Bij mij worden ze eigenlijk altijd wel direct goedgekeurd, maar ik besteed dan ook vrij veel tijd aan de eerste versie (ook om te voorkomen dat ik nog 50% moet aanpassen). Het blijft echter een vervelend klusje. Ik wil gewoon beginnen, aan mijn bureau gaan zitten en de opdracht uitvoeren. Gaandeweg zie ik wel hoe ik het aanpak, maar dat schijnt niet de ideale werkwijze te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel gekregen aan al die verplichte rapporten e.d., ben er ook gewoon enorm slecht in (of dat een oorzaak of gevolg is weet ik niet).
Waarom ga je niet eerst wat sites van bedrijven langs die je aanspreken om te zien wat ze aanbieden? Dan kun je op basis daarvan eens kijken wat er beschikbaar is en wat je wel en niet aanspreekt. Dat neem je dan eventueel mee naar andere bedrijven. Of je hebt, zoals ik, de mazzel dat je een vacature tegenkomt die je erg aanspreekt en waarvoor je direct aagenomen wordt.quote:Moet eigenlijk ook eens opzoek naar een afstudeerstage, maar nog geen idee over een opdracht
Ja, dat zal wel weer jaquote:
Welnee, gewoon hardnekkige verkoudheid. Gaat vanzelf weer overquote:Maar een week is wel lang ja. Misschien tijd voor een huisartsbezoekje ofzo?
Precies, gewoon je werk gaan doen, dan komt het vanzelf. Maar daar is idd nog niet iedereen van overtuigdquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij worden ze eigenlijk altijd wel direct goedgekeurd, maar ik besteed dan ook vrij veel tijd aan de eerste versie (ook om te voorkomen dat ik nog 50% moet aanpassen). Het blijft echter een vervelend klusje. Ik wil gewoon beginnen, aan mijn bureau gaan zitten en de opdracht uitvoeren. Gaandeweg zie ik wel hoe ik het aanpak, maar dat schijnt niet de ideale werkwijze te zijn.
Misschien wel een idee jaquote:Waarom ga je niet eerst wat sites van bedrijven langs die je aanspreken om te zien wat ze aanbieden? Dan kun je op basis daarvan eens kijken wat er beschikbaar is en wat je wel en niet aanspreekt. Dat neem je dan eventueel mee naar andere bedrijven. Of je hebt, zoals ik, de mazzel dat je een vacature tegenkomt die je erg aanspreekt en waarvoor je direct aagenomen wordt.
Dat is het plan jaquote:Moet je ook vanaf februari afstuderen?
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen. Al heb ik het juist andersom, ik onderschat het misschien een beetje. Mijn stagecoordinator vond het juist een erg pittige opdracht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
En ik ben dan ook weer zo iemand die de eisen van een vacature/opdracht leest en denkt: dat kan ik nooit![]()
Sorry, was ff lunchenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
ik ben bang dat ik daar geen goed onderbouwd antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef eer-ik het volgende:
Hmm.
zou ik dan toch een kater hebben?
Of ben ik gewoon moe opeens?
Wat een instelling weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Zo, wel weer genoeg college voor vandaag
Zondequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sorry, was ff lunchen
maar de kans dat ik bij Vitesse binnen kom wandelen is niet zo groot. Er zijn meerdere mensen die dit doen en voornamelijk bij de clubs waar ze al supporter voor zijn of (zoals ik) toevallig in de buurt wonen
Wat, ik heb 100% bijgewoondquote:
Wat een instelling weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ik heb 100% bijgewoondKan niet beter
Jaja, ik ben goed bezigquote:
Kan niet veel slechter eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, ik ben goed bezigEn hoe is het jou Pilsie?
tss, dat moet je er wel voor over hebben hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, maar het is ook zo'n teringeind weg
Hoe dat zo?quote:
Om vitesse te zien voetballen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
tss, dat moet je er wel voor over hebben he
Hmm, mond houden hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Om vitesse te zien voetballen?![]()
Nee geintje, ze beginnen zo af en toe wel weer wat te presteren. Maar ik hou het liever op 15 minuten rijden naar de kuip.
Inderdaad en die prestatie is zeker op prijs gesteldquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, mond houden he. Afgelopen zondag was gewoon klasse.
Ja dat zeker, dat verliezen tegen lienden was gewoon schandaligquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad en die prestatie is zeker op prijs gesteld
maar dat was voor mij het verliezen van Volendam ook, hoewel lienden natuurlijk weer een stapje erger is. Maar dat is toch de charme van het bekervoetbal zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zeker, dat verliezen tegen lienden was gewoon schandalig
Ja we hebben er smakelijk om gelachen toen bleek dat jullie hadden verloren op het veld.. maar ja dat wij dat dan dunnetjes over moeten doen vond ik niet helemaal in het script passen. Maar boeiend, voorbij = voorbij. zondag gaan we gewoon winnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dat was voor mij het verliezen van Volendam ook, hoewel lienden natuurlijk weer een stapje erger is. Maar dat is toch de charme van het bekervoetbal zullen we maar zeggen
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja we hebben er smakelijk om gelachen toen bleek dat jullie hadden verloren op het veld.. maar ja dat wij dat dan dunnetjes over moeten doen vond ik niet helemaal in het script passen. Maar boeiend, voorbij = voorbij. zondag gaan we gewoon winnen
Ja laten we het over iets spannenders gaan hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.
Maar misschien moeten we het voetbalouwehoer weer afkappen. Volgens mij zijn de meeste daar niet van hier
uhm... zoalsquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja laten we het over iets spannenders gaan hebben
uhm.. mja als je bij mij komt voor goede ideeen en spannend, dan zitten we in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jij wel een goed idee had
ik denk dat dat niet kan op stage he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. mja als je bij mij komt voor goede ideeen en spannend, dan zitten we in het verkeerde subforum
Okquote:
gok van niet.. en zoals ik hoorde zeker niet op jouw stagequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet kan op stage he?
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Utrecht uit? Tja.. deze competitie is toch alles mogelijk.
Maar misschien moeten we het voetbalouwehoer weer afkappen. Volgens mij zijn de meeste daar niet van hier
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
gok van niet.. en zoals ik hoorde zeker niet op jouw stage
kerkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hier zeker nietHier mag je niet eens vragen wat ze hebben gedaan het weekend, want dat is toch altijd kerk, kerk en nog is kerk
![]()
refo's
Even opheldering, welke club ben je voor?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.
goed resultaat van wie??quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wacht zondag even af, bij goed resultaat wil ik hier best even over voetbal komen praten hoor. Hoewel ik ben waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar zowel dan kom ik het wel even inwrijven.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hier zeker nietHier mag je niet eens vragen wat ze hebben gedaan het weekend, want dat is toch altijd kerk, kerk en nog is kerk
![]()
refo's
In het weekend drink je bierquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kerken
zingen
blij doen met z'n allen
koek eten
wijn drinken
AZ.quote:
nee klopt, maar ik dacht, misschien is er wat anders aan de handquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo shocking is het toch niet? Zo onderhand ken je me wel een beetje toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |