het leeftquote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit maar te F5-en, maar het topic zakte weer weg
Ik weet hetquote:
Gewoon doenquote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
het leeft
Zou ik in de krant willenkreeg een mail van mijn school, de Gelderlander zoekt mensen van de HAN die in het buitenland stage lopen en wil graag een interniew met iemand... (afhankelijk van de mensen die mee willen doen, 1 van de HLO studenten)
vind ik stiekem wel iets
....
quote:
Ach ik ook, zeker wanneer er een camera voor mijn neus staat..quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik twijfel toch nog een beetje...
ik zuig in dit soort interviews
gelukkig stond er in de brief dat ik een foto van mezelf mocht maken en opsturenquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ik ook, zeker wanneer er een camera voor mijn neus staat..
Ik had dan een foto moet laten maken.. op de meeste foto stond ik of.. in een gezel van een dame.. of een biertje.. of een combinatie hiervan. Had wel een vertekend beeld gegeven, want zoveel dronk ik ook weer niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig stond er in de brief dat ik een foto van mezelf mocht maken en opsturendus ik denk dat ze het via telefoon willen afnemen ofzo
zou wel een heel hoop schelen
![]()
Ik ga mijn gegevens gewoon opsturen![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dan een foto moet laten maken.. op de meeste foto stond ik of.. in een gezel van een dame.. of een biertje.. of een combinatie hiervan. Had wel een vertekend beeld gegeven, want zoveel dronk ik ook weer niet.
op de foto wel...quote:Op maandag 17 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
en je was wel altijd in gezelschap van een dame
quote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op de foto wel...Daar zat het qua romantiek niet echt mee... Oostenrijks meisje dat een oogje op mij had, maar ik niet op haar.. en ik had weer een oogje op een andere meisje... die alleen niet op mij..
En het ergste is als je dan... bij vrienden ben en dan allemaal een (vaste) relatie hebben en poging tot koppelen gaan doen..quote:
en wat is een wingwoman... een vrouw die het niet erg vind dat haar kerel een FHM leestquote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En het ergste is als je dan... bij vrienden ben en dan allemaal een (vaste) relatie hebben en poging tot koppelen gaan doen..
Weet wat ik nodig heb, een wingwoman... althans volgens de FHM.
Ja, die wil iedere man wel lijkt mequote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Nee.. een wingwoman is zorgt dat zij contact legt met een vrouw.. een goed woordje doet voor "een vriend" en als man zijnde... eigenlijk alleen hallo te zeggen
quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die wil iedere man wel lijkt me
Ja, schijnt wel te werken..quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die wil iedere man wel lijkt me
quote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef Californium het volgende:
nou....gaan jullie fijn op zoek naar jullie wingwomanga ik lekker slapen
![]()
Welterustenquote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef Californium het volgende:
nou....gaan jullie fijn op zoek naar jullie wingwomanga ik lekker slapen
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak jij hier tegenwoordig de dubbelzinnige opmerkingen?
The Dean mag dat.. want hij is de fucking Deanquote:
Schiet op danquote:
Ik geef nu alvast opquote:maar vind wel even dat we wwat moeten bedenken en creatief moeten zijn:
[SES PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ik ga morgen wel even wat bedenkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Schiet op dan![]()
![]()
[..]
Ik geef nu alvast op
Doe je bestquote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even wat bedenkenmisschien dat ik creatief uit de hoek kan komen
Piles....quote:
Ik zei nietsquote:
Je bent bijna erger dan Tong met je "quote:Op maandag 17 november 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zei nietskom op
bedenk een leuke
over iemand
Yesse ofzo
Was jij datquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Wat voor topictitel had ik deze reeks een keer gegeven? Met Piles de ...?
Dude, zo'n kans krijg je geen twee keer!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent bijna erger dan Tong met je ""
Maar verwacht maar niks
Ik ben allang begonnen johquote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Dude, zo'n kans krijg je geen twee keer!
Tenzij jij een kloon van Houniet bent, of andersom, weet ik het nietquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Hij kan wel met een TT fuckenquote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben allang begonnen joh![]()
![]()
[..]
Tenzij jij een kloon van Houniet bent, of andersom, weet ik het niet
Hou bedacht namelijk "Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage"
Verder kan ik er geen vinden
Ik weet ook nog dat het gebeurd is, maar wanneer/wat weet ik niet meerquote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij kan wel met een TT fucken
Wanneer gaan wij fucken danquote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij kan wel met een TT fucken
Ja, dat kan ik niet zienquote:Op maandag 17 november 2008 23:29 schreef GlowMouse het volgende:
Het was Stage SC # 508 - Weer een nieuwe week *O*
Op maandag 16 juni 2008 @ 10:23 door GlowMouse:
Topictitel: "Stage SC # 508 - Milou's eerste keer" -> "Stage SC # 508 - Met Piles, de ...."
Wanneer jij mij crack heeft in ruil voor sexquote:
Primaquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Suggestie voor de titel van het volgende topic: Stage SC # 718 Met Piles, de dichter.
Zodra je weer in NL bent dusquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wanneer jij mij crack heeft in ruil voor sex
quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zodra je weer in NL bent dus. Daten.
Zeg, die gedichten moeten toch over iemand gaan? Ik heb de meeste berichten hier, dus jullie gaan maar mooi over mij dichtenquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
Suggestie voor de titel van het volgende topic: Stage SC # 718 Met Piles, de dichter.
Ik meen het.quote:
eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, die gedichten moeten toch over iemand gaan? Ik heb de meeste berichten hier, dus jullie gaan maar mooi over mij dichten![]()
Genoeg stof verzamelt inmiddels
Ik heb niets tegen een datequote:
Oh godquote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
je bent wel mijn 'main target'
Je vergeet nog genoeg mensen nuquote:desalniettemin kunnen er mooie gemaakt worden over bootje, cue, PB, dean en mij
Milou..... G, Yesse, Nico, Bartquote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh god
Waarom zit ik dan niet in het buitenland
[..]
Je vergeet nog genoeg mensen nu
Ik kwam je al tegen ja ouwe spammert.quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Californium het volgende:
[..]
O en Glow....Heb even in een paar van de centrale topics lopen spammen
quote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Over mij gelukkig niet![]()
Ik ben saai namelijk
quote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kwam je al tegen ja ouwe spammert.
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijkquote:
* gaat profiel van Glowmouse bekijkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijk
Doe geen moeitequote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
* gaat profiel van Glowmouse bekijken![]()
ik zie het ....hij is bijna 2009 jaar oudquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
Zolang ik maar jonger ben dan de goedheiligman
Cali is zelf net uit de puberteit johquote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En vergeleken met mij heb ik nog gelijk ook waarschijnlijk
quote:Op maandag 17 november 2008 23:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cali is zelf net uit de puberteit joh
Waarom denk je dat het uit is joh, zij wilde iets ouders, ik iets jongersquote:
16 of 36, maakt mij niets uit eigenlijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het uit is joh, zij wilde iets ouders, ik iets jongers
zolang het maar geen lul heeft?quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
16 of 36, maakt mij niets uit eigenlijk.
Inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zolang het maar geen lul heeft?
Over een half jaar ben ik afgestudeerd, dus ik word toch ook al oudquote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dus vertel maar eens even aan cali
hoe oud is glowmouse? en waar woont hij, wat doet hij....We moeten toch iets weten over onze mod
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze moet ook mooi zijn natuurlijk. Ik heb zo mijn eisen jwt.
Vraag ontwijkend gedragquote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Over een half jaar ben ik afgestudeerd, dus ik word toch ook al oud
Morgen vertel ik alles, nu 70's Showquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen vertel ik alles, nu 70's Show.
Later.
Ik word 24 in maart, slim he, gewoon terug gaan tellenquote:Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
heb besloten dat ik de komende 5 jaar mijn 21ste verjaardag ga vieren
quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word 24 in maart, slim he, gewoon terug gaan tellen
Hou laat die chickies smachten naar info, skillz ouwequote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen vertel ik alles, nu 70's Show.
Later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |