Eens PSV is gewoon onmachtig en die kunnen het niet verwijten aan blessures.quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef pfaf het volgende:
Ik blijf het op pech 'en de hoek waar de klappen vallen' houden. Dan vind ik PSV momenteel zieker.
De 5-2 tegen Utrecht was zwar geflatteerd. Tegen Twente was het met hangen en wurgen 1-1. Waar zie jij de verbetering in. Wijnaldum kan het ook niet alleenquote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
Ach voetballend zijn ze niet eens heel slecht.
Die komen er wel weer bovenop.
Open er een topic overquote:Op maandag 17 november 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eens PSV is gewoon onmachtig en die kunnen het niet verwijten aan blessures.
Zwaar geflatteerd is ook weer overdreven. Feyenoord verdiende toen gewoon de overwinning.quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
De 5-2 tegen Utrecht was zwar geflatteerd. Tegen Twente was het met hangen en wurgen 1-1. Waar zie jij de verbetering in. Wijnaldum kan het ook niet alleen
Oké. Verschil is dat Feyenoord al een paar jaar bezig is om een deel van de selectie weg te saneren (overbodige spelers) om zo minder lasten te hebben en sneller de schulden te kunnen saneren. Daardoor is de selectie nu wat kleiner, wat ook goed is.quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over een paar weken geleden
Voor Van Persie hebben ze bijna niks gevangen. Het geld van Drenthe is volgens mij voor een groot deel gebruikt om de schulden weg te kunnen saneren.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben toch veel geld voor Drenthe en van Persie gevangen. Wijnaldum wordt ook 10 miljoen waard
Van Persie had jij ontdekt tochquote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben toch veel geld voor Drenthe en van Persie gevangen. Wijnaldum wordt ook 10 miljoen waard
ja, of niet. Bij Ajax hebben we ook zoveel van die talentjes gehad die noodgedwongen in de basis moesten, het redelijk deden de eerste paar keer om vervolgens roemloos naar RKC te vertrekken.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Persie had jij ontdekt toch
Dan heb je hem gewoon niet zovaak aan het werk gezien. Bij veel jonge speler wordt nog wel eens overdreven hoe goed ze zijn hoor (Fer, Pedro, Janota, Biseswar).quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet. Bij Ajax hebben we ook zoveel van die talentjes gehad die noodgedwongen in de basis moesten, het redelijk deden de eerste paar keer om vervolgens roemloos naar RKC te vertrekken.
Niet dat Wijnaldum het niet goed doet nu hoor, maar een zekerheidje voor de toekomst gaat me tever.
Potentiële basisspelers die geblesseerd zijn:quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over een paar weken geleden
quote:Op maandag 17 november 2008 13:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Potentiële basisspelers die geblesseerd zijn:De Guzman Tomasson Lucius Vlaar Biseswar Bruins Landzaat Wijnaldum (?)
Dat zijn er echt wel wat meer dan waarmee Ajax te kampen heeft gehad.
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...quote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
Feyenoord komt er wel weer bovenop - kan nog wel eens de verrassing van na de winterstop worden.
De tweede ook.quote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...
Enoh, Oleguer en Sulejmani speelden gisteren gewoon, en Cvitanich en Aissati zijn niet echt basis.quote:Op maandag 17 november 2008 13:19 schreef pfaf het volgende:
[..]Stekelenburg Oleguer Vermaelen Enoh Aissati Cvitanich Huntelaar Sulejmani
Beetje moeite met lezen, niet?quote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Enoh, Oleguer en Sulejmani speelden gisteren gewoon, en Cvitanich en Aissati zijn niet echt basis.
Idd voor mijn gevoel heeft Feyenoord een beetje de problemen qua blessures die AZ geloof ik vorig seizoen had.quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Probleem is ook dat de blessures aan blijven houden. Zodra spelers weer op het veld staan krijgen ze weer een terugslag en dan zijn ze weer weken weg. Als je dan ziet wat er gister op het veld stond dat gaat het best redelijk naar verhouding.
Blijken wij een nog grote verrassing te zijnquote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...
De Graafschap zal ook wel spelers hebben gemist vanmiddagquote:Op zondag 7 december 2008 19:51 schreef Hamilcar het volgende:
Geen Landzaat, Buijs en Tomasson is toch een gemis zo blijkt. Daarnaast lijken veel spelers tekort te komen, zijn er niet genoeg dragende spelers en zou het kunnen dat er een ernstig gebrek aan professionele inzet is.
Met het eerste ben ik het eensquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Happel het volgende:
Tot op de grond afbranden en weer opnieuw beginnen is het beste.
d8 dat ze daar juist mee bezig waren ??quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Happel het volgende:
Selectie, vooral de oudere garde, heeft het gewoon laten lopen vandaag. Ze willen van Verbeek af.
Feijenoord is gewoon rot van binnen. Tot op de grond afbranden en weer opnieuw beginnen is het beste.
Met tot op de grond, bedoel ik ook echt tot op de grond. De hele organisatie (ongeveer 180 medewerkers) op de schop. Iedereen eruit pleuren en met niks beginnen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Calciumdude het volgende:d8 dat ze daar juist mee bezig waren ??
Vier spelers die te kort komen voor de topquote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Borst zegt het net. Vier spelers, waaronder o.a. Timmer, De Cler en Lucius (Vierde zal Landzaat wel zijn),
Dat zijn ook de spelers die het minste recht van spreken hebben, gezien hun "prestaties" de laatste tijd.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Borst zegt het net. Vier spelers, waaronder o.a. Timmer, De Cler en Lucius (Vierde zal Landzaat wel zijn), willen van Verbeek af. Makaay, Van Bronckhorst en Hofland niet..
[..]
Met tot op de grond, bedoel ik ook echt tot op de grond. De hele organisatie (ongeveer 180 medewerkers) op de schop. Iedereen eruit pleuren en met niks beginnen.
Mee eens.. Ik vind het één van de betere trainers in Nederland, bij Heerenveen heeft hij laten zien dat hij prima kan presteren en naar buiten toe is het een rustige reële vent die zijn club goed "verkoopt".quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, ik denk dat ook al zou Feyenoord de rest van de wedstrijden in 2008 verliezen, ze Gertjan Verbeek moeten houden als trainer. Ik vind het toch een openbaring, de rust die hij uitstraalt.
Waarom vergeet iedereen altijd wat hij bij Heracles gedaan heeft?quote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mee eens.. Ik vind het één van de betere trainers in Nederland, bij Heerenveen heeft hij laten zien dat hij prima kan presteren en naar buiten toe is het een rustige reële vent die zijn club goed "verkoopt".
quote:'Verbeek niet ontslagen'
AMSTERDAM - Het geruchtencircuit draaide maandag op volle toeren toen Gertjan Verbeek niet aanwezig was op de training van Feyenoord. Algemeen directeur Eric Gudde gaf echter snel duidelijkheid aan RTV Rijnmond.
"Verbeek blijft sowieso tot de Kerst van volgend jaar in Rotterdam. Hij miste de training omdat hij belangrijke zaken te doen had", aldus Gudde.
Wat die zaken zijn, is niet bekend. Na een artikel afgelopen weekend in De Telegraaf, waarin stond dat het merendeel van de Feyenoord-selectie is uitgekeken op Verbeek, en de 1-3 nederlaag tegen De Graafschap rezen er vraagtekens rondom het aanblijven van de trainer. Dat werd alleen maar erger toen hij ook nog eens afwezig was op de training.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord heeft een selectie zonder meerwaarde, de meerderheid bestaat uit 30+ers en de overige spelers zijn talenten die de bank moeten opvullen alleen in geval van veel blessures meoten uitrukken om de kar te trekken zoals nu gebeurt.
De kritiek neemt toe omdat de resultaten uit blijven, onrust neemt toe en de talenten krijgen vanwege hun spel meer recht tot spreken, hiermee is de machtsverhouding in een club verbroken en begint de vicieuze cirkel die niet kan worden doorbroken tenzij je alle oude bokken eruit flikkert.
Het probleem geef je in je eerste zin aan: er is geen geld. Hierdoor ben je als club verplicht mannen als Wijnaldum en Fer te verkopen omdat je anders failliet gaat. Daarom kun je ook niet een langetermijnplan maken en een team bouwen om die gasten die jij noemt.quote:Maar dat kan niet omdat er geen geld is om dit op te vangen en dus blijven ze aankloten met die ouwe zakken.
Overigens lijkt het me verstandig om gewoon een beleid te maken voor 10 jaar, iedereen eruit flikkeren en alleen maar in de jeugd investeren, een team bouwen rondom Wijnaldum, Biseswar, El Ahmadi etc. Alleen op die manier kun je weer kapitaal creeeren en echte klasse op het veld tevoorschijn toveren.
Dat denk ik niet hoor. Volgens mij is het een ijzersterk merk waar mensen nog steeds wel graag bij willen horen, dat verandert niet door een paar slechte seizoenen. Er zijn hoogstens wat meer merken bijgekomen die wat aantrekkelijker zijn voor spelers/sponsors/trainers (Groningen, AZ, SCH) maar merken als Ajax en Feyenoord hebben zo'n lange en rijke traditie - die zijn niet zo snel besmet.quote:Op maandag 8 december 2008 17:38 schreef keeper het volgende:
Of heeft feyenoord gewoon een imagoprobleem? Wil het niet te zakelijk benaderen, maar het 'merk' feyenoord is natuurlijk besmet. Het is een beetje een net-niet merk geworden. Waarom zou je daar als talent / middenklasser heen willen? Het is toch een soort zwart gat waar je in terecht komt.
Heerenveen was een gezonde club die spelers scout voor bijna niks en ze voor veel geld verkoopt. Dit levert dus een positieve balans op. Twente zitten tegenwoordig best wel wat investeerders achter.quote:Op maandag 8 december 2008 17:38 schreef keeper het volgende:
Over dat geldargument. Er is dus geen geld. Prima. Maar dat was er 5 jaar geleden bij Twente/Heerenveen toch ook niet, of niet overvloedig in ieder geval. Waarom doen die het wel goed dan? Of zitten daar wel dikke investeerders achter?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Happel het volgende:
Selectie, vooral de oudere garde, heeft het gewoon laten lopen vandaag. Ze willen van Verbeek af.
Van die vier speelden er maar 2. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Borst zegt het net. Vier spelers, waaronder o.a. Timmer, De Cler en Lucius (Vierde zal Landzaat wel zijn), willen van Verbeek af. Makaay, Van Bronckhorst en Hofland niet..
Maar zij kunnen wel de sfeer in de selectie beďnvloeden. Bij Feyenoord heb je niet het idee dat ze voor elkaar of voor de trainer door het vuur gaan. Rotte appels moeten gewoon verwijderd worden, of ze spelen of niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Van die vier speelden er maar 2. Dus dat zal wel meevallen.
Vrijdag verliezen van NAC Breda en het is inderdaad een december-maand met alleen maar nederlagen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik dacht echt dat het lek boven was en Feyenoord voor de vierde plaats kon gaan, maar als je thuis al verliest van De Graafschap moet je rekening houden met een december-maand (AZ-thuis, Lech Poznan-thuis, PSV-uit en NAC Breda-thuis) met alleen maar nederlagen. En dan zal het wel een beetje gaan rommelen.
Nogmaals, Verbeek ontslaan zou stom zijn. Wat kan een nieuwe trainer beter doen?quote:Maar goed, ik denk dat ook al zou Feyenoord de rest van de wedstrijden in 2008 verliezen, ze Gertjan Verbeek moeten houden als trainer. Ik vind het toch een openbaring, de rust die hij uitstraalt.
Van Bronckhorst, Tomasson, Hofland en De Cler kunnen nog prima van toegevoegde waarde zijn. Hen eruit gooien zou idioot zijn, Mario Been is ook weer geen trainer die wonderen verricht hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef BAAZ. het volgende:
Feyenoord doet er verstandiger aan gewoon letterlijk alle oude bokken eruit te gooien, Been heeft wel laten zien talenten beter te maken en een seizoen kan gewoon niet slechter gaan dan dat het nu loopt, als je volgend jaar met een aantal wijzigingen in de zin van aankopen de jeugd kunt laten spelen ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord boven de tiende plek kan komen plus dat je dan echt ergens naartoe aan het bouwen bent, Jongens als Wijnaldum, Fer, Biseswar, de Guzman, Bruins en El Ahmadi zijn basis materiaal en wellicht talenten als Leerdam, Nieveld, Janota, Mols, Erasmus en nog een aantal die aan de deur kloppen, dan heb je een goede basis met jongens die ook nog vooruitgang kunnen boeken in hun ontwikkeling gedurende een seizoen.
Dat is waar, maar als je een grote schoonmaak gaat houden moet je maar afwachten wat je ervoor terug krijgt. Van Tomasson, Van Bronckhorst, Hofland en De Cler weet je dat je spelers hebt waarmee je richting de top 5 kunt (bron: seizoen 2007/2008).quote:Op maandag 16 februari 2009 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
Al die oude bokken eruit betekent sowieso een kleine tien miljoen per jaar aan salaris minder, daarbij leveren ze misschien aan transfergeld nog een paar miljoen op. Daarvoor terug wat jongens uit de subtop, zoals een El-Akchaoui. Die kost maar 900.000 euro en heeft nog wél toekomst. Aangevuld met wat talent uit Jong Feyenoord, moet het vast goedkomen. Want sowieso, slechter dan dit jaar gaat het volgend jaar echt niet.
Peter Wisgerhof is net weg, maar die kostte ook maar een kleine miljoen. Een stuk of vier/vijf van dat soort jongens (waaronder dus ook Youssef El-Akchaoui) is beter dan Jon-Dahl Tomasson, Roy Makaay, Denny Landzaat, Henk Timmer, Michael Mols, Tim de Cler en Kevin Hofland.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je een grote schoonmaak gaat houden moet je maar afwachten wat je ervoor terug krijgt. Van Tomasson, Van Bronckhorst, Hofland en De Cler weet je dat je spelers hebt waarmee je richting de top 5 kunt (bron: seizoen 2007/2008).
Dat weet ik niet hoor. Tomasson speelde gewoon goed in de spaarzame wedstrijden die hij speelde, De Cler was vorig jaar de beste LB van Nederland en Hofland heeft in het kalenderjaar 2009 prima gespeeld. Mols, Makaay, Landzaat en Timmer voldoen inderdaad niet, en die spelers die jij noemt zullen beter zijn dan hen, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Peter Wisgerhof is net weg, maar die kostte ook maar een kleine miljoen. Een stuk of vier/vijf van dat soort jongens (waaronder dus ook Youssef El-Akchaoui) is beter dan Jon-Dahl Tomasson, Roy Makaay, Denny Landzaat, Henk Timmer, Michael Mols, Tim de Cler en Kevin Hofland.
Dan zijn we het verder eens, alleen ik weet zeker dat Hofland, De De Cler en JDT belangrijk kunnen zijn voor Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Giovanni van Bronckhorst moet je sowieso behouden. Hij aangevuld met Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio (?) Wijnaldum, Diego Biseswar, Jonathan De Guzman en een paar aankopen, kunnen het moeilijk slechter doen dan het team dat nu twaalfde staat. En boeiend als je dan nog steeds niet meteen meedoet om de titel.
Juist, daar mogen ze iedereen(nouja bijna dan) er eerst maar eens uitknikkeren en opnieuw beginnen. Beetje model zoals in Amerika, bij een nieuwe regering gaan ook alle ambtenaren eruit.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Happel het volgende:
Het probleem zit hem in de organisatie. Eerst dat zuiveren, daarna pas verder kijken.
Volgens wikipedia (quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Acht trainers? En dit jaar werden we overigens weer zevende, maar dat terzijde.
Inprincipe moet je daarmee op dezelfde plek kunnen eindigen als de laatste paar seizoenen en hopen op een uitschieter, alleen zit je met de ongelooflijke beperking van een hele smalle selectie en ga je van subtop ineens naar net boven de streep, hoe talentvol die reservebank ook kan zijn. Dat zal ook zeker het probleem zijn de komende seizoenen. De eerste 13, 14 zullen zeker kwalitatief goed genoeg zijn voor het linkerrijtje, alleen hoe kan je dat opvangen?quote:Van Dijk
Dani - Hofland - Bahia - De Cler
El Ahmadi - Fer - Bruins
Wijnaldum - Biseswar
Makaay/Cissé
Darley, Leerdam, Vlaar, Wattemeleo, Manteiga, Vincken, Hofs, Slory, Erasmus, Pedro, Schet, Janota
Dit hou je dan een beetje over als selectie, al zie ik liever dan ook Hofs nog vertrekken, maar hij is aan de ene kant wel nodig in geval van blessures en dergelijke op het middenveld.
En nja, kwalitatief zijn de eerste elf nog goed, maar van Hofland weet je bijvoorbeeld al dat hij een stuk of zeven wedstrijden zal missen. Bahia is wel eens geschorst, etc. En daarachter zit weinig.
Klopt, alleen hoelang blijft dan weer het imago van het magische Feyenoord bestaan met het geweldige legioen als het nog een jaar op deze manier gaat, hoe aantrekkelijk blijf je dan voor een speler als Van Der Gun, die voor misschien wel een beter salaris ook de 13e of 14e van Twente kan worden ipv een basisspeler bij Feyenoord.quote:Maarja, wat moet je doen? Er is geen geld.
Het zou op zich een optie zijn om te gaan huren. Zie bijvoorbeeld Twente. Zo'n Rajkovic doet het gewoon uitstekend en zal echt niet zo veel kosten. Luirink zou een optie kunnen zijn en niet eens zoveel kosten denk ik. Misschien zullen sommigen het triest vinden dat je dan voor anderen opleid, maar Feyenoord heeft het recht niet meer zich daar te goed voor te voelen. Verder loopt er nog wel genoeg rond op de tribunes van AZ en PSV denk ik. Marko Matic bijvoorbeeld misschien, of spelers die ze niet weten te slijten en ze liever niet op de tribune hebben. (Holman, Poulsen, etc..) Maar daar is de kans dat het je veel salaris gaat kosten.
En verder moet je het transfervrij gaan zoeken in de Eredivisie...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
Nieuws van vandaag
Schuld van Feyenoord vermoedelijk 2x groter als gemeld, omdat men de rente niet meeneemt.
KNVB stelt Feyenoord onder curatele in categorie 1.
21 miljoen rente lijkt me een beetje sterk. Zal wel 30 miljoen schuld zijn totaal nou ik weet niet meer hoe het goed moet komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
Nieuws van vandaag
Schuld van Feyenoord vermoedelijk 2x groter als gemeld, omdat men de rente niet meeneemt.
Creatief boekhouden noemen we dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef SCH het volgende:
Men neemt de rente nooit mee? Is dat een grapje?
Er komen toch wel accountants aan te pas?
Ik ben bang dat het hier niet om "een paar procent" gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
Paar procenten rente over vele miljoenen gedurende een aantal jaren plus eventuele boetes voor niet aflossen..
kan wel aantikken hoor
Want dan werk je de schuld weg?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef raptorix het volgende:
Feyenoord zou gewoon samen moeten gaan werken met internationale club zodat ze eventuele bankzitters op huurbasis kunnen laten spelen.
-Edit-quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
Nieuws van vandaag
Dan heb je minder kosten, maar wel betere spelers. Dus betere resultaten. En dat resulteert in meer inkomsten. En dan over een tijdje dus ook in een gezonde club. Maar dan is de ziel uit Feijenoord, vrees ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want dan werk je de schuld weg?.
quote:‘Zelfs transfervrije spelers te duur’
AMSTERDAM - De financiële situatie bij Feyenoord wordt steeds schrijnender. Woensdag werd al bekend werd dat de club er niet uit is gekomen met de mogelijke investeerders. Nu blijkt ook dat de Rotterdammers door het terugbrengen van de begroting zelfs geen transfervrije spelers kunnen aantrekken omdat de salarissen niet kunnen worden betaald.
Ondanks alle tegenslag blijft de nieuwe trainer Mario Been positief denken. “Natuurlijk is het een lastige situatie waar we in zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo’n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben,” zegt hij.
Been heeft volgens eigen zeggen in zijn periodes bij Excelsior en NEC geleerd om inventief te werken. “Op zich staat er niet zo’n verkeerde selectie. En met nog twee ŕ drie versterkingen erbij heb ik er alle vertrouwen in. En als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zullen we het met jonge talenten moeten doen.”
Toekomst
Over de toekomst op lange termijn is Been optimistisch. “Zowel de A-jeugd als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen zullen de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld moeten worden. Dan moeten we gaan bouwen en moet niemand gaan praten over een kampioenschap,” aldus de coach tegenover De Telegraaf.
dat kan alleen met een aflopen contract.... of als iemand ze wil hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Happel het volgende:
Tijd om wat spelers de deur te wijzen dus.
Gewoon die duur betaalde dertigers, transfervrij laten vertrekken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Happel het volgende:
De 'oudjes' hebben nog doorlopende contracten, die gaan echt veel geld kosten als ze weg mogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Happel het volgende:
Ze mogen weg, ze rusten te zwaar op de begroting van Feyenoord !quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
De 'oudjes' hebben nog doorlopende contracten, die gaan echt veel geld kosten als ze weg mogen.
EDIT: Naar de datums kijken!quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
De 5-2 tegen Utrecht was zwar geflatteerd. Tegen Twente was het met hangen en wurgen 1-1. Waar zie jij de verbetering in. Wijnaldum kan het ook niet alleen
Mwa, hoeft niet. Je kan ze transfervrij laten vertrekken. Probleem is echter, dat de speler ook transfervrij WIL vertrekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
De 'oudjes' hebben nog doorlopende contracten, die gaan echt veel geld kosten als ze weg mogen.
Hoe gelukkig voel je je als gearriveerde speler (met een vermogen van zo 'n 15 a 20 miljoen op de bank), Feyenoord mede failliet kan laten gaan door je miljoenensalaris zonder ook maar een drupje water bij de wijn te willen doen ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:14 schreef rja het volgende:
[..]
Zal zo'n speler zich echt gelukkig voelen in Rotterdam, als ze niet gewenst zijn ?
Maar die speler valt dan ook weer weg met zijn waarde op de begroting.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Stel, iemand verdient 1 miljoen per jaar. Moet je dus (als het contract nog 2 jaar loopt), zo'n 2 miljoen reserveren voor toekomstig salarisbetalingen. Als je hem dus laat gaan, valt die 2 miljoen dus "vrij" en heb je ruimte OF voor aflossingen schulden OF een goedkopere speler.
Denk niet dat ze voor een 30 + speler veel transferwaarde ingeboekt hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar die speler valt dan ook weer weg met zijn waarde op de begroting.
Ze zijn tot veel in staat hoor, dus ik ben bang dat er wel een aardig bedragje staat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze voor een 30 + speler veel transferwaarde ingeboekt hebben.
Alleen Makkay heeft dat misschien op de bank staan van alle oudjes bij Feyenoordquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoe gelukkig voel je je als gearriveerde speler (met een vermogen van zo 'n 15 a 20 miljoen op de bank), Feyenoord mede failliet kan laten gaan door je miljoenensalaris zonder ook maar een drupje water bij de wijn te willen doen ?
een speler heeft waarde op de balans niet op de begroting, hij drukt alleen op de begroting qua salaris. Waarschijnlijk staan de spelers tegen tekengeld+transfersom op de balas. Min de afschrijving voor de contractduur. Als je ze voor niks laat gaan lijdt Feyenoord in principe verlies al is het alleen een boekverlies.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar die speler valt dan ook weer weg met zijn waarde op de begroting.
Jongens als van Bronckhorst, Tomasson, Landzaat zijn ook goed gevuld...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen Makkay heeft dat misschien op de bank staan van alle oudjes bij Feyenoord
Landzaat heeft nooit 20 miljoen bij elkaar gebald in zijn carriere. Brockhorst inderdaad waarschijnlijk wel richting die bedragen. Maar hij zal er ook deel van uitgegeven hebben hoop ik van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jongens als van Bronckhorst, Tomasson, Landzaat zijn ook goed gevuld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |