Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik googlede ook op stijlvol naakt. Is weer iets anders dan een stel ordinaire tieten.
Zitten meer mooie tussen:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1478
Daarom had ik die ene genomen waarop ze wegkeek hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeft
Booyah, that picture makes Amy Whinehouse look like a sexy babe.quote:
ik schrokquote:
Fanatseer er dan maar iets beters overheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie doe dat nu niet ik wilde net gaan slapen
Torrentbytesquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
BBC 3 zendt het altijd tussen 12 en 1 uit, is wel lekker voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
Het was een poging tot zelfspot, duidelijk mislukt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de Pers van vandaag een artikel over positief opvoeden, een methode uit Australie waar in Nederland ook in geinvesteerd gaat worden. Er stonden ook 5 basisrichtlijnen in, helaas stond 't naar school brengen van je kiddo er niet bij.
quote:As with Electronic Arts' main FIFA Series, France 98 features several licenced songs; "Tubthumping" by Chumbawamba is the title song of the game
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98.quote:
Hou je mond nou eikelquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Jup! en ik doelde dus op France '98quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Ernstig hequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Een vrouw die voetbalspelletjes speelt. Je bent echt een nerd.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff toen had hij net een playstation dus dat was mooi om te doen, ik was enorm slecht maar mn broer moest gewoon iemand hebben om van te winnen denk ik
Dat vraag ik me ook afquote:
Iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ze ongelofelijk gay aan het doen zijn
O, ik heb voor vijf minuutjes even het bord voor mn kop weggehaald vandaar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt dat nou weer ineens vandaan?
oh please santa, I didn't mean to hurt herquote:
Check 't gedichtentopic in STA lieverd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ik heb voor vijf minuutjes even het bord voor mn kop weggehaald vandaar!
Moest jij niet gaan studeren?quote:Yashi said:
Ik ga eens even the sims 2 appartmentlife checken
Ik moest voor m'n werk naar Amsterdam (hoofdkantoor). In principe werk ik vrolijk in Nijmegen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En waarom moest je naar A'dam?
Studeer je eigenlijk nog? Zoja wat?
no place like homequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
Ah men.
Ik ga speciaal naar de uni om hier te kunnen werken in stilte. Nergens plek, behalve in één studieruimte (helaas dus geen stilteruimte): daar is niks te doen. Dus ik bezet vrolijk een pc en ga aan het werk.
Komt er ineens een groep van acht man binnen, heel vrolijk: "Oh, hier kunnen we samenwerken én mogen we praten!![]()
![]()
111!!!einzlolleromfgwtfcopterbbq1!!11"
Kuuuuuuuuuuut. Daar gaat m'n rust, het is hier nu net een kippenhok.
stond dat in de planning danquote:
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een uur niet saven? Ik ram elke 5min op ctrl + s.
Ik druk zó vaak op ctrl s dat ik het vaak automatisch ook probeer als ik op papier aan het schrijven benquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een uur niet saven? Ik ram elke 5min op ctrl + s.
Ok dat gaat wel heel erg verquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik druk zó vaak op ctrl s dat ik het vaak automatisch ook probeer als ik op papier aan het schrijven benDruk er echt na ieder woord op..
Cover van Justin en 50 Cent:
Mooi. In dat geval is het dus ook niet erg dat ik alweer thuis ben van de uniquote:
Ik zie geen andere manier om groentes als courgette binnen te krijgen, vind ik niet lekker namelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
je verwend jezelf maar weerik eet gewoon n paar boterhammen met gekookte gelderse
waarom zou je ze eten dan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zie geen andere manier om groentes als courgette binnen te krijgen, vind ik niet lekker namelijk
Nu eet ik twee hele courgettes als ik de hele pan op eet haha.
Novastar, Jason Mraz, Robert Gomez, Justin Nozuka.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ok dat gaat wel heel erg ver
En..
Milow![]()
(Paolo Nutini, Milow, nog meer ideeën?)
Het doet me verder niks, maar het ziet er voor een uur werk wel goed uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overnieuw begonnen in tussenuurtjeLijkt er een beetje op
![]()
* verkapte dump omdat ik nu naar de les moet *![]()
[ afbeelding ]
quote:
Justin Nozuka pas gedownload, alleen weer van de hardeschijf gehaald, vond t niet super..quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Novastar, Jason Mraz, Robert Gomez, Justin Nozuka.
Ik zie nooit wie dat allemaal zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het sinterklaasjournaal is geweldig
Al die bekende mensen die je als zwarte piet ziet
Take 23...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Georgina Verbaan, zouden ze niet bang zijn dat ze verspreekt?
Dan is dat ook pas sinds dit jaar gok ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag Cor bakker net bij het pietenjournaal van vandaag, daar zat edo ook in.
http://www.omroep.nl/nps/sinterklaasjournaal/ daar kan je de afleveringen kijken
Das mijn oudcollegaquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
"nee georgina, dit is niet de echte sinterklaas, die heeft hier toch geen tijd voohoor"
Oh ja, hoe gaat dat nr ookalweer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah dat over tubthumping had ik het met Slari over..
En ja uitgeraasdMaar ken je dat nummer nu wel?
Ik ga morgenavond ook het daar vieren met familie enzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das mijn oudcollega![]()
En Yash het is maar een half uurtje met de bus toch? Ik zou dan wel naar m'n ouders gaan met m'n verjaardag
Auquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Slarioux het volgende:
Een heel heel heel boos mailtje in mijn inbox over het bezoek van een mystery guest vorige week. We zijn echt flink door de mangel gehaald. Gelukkig hoefde ik niet te werken
hé falerquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Slarioux het volgende:
Een heel heel heel boos mailtje van mijn baas in mijn inbox over het bezoek van een mystery guest vorige week. We zijn echt flink door de mangel gehaald. Gelukkig hoefde ik niet te werken
Da's dat adje van .. hoe heet die serie nou...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond ook het daar vieren met familie enzo![]()
Peter Lusse is zooo leuk
post eens wat highlights uit de mailquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Slarioux het volgende:
Een heel heel heel boos mailtje van mijn baas in mijn inbox over het bezoek van een mystery guest vorige week. We zijn echt flink door de mangel gehaald. Gelukkig hoefde ik niet te werken
Ja. Ik denk echter dat ik al weet wie het waren. Vraag me af waar ze in godsnaam mee bezig waren dan. Als het echt zo slecht is als de mysteryguest doet klinken, dan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Au
Waren het wel beetje competente medewerkers die daar op dat moment stonden dan?
Hoeft 2 december toch pas afquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé falerben bezig met die casusmeuk
Hoiquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé falerben bezig met die casusmeuk
Nee dat lijkt me niet verstandig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
post eens wat highlights uit de mail
Verstandig is voor watjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet verstandig.
pm,mail,msnquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet verstandig.
Vrienden voor het leven. Eddie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:57 schreef Nielez het volgende:
[..]
Da's dat adje van .. hoe heet die serie nou.....
Hoe lang moest je daarvoor ook alweer in die masjiene liggen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:06 schreef Slarioux het volgende:
Oh en ik krijg 223,36 euro voor wat onderzoek op het FC donders. Kan ik mooi de reparatie van mijn PC betalen.
Die duurder is.
Fail
4x 2 uur en wat testjes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe lang moest je daarvoor ook alweer in die masjiene liggen?
Ging in een keer goed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:![]()
Ik word schijtziek van TorrentBytes, heb al 4x geprobeerd te registreren maar telkens is er iets fout
En vooral ook de voorwaarden even doornemen enzo, gewoon doorscrollen, daar hing ie bij mij toen opquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ging in een keer goed.![]()
Maarehm, code goed intypen.
Wachtwoord van minimaal 10 characterse incl hoofdletters enzo.
Gewoon al die dingetjes die erbij staan doen.
Ja dat bedoelde ik, had aangeklikt dat ik de regels had gelezen maar stiekem niet.. en dat doet ie dan nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En vooral ook de voorwaarden even doornemen enzo, gewoon doorscrollen, daar hing ie bij mij toen op!
Maar als je eenmaal binnen bentLang niet alles staat er op, maar wat er op staat is minstens 10mb/s geseed, anders mag je niet seeden
Idd, ik klik sowieso altijd even op die terms, kan altijd javascriptdingetje aan hangen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En vooral ook de voorwaarden even doornemen enzo, gewoon doorscrollen, daar hing ie bij mij toen op!
Maar als je eenmaal binnen bentLang niet alles staat er op, maar wat er op staat is minstens 10mb/s geseed, anders mag je niet seeden
Bij TPB wordt t aanbod toch ook geupdate?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
is torrentbyte zon site waar telkens t aanbod geupdate word zegmaar? dus niet zoals piratebay dat je moet gaan zoeken?
Komt bij mij niet boven de 100kb/s.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met thepiratebay? Kwestie van zoeken, goed sorteren en direct downloaden met een enorme snelheid
.
Als je niet genoeg upload wordt je gewoon gekickedquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe meer je upload hoe sneller je mag downloaden?
Dan heb je je firewall verkeerd ingesteld of 't verkeerde prog om te downloaden of je kiest de verkeerdequote:
Vind je dat echt zo'n toegevoegde waarde? Ik zou daar geen hol om geven. Zorg dat je een lekker ontbijtje voor jezelf in huis hebt en klaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze zijn op net 5 weer bezig met Gilmore girls seizoen 1
En ik zit eigenlijk te twijfelen om naar mn ouders te gaan, ben morgen toch tot uur of 2 vrij. vind het zo raar om jarig te zijn zonder dat er iemand is 's ochtendsen dan kan je wel zeggen van ja dat is op kamers wonen, maar volgend jaar ben ik wss niet eens in de buurt van mn ouders dan
Nope.quote:
Kijk je dan ook alvast in de kelder wat er eigenlijk in huis is en of 't wel de moeite waard is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgennacht zoooo de schoen zetten
We zouden het eigenlijk zondag al doen maar vergeten
you love us, yes you do!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, the informatiekundegang has arrived.
Er liggen heerlijke chocoladeletters op ons te wachtenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk je dan ook alvast in de kelder wat er eigenlijk in huis is en of 't wel de moeite waard is?
Daar baalde ik altijd zo van he, als ik het al had zien liggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk je dan ook alvast in de kelder wat er eigenlijk in huis is en of 't wel de moeite waard is?
Ojaa ik heb nog een gevulde chocoletter thuis.. vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er liggen heerlijke chocoladeletters op ons te wachten
Heel slimme actie van je moederquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar baalde ik altijd zo van he, als ik het al had zien liggen
Wij mogen ook nog steeds soms schoen zetten van mama.. maar dan wil ze wel dat we 3 liedjes zingen en daar ben ik te beroerd voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou mik, OTH is echt niet de moeite om te kijken
Ik weet dat ik een hekel heb aan die seriezeikers, maar:Dat klinkt inderdaad behoorlijk boutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat eerstequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je je firewall verkeerd ingesteld of 't verkeerde prog om te downloaden of je kiest de verkeerde.
Ik heb vorige week een van 500gb gekocht voor 70 of 80 euro, weet het precieze bedrag niet meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Nielez het volgende:
Oja, weet niet of ik t al ooit heb gevraagd maarrr.
Heeft iemand hier n (één of meerdere) externe hardeschrijven.
Zo ja, netwerk/usb?
Aanraders?
Heb er echt een nodig..
Dat heb ik net ook gedaan, ondertussen het laden van de simsquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Zal ik gewoon m'n kamer eindelijk weer gaan opruimen?
....
Ik ga er gewoon nu aan beginnen!
Heb je n merk+type?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een van 500gb gekocht voor 70 of 80 euro, weet het precieze bedrag niet meer.
Prima, heb em alleen nog niet zoveel gebruikt
Wat voor prijsklasse zoek je? En hoe groot?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Nielez het volgende:
Oja, weet niet of ik t al ooit heb gevraagd maarrr.
Heeft iemand hier n (één of meerdere) externe hardeschrijven.
Zo ja, netwerk/usb?
Aanraders?
Heb er echt een nodig..
Ja ik zoek dus meteen 1TB, omdat ik bang ben dat 500GB snel vol zal zittenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor prijsklasse zoek je? En hoe groot?
Ik heb een maand of twee geleden een Western Digital Elements van 500Gb gekocht. Prima schijf. Nadeel van de capaciteit is dat je een externe voeding hebt, dus heel mobiel is 'ie niet. En als je 'm uit wilt zetten, zit er helaas geen aan/uit knop op. Maar goed, daar kun je gewoon een kabeltje voor los trekken en dan is het ook opgelost. Prima waar voor m'n geld, tot nu toe.
Sterker nog, hij is nagenoeg vol dus de kans zit er dik in dat ik binnenkort een 1Tb erbij ga halen.
Ik had zo'n 1,5 meter snoer erbij geloof ik, haalde het over mijn bureau, het hield niet over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja ik zoek dus meteen 1TB, omdat ik bang ben dat 500GB snel vol zal zitten.
Zag net in de IT'S folder een LaCie staan voor 100 euro maar da's blijkbaar troep (LaCie).
En externe voeding zal bijna zeker wel moeten ivm capaciteit ja, maar daar zit ik niet zo mee.
Hoe zit het met de lengte van t snoer, want bij sommigen die ik heb bekeken zit maar 1 meter snoer (begrijpelijk maar toch..).
LR, BOL site is down, k kijk dalijk nog even.
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:08 schreef Mikkie het volgende:
Die WD Elements van 1Tb kost nu maar 100 euro bij MyCom.
Ook een elements?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha LR heeft een LaCie, ik wilde er ook geen, had er teveel negatieve dingen over gelezen.
Ik ben blij met mijn Western Digital
Ik kijk het eigenlijk zelde terug, maar heb bijv van OTH niks meer bewaard, en laatst dacht ik zal ik seizoen 3 nog eens gaan kijken, maarja dat kon dus niet meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klinkt goed
alleen vraag ik me af, al die series die je download, kijk je die nog wel eens terugalles wat ik ooit gedownload heb kijk ik bijna nooit meer
Hmm ja geldig argument, maar van de andere kant denk k dan. Tsja, waarom niet meteen 1tb, dan zit je voor de komende tijd echt wel goed namelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht nog ff met kopen om bovengenoemde reden
Dat + eerder genoemd argument om ook dingetjes te kunnen branden. Dingen opnieuw downloaden is ook zo nutteloos.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk trouwens dat die Elements-schijf niet bijzonder veel goedkoper wordt nog hoor, swarmi.
En inderdaad: als ik veel zou gaan verwijderen, hou ik vast ook wel ruimte over. Daarom koop ik nu nog geen nieuwe schijf. Ik kan me goed voorstellen dat ik One Tree Hill bijvoorbeeld verwijder als de serie ten einde is (eind van dit seizoen). Dat scheelt zo weer 45Gb en die serie ga ik geheid niet nogmaals kijken en was ook niet zó top dat ik 'm graag bewaar.
Maar series als CSI waarvan ik in totaal nu 18 seizoenen heb, die zal ik niet snel weggooien. Da's dus zo'n 150Gb aan 'vaste' data.
Prison Break zal ik ook niet snel weggooien. House ofzo daarentegen weer wel. Het moet maar net een re-watch waard zijn.
Immers: wie weet wat voor komkommertijd de toekomst nog brengt qua tv-series. Niet verkeerd om dan nog iets achter de hand te hebben.
Idem met Housequote:Op dinsdag 18 november 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo heroes aant kijken onder het genot van mijn avondeten.
Hostelworld.com.quote:
Ja, ik wil het gewoon geregeld hebben. Dat hostel varieert al weken in prijs, de ene keer 160 euro en dan weer 100 euro. Goedkoper dan 100 heb ik 'm nog niet gezien. Ik heb de andere reservering nu geannuleerd en gemaild dat ik ook m'n cancellation fee van een paar euro terug wil, puur uit principe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou je die poging wel al gaan wagen dan?
Jupquote:
Op zich prima site, maar niet als ze me een hostel van 50 euro meer aannaaienquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hostelworld heb ik ook via geboekt toen
Scheelt me een hoop kopzorgen inderdaad :pquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat fijn dat jij het allemaal zo goed weet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:15 schreef Nielez het volgende:
De tweede misschien nog briljanter: Shaq clears out bench:
Oui, je had het door.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Nielez, je verneukt je post en spoiler nogal met je edit
13 Decemberquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
leuke pics hounietwanneer geef je weer zo'n feestje
?
Wat is dat, Mikkiepiet?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:15 schreef Nielez het volgende:
Ok zit weer even basketballfilmpjes te kijkenDan heb k meer zin in de training enzo.
Voor degenen die deze 2 nog niet gezien hebben... nou... deze moet je n keer gezien hebben.
De eerste Shaq tijdens training:
De tweede misschien nog briljanter: Shaq clears out bench:
Shaq is briljant
Bloot is niet altijd mooi natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo grappig dat een borst niet meer "bloot" is als je de tepels niet ziet
Niet dat ik weet manquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Houniet, had zijn ook niet af en toe # < tape op haar tepels ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
spoiler klikken op eigen risico, :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Tering ik las wat anders ouwe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo missie bed op maken is geslaagd, was er bijan in blijven liggen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo missie in bed is geslaagd, was er bijan in blijven liggen
Ik ook! Ik last bijna in plaats van bijan!quote:
Afscheidsfeestje voor DKquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wanneer gaan we fok! Sinterklaas vieren?
Ik ben braaf!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje voor DKterug in de zak naar Spanje
#259 de gepeperde noten van D_K!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 259 Pepernoten aan je tepels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |