Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
En een bobline en vette wagens![]()
![]()
? ohnee, bindingsangst
Het appartement onder mij komt hoogstwaarschijnlijk vrij, dus als je in elk geval een goede bovenbuur wil...
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Dát is pas een patserbak.![]()
![]()
![]()
Skyline R34 > S14quote:
Je bent altijd welkom voor een kopje suikerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan wel een bovenbuurman met een goedgevulde DVDkast gebruiken ja.
Als ik dan een kopje suiker kom lenen, blijf ik alleen wel lang hangen dus.
En ik ben een nogal aanwezig typje, dus daar moet je tegen kunnen.
Als ik zoveel geld heb dat ik me een Pagani Zonda kan veroorloven moet ik niks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pagani Zonda ja ok leuk speelgoed alleen niet als je in een stad moet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een kopje suiker
Dat gebruik ik zelf toch niet
Daar kan ik wel tegen hoor, en anders zet ik gewoon mijn geluidsset aan
Supra is ook een toffe bakquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond van die Japanse autos een Honda NSX altijd het tofste. (gevolgd door een Toyota Supra, was toch Supra?)
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal dan wel wat Hardcore-cd's meenemen, kunnen we samen de rest van de buurt terroriseren.
Terreur tot aan je voordeurrrrrrr!
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Supra is ook een toffe bak
Ik ben eigenlijk wel van de ricersSkyline, Evo, RX8, Impreza, Supra en S2000. Supercars zijn ook mooi maar dat vindik ergens zo, tja, vanzelfsprekend. Geen idee hoe dat te verwoorden eigenlijk.
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat powernoise/industrial. Vindt de buurt ook tof.
En Slayer natuurlijk. Die roeleren. Hard. Natuurlijk
Plus, elke ochtend bovenop Kluts wakker worden is uiteraard ook van hoge patsfactor
Ik noem het ricers, ze racen en ze komen uit het land waar men rijst eetquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Import heet dat, ricers hebben voornamelijk veel tupperware en niks motorisch eraan gedaan
Mwah, ik vind persoonlijk de Supra, Impreza en Evo niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind de RX7 mooier dan alles wat je nu noemt.
En voor de rest: geef mij maar een Mini Cooper S, laatste model.![]()
![]()
Slayer werkt altijd:quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel aan wat Terror-cd's komen, als Slayer niet meer afdoende werkt.
En uiteraard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |