Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu vind ik het toch wel een beetje eng
nee ik ben gestopt ben de xyban en weer begonnen met rokenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
HIW,
ben je nog steeds gestopt met roken?
euh..en je TT ik geloof niet alle homo's doen aan grabbelton...
Laat jij je wel fistfucken?
ik ben gewoon te saai voor deze wereldquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niets mis mee met neuken en dan tegen elkaar aan liggen en slapen...
en die termen, ja, die vond ik in de Libelle
de ritalin heeft wel enig effectquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)
ritalin is dat hetzelfde als prozac, maar dan in milde vorm?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ritalin heeft wel enig effect
ben een stuk minder moe
Je gaat toch niet weer RIAGG nummers draaien? Het ging zo goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben gewoon te saai voor deze wereld
OMG, je bent too nasty.... neem wel crisco mee, want blueband werkt niet..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga me laten fistfucken op de parkeerplaats! adjeu lieve kinders!
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaapquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ritalin heeft wel enig effect
ben een stuk minder moe
misschien heb je het gewoon op tv gezien, ik heb het niet eerder gepost, heb het vandaag zelf pas gekregen
toch wel een heftige docuquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)
slik je van alles en nog wat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch wel een heftige docu
zelfmoord onder kinderen NA gebruik van xeroxzat
onder ontwenningsverschijnselen horen paniekaanvallen, suicidepogingen, heftige depressie's....
zullen jullie een beetje op me letten de komende tijd?
met het risico om belachelijk over te komen,quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaap
jij bent wel een veelzijdig extremist zegquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slik je van alles en nog wat?
Vroeger hielden we weleens van die pillenparties..dan gooi je alles in een kom en daar snoep je uit. (diazepam, eigenlijk alles eindigend op -pam haha) prozac, etc...
je weet vaak niet meer wat je deed de volgende dag...foute boel.
http://www.pinkinthecity.(...)nna-be-a-long-night/quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer RIAGG nummers draaien? Het ging zo goed![]()
nee hoor, net of al die termen de normaalste zaak van de wereld. nee dan zou het gros erg saai zijn...
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent wel een veelzijdig extremist zeg
dat is echt kut!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
http://www.pinkinthecity.(...)nna-be-a-long-night/
RIAGG genoeg dus..
Ik zou eerst maar eens beginnen met minimaal 7 uur per nacht te slapen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaap
quote:
quote:
Klinkt als mijn hersenen, ik slaap ook met een notebook en pen naast mijn bed omdat ik meestal wakker wordt met de opelossing voor dingen die mij overdag bezighouden, en dan kan ik die gelijk opschrijvenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met het risico om belachelijk over te komen,
maar ik heb al jaren een slaapmedicatie, maar die is destijds ingevoerd omdat mijn hersenen niet het rustsignaal kregen en ik dus s'nachts actief bleef
slecht slapen doe ik nu over het algemeen alleen als ik niet in mijn eigen bed slaap, daarvoor heb ik nu iets zwaarders
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens beginnen met minimaal 7 uur per nacht te slapen...
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
een man van weinig woorden, xie ik!
als ik wakker word dan ben ik wakker en dan kan ik nog wel een uur blijven liggen, maar slapen komt er niet meer vanquote:
Klopt, vanmiddag ook al in Beverwijk (quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Xiance het volgende:
owja, jullie hebben een meet 'n greet he
leukquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag ook al in Beverwijk () gedaan, was wel leuk
Wat is een topictitelstarter?quote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Om 22:30 ff een uurtje gaan slapen voor het uitgaan en dan pas om 1:30 worden en denken "Ahh what the fuck... ik lig lekker, truste!"
Het zou in nederland niet verkeerd zijn als het er toch zou komen. Vooral onder groeperingen waar het nog moeilijk ligt: de voetbalwereld, onder allochtone groepen, lager opgeleiden, vmbo scholen etc. Ik denk dat het makkelijker is om te zeggen dat je er okay mee bent. Het is politiek correct om dat ze zijn, dus zullen er weinigen zijn die zich er open tegen zouden uitspreken.quote:Op zondag 16 november 2008 06:47 schreef wonderer het volgende:
http://www.finebyme.org <-- zoiets zou in Nederland weer niet kunnen, denk ik. Omdat Nederland al "hartstikke tolerant is dus niet nodig".
Of misschien toch? Wat zou de Nederlandse leus dan worden? "Homo? Prima toch?" of zo?
quote:Op zondag 16 november 2008 11:23 schreef Pjederdy het volgende:
Enfin, een heel verhaal om te zeggen: Ik ken dat.
Gelukkig is die onzin hier nietquote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, je draait ook zo in je slaapquote:Op zondag 16 november 2008 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig is die onzin hier niet![]()
Maar wel alweer wakker en slecht geslapen![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, ik heb het zelfs met een paar gedaan.quote:
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!quote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, daar gaat je referentiekader!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb de lul van het paard van Sinterklaas gezien!! :![]()
sorryquote:
quote:
Jij.quote:Op zondag 16 november 2008 13:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryzal ik koffie en jus enzo gaan halen of doe jij het
Kijk eens in je schoorsteen...quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
Ok ok ik ga alquote:
Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoorquote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat is je schoenmaat?
[ afbeelding ].
Wat? Verderslapen? Ok.quote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ok ik ga al![]()
* trekt wat kleren aan om naar buiten te gaan *
Maar dan gaan we daarna nog even .......
Dat zei je gisteravond ook alquote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoor
nee niets, leuke ava trouwens!quote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er al iets in jullie schoen vanochtend?
weer bezig geweest op de toiletquote:Op zondag 16 november 2008 14:28 schreef hierissieweer het volgende:
Nog iets, ik kwam oude bekenden tegen op het feestje van Annalies, was wel weer leuk om ze te zien. En ik heb nieuwe vriendjes gemaakt!
Neequote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
ja mijn voetquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna, maar hij wilde niet. Een een jongen was totaal beledigd dat ik hem niet wilde, heeft de rest van de avond gezeurd waarom niet. Maar hij heeft wel een leuke vriendinquote:
Hijs zo druk in zijn leven dat hij geen tijd heeft om zijn schoen aan en uit te doen. Sowieso, schoen houd je aan, ze uit doen is voor paupervolk!quote:
Ik laat ze uitdoen.quote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs zo druk in zijn leven dat hij geen tijd heeft om zijn schoen aan en uit te doen. Sowieso, schoen houd je aan, ze uit doen is voor paupervolk!
Ja lekker makkelijk op de zondagmorgenquote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Die reactie kon ook niet uitblijven natuurlijk.
Marnix is toch bij het gemeentehuis ? Trouwens welk cafe hadden jullie afgehuurd ?quote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bijna, maar hij wilde niet. Een een jongen was totaal beledigd dat ik hem niet wilde, heeft de rest van de avond gezeurd waarom niet. Maar hij heeft wel een leuke vriendin![]()
Maar een oud rookmaatje van het Marnix (ken je toch wel?) heb ik mee afgesproken, is een meisje, dus geen zorgen.
Ben inmiddels met afl 3 van Canada bezigquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Waxxer het volgende:
Yo hupzskank!![]()
![]()
Ik weet niet eens waar ik het over heb
Jaa eh, yo, wazzup!![]()
Nah, ik kan gewoon niet stoer doen
Yo Yurimasterbitch yo!quote:
Volgens mij schrikt iedereen die onvoorbereid gaat kijken zich echt de rambam, zeg maar!quote:Op zondag 16 november 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien bij hiphoples
Vrienden van me staan al rara te kijken als ik 1 van de dansers begroetquote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt iedereen die onvoorbereid gaat kijken zich echt de rambam, zeg maar!Echt zo van, wat komt dáár allemaal voor taal uit!
Die heb ik denk ik nog niet gezien, maar ik hou van die ruige kop en de mooie ogen van Nico. Doet me denken aan Jared Letoquote:Op zondag 16 november 2008 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, Nico is yours. Ik wil Miles!
quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Oh, de Sinterklaas intocht in Amsterdam is gaaf! Groot enzo..
Ze hebben alleen een lelijke Sinterklaas
Vlarp is toch ook nog maar een kindjequote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
als het maar leuk genoeg is voor de kidz!
Zal ik je eens even met de roe bewerken??quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vlarp is toch ook nog maar een kindje.
ja hallo die man wordt er ook niet jonger op.quote:Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, alsof kinderen zitten te wachten op een butt-ugly Sint.
Zn paard was dan wel weer okay.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Oh, de Sinterklaas intocht in Amsterdam is gaaf! Groot enzo..
Ze hebben alleen een lelijke Sinterklaas
Hij sloeg bijna op hol voor het podium op de Damquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zn paard was dan wel weer okay..
Kinderbedtijdquote:
Dat is wel een beetje overdreven, maar in ben niet in NL naar de uni geweestquote:Op zondag 16 november 2008 20:51 schreef samjustme het volgende:
Hoe zwaar is uni eigenlijk, een vriendin zegt dat je per tentamen meestal een boek van 300 bladzijdes moet doornemen zucht
Scherpe observatie, het is inderdaad avond in Nederlandquote:
Joh!quote:
Jap er tegenover, ik heb alleen in de nieuwbouw gezeten. Het oude gebouw is nu een dependance van het gemeentehuis.quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Marnix is toch bij het gemeentehuis ? Trouwens welk cafe hadden jullie afgehuurd ?
Dat dacht ik al. Daarom zei ik het er even bij.quote:
je komt weer met die Engelse k*t wijfquote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
Wat een weekend. Ik ben doooooooooooooooooooodmoe![]()
kippenvel
ja weet ik veel, was voor het laatst daar toen ik 17 was ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap er tegenover, ik heb alleen in de nieuwbouw gezeten. Het oude gebouw is nu een dependance van het gemeentehuis.
Jojo's in wageningen was gisteren in ons beheer...
You know you like herquote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
je komt weer met die Engelse k*t wijf
Ja, zonde...quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Quantum of Solace..... ach, tja.
Ik was entertained voor 2 uurtjes, that's it.
*lurkt aan milkshake*
t'amanhaquote:
He bitch,quote:
Nee helemaal niksquote:Op maandag 17 november 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He bitch,
tis rustig hier!
nog wat spannends gedaan het weekend?
o, vandaar dat ik niet in de dagcijfers stondquote:
Ga je nou iedere keer over de frontpage beginnen als ik hier komquote:Op maandag 17 november 2008 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik niet in de dagcijfers stond![]()
en moet jij frontpage bewaken deze nacht? Of hoef je morgen niet vroeg op?
quote:Op maandag 17 november 2008 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je nou iedere keer over de frontpage beginnen als ik hier kom
quote:Op maandag 17 november 2008 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ja maar het staat achter je naam..
Ik zal er niet meer over beginnen.... sorry
goedemiddag!quote:
Yeah, als hij werkt kook ik meestal.quote:Op maandag 17 november 2008 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
goedemiddag!![]()
kook jij dan meestal?
Tis hier wel rustig...iedereen ligt zeker op 1 oor....
quote:Op maandag 17 november 2008 02:19 schreef wonderer het volgende:
We gaan meestal een keer per week uit eten. Elke dag is toch best wel duur en dan kom ik er ook niet met twee uur fietsen per dag...
*zucht* nee, ik ben niet dik, maar ik pas niet meer in mijn leren broek dus dat probeer ik te bewerkstelligen. Nee, ik heb geen leerfetish, ik vind het gewoon mooi.quote:Op maandag 17 november 2008 02:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nog elke dag trouw aan het fietsen?
Maar je bent toch niet dik?
Kan ik hem ooit eens een dagje lenen?quote:
Nee, mijnquote:Op maandag 17 november 2008 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan ik hem ooit eens een dagje lenen?
Damn... das tijden geleden dat ik in deze reeks heb gepost.
Tsss... niet kunnen delenquote:
mmm, best lekker denk ik. Misschien maar es proberen te maken.quote:Op maandag 17 november 2008 05:15 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben een leek hier
Heb wel een leuk receptje
eieren meel en melk
Hou er rekening mee dat je rond een uurtje of 22:00 weer verga van de honger.quote:Op maandag 17 november 2008 05:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
mmm, best lekker denk ik. Misschien maar es proberen te maken.
De quote kwam trouwens uit Austin Powers.
Sweet dreams lieviequote:
Zeg Wondy... is het normaal dat ik push-ups meer in m'n zij buikspieren voel dan in m'n armenquote:Op maandag 17 november 2008 04:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
*zucht* nee, ik ben niet dik, maar ik pas niet meer in mijn leren broek dus dat probeer ik te bewerkstelligen. Nee, ik heb geen leerfetish, ik vind het gewoon mooi.
Ja.quote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef Ang3l het volgende:
'Cos I dont know who I am, who I am without you
All I know is that I should
And I don't know if I could stand another hand upon you
All I know is that I should
'Cos she will love you more than I could
She who dares to stand where I stood
Bestaat niet!!!!!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 09:55 schreef Gellarboy het volgende:
* Mannen doen makkelijker over sex (althans, alle homomannen buiten dit topic.).
Ik had vroeger anders best dikke tieten.quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef Pjederdy het volgende:
Homo's missen dan weer de dikke tieten, en die zijn af en toe ook wel eens lekker!
Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!quote:Op maandag 17 november 2008 10:03 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn stellingen werden niet gewaardeerd.
Homo's (geen handtasjes met gebroken polsen) hebben ook testosteron aanvallen. b.v. een gangbang. Je ruikt gewoon de testosteron bijwijze van ... geillllllquote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef Pjederdy het volgende:
Heteromannen hebben vaak zo'n last van territoriumgedrag en testosteron aanvallen.
Bij homo's uit zich dat hooguit in een dramatisch huilend jongetje in de armen van een agent op de bloemenmarkt.
face down, ass up? die stelling had ik niet. ik had iets meer in de trant van of je met dit weer iets met spagettibandjes aan kan trekkken. hahahahah grapjequote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!
Waaaaarpm moet altijd de ass up?quote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:quote:
o ja, je was niet van de bottom. nou dan doe je face up, ass down.... kan je gulzig kl**venquote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaarpm moet altijd de ass up?
Ten eerste: ik voel me gediscrimineerd want ik heb geen ass!
Ten tweede: Ik wil een ander standje!
oh was et een grapje ik zag et eerstniet maar nu wel mike he hequote:
Duh! Ik zou bijna van m'n hobby m'n werk willen maken maar dan voel ik me nog goedkoper dna ik diep van binnen al benquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je was niet van de bottom. nou dan doe je face up, ass down.... kan je gulzig kl**venof doe je daar ook niet aan?
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef mike_hunt het volgende:
gulzig kl**ven
Mijn favoriete standje? Op de spellenbeurs? De computerbeurs? De boekenbeurs?quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:
Wat is je favoriete standje?
Ik begin wel.quote:
nee an3s hij bedoel wat je leker vin om te nueken!!!!!! he hequote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Mijn favoriete standje? Op de spellenbeurs? De computerbeurs? De boekenbeurs?
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:
Wat is je favoriete standje?
Froggy?quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..(o wacht don't answer)
heb geen favorieten.. vind alles leuk.... o w8. froggy style
Ooooow! Jamaar, ik vind 't helemaal niet lekker om te nuecken! Ik wil een andere categorie!quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nee an3s hij bedoel wat je leker vin om te nueken!!!!!! he he.
hoe komt ie aan je nummer dan? gegeven in darkroom?quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Weemz het volgende:
Nou ja zeg... Krijg ik net een sms van een docent (of ik mijn mail even wilde bekijken)...
Mogen docenten dat zomaar doen?
Ik neem nu even aan dat je je nummer zelf gegeven hebt? Dan zou ik zeggen: Ja.quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Weemz het volgende:
Nou ja zeg... Krijg ik net een sms van een docent (of ik mijn mail even wilde bekijken)...
niet neuken? no ass up? d'r blijft weinig over, he? misschien over-the-sweater action?quote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow! Jamaar, ik vind 't helemaal niet lekker om te nuecken! Ik wil een andere categorie!
Vind je? Ben jij net zo non-creatief als de gemiddelde hetero-man die ;'m er meteen in wil plempen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet neuken? no ass up? d'r blijft weinig over, he?
Ja met de vanille-milkshake in de hand een beetje aaien.quote:misschien over-the-sweater action?
Uhm... Is dat dan zoiets als flip-floppen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef mike_hunt het volgende:
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..(o wacht don't answer)
heb geen favorieten.. vind alles leuk.... o w8. froggy style
Ik vind het interessanter te weten hoe hij aan je nummer komt!quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Weemz het volgende:
Als ik sex heb wil ik neuken of geneukt worden...kluiven is leuk, maar als voorspel of als tussendoortje. En ja, ben ook meer een heteroman.quote:Op maandag 17 november 2008 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ben jij net zo non-creatief als de gemiddelde hetero-man die ;'m er meteen in wil plempen?
[..]
Ja met de vanille-milkshake in de hand een beetje aaien.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Al die bewoordingen... ik zeg: Mike doe ff voor, met foto reportage.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
actions speak louder than words?
Dat blijkt. maar trust me, mannen komen niet mopperend uit mijn slaapkamer hoor. Smekend wel, maar da's goedquote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ik sex heb wil ik neuken of geneukt worden...kluiven is leuk, maar als voorspel of als tussendoortje. En ja, ben ook meer een heteroman.
Ja dan is 't ook je eigen schuld om daar je 06 naar te gooienquote:Op maandag 17 november 2008 10:46 schreef Weemz het volgende:
Nou ik denk dat mijn nummer op de universiteitsgids staat...
Maar dan nog...
Ben toch heeeel benieuwd wat je dan doet als je al het bovenstaande beschreven niet doet. Heb je een hele lange tong ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijkt. maar trust me, mannen komen niet mopperend uit mijn slaapkamer hoor. Smekend wel, maar da's goedNiet alles in 1x geven. Keep them wrapped around your finger.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben toch heeeel benieuwd wat je dan doet als je al het bovenstaande beschreven niet doet. Heb je een hele lange tong ofzo?![]()
Ik heb mijn best gedaan wat stelling betreft.quote:Op maandag 17 november 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal gelukkig gaat het weer over hetzelfdeeerst koffie en dan zeg ik wel wat
Ik heb net wat kiekjes doorgesmst, naar een vriendin en zij mailt het me weer terug. Kunnen jullie zien dat ik geen kloon ben van god knows who...quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BijvoorbeeldEn dat zou andere geruchten ook weerleggen.
2 vliegen in 1 klap. Wat wil je nog meer?
Zeg porno-expert... je weet dat het niet velchen is maar Felching met een F?quote:Op maandag 17 november 2008 10:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb net wat kiekjes doorgesmst, naar een vriendin en zij mailt het me weer terug. Kunnen jullie zien dat ik geen kloon ben van god knows who...
en nee, zijn gewone foto's. niet dat ik aan het velchen of scatten ben..
niet neuken of geneukt worden.quote:
Ja vriendjes worden al snel voor lief genomen hequote:
Da's de enige waar ik op heb gezegd dat ik het niet VAAK deed.quote:
Nee flessen doe ik niet aan nee.quote:niet rimmen.
no scatting, velching, bondage, ATM or webbing, etc etc...
wel kluiven dus, maar de spoeling blijft dun. (net zoals ik nu heb, heb zeker buikgriep haha)
Nee hoor kind, xit je maar te flessen...
Dit is toch helemaal geen antwoord op de stelling??quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef Pjederdy het volgende:
Heteromannen hebben vaak zo'n last van territoriumgedrag en testosteron aanvallen.
Bij homo's uit zich dat hooguit in een dramatisch huilend jongetje in de armen van een agent op de bloemenmarkt.
Da's zoiets als Piratenplaneet van Disney he?quote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Gellarboy het volgende:
Mike, ken je de films van Paul Morris? (Treasure Island Media)
Wat vind je daarvan?
nou vooruit, zal ik maar reageren?quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan wat stelling betreft.. Niemand reageert er op.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg porno-expert... je weet dat het niet velchen is maar Felching met een F?
Uuuh, omdat het je baan is, porno maken bij Jamin?quote:Op maandag 17 november 2008 11:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar zo word het in het Nederlands geschreven.
en nee ben geen porno expert. Why do u keep saying that?
Ja, precies hetzelfde eigenlijk. Maar dan met heel veel biohazard logo's overal.quote:Op maandag 17 november 2008 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Da's zoiets als Piratenplaneet van Disney he?
o ja das waar. Ik ben heel goed met salmiakballen. zoals Winona Ryder met pingpong ballen in de film Southpark, Bigger, Better and uncut. and i didn't miss one!quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuh, omdat het je baan is, porno maken bij Jamin?
Wellicht bij de schreeuwende breezerhomo'squote:Op maandag 17 november 2008 11:07 schreef mike_hunt het volgende:
Willa Ford
is ze hier niet bekend dan?
De Muppets dropen van sarcasmequote:Op maandag 17 november 2008 11:16 schreef Gellarboy het volgende:
Maar heb je serieus weleens van dat Treasure Island Media gehoord, Ang3l? Vin'k niks voor jou..
Of eigenlijk, nu ik er over nadenk:!
Die film heb ik echt al zo vaak gezien, die kan ik bijna dromenquote:Op maandag 17 november 2008 11:17 schreef mike_hunt het volgende:
o ja das waar. Ik ben heel goed met salmiakballen. zoals Winona Ryder met pingpong ballen in de film Southpark, Bigger, Better and uncut. and i didn't miss one!
ja geweldig, he?quote:Op maandag 17 november 2008 11:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
Die film heb ik echt al zo vaak gezien, die kan ik bijna dromen
Vandaar die smiley net. Stiekem weet ik het eigenlijk wel, volgens mij.quote:Op maandag 17 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Aaand let's just say that there's a lot you don;t know about me
Voor jou een vraag....quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vandaar die smiley net. Stiekem weet ik het eigenlijk wel, volgens mij.
Ik kan seks en liefde heel makkelijk los van elkaar zien, de BF heeft er wat meer moeite mee. Of bedoelde je dat niet.quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan wat stelling betreft.. Niemand reageert er op.
Niet specifiek.quote:Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef Nuno_G het volgende:
Ik kan seks en liefde heel makkelijk los van elkaar zien, de BF heeft er wat meer moeite mee. Of bedoelde je dat niet.
Vanwege de problemen, mijn familie etc: JAquote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
De stelling was: Heteroseksualiteit is overgewaardeed. Homo's zijn superieur.
Of wacht, laat me hem anders formuleren: Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Ik zou dat dus NIET doen. Life as a gay man rules the pan out.
Levert je voorkeur dan problemen op in de privésfeer?quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Vanwege de problemen, mijn familie etc: JA
Vanwege de fun: NEE.
20ste heb ik al een min-of-meer afspraak staan. dus dan wordt het de 24ste. Ik zet hem op 20.00 uur in mijn agenda!quote:Op maandag 17 november 2008 11:09 schreef Gellarboy het volgende:
P, John uit de sauna (!) vraagt of we de 20e of de 24e zin hebben in koffie. Ik kan beide avonden. Jij?
Oh, en de Mac in Amsterdam zit OOK al vol zaterdag. Wat nu? Back Stage?? (Boehoe!!)
quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Levert je voorkeur dan problemen op in de privésfeer?
Ben het van thuis uit gewend. En mij is ooit verweten door een vriend dat ik een ziekte ben en de hele vriendengroep aanstak. Nah, kan ik het helpen dat al die "hetero's" in de groep ineens met me wilde zoenen en dat er 1 meisje daarna uitkwam voor haar bisexualiteit en een ander meisje nhaar vriend verliet en uitkwam als pot!quote:Ik heb dat één keer meegemaakt (mijn eigen familie is ZO ruimdenkend dat het soms bijna genant is) en wist toen niet wat me overkwam.
Bijenkorf doet alleen standaard en ik heb een special nodig.quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Pjederdy het volgende:
Allebei de MAC's zitten vol? (heiligeweg en bijenkorf?)
Backstage doet eigenlijk niets op zaterdag toch?
+ 10 free Internets!quote:Op maandag 17 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Aaand let's just say that there's a lot you don;t know about me
Pfff, heftig vind ik dat.quote:Op maandag 17 november 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Papa. [..] En mij is ooit verweten door een vriend dat ik een ziekte ben en de hele vriendengroep aanstak.
oo, zo'n stelling hoorde ik ook op tv.... als er een pilletje voor was. (pil innemen zodat je hetero word). Percentage was hoog die dat zouden doen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
Of wacht, laat me hem anders formuleren: Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Andere opties zijn Utrecht en Rotterdam:quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bijenkorf doet alleen standaard en ik heb een special nodig.
Back Stage doet inderdaad niets op zaterdag, maar misschien kan ik een beetje pushen.
Aaargh, ik baal..
NO WAY!!quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Aaaaargh!! Waarom??quote:
Ik wil eigenlijk verzetten.quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef Pjederdy het volgende:
Andere opties zijn Utrecht en Rotterdam
Nope zou nooit meer willen switchen, this life rulesquote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
Heeft met background te maken. Was vroeger op self-destruct mode. Dubbelleven breekt me af en toe op.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaargh!! Waarom??.
It's soooo boring. Het leven van de plaatsvervangende schaamte.
Ja, maar verander dan iets aan dat dubbelleven. Kom gewoon uit de kast (en je zult versteld staan van de ENORME last die daarmee van je schouders zal vallen). Gewoon 'die pil slikken en switchen' is de easy way out.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft met background te maken. Was vroeger op self-destruct mode. Dubbelleven breekt me af en toe op.
Ik wil rust. I need to lay down... haha
Tomatensoep met ballen (dat zorgt altijd weer hilariteit alom bij de damesquote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
LUNZ!
Ach ja. Heb het er toevallig afgelopen week al 2x over gehad. Mijn dansleraar vroeg zich af waarom ik mijn ouders niet meer wilde uitnodigen voor het Radicaal-project (nou vanwege dat duet dus) en een meisje vroeg er ook naar zaterdag.quote:
1) Nog eerder pfff denk het niet vond het al jong (alhoewel ik minder lang de Bi kaart zou spelen)quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
NO WAY!!
Ik zou 2 dingen anders doen:
[1]er eerder voor uit komen
[2]er eerder eerlijk over zijn tegen mijn familie.
1: sinds ik out ben leid ik een wereldleven
2: ik merk nog steeds dat ze daar de meeste moeite mee hebben, niet dat ik homo ben, maar dat ik het ze niet eerder verteld heb.
Maar wel als hetrero-vrouw als dat kan, Niet dat ik mijzelf vrouw voel of wat dan ook, ik ben erg blij met mijn mannelijkheid. Maar denk dat mijn persoonlijkheid meer past in een vrouwenlichaam en dat ik de seks met mannen wil opgeven natuurlijk!quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
Dat is inderdaad heftig. Ik merk dat mijn vader er ook het meeste moeite mee heeft. Mijn moeder ook, maar dat komt door hun traditionele achtergrond. Zij is wel in staat om om te schakelen en steeds te beseffen dat ik nu gelukkig ben. Toen wij ze vorige week hadden verteld dat we wilden gaan trouwen zei ze op het eind van de avond toen wij weer naar huis gingen: "het klinkt een beetje ouderwets, maar onze zegen heb je". Dat vond ik zoooo lief.quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja. Heb het er toevallig afgelopen week al 2x over gehad. Mijn dansleraar vroeg zich af waarom ik mijn ouders niet meer wilde uitnodigen voor het Radicaal-project (nou vanwege dat duet dus) en een meisje vroeg er ook naar zaterdag.
Laten we zeggen dat ik op dit moment een "verstandhouding" heb met m'n vader die al meer is dan ik zo'n 6 jaar geleden had durven denken en dat ik het maar even zo laat.
Ik ben op mijn 19e het huis uitgegaan voor mijn studie, pas op mijn 34/35 ste uit de kast.quote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Als ik 't over mocht doen (en dan bedoel ik niet de geaardheid) dan was ik eerder het huis uitgegaan zodat ik niet jarenlang leugens had hoeven vertellen en pas op mijn 27e kon gaan beginnen met mijn puber inhaalslag
Herkenbaar!!quote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan weer niet zo provocerend en wil de fragiele band die ik nu heb niet verpesten door dat te doen. Ik ben dus echt iemand die wegzapt als Geer & Goor op de TV komen en mijn oudres zijn erbij, of me in ieder geval hoogst ongemakkelijk ga voelen. En omdat ik dus niete cht mijzelf ben bij hen of als ze bij mij zijn zie ik ze ook niet iedere week of zelfs iedere maand meer.
Mijn ouders gaan gewoon gezellig mee wat drinken als ze in Lisboa zijnquote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan weer niet zo provocerend en wil de fragiele band die ik nu heb niet verpesten door dat te doen. Ik ben dus echt iemand die wegzapt als Geer & Goor op de TV komen en mijn oudres zijn erbij, of me in ieder geval hoogst ongemakkelijk ga voelen. En omdat ik dus niete cht mijzelf ben bij hen of als ze bij mij zijn zie ik ze ook niet iedere week of zelfs iedere maand meer.
hetero vrouw?quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar wel als hetrero-vrouw als dat kan, Niet dat ik mijzelf vrouw voel of wat dan ook, ik ben erg blij met mijn mannelijkheid. Maar denk dat mijn persoonlijkheid meer past in een vrouwenlichaam en dat ik de seks met mannen wil opgeven natuurlijk!
Ik vind ze wel grappig die twee Geer en Goor.. ik had die dvd toegestuurd gekregen... ze zijn heeel ordinair maar moest wel lachen..quote:Op maandag 17 november 2008 12:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Daarnaast vind ik het wel belangrijk om ze te laten merken dat je niet anders bent dan 10 jaar geleden. Geer en Goor zijn niet maatgevend voor hoe een homo is. Ik denk dat het belangrijk is om ze daar wel steeds op te blijven wijzen. Zeker als dat zo'n beetje de enige input is die ze over homo's krijgen (en de Groninger hiv-zaak natuurlijk.)
Mijn man beegrijpt me nietquote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan gewoon gezellig mee wat drinken als ze in Lisboa zijn
En wat dat pubergedrag betreft dat heeft iedereen toch af en toe
Ik voor mijn vrienden toen ik 21 was ongeveer. En thuis... nou ja, dat was gedwongen, dat heb ik niet zelfd verteld. Toen was ik.... 22 denk ik. Toen op mijn 23/24e pas het huis uit maar wel meteen gaan samenwonen met m'n vriendje en toen met 27 voor het eerst helemaal alleen .... en dan wil je wel eens aan een gruwelijke inhaalslag beginnen van zaken die anderen op hun 18e, 21e, 24e allemaal al gedaan hebben maar waar ik de kans niet voor had (zoals bv een jongen mee naar huis nemen voor een nacht).quote:Op maandag 17 november 2008 12:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e het huis uitgegaan voor mijn studie, pas op mijn 34/35 ste uit de kast.
Gevolg is inderdaad dat ik ook wat pubergedrag vertoon.
quote:Samen lekker puberen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |