quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Hm, zal ik het volgende topic nou terugkomen of niet. Lastig.
Wat een timing ook weer
quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Houniet het volgende:
Kut dat was een slotje.
Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ookquote:
Altijd fijnquote:Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
vervelendquote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
druk druk druk.....en experiment mislukt
quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Naja, pannenkoeken met 1 ei, moet lukken
Wordt tijd dat ik boodschappen ga doen geloof ik
IT-er hier. que pasa?quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Puala het volgende:
1 ei is niet zo veel![]()
Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
heb ik de vorige keer gedaan, 16 dagen later reactie. verwacht toch wel dat het zo sneller gaat. en je kan bozer doen aan de telefoon, das nog een voordeel.quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ook
En het is niet zo dat ik even naar de winkel ga vanaf hier
[..]
Altijd fijn
Ik mail wel gewoon
- het beeldscherm valt regelmatig zwart uit. Er staat dan rechts dat het een driverprobleem is geweest en dat het verholpen is. 10 min later heb ik weer zwart beeld. Ik heb al gekeken voor de laatste driver update, deze staan er allemaal al op..quote:
pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezenquote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vandaag ga eten, dadelijk na de winkel...
Ik weet het al, ik ga een lasagne makenquote:Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezen
ik worteltjes, er is voor mij beslistquote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het al, ik ga een lasagne maken
quote:Op maandag 17 november 2008 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nico, klinkt zoals je het schrijft al als een done deal
Jammer dat je het niet meteen zo kunt inrichten als je wil, maar de manier waarop hoe het nu klinkt is alsof je al besloten hebt om de keuken en badkamer wat later aan te pakken, en als je dit uiteindelijk ook doet moet het geen probleem zijn toch?
Huis is mooi, alleen nog een beetje werk, locatie is goed en je kan het betalen, mooi toch?
hmm.. stiekem ben ik het ook wel met jullie eens. Nu wat lenen bij mijn ouders zit er nu niet in, anders was het wel duidelijk geweest.quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Puala het volgende:
Nico, ik zou het doen. Het is wat je zoekt op een plek waar je het zoekt. Je hebt al eerder gezegd dat het erg moeilijk was om daar iets te vinden.. dus waarom zou je deze kans laten schieten?
Misschien dat je evt. met wat leningen bij je ouders het wel rond kunt krijgen tijdelijk. Alleen moet je dit natuurlijk wel zelf willen..
Zo, ben ook 2 uur terug hierquote:Op maandag 17 november 2008 17:55 schreef Yesse het volgende:
Kees, in plaats van koken kun je ook reageren
Dat is op zich geen hele prestatie.quote:
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomenquote:Op maandag 17 november 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is op zich geen hele prestatie.
Pff, zegt zijquote:Op maandag 17 november 2008 18:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:20 schreef PieterBas het volgende:
Waar gaat het een...
Piles aan het afkicken... Cali heeft het druk... en ik heb helemaal geen internet op kantoor
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?quote:Op maandag 17 november 2008 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
klopt....
er moet een nieuwe groep Stage SC-ers komen
Ze hoeven niet opgeleid te worden, ze moeten gewoon deze reeks in leven houden....quote:Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?
Al vind ik topic 763 wel een mooi getal op te stoppen.. 750 topics meegemaakt en waarschijnlijk dan ook geen student/stagiair meer.
We zijn idd hard op wegquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
het hoeft niet elke dag volspammen zijn, zoals in de goede oude tijd...maar gewoon langzaam mag ookquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
succesquote:
dit dusquote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat nou StageSC moet dood?
Ook al kom je hier niet zo vaak, er is iig vaak genoeg nog wel wat te doen
Het is geen wens, maar een constateringquote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat nou StageSC moet dood?
Ook al kom je hier niet zo vaak, er is iig vaak genoeg nog wel wat te doen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
ja![]()
en ook verbandleer, drankleer, drugs stuff, AED enz![]()
![]()
Dat was verplicht voor mijn diploma van zwemmenquote:
Kan altijd van pas komen toch?quote:Op maandag 17 november 2008 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was verplicht voor mijn diploma van zwemmenEn nu ik het heb hou ik het maar up to date. Niet dat jullie nu gaan denken dat ik dit vrijwillig heb gedaan
Keesquote:
Als je die met elkaar vergelijkt is StageSC springlevend jaquote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
StageSC is springlevend
SES SC daarentegen
Hoe is het met u dan, weer aan het werk?quote:
Het is Of het 1 of het ander, maarja dat vind ik... en wie ben ikquote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
StageSC is springlevend
SES SC daarentegen
Jij bent hier degene die de meeste SC's gehad heeftquote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is Of het 1 of het ander, maarja dat vind ik... en wie ben ik
Echt nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Jij bent hier degene die de meeste SC's gehad heeft
Volgens mij ben jij de SC bitchquote:
Zoveel heb ik er niet gehad hoorquote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de SC bitch
Ja, met klussen mijn huisjequote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je die met elkaar vergelijkt is StageSC springlevend ja![]()
[..]
Hoe is het met u dan, weer aan het werk?
SEX, Stage, Single en R&P.. dus die 1e doet het hem nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet gehad hoor
StageSC, 3FM en TV SC. Meer niet volgens mij
Heb jij er toch meer?
Goed bezig daarmee trouwensquote:
Schiet nog niet hard op, in alle opzichtenquote:Hoe gaat ie met jou dan?
Oh, valt mee iddquote:Op maandag 17 november 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SEX, Stage, Single en R&P.. dus die 1e doet het hem niet
Dat zei ik tochquote:
Dat ik chagrijnig benquote:
Blegh.. ik gaat er maar weer vandoor..quote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik vervelend, dat gaat niet samen
quote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blegh.. ik gaat er maar weer vandoor..
AANGESCHOTEN AAN HET WERKquote:Op maandag 17 november 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
KONING.
JA, ALLEEN BEETJE AANGESCHOTEN
NET BORREL VAN WERK GEHAD, ZIT NU WEER OP WERK.
DALIJK MAAR KROEG IN DENK.
Ja, het is niet anders.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
AANGESCHOTEN AAN HET WERKTOE MAAR.....
NOG NOOIT GEPROBEERD
LIJKT ME LEVENSGEVAARLIJK
![]()
VEEL PLEZIER IN DE KROEGDADELIJK EF LANGS DE SUPERMARKT VOOR DRINKEN
WAAROM HEBBEN WE DE CAPS AAN??
wat zei je?quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier in de kroeg eer
misschien had hij harde muziek aan staan en moest daarom schreeuwen
Smoke 'em up!quote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef Californium het volgende:
ik en mijn 800 gram pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |