Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik noem het ricers, ze racen en ze komen uit het land waar men rijst eet
Dit vind ik een toffe bak
Maar die zullen jullie vast veel te plastic vinden
Das juist het hele idee van zo'n autoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.
Alleen die kleur zou ik zelf niet kiezen.
Ik vind de kleur wel stoer eigenlijk. Meestal zie je ze in het wit, zwart, gungrey of blauw, dit is weer iets heel andersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is idd te patserig voor woorden, maar ik vind hem erg gaaf.
Alleen die kleur zou ik zelf niet kiezen.
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das juist het hele idee van zo'n auto
Maar die valt nog wel mee Elegy heeft teminste nog wat motorinhoud.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke auto's allemaal
JBquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een lelijke auto's allemaal
Opzich is dat wel weer knap, als het ook goed afgewerkt is. Zal ook best veel tijd in zijn gestoken dan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel.
Hier in Deventer rijden heel veel van die auto's rond die aan de buitenkant ultiem gepimpt zijn, maar qua motorinhoud en dergelijke gewoon nog standaard zijn. Dat vind ik zo pauper.
Er rijdt hier ook een "Ferrari" rond, wat eigenlijk een Honda-onderstel is met een Ferrari-ombouw zegmaar. Te triest gewoon.
Het is leuker als ze een standaard uitziende auto motorisch helemaal opfokken. Sleepersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel.
Hier in Deventer rijden heel veel van die auto's rond die aan de buitenkant ultiem gepimpt zijn, maar qua motorinhoud en dergelijke gewoon nog standaard zijn. Dat vind ik zo pauper.
Er rijdt hier ook een "Ferrari" rond, wat eigenlijk een Honda-onderstel is met een Ferrari-ombouw zegmaar. Te triest gewoon.
Het zag er gewoon uit als een Ferrari op een Honda onderstel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Opzich is dat wel weer knap, als het ook goed afgewerkt is. Zal ook best veel tijd in zijn gestoken dan.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zag er gewoon uit als een Ferrari op een Honda onderstel.
Zie hier ook wel eens een gepimpte brommobiel rijden. Daar zit zo'n hele dikke vent in, altijd keiharde muziek (dat ding stuitert zowat over de weg) aan, en dan van die luchtinlaten en spoilers erop. De eerste keer dat ik dat zag heb ik echt keihard gelachen.
Die zag je veel rondrijden in Japan. Stiekem best een grappige auto om te zien...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is een leuke auto
[ afbeelding ]
Die valt in het echt zwaar tegen...quote:
Nee joh. Die auto is geil.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die auto verpest de hele foto
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.
Nou...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou je ook denken van zo'n oude mini, maar juist daar passen lange mensen goed in omdat ie laag zit ofzo.
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
Ja, t PAST, vooruit...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Zit ook voor geen meter. Maar het past wel!
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
Mn ex is 1.93 en mn stiefvader heeft een oude mini...
Kheb m vaak zat horen mopperen dat t voor geen meter zat
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij weet daar alles van
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
[..]!
Leest ie hier nou nog steeds mee dan
Exen hebben idd echt niet alleen maar vervelende kanten, anders had je het niet met hem uitgehouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft twee dingen goed gedaan in onze relatie.
1) Heel mooie kindjes gemaakt![]()
![]()
2) Me altijd duidelijk gemaakt dat hij me heel erg mooi vond
Verder is er idd weinig positiefs over te zeggen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw ex is dan natuurlijk ook gewoon een zeikerd.domme eikel
Oh dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie inmiddels wat nuttigers te doen heeft
Z'n nieuwe vriendin stalken ofzo
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Op Spettacolo waren er een stuk of 3, in het echt vond ik ze net zo tof als op de fotoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die valt in het echt zwaar tegen...
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken, van eikelige exen leer je iig wat je de volgende keer NIET wil.
Haha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bij jou was de conclusie 'een relatie'?
Een hele hoop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat heb je nou geleerd, spelende Kluts?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
Het voornaamste is toch wel dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer iemand ga daten die WoW speelt.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Oh ja, da's waarquote:
* Elegy is Lord of the Deadquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar. Je mag haar hebben
.
Haha, was het er zo eentje die liever WoW speelde dan met jou speelde ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een hele hoop.
En dat ik de volgende keer eerder die roze bril afgooi als het niet goed gaat, in plaats van jarenlang tijd en energie steken in iets wat toch niet opschiet.
Amen.
Allemaal pluspunten idd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik speel vanalles behalve WoW (zie sig). En ik date niet
En ik heb zombiefilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |