Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik googlede ook op stijlvol naakt. Is weer iets anders dan een stel ordinaire tieten.
Zitten meer mooie tussen:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1478
Daarom had ik die ene genomen waarop ze wegkeek hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeft
Booyah, that picture makes Amy Whinehouse look like a sexy babe.quote:
ik schrokquote:
Fanatseer er dan maar iets beters overheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie doe dat nu niet ik wilde net gaan slapen
Torrentbytesquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
BBC 3 zendt het altijd tussen 12 en 1 uit, is wel lekker voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
Het was een poging tot zelfspot, duidelijk mislukt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de Pers van vandaag een artikel over positief opvoeden, een methode uit Australie waar in Nederland ook in geinvesteerd gaat worden. Er stonden ook 5 basisrichtlijnen in, helaas stond 't naar school brengen van je kiddo er niet bij.
quote:As with Electronic Arts' main FIFA Series, France 98 features several licenced songs; "Tubthumping" by Chumbawamba is the title song of the game
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98.quote:
Hou je mond nou eikelquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Jup! en ik doelde dus op France '98quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Ernstig hequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Een vrouw die voetbalspelletjes speelt. Je bent echt een nerd.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff toen had hij net een playstation dus dat was mooi om te doen, ik was enorm slecht maar mn broer moest gewoon iemand hebben om van te winnen denk ik
Dat vraag ik me ook afquote:
Iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ze ongelofelijk gay aan het doen zijn
O, ik heb voor vijf minuutjes even het bord voor mn kop weggehaald vandaar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt dat nou weer ineens vandaan?
oh please santa, I didn't mean to hurt herquote:
Check 't gedichtentopic in STA lieverd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ik heb voor vijf minuutjes even het bord voor mn kop weggehaald vandaar!
Moest jij niet gaan studeren?quote:Yashi said:
Ik ga eens even the sims 2 appartmentlife checken
Ik moest voor m'n werk naar Amsterdam (hoofdkantoor). In principe werk ik vrolijk in Nijmegen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En waarom moest je naar A'dam?
Studeer je eigenlijk nog? Zoja wat?
no place like homequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Mikkie het volgende:
Ah men.
Ik ga speciaal naar de uni om hier te kunnen werken in stilte. Nergens plek, behalve in één studieruimte (helaas dus geen stilteruimte): daar is niks te doen. Dus ik bezet vrolijk een pc en ga aan het werk.
Komt er ineens een groep van acht man binnen, heel vrolijk: "Oh, hier kunnen we samenwerken én mogen we praten!![]()
![]()
111!!!einzlolleromfgwtfcopterbbq1!!11"
Kuuuuuuuuuuut. Daar gaat m'n rust, het is hier nu net een kippenhok.
stond dat in de planning danquote:
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een uur niet saven? Ik ram elke 5min op ctrl + s.
Ik druk zó vaak op ctrl s dat ik het vaak automatisch ook probeer als ik op papier aan het schrijven benquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een uur niet saven? Ik ram elke 5min op ctrl + s.
Ok dat gaat wel heel erg verquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik druk zó vaak op ctrl s dat ik het vaak automatisch ook probeer als ik op papier aan het schrijven benDruk er echt na ieder woord op..
Cover van Justin en 50 Cent:
Mooi. In dat geval is het dus ook niet erg dat ik alweer thuis ben van de uniquote:
Ik zie geen andere manier om groentes als courgette binnen te krijgen, vind ik niet lekker namelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
je verwend jezelf maar weerik eet gewoon n paar boterhammen met gekookte gelderse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |