Nou...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
Ja, t PAST, vooruit...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij weet daar alles van
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
[..]!
Leest ie hier nou nog steeds mee dan
Exen hebben idd echt niet alleen maar vervelende kanten, anders had je het niet met hem uitgehouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.
1) Heel mooie kindjes gemaakt![]()
![]()
2) Me altijd duidelijk gemaakt dat hij me heel erg mooi vond
Verder is er idd weinig positiefs over te zeggen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.domme eikel
Oh dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeft
Z'n nieuwe vriendin stalken ofzo
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Op Spettacolo waren er een stuk of 3, in het echt vond ik ze net zo tof als op de fotoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die valt in het echt zwaar tegen...
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Haha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?
Een hele hoop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Oh ja, da's waarquote:
* Elegy is Lord of the Deadquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar. Je mag haar hebben
.
Haha, was het er zo eentje die liever WoW speelde dan met jou speelde ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Allemaal pluspunten idd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date niet
En ik heb zombiefilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |