwsgierig.
Lekker rustig joh, een van mijn exen speelde 3 keer per week of zo een hele avond Call of Duty - laat lekker gaan. Ik vermaak me verder wel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat nog het meest lullige van alles is: Toen ik bij hem wegging, is hij gestopt met WoW. Omdat "hij doorhad dat het een veel te grote invloed op zijn leven had en hij verslaafd was".
Dude! Dat probeer ik je al 2 jaar te vertellen, dacht ik toen.
Kortom, mannen die WoW-verslaafd zijn.
Er is trouwens niemand die zoveel over dat spel weet zonder het ooit gespeeld te hebben als ik.
Hangt er van af. Als het nu een instance van uren is, ja, dan wel. Is het nog een quest van hooguit twintig minuutjes dan ronden we die af. Bij eerdere afspraken (en avondeten valt daar onder) is het anders natuurlijk, "ik was aan het gamen en 'vergat' de tijd" pik ik zelf net zo min als excuus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal iig nooit WoW kiezen boven iets anders ofzo, als ik midden in een instance zit en vrienden bellen me op om wat te gaan doen ofzo, dan is het ''cya later guys'' in WoW.
Maar Call of Duty is anders. Daar kan je in schietenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker rustig joh, een van mijn exen speelde 3 keer per week of zo een hele avond Call of Duty - laat lekker gaan. Ik vermaak me verder wel hoor
ah ja, avond etenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als het nu een instance van uren is, ja, dan wel. Is het nog een quest van hooguit twintig minuutjes dan ronden we die af. Bij eerdere afspraken (en avondeten valt daar onder) is het anders natuurlijk, "ik was aan het gamen en 'vergat' de tijd" pik ik zelf net zo min als excuus.
Ik kwam net een berichtje tegen over albinokinderen in Burundi wat ik niet had hoeven weten. Dus nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als teveel kennis. En kennis is altijd goed
The Venture Co. Horde zit ik nu. Ook vanaf release met tussenpauzes gespeeld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tarren Mill, Horde.![]()
Speel het al sinds release, met een paar pauzes tussendoor, en vrij casual ook.
Zal iig nooit WoW kiezen boven iets anders ofzo, als ik midden in een instance zit en vrienden bellen me op om wat te gaan doen ofzo, dan is het ''cya later guys'' in WoW.
Ik ben niet bepaald iemand die zich de kaas van het brood laat eten, dus dat deed ik op een gegeven moment ook. Ik ben geen huissloofje ofzo. En het had dus echt geen zin.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, avond eten
Ik zou gewoon lekker zelf gaan eten als ie na 2 keer roepen niet komt. Na 3 keer goor koud eten merkt ie het vanzelf wel
Ik ben zijn moeder niet.
Die van mijn denkbeeldige vriend, that is
Geef ze een paar Kalashnikovs met voldoende munitie en het probleem lost zich vanzelf opquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kwam net een berichtje tegen over albinokinderen in Burundi wat ik niet had hoeven weten. Dus nee.
Mwah. CoD:OU roeleert gewoon keihard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
Call of Duty
Quake2 en Team Fortress Classic dat waren pas schieters.
Het maakt me niet uit dát iemand gamed, maar het gaat om de mate waarin. En dan nog kun je gewoon vaak spelen, of er gewoon verslaafd aan zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar Call of Duty is anders. Daar kan je in schietenen schieten is tof
En potjes duren nooit langer dan pakweg 20 minuten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geef ze een paar Kalashnikovs met voldoende munitie en het probleem lost zich vanzelf op
[..]
Mwah. CoD:OU roeleert gewoon keihard.
En Unreal Tournament '99 natuurlijk. Maar dat is logisch
Ik ben er vandoor, de file roept.
Dag allemaal![]()
Tja, zijn probleem als het eten niet lekker meer is hoor. Ik kan me er niet druk over maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald iemand die zich de kaas van het brood laat eten, dus dat deed ik op een gegeven moment ook. Ik ben geen huissloofje ofzo. En het had dus echt geen zin.
Dat eten is alleen maar een van de vele voorbeelden.
Dat heeft inderdaad wel zijn charme, jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Ripley het volgende:
Overigens een van de redenen dat ik graag alleen woon als ik een relatie heb. Dan kunnen we een aantal avonden per week net zoveel gamen/ANTM kijken/shoppen als we zelf willen en zijn die overige avonden wat specialer
Precies. Dat is ook gewoon lekker. Ik vind het heerlijk om lekker alleen thuis te zijn en gewoon maar wat aan te klooien. Als ik samenwoon heb ik na een paar dagen echt zoiets van: Kun je niet ff weg ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, zijn probleem als het eten niet lekker meer is hoor. Ik kan me er niet druk over maken.
Overigens een van de redenen dat ik graag alleen woon als ik een relatie heb. Dan kunnen we een aantal avonden per week net zoveel gamen/ANTM kijken/shoppen als we zelf willen en zijn die overige avonden wat specialer
Ik ben niet zo'n samenwoner geloof ik
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:45 schreef Litpho het volgende:
Dat heeft inderdaad wel zijn charme, ja.
Het is ook net wat je er zelf van maakt, al ga je op dat soort dingen letten schiet het meestal ook niet op.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Leugensch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Q.!quote:
Het tofste aan samenwonen vond ik idd wel dat je allebei in huis iets compleet anders aan het doen bent, en het toch op de een of andere manier gezellig is. Moeilijk uit te leggen, maar samenwonen heeft echt wel zijn goeie kanten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt gewoon van de persoon af. Als je met de juiste persoon samenwoont, hoef je voor je gevoel je vrijheid niet op te geven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vraag me af of ik het uberhaupt nog wel zou kunnen, samenwonen.
Bijna 6 jaar in mijn eentje wonen heeft me toch wel erg doen wennen aan vrijheid.
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks wat je met een 'wordt het niet es tijd dat jij met goede vriend X een biertje gaat drinken?' niet kunt oplossen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.
Z'n basic instinct vermoed ik...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:
Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Met jou kan ik praten.quote:
Topper.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Ook al ga ik je ass kicken met Sensible Soccer uiteraard.
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.
IJslepel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent het accentje op de í vergeten.
Bwabants accentje is tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.
Schroevendraaier ook goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |