Q.!quote:
Het tofste aan samenwonen vond ik idd wel dat je allebei in huis iets compleet anders aan het doen bent, en het toch op de een of andere manier gezellig is. Moeilijk uit te leggen, maar samenwonen heeft echt wel zijn goeie kanten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Hangt gewoon van de persoon af. Als je met de juiste persoon samenwoont, hoef je voor je gevoel je vrijheid niet op te geven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vraag me af of ik het uberhaupt nog wel zou kunnen, samenwonen.
Bijna 6 jaar in mijn eentje wonen heeft me toch wel erg doen wennen aan vrijheid.
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je onder 'samenwonen' verplicht op elkaars lip zitten verstaat wel ja. Zelfs als je samenwoont kun je gewoon op z'n tijd es je eigen ding doen terwijl die ander ook in huis is. Echt waar!
Wat doe je hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zit er af en toe zo'n gast in de weg.
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks wat je met een 'wordt het niet es tijd dat jij met goede vriend X een biertje gaat drinken?' niet kunt oplossen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel een hamer voor. Alhoewel jij me ook wel een ijspriemtiepje lijkt.
Z'n basic instinct vermoed ik...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:
Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Met jou kan ik praten.quote:
Topper.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Ook al ga ik je ass kicken met Sensible Soccer uiteraard.
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:Nu ben ik best nieuwsgierig waar je dat op baseert
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ijspriem is een eleganter wapen voor een meer beschaafde tijd. Met als bonus dat een crime passionel geloofwaardiger overkomt dan met veel ander dodelijk wapentuig.
IJslepel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent het accentje op de í vergeten.
Bwabants accentje is tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sprak het op zijn ABN uit, niet dat dialect van jou.
Schroevendraaier ook goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er hier overigens iemand die een ijspriem heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |