abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63305674
Ik ben er nog
Maar was ff druk

Maar ga nou eindelijk eens slapen joh
pi_63305690
ga ik doen trusten
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_63305788
Ik kruip ook in mn koude bedje
Tot morgen
pi_63306019

Ben ik hier weer alleen zeker?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_63306292
Avond en doeg
pi_63306377
js
pi_63307296
Goeiemorgen Luctor

dinsdag 18 november 2008 @ 06:17:03 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_63307339
weltrusten Dean

goedemorgen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:28:45 #213
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_63307979
Mogguh kids

College
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_63308150
Goeiemorgen.

[ Bericht 84% gewijzigd door Puala op 18-11-2008 09:23:31 ]
pi_63308718
pff.. toch maar gaan werken. Weet nog niet of dat slim was.
pi_63308886
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
pff.. toch maar gaan werken. Weet nog niet of dat slim was.
Anders wordt het maar een half dagje?
pi_63309196
Mogguh Nico, Luctor, Bart en Paula
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63309327
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Anders wordt het maar een half dagje?
mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh Nico, Luctor, Bart en Paula
pi_63309328
Goeiemorgen Hosti
pi_63309479
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:

[..]

mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.
Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek ben Maar succes dan in elk geval
pi_63309504
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek ben Maar succes dan in elk geval
mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huis
pi_63309548
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:

[..]

mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huis
Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaat . Maar wel rottig dat je er last van hebt. Ik geloof dat er wel weer van alles heerst op het moment he?
pi_63309595
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaat . Maar wel rottig dat je er last van hebt. Ik geloof dat er wel weer van alles heerst op het moment he?
klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.
pi_63309619
Iedereen is ziek of weer net beter hier.
Maar ik raad je aan gewoon thuis te blijven en goed uit te zieken, maar dat zeg ik altijd
pi_63309687
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:

[..]

klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.
dat is wel heel erg snel ja. maar volgens mij knap je ook wel weer redelijk snel op.
pi_63309692
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen is ziek of weer net beter hier.
Maar ik raad je aan gewoon thuis te blijven en goed uit te zieken, maar dat zeg ik altijd
ja goeie raad. Maar gister was ik dus thuis en was er eigenlijk vrij weinig aan de hand. Zat me zwaar te vervelen en tegen het eind van de avond voelde ik me eigenlijk wel weer fit. Vanochtend was het weer minder, maar had ik al besloten om toch te gaan
pi_63310242
Gecondoleerd
pi_63310355
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Gecondoleerd
Thanx. Donderdag begrafenis (waarschijnlijk).

Kende de jongen trouwens niet goed hoor. Hij kwam altijd bij Giel (mijn vriend) over de vloer en daar heb ik hem 3x gezien oid. Ga meer voor Giel mee als eigenlijk om de begrafenis zelf.
pi_63310400
Is vaak het geval wel ja, je gaat vaak voor iemand anders na een begrafenis, tenminste zo heb ik het meegemaakt, ben ik wel blij om want dat betekend dat er weinig mensen waar ik om geef gestorven zijn de laatste tijd.
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:43:02 #231
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63310466
Tot half 7 naar school vanavond .
Kusje voor Puala .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63310503
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Is vaak het geval wel ja, je gaat vaak voor iemand anders na een begrafenis, tenminste zo heb ik het meegemaakt, ben ik wel blij om want dat betekend dat er weinig mensen waar ik om geef gestorven zijn de laatste tijd.
Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.
Mijn oma heeft laatst wel in het ziekenhuis gelegen met een zware longontsteking en daarbij hadden de artsen niet verwacht dat ze het zou halen. Dit kwam toch wel erg dichtbij. Gelukkig is ze er nog en heeft ze afgelopen vrijdag het ziekenhuis verlaten, dus gaat het al stukken beter met haar
pi_63310603
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Kusje voor Puala .
Dankjewel
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:48:47 #234
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_63310608
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Kusje voor Puala .

pwn.
Signature.
pi_63310748
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.
Mijn oma heeft laatst wel in het ziekenhuis gelegen met een zware longontsteking en daarbij hadden de artsen niet verwacht dat ze het zou halen. Dit kwam toch wel erg dichtbij. Gelukkig is ze er nog en heeft ze afgelopen vrijdag het ziekenhuis verlaten, dus gaat het al stukken beter met haar
Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenis
Ach ja het is de loop van het leven maar toch altijd klote als het gebeurd.
pi_63310874
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenis
Ach ja het is de loop van het leven maar toch altijd klote als het gebeurd.
Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.
pi_63311021
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.
Je hebt het er maar druk mee
pi_63311135
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee
helaas wel ja.
pi_63311245
Maar nu tijd voor iets leuks.

Wie bied?
pi_63311322
Morgen naar Nederland-Zweden en zondag mag ik als journalist naar Feyenoord-ADO. Moet ik een verslag van de wedstrijd maken en daarna wat spelers interviewen. Wel leuk.. eerste keer en dan mag ik naar Feyenoord
pi_63311410
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
Morgen naar Nederland-Zweden en zondag mag ik als journalist naar Feyenoord-ADO. Moet ik een verslag van de wedstrijd maken en daarna wat spelers interviewen. Wel leuk.. eerste keer en dan mag ik naar Feyenoord
Ik ben jaloers Dat wil ik ook wel. Waarvoor moet je interviewen?
pi_63311680
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben jaloers Dat wil ik ook wel. Waarvoor moet je interviewen?
voor de website www.goal.com
Daar doe ik af en toe al live verslagen, dus dat ik voor de tv zit te kijken en dat ik dan aangeef wanneer er een doelpunt, kaart, enz valt en nu kwam er een plekje bij om ook een stadion bezoek te doen inclusief interviews.
pi_63311849
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef nicomart het volgende:

[..]

voor de website www.goal.com
Daar doe ik af en toe al live verslagen, dus dat ik voor de tv zit te kijken en dat ik dan aangeef wanneer er een doelpunt, kaart, enz valt en nu kwam er een plekje bij om ook een stadion bezoek te doen inclusief interviews.
Nice . Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
pi_63311926
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Nice . Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster was
pi_63312172
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster was
sorry kun je daar niet tegen dan?
pi_63312543
Goedemorgen
pi_63312964
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Hoi
pi_63313285
Pff, gaarheid ten top nog hier. Had gehoopt dat dat nu wel over zou zijn, maar helaas
pi_63313335
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Piles het volgende:
Pff, gaarheid ten top nog hier. Had gehoopt dat dat nu wel over zou zijn, maar helaas
Nee en ik weet niet of het over gaat ook Ze werken hier gewoon allemaal veel te hard
pi_63313385
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee en ik weet niet of het over gaat ook Ze werken hier gewoon allemaal veel te hard
Ik was al bang voor die verwarring
Maar bedoelde meer dat ik nog steeds beetje ziek ben
pi_63313470
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik was al bang voor die verwarring
Maar bedoelde meer dat ik nog steeds beetje ziek ben
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog in

Maar wel shit dat je ziek bent Gewoon goed uitzieken is altijd het beste volgens mij.
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:27:04 #252
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63313497
Ik ben maar eens begonnen aan mijn plan van aanpak. En hoewel ik best snap dat dit een van de nuttige documenten is (in tegenstelling tot zo'n 90% van de papierwinkel die van me verwacht wordt gedurende de stage) heb ik er toch altijd wel een hekel aan. Vooral omdat het nu al moet voor aanvang van de stage, het is nu eenmaal veel makkelijker te doen als je daar al zit, toegang hebt tot alle gegevens en makkelijk even met iemand kunt overleggen.

Gelukkig zijn de eisen vrij beperkt, wat ook wel logisch is als je het voor aanvang moet doen, maar ik loop toch weer even vast.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63313504
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Puala het volgende:
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog in

Maar verder heb je wel gelijk hoor
quote:
Maar wel shit dat je ziek bent Gewoon goed uitzieken is altijd het beste volgens mij.
Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zat
pi_63313590
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan mijn plan van aanpak.
Ik heb echt een hekel gekregen aan al die verplichte rapporten e.d., ben er ook gewoon enorm slecht in (of dat een oorzaak of gevolg is weet ik niet ).

Moet eigenlijk ook eens opzoek naar een afstudeerstage, maar nog geen idee over een opdracht
pi_63313608
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar verder heb je wel gelijk hoor
[..]

Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zat
ik heb altijd gelijk .

Maar een week is wel lang ja. Misschien tijd voor een huisartsbezoekje ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')