Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik googlede ook op stijlvol naakt. Is weer iets anders dan een stel ordinaire tieten.
Zitten meer mooie tussen:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1478
Daarom had ik die ene genomen waarop ze wegkeek hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan zo'n matige kop heeft
Booyah, that picture makes Amy Whinehouse look like a sexy babe.quote:
ik schrokquote:
Fanatseer er dan maar iets beters overheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie doe dat nu niet ik wilde net gaan slapen
Torrentbytesquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
BBC 3 zendt het altijd tussen 12 en 1 uit, is wel lekker voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:38 schreef Nielez het volgende:
Downloaden?
Tering moet zelf echt usenet ofzo, gewoon series downloaden gaat nu traag.
Iemand (behalve usenet) tips?
Het was een poging tot zelfspot, duidelijk mislukt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de Pers van vandaag een artikel over positief opvoeden, een methode uit Australie waar in Nederland ook in geinvesteerd gaat worden. Er stonden ook 5 basisrichtlijnen in, helaas stond 't naar school brengen van je kiddo er niet bij.
quote:As with Electronic Arts' main FIFA Series, France 98 features several licenced songs; "Tubthumping" by Chumbawamba is the title song of the game
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98.quote:
Hou je mond nou eikelquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Jup! en ik doelde dus op France '98quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, er is een verschil tussen Fifa '98: Road to the world cup en France '98..
Ernstig hequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Een vrouw die voetbalspelletjes speelt. Je bent echt een nerd.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff toen had hij net een playstation dus dat was mooi om te doen, ik was enorm slecht maar mn broer moest gewoon iemand hebben om van te winnen denk ik
Dat vraag ik me ook afquote:
Iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ze ongelofelijk gay aan het doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |