Als je bij me komt eten weet ik een verjaardagscadeautje voor jequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
Oh, en LA Confidential vind ik trouwens ook een gave film.
Die ik nog niet heb.
Ik moet nodig DVD's gaan kopen.
Elegy gaat een PS3 kopen voor Kluts, met LA Confidential op BR.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je bij me komt eten weet ik een verjaardagscadeautje voor je
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elegy gaat een PS3 kopen voor Kluts, met LA Confidential op BR.
Nee dat schiet op geld aan luxe uitgeven als je wat wintquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.
Bij een winnend staatslot, that is
Bram Stoker's Draculaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die film nog niet gezien (FALILV that is)
In mijn favorieten staan onder andere:
* Shawshank Redemption (jaja, cliché)
* 5 Centimeters per Second (melancholie![]()
![]()
)
* Night of the living dead
* Ghost in the shell
* The virgin suicides
* Savior (diepe indruk achtergelaten)
* Der Untergang
* Amélie
* The Matrix
* Romeo & Juliette (oud engels met moderne setting, briljant!)
* Bram Stoker's Dracula
* Se7en
* Nosferatu: Eine Symphonie des Grauens
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat schiet op geld aan luxe uitgeven als je wat wint
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bram Stoker's Dracula. Ik ga binnenkort echt de special edition kopen, ik wist niet eens dat die bestond
![]()
![]()
.
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen of iets in die richting dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangen
En wat moet je anders met geld?
Dus als je 5 euro op je staatslot hebt gewonnen koopt je dat allemaal voor klutsquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik een winnend staatslot heb krijgt ze er nog een 150cm full hd tv en 7.2 surroundset bij ook.
Bij een winnend staatslot, that is
Uitgeven natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik 15 miljoen win kan er best wel wat af voor Kluts als die bij mij de keukenprinses komt uithangen
En wat moet je anders met geld?
Ik had een paar jaar geleden een ontzettend mooi boek over de film gekocht, ik was alweer vergeten dat ik die hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]Aan de film is niks gewijzigd maar er zitten wel meer extra's bij. Da's wel interessant om te kijken
Ik zou een huis voor mijn zus en zwager kopen, vrijstaand met een grote tuin zodat mijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen ofzo dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.
Echt niet dat ik mijn geld aan allerlei andere mensen zou uitgeven. Als ik 15 miljoen win zet ik voor mijn broertje en zusje elk een miljoen vast, wat ze dan in de loop der jaren stukje bij beetje krijgen. Maar verder zou ik het echt niet aan anderen gaan uitgeven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder iemand dan een stuk van z'n hypotheek aflossen of iets in die richting dat diegene zekerheid heeft voor de toekomst. Rest op de bank en van de rente leven.
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus als je 5 euro op je staatslot hebt gewonnen koopt je dat allemaal voor kluts
Jawel, jawel, ik help ook wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uitgeven natuurlijk!
Maar jij ging ook helpen koken, weet je nog?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een ontzettend mooi boek over de film gekocht, ik was alweer vergeten dat ik die haden kwam hem laatst ineens tegen. Was er opnieuw heel erg blij mee
.
Zo ook niet, maar aan familie en vrienden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt niet dat ik mijn geld aan allerlei andere mensen zou uitgeven. Als ik 15 miljoen win zet ik voor mijn broertje en zusje elk een miljoen vast, wat ze dan in de loop der jaren stukje bij beetje krijgen. Maar verder zou ik het echt niet aan anderen gaan uitgeven.
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou een huis voor mijn zus en zwager kopen, vrijstaand met een grote tuin zodat mijnnichtje en neefje
daar lekker in kunnen spelen. En een leuk vakantiehuis voor mijn ouders, ook met tuin waar de
hond
lekker kan loslopen.
En voor mezelf een Nissan Skyline GT-R R34En een garage
Boeiend. Als er een kras op zit ruil ik 'm wel om voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Eén auto lijkt me wel voldoende, en dan wel eentje die ik ergens durf te parkeren zonder de angst dat hij gejat of bekrast wordt.
Dan koop je toch gewoon weer een nieuwequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Eén auto lijkt me wel voldoende, en dan wel eentje die ik ergens durf te parkeren zonder de angst dat hij gejat of bekrast wordt.
En een bobline en vette wagensquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.
En een nieuwe Mini Cooper Sport.
En misschien ook nog een Aston Martin DB9 V8 Vantage.
En een lel van een keet in een veel te warm land en een appartement in Den Haag ofzo.
Misschien moet ik ooit maar een staatslot kopen. Heb 1 keer meegedaan, en wel wat gewonnen.
15 euro ofzo.
Success, geloof dat ze er 500 van maken en bijna allemaal zijn ze al verkocht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop sowieso een Bugatti Veron.
En een nieuwe Mini Cooper Sport.
En misschien ook nog een Aston Martin DB9 V8 Vantage.
En een lel van een keet in een veel te warm land en een appartement in Den Haag ofzo.
Misschien moet ik ooit maar een staatslot kopen. Heb 1 keer meegedaan, en wel wat gewonnen.
15 euro ofzo.
Gewoon een garage of een loods kopen waar je ze allemaal kan stallenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Je kan ook de S15 kopen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Success, geloof dat ze er 500 van maken en bijna allemaal zijn ze al verkocht.
Nissan Silvia S14 komt er hier dan mocht ik ooit wat winnen.
[ afbeelding ]
Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
En een bobline en vette wagens![]()
![]()
? ohnee, bindingsangst
Het appartement onder mij komt hoogstwaarschijnlijk vrij, dus als je in elk geval een goede bovenbuur wil...
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Dát is pas een patserbak.![]()
![]()
![]()
Skyline R34 > S14quote:
Je bent altijd welkom voor een kopje suikerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.
Als ik dan een kopje suiker kom lenen, blijf ik alleen wel lang hangen dus.
En ik ben een nogal aanwezig typje, dus daar moet je tegen kunnen.
Als ik zoveel geld heb dat ik me een Pagani Zonda kan veroorloven moet ik niks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een kopje suiker
Dat gebruik ik zelf toch niet
Daar kan ik wel tegen hoor, en anders zet ik gewoon mijn geluidsset aan
Supra is ook een toffe bakquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.
Terreur tot aan je voordeurrrrrrr!
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.
En Slayer natuurlijk. Die roeleren. Hard. Natuurlijk
Plus, elke ochtend bovenop Kluts wakker worden is uiteraard ook van hoge patsfactor
Ik noem het ricers, ze racen en ze komen uit het land waar men rijst eetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaan
Mwah, ik vind persoonlijk de Supra, Impreza en Evo niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.
En voor de rest: geef mij maar een Mini Cooper S, laatste model.![]()
![]()
Slayer werkt altijd:quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.
En uiteraard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |