Anders wordt het maar een half dagje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
pff.. toch maar gaan werken. Weet nog niet of dat slim was.
mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Anders wordt het maar een half dagje?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh Nico, Luctor, Bart en Paula
Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek benquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. dan weet ike igenlijk ook niet wat ik thuis uit moet voeren. Het is namelijk niet zo dat ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed wil liggen, maar mijn maag rommelt nogal en dan niet omdat ik honger heb ofzo.
mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huisquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van als ik ziek benMaar succes dan in elk geval
Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaatquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken heb ik dat wel hoor, maar blijkbaar is dit net iets anders. Ik overleef het vast wel en anders ga ik inderdaad gewoon naar huis
klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim om te doen naar huis gaan als het niet gaat. Maar wel rottig dat je er last van hebt. Ik geloof dat er wel weer van alles heerst op het moment he?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
klopt ja.. mijn moeder had er een dag eerder ook al last van. Maar bij mij kwam het zo gek snel opeens. Heerlijk zitten eten met vrienden en meteen daarna voelde ik me al niet goed en toen ging het heel snel.
ja goeie raad. Maar gister was ik dus thuis en was er eigenlijk vrij weinig aan de hand. Zat me zwaar te vervelen en tegen het eind van de avond voelde ik me eigenlijk wel weer fit. Vanochtend was het weer minder, maar had ik al besloten om toch te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen is ziek of weer net beter hier.
Maar ik raad je aan gewoon thuis te blijven en goed uit te zieken, maar dat zeg ik altijd
Thanx. Donderdag begrafenis (waarschijnlijk).quote:
Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Is vaak het geval wel ja, je gaat vaak voor iemand anders na een begrafenis, tenminste zo heb ik het meegemaakt, ben ik wel blij om want dat betekend dat er weinig mensen waar ik om geef gestorven zijn de laatste tijd.
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Tot half 7 naar school vanavond.
Kusje voor Puala.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Houniet het volgende:
Tot half 7 naar school vanavond.
Kusje voor Puala.
Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenisquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag je je ontzettend gelukkig om prijzen dat dit zo is ja. Ik ben 2x naar een begrafenis geweest, die van mijn opa's. En wel meerdere malen wezen condoleren. Ben altijd blij als het niet te dichtbij komt.
Mijn oma heeft laatst wel in het ziekenhuis gelegen met een zware longontsteking en daarbij hadden de artsen niet verwacht dat ze het zou halen. Dit kwam toch wel erg dichtbij. Gelukkig is ze er nog en heeft ze afgelopen vrijdag het ziekenhuis verlaten, dus gaat het al stukken beter met haar
Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad. Ik ben in mijn hele leven op best veel begrafenissen geweest, merendeel was dat ter ondersteuning voor iemand anders. Ik bedoel mijn opa en mijn tante heb ik begraven dan houdt het op, blij toe. Zo ben ik een tijdje terug na een begrafenis geweest waar allebei de ouders van een vriendin van me begraven werden, zo'n tragische gebeurtenis
Ach ja het is de loop van het leven maar toch altijd klote als het gebeurd.
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker een tragische gebeurtenis ja. Lijkt me het vreselijkste wat je kan overkomen, je beide ouders verliezen. Wij moeten vanavond ook gaan condoleren voor een ander overlijden. Dat is minder dichtbij, dat is meer uit fatsoen (misschien weet je nog die 11 jarige jongen die vrijdag overleden was na een ongeval?). Toch haat ik echt deze gelegenheden.
helaas wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
Morgen naar Nederland-Zweden en zondag mag ik als journalist naar Feyenoord-ADO. Moet ik een verslag van de wedstrijd maken en daarna wat spelers interviewen. Wel leuk.. eerste keer en dan mag ik naar Feyenoord
voor de website www.goal.comquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben jaloersDat wil ik ook wel. Waarvoor moet je interviewen?
Nicequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor de website www.goal.com
Daar doe ik af en toe al live verslagen, dus dat ik voor de tv zit te kijken en dat ik dan aangeef wanneer er een doelpunt, kaart, enz valt en nu kwam er een plekje bij om ook een stadion bezoek te doen inclusief interviews.
Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Grote kans dus dat je ook nog een keer bij Vitesse komt binnen wandelen?
sorryquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, ik was helemaal vergeten dat je een Vitesse aanhangster was
Nee en ik weet niet of het over gaat ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Piles het volgende:
Pff, gaarheid ten top nog hier. Had gehoopt dat dat nu wel over zou zijn, maar helaas
Ik was al bang voor die verwarringquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee en ik weet niet of het over gaat ookZe werken hier gewoon allemaal veel te hard
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog inquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was al bang voor die verwarring
Maar bedoelde meer dat ik nog steeds beetje ziek ben
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Puala het volgende:
jaja, heel handig dus ik trap er ook nog in![]()
Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zatquote:Maar wel shit dat je ziek bentGewoon goed uitzieken is altijd het beste volgens mij.
Ik heb echt een hekel gekregen aan al die verplichte rapporten e.d., ben er ook gewoon enorm slecht in (of dat een oorzaak of gevolg is weet ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan mijn plan van aanpak.
ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar verder heb je wel gelijk hoor
[..]
Ja, dat duurt nu dus al een week, en ben het meer dan zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |