quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Hm, zal ik het volgende topic nou terugkomen of niet. Lastig.
Wat een timing ook weer
quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Houniet het volgende:
Kut dat was een slotje.
Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ookquote:
Altijd fijnquote:Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
vervelendquote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
druk druk druk.....en experiment mislukt
quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Naja, pannenkoeken met 1 ei, moet lukken
Wordt tijd dat ik boodschappen ga doen geloof ik
IT-er hier. que pasa?quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Puala het volgende:
1 ei is niet zo veel![]()
Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
heb ik de vorige keer gedaan, 16 dagen later reactie. verwacht toch wel dat het zo sneller gaat. en je kan bozer doen aan de telefoon, das nog een voordeel.quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ook
En het is niet zo dat ik even naar de winkel ga vanaf hier
[..]
Altijd fijn
Ik mail wel gewoon
- het beeldscherm valt regelmatig zwart uit. Er staat dan rechts dat het een driverprobleem is geweest en dat het verholpen is. 10 min later heb ik weer zwart beeld. Ik heb al gekeken voor de laatste driver update, deze staan er allemaal al op..quote:
pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezenquote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vandaag ga eten, dadelijk na de winkel...
Ik weet het al, ik ga een lasagne makenquote:Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezen
ik worteltjes, er is voor mij beslistquote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het al, ik ga een lasagne maken
quote:Op maandag 17 november 2008 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nico, klinkt zoals je het schrijft al als een done deal
Jammer dat je het niet meteen zo kunt inrichten als je wil, maar de manier waarop hoe het nu klinkt is alsof je al besloten hebt om de keuken en badkamer wat later aan te pakken, en als je dit uiteindelijk ook doet moet het geen probleem zijn toch?
Huis is mooi, alleen nog een beetje werk, locatie is goed en je kan het betalen, mooi toch?
hmm.. stiekem ben ik het ook wel met jullie eens. Nu wat lenen bij mijn ouders zit er nu niet in, anders was het wel duidelijk geweest.quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Puala het volgende:
Nico, ik zou het doen. Het is wat je zoekt op een plek waar je het zoekt. Je hebt al eerder gezegd dat het erg moeilijk was om daar iets te vinden.. dus waarom zou je deze kans laten schieten?
Misschien dat je evt. met wat leningen bij je ouders het wel rond kunt krijgen tijdelijk. Alleen moet je dit natuurlijk wel zelf willen..
Zo, ben ook 2 uur terug hierquote:Op maandag 17 november 2008 17:55 schreef Yesse het volgende:
Kees, in plaats van koken kun je ook reageren
Dat is op zich geen hele prestatie.quote:
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomenquote:Op maandag 17 november 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is op zich geen hele prestatie.
Pff, zegt zijquote:Op maandag 17 november 2008 18:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:20 schreef PieterBas het volgende:
Waar gaat het een...
Piles aan het afkicken... Cali heeft het druk... en ik heb helemaal geen internet op kantoor
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?quote:Op maandag 17 november 2008 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
klopt....
er moet een nieuwe groep Stage SC-ers komen
Ze hoeven niet opgeleid te worden, ze moeten gewoon deze reeks in leven houden....quote:Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?
Al vind ik topic 763 wel een mooi getal op te stoppen.. 750 topics meegemaakt en waarschijnlijk dan ook geen student/stagiair meer.
We zijn idd hard op wegquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
het hoeft niet elke dag volspammen zijn, zoals in de goede oude tijd...maar gewoon langzaam mag ookquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
succesquote:
dit dusquote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat nou StageSC moet dood?
Ook al kom je hier niet zo vaak, er is iig vaak genoeg nog wel wat te doen
Het is geen wens, maar een constateringquote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat nou StageSC moet dood?
Ook al kom je hier niet zo vaak, er is iig vaak genoeg nog wel wat te doen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
ja![]()
en ook verbandleer, drankleer, drugs stuff, AED enz![]()
![]()
Dat was verplicht voor mijn diploma van zwemmenquote:
Kan altijd van pas komen toch?quote:Op maandag 17 november 2008 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was verplicht voor mijn diploma van zwemmenEn nu ik het heb hou ik het maar up to date. Niet dat jullie nu gaan denken dat ik dit vrijwillig heb gedaan
Keesquote:
Als je die met elkaar vergelijkt is StageSC springlevend jaquote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
StageSC is springlevend
SES SC daarentegen
Hoe is het met u dan, weer aan het werk?quote:
Het is Of het 1 of het ander, maarja dat vind ik... en wie ben ikquote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
StageSC is springlevend
SES SC daarentegen
Jij bent hier degene die de meeste SC's gehad heeftquote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is Of het 1 of het ander, maarja dat vind ik... en wie ben ik
Echt nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Jij bent hier degene die de meeste SC's gehad heeft
Volgens mij ben jij de SC bitchquote:
Zoveel heb ik er niet gehad hoorquote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de SC bitch
Ja, met klussen mijn huisjequote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je die met elkaar vergelijkt is StageSC springlevend ja![]()
[..]
Hoe is het met u dan, weer aan het werk?
SEX, Stage, Single en R&P.. dus die 1e doet het hem nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet gehad hoor
StageSC, 3FM en TV SC. Meer niet volgens mij
Heb jij er toch meer?
Goed bezig daarmee trouwensquote:
Schiet nog niet hard op, in alle opzichtenquote:Hoe gaat ie met jou dan?
Oh, valt mee iddquote:Op maandag 17 november 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SEX, Stage, Single en R&P.. dus die 1e doet het hem niet
Dat zei ik tochquote:
Dat ik chagrijnig benquote:
Blegh.. ik gaat er maar weer vandoor..quote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik vervelend, dat gaat niet samen
quote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blegh.. ik gaat er maar weer vandoor..
AANGESCHOTEN AAN HET WERKquote:Op maandag 17 november 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
KONING.
JA, ALLEEN BEETJE AANGESCHOTEN
NET BORREL VAN WERK GEHAD, ZIT NU WEER OP WERK.
DALIJK MAAR KROEG IN DENK.
Ja, het is niet anders.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
AANGESCHOTEN AAN HET WERKTOE MAAR.....
NOG NOOIT GEPROBEERD
LIJKT ME LEVENSGEVAARLIJK
![]()
VEEL PLEZIER IN DE KROEGDADELIJK EF LANGS DE SUPERMARKT VOOR DRINKEN
WAAROM HEBBEN WE DE CAPS AAN??
wat zei je?quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier in de kroeg eer
misschien had hij harde muziek aan staan en moest daarom schreeuwen
Smoke 'em up!quote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef Californium het volgende:
ik en mijn 800 gram pot
het leeftquote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit maar te F5-en, maar het topic zakte weer weg
Ik weet hetquote:
Gewoon doenquote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
het leeft
Zou ik in de krant willenkreeg een mail van mijn school, de Gelderlander zoekt mensen van de HAN die in het buitenland stage lopen en wil graag een interniew met iemand... (afhankelijk van de mensen die mee willen doen, 1 van de HLO studenten)
vind ik stiekem wel iets
....
quote:
Ach ik ook, zeker wanneer er een camera voor mijn neus staat..quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik twijfel toch nog een beetje...
ik zuig in dit soort interviews
gelukkig stond er in de brief dat ik een foto van mezelf mocht maken en opsturenquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ik ook, zeker wanneer er een camera voor mijn neus staat..
Ik had dan een foto moet laten maken.. op de meeste foto stond ik of.. in een gezel van een dame.. of een biertje.. of een combinatie hiervan. Had wel een vertekend beeld gegeven, want zoveel dronk ik ook weer niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig stond er in de brief dat ik een foto van mezelf mocht maken en opsturendus ik denk dat ze het via telefoon willen afnemen ofzo
zou wel een heel hoop schelen
![]()
Ik ga mijn gegevens gewoon opsturen![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dan een foto moet laten maken.. op de meeste foto stond ik of.. in een gezel van een dame.. of een biertje.. of een combinatie hiervan. Had wel een vertekend beeld gegeven, want zoveel dronk ik ook weer niet.
op de foto wel...quote:Op maandag 17 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
en je was wel altijd in gezelschap van een dame
quote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op de foto wel...Daar zat het qua romantiek niet echt mee... Oostenrijks meisje dat een oogje op mij had, maar ik niet op haar.. en ik had weer een oogje op een andere meisje... die alleen niet op mij..
En het ergste is als je dan... bij vrienden ben en dan allemaal een (vaste) relatie hebben en poging tot koppelen gaan doen..quote:
en wat is een wingwoman... een vrouw die het niet erg vind dat haar kerel een FHM leestquote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En het ergste is als je dan... bij vrienden ben en dan allemaal een (vaste) relatie hebben en poging tot koppelen gaan doen..
Weet wat ik nodig heb, een wingwoman... althans volgens de FHM.
Ja, die wil iedere man wel lijkt mequote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Nee.. een wingwoman is zorgt dat zij contact legt met een vrouw.. een goed woordje doet voor "een vriend" en als man zijnde... eigenlijk alleen hallo te zeggen
quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die wil iedere man wel lijkt me
Ja, schijnt wel te werken..quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die wil iedere man wel lijkt me
quote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef Californium het volgende:
nou....gaan jullie fijn op zoek naar jullie wingwomanga ik lekker slapen
![]()
Welterustenquote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef Californium het volgende:
nou....gaan jullie fijn op zoek naar jullie wingwomanga ik lekker slapen
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak jij hier tegenwoordig de dubbelzinnige opmerkingen?
The Dean mag dat.. want hij is de fucking Deanquote:
Schiet op danquote:
Ik geef nu alvast opquote:maar vind wel even dat we wwat moeten bedenken en creatief moeten zijn:
[SES PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ik ga morgen wel even wat bedenkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Schiet op dan![]()
![]()
[..]
Ik geef nu alvast op
Doe je bestquote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even wat bedenkenmisschien dat ik creatief uit de hoek kan komen
Piles....quote:
Ik zei nietsquote:
Je bent bijna erger dan Tong met je "quote:Op maandag 17 november 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zei nietskom op
bedenk een leuke
over iemand
Yesse ofzo
Was jij datquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Wat voor topictitel had ik deze reeks een keer gegeven? Met Piles de ...?
Dude, zo'n kans krijg je geen twee keer!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent bijna erger dan Tong met je ""
Maar verwacht maar niks
Ik ben allang begonnen johquote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Dude, zo'n kans krijg je geen twee keer!
Tenzij jij een kloon van Houniet bent, of andersom, weet ik het nietquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Hij kan wel met een TT fuckenquote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben allang begonnen joh![]()
![]()
[..]
Tenzij jij een kloon van Houniet bent, of andersom, weet ik het niet
Hou bedacht namelijk "Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage"
Verder kan ik er geen vinden
Ik weet ook nog dat het gebeurd is, maar wanneer/wat weet ik niet meerquote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij kan wel met een TT fucken
Wanneer gaan wij fucken danquote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij kan wel met een TT fucken
Ja, dat kan ik niet zienquote:Op maandag 17 november 2008 23:29 schreef GlowMouse het volgende:
Het was Stage SC # 508 - Weer een nieuwe week *O*
Op maandag 16 juni 2008 @ 10:23 door GlowMouse:
Topictitel: "Stage SC # 508 - Milou's eerste keer" -> "Stage SC # 508 - Met Piles, de ...."
Wanneer jij mij crack heeft in ruil voor sexquote:
Primaquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Suggestie voor de titel van het volgende topic: Stage SC # 718 Met Piles, de dichter.
Zodra je weer in NL bent dusquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wanneer jij mij crack heeft in ruil voor sex
quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zodra je weer in NL bent dus. Daten.
Zeg, die gedichten moeten toch over iemand gaan? Ik heb de meeste berichten hier, dus jullie gaan maar mooi over mij dichtenquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Suggestie voor de titel van het volgende topic: Stage SC # 718 Met Piles, de dichter.
Ik meen het.quote:
eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, die gedichten moeten toch over iemand gaan? Ik heb de meeste berichten hier, dus jullie gaan maar mooi over mij dichten![]()
Genoeg stof verzamelt inmiddels
Ik heb niets tegen een datequote:
Oh godquote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
je bent wel mijn 'main target'
Je vergeet nog genoeg mensen nuquote:desalniettemin kunnen er mooie gemaakt worden over bootje, cue, PB, dean en mij
Milou..... G, Yesse, Nico, Bartquote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh god
Waarom zit ik dan niet in het buitenland
[..]
Je vergeet nog genoeg mensen nu
Ik kwam je al tegen ja ouwe spammert.quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
[..]
O en Glow....Heb even in een paar van de centrale topics lopen spammen
quote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Over mij gelukkig niet![]()
Ik ben saai namelijk
quote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kwam je al tegen ja ouwe spammert.
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijkquote:
* gaat profiel van Glowmouse bekijkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijk
Doe geen moeitequote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
* gaat profiel van Glowmouse bekijken![]()
ik zie het ....hij is bijna 2009 jaar oudquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
Zolang ik maar jonger ben dan de goedheiligman
Cali is zelf net uit de puberteit johquote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijk
quote:Op maandag 17 november 2008 23:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cali is zelf net uit de puberteit joh
Waarom denk je dat het uit is joh, zij wilde iets ouders, ik iets jongersquote:
16 of 36, maakt mij niets uit eigenlijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het uit is joh, zij wilde iets ouders, ik iets jongers
zolang het maar geen lul heeft?quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
16 of 36, maakt mij niets uit eigenlijk.
Inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zolang het maar geen lul heeft?
Over een half jaar ben ik afgestudeerd, dus ik word toch ook al oudquote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dus vertel maar eens even aan cali
hoe oud is glowmouse? en waar woont hij, wat doet hij....We moeten toch iets weten over onze mod
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze moet ook mooi zijn natuurlijk. Ik heb zo mijn eisen jwt.
Vraag ontwijkend gedragquote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Over een half jaar ben ik afgestudeerd, dus ik word toch ook al oud
Morgen vertel ik alles, nu 70's Showquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen vertel ik alles, nu 70's Show.
Later.
Ik word 24 in maart, slim he, gewoon terug gaan tellenquote:Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
heb besloten dat ik de komende 5 jaar mijn 21ste verjaardag ga vieren
quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word 24 in maart, slim he, gewoon terug gaan tellen
Hou laat die chickies smachten naar info, skillz ouwequote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen vertel ik alles, nu 70's Show.
Later.
niehiehiet of houniet?quote:Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Vraag ontwijkend gedrag
hiero in juli hopelijk![]()
Oud wordenik wil niehiehiet....
Ehm.... niehiehietquote:
Anders wordt het maar een half dagje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
pff.. toch maar gaan werken. Weet nog niet of dat slim was.
mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Anders wordt het maar een half dagje?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh Nico, Luctor, Bart en Paula
Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek benquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.
mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huisquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek benMaar succes dan in elk geval
Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaatquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huis
klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaat. Maar wel rottig dat je er last van hebt. Ik geloof dat er wel weer van alles heerst op het moment he?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.
ja goeie raad. Maar gister was ik dus thuis en was er eigenlijk vrij weinig aan de hand. Zat me zwaar te vervelen en tegen het eind van de avond voelde ik me eigenlijk wel weer fit. Vanochtend was het weer minder, maar had ik al besloten om toch te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen is ziek of weer net beter hier.
Maar ik raad je aan gewoon thuis te blijven en goed uit te zieken, maar dat zeg ik altijd
Thanx. Donderdag begrafenis (waarschijnlijk).quote:
Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Is vaak het geval wel ja, je gaat vaak voor iemand anders na een begrafenis, tenminste zo heb ik het meegemaakt, ben ik wel blij om want dat betekend dat er weinig mensen waar ik om geef gestorven zijn de laatste tijd.
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Tot half 7 naar school vanavond.
Kusje voor Puala.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Tot half 7 naar school vanavond.
Kusje voor Puala.
Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenisquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.
Mijn oma heeft laatst wel in het ziekenhuis gelegen met een zware longontsteking en daarbij hadden de artsen niet verwacht dat ze het zou halen. Dit kwam toch wel erg dichtbij. Gelukkig is ze er nog en heeft ze afgelopen vrijdag het ziekenhuis verlaten, dus gaat het al stukken beter met haar
Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenis
Ach ja het is de loop van het leven maar toch altijd klote als het gebeurd.
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.
helaas wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
Morgen naar Nederland-Zweden en zondag mag ik als journalist naar Feyenoord-ADO. Moet ik een verslag van de wedstrijd maken en daarna wat spelers interviewen. Wel leuk.. eerste keer en dan mag ik naar Feyenoord
voor de website www.goal.comquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben jaloersDat wil ik ook wel. Waarvoor moet je interviewen?
Nicequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor de website www.goal.com
Daar doe ik af en toe al live verslagen, dus dat ik voor de tv zit te kijken en dat ik dan aangeef wanneer er een doelpunt, kaart, enz valt en nu kwam er een plekje bij om ook een stadion bezoek te doen inclusief interviews.
Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
sorryquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster was
Nee en ik weet niet of het over gaat ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Piles het volgende:
Pff, gaarheid ten top nog hier. Had gehoopt dat dat nu wel over zou zijn, maar helaas
Ik was al bang voor die verwarringquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee en ik weet niet of het over gaat ookZe werken hier gewoon allemaal veel te hard
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog inquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was al bang voor die verwarring
Maar bedoelde meer dat ik nog steeds beetje ziek ben
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Puala het volgende:
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog in![]()
Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zatquote:Maar wel shit dat je ziek bentGewoon goed uitzieken is altijd het beste volgens mij.
Ik heb echt een hekel gekregen aan al die verplichte rapporten e.d., ben er ook gewoon enorm slecht in (of dat een oorzaak of gevolg is weet ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan mijn plan van aanpak.
ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar verder heb je wel gelijk hoor
[..]
Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zat
Bij mij worden ze eigenlijk altijd wel direct goedgekeurd, maar ik besteed dan ook vrij veel tijd aan de eerste versie (ook om te voorkomen dat ik nog 50% moet aanpassen). Het blijft echter een vervelend klusje. Ik wil gewoon beginnen, aan mijn bureau gaan zitten en de opdracht uitvoeren. Gaandeweg zie ik wel hoe ik het aanpak, maar dat schijnt niet de ideale werkwijze te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel gekregen aan al die verplichte rapporten e.d., ben er ook gewoon enorm slecht in (of dat een oorzaak of gevolg is weet ik niet).
Waarom ga je niet eerst wat sites van bedrijven langs die je aanspreken om te zien wat ze aanbieden? Dan kun je op basis daarvan eens kijken wat er beschikbaar is en wat je wel en niet aanspreekt. Dat neem je dan eventueel mee naar andere bedrijven. Of je hebt, zoals ik, de mazzel dat je een vacature tegenkomt die je erg aanspreekt en waarvoor je direct aagenomen wordt.quote:Moet eigenlijk ook eens opzoek naar een afstudeerstage, maar nog geen idee over een opdracht
Ja, dat zal wel weer jaquote:
Welnee, gewoon hardnekkige verkoudheid. Gaat vanzelf weer overquote:Maar een week is wel lang ja. Misschien tijd voor een huisartsbezoekje ofzo?
Precies, gewoon je werk gaan doen, dan komt het vanzelf. Maar daar is idd nog niet iedereen van overtuigdquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij worden ze eigenlijk altijd wel direct goedgekeurd, maar ik besteed dan ook vrij veel tijd aan de eerste versie (ook om te voorkomen dat ik nog 50% moet aanpassen). Het blijft echter een vervelend klusje. Ik wil gewoon beginnen, aan mijn bureau gaan zitten en de opdracht uitvoeren. Gaandeweg zie ik wel hoe ik het aanpak, maar dat schijnt niet de ideale werkwijze te zijn.
Misschien wel een idee jaquote:Waarom ga je niet eerst wat sites van bedrijven langs die je aanspreken om te zien wat ze aanbieden? Dan kun je op basis daarvan eens kijken wat er beschikbaar is en wat je wel en niet aanspreekt. Dat neem je dan eventueel mee naar andere bedrijven. Of je hebt, zoals ik, de mazzel dat je een vacature tegenkomt die je erg aanspreekt en waarvoor je direct aagenomen wordt.
Dat is het plan jaquote:Moet je ook vanaf februari afstuderen?
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen. Al heb ik het juist andersom, ik onderschat het misschien een beetje. Mijn stagecoordinator vond het juist een erg pittige opdracht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
En ik ben dan ook weer zo iemand die de eisen van een vacature/opdracht leest en denkt: dat kan ik nooit![]()
Sorry, was ff lunchenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
ik ben bang dat ik daar geen goed onderbouwd antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef eer-ik het volgende:
Hmm.
zou ik dan toch een kater hebben?
Of ben ik gewoon moe opeens?
Wat een instelling weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Zo, wel weer genoeg college voor vandaag
Zondequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sorry, was ff lunchen
maar de kans dat ik bij Vitesse binnen kom wandelen is niet zo groot. Er zijn meerdere mensen die dit doen en voornamelijk bij de clubs waar ze al supporter voor zijn of (zoals ik) toevallig in de buurt wonen
Wat, ik heb 100% bijgewoondquote:
Wat een instelling weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ik heb 100% bijgewoondKan niet beter
Jaja, ik ben goed bezigquote:
Kan niet veel slechter eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, ik ben goed bezigEn hoe is het jou Pilsie?
tss, dat moet je er wel voor over hebben hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, maar het is ook zo'n teringeind weg
Hoe dat zo?quote:
Om vitesse te zien voetballen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
tss, dat moet je er wel voor over hebben he
Hmm, mond houden hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Om vitesse te zien voetballen?![]()
Nee geintje, ze beginnen zo af en toe wel weer wat te presteren. Maar ik hou het liever op 15 minuten rijden naar de kuip.
Inderdaad en die prestatie is zeker op prijs gesteldquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, mond houden he. Afgelopen zondag was gewoon klasse.
Ja dat zeker, dat verliezen tegen lienden was gewoon schandaligquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad en die prestatie is zeker op prijs gesteld
maar dat was voor mij het verliezen van Volendam ook, hoewel lienden natuurlijk weer een stapje erger is. Maar dat is toch de charme van het bekervoetbal zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zeker, dat verliezen tegen lienden was gewoon schandalig
Ja we hebben er smakelijk om gelachen toen bleek dat jullie hadden verloren op het veld.. maar ja dat wij dat dan dunnetjes over moeten doen vond ik niet helemaal in het script passen. Maar boeiend, voorbij = voorbij. zondag gaan we gewoon winnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dat was voor mij het verliezen van Volendam ook, hoewel lienden natuurlijk weer een stapje erger is. Maar dat is toch de charme van het bekervoetbal zullen we maar zeggen
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja we hebben er smakelijk om gelachen toen bleek dat jullie hadden verloren op het veld.. maar ja dat wij dat dan dunnetjes over moeten doen vond ik niet helemaal in het script passen. Maar boeiend, voorbij = voorbij. zondag gaan we gewoon winnen
Ja laten we het over iets spannenders gaan hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.
Maar misschien moeten we het voetbalouwehoer weer afkappen. Volgens mij zijn de meeste daar niet van hier
uhm... zoalsquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja laten we het over iets spannenders gaan hebben
uhm.. mja als je bij mij komt voor goede ideeen en spannend, dan zitten we in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jij wel een goed idee had
ik denk dat dat niet kan op stage he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. mja als je bij mij komt voor goede ideeen en spannend, dan zitten we in het verkeerde subforum
Okquote:
gok van niet.. en zoals ik hoorde zeker niet op jouw stagequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet kan op stage he?
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.
Maar misschien moeten we het voetbalouwehoer weer afkappen. Volgens mij zijn de meeste daar niet van hier
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
gok van niet.. en zoals ik hoorde zeker niet op jouw stage
kerkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hier zeker nietHier mag je niet eens vragen wat ze hebben gedaan het weekend, want dat is toch altijd kerk, kerk en nog is kerk
![]()
refo's
Even opheldering, welke club ben je voor?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.
goed resultaat van wie??quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hier zeker nietHier mag je niet eens vragen wat ze hebben gedaan het weekend, want dat is toch altijd kerk, kerk en nog is kerk
![]()
refo's
In het weekend drink je bierquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kerken
zingen
blij doen met z'n allen
koek eten
wijn drinken
AZ.quote:
nee klopt, maar ik dacht, misschien is er wat anders aan de handquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo shocking is het toch niet? Zo onderhand ken je me wel een beetje toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |