Gelukkig is die onzin hier nietquote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, je draait ook zo in je slaapquote:Op zondag 16 november 2008 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig is die onzin hier niet![]()
Maar wel alweer wakker en slecht geslapen![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, ik heb het zelfs met een paar gedaan.quote:
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!quote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, daar gaat je referentiekader!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb de lul van het paard van Sinterklaas gezien!! :![]()
sorryquote:
quote:
Jij.quote:Op zondag 16 november 2008 13:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryzal ik koffie en jus enzo gaan halen of doe jij het
Kijk eens in je schoorsteen...quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
Ok ok ik ga alquote:
Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoorquote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat is je schoenmaat?
[ afbeelding ].
Wat? Verderslapen? Ok.quote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ok ik ga al![]()
* trekt wat kleren aan om naar buiten te gaan *
Maar dan gaan we daarna nog even .......
Dat zei je gisteravond ook alquote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoor
nee niets, leuke ava trouwens!quote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er al iets in jullie schoen vanochtend?
weer bezig geweest op de toiletquote:Op zondag 16 november 2008 14:28 schreef hierissieweer het volgende:
Nog iets, ik kwam oude bekenden tegen op het feestje van Annalies, was wel weer leuk om ze te zien. En ik heb nieuwe vriendjes gemaakt!
Neequote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
ja mijn voetquote:Op zondag 16 november 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna, maar hij wilde niet. Een een jongen was totaal beledigd dat ik hem niet wilde, heeft de rest van de avond gezeurd waarom niet. Maar hij heeft wel een leuke vriendinquote:
Hijs zo druk in zijn leven dat hij geen tijd heeft om zijn schoen aan en uit te doen. Sowieso, schoen houd je aan, ze uit doen is voor paupervolk!quote:
Ik laat ze uitdoen.quote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs zo druk in zijn leven dat hij geen tijd heeft om zijn schoen aan en uit te doen. Sowieso, schoen houd je aan, ze uit doen is voor paupervolk!
Ja lekker makkelijk op de zondagmorgenquote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Die reactie kon ook niet uitblijven natuurlijk.
Marnix is toch bij het gemeentehuis ? Trouwens welk cafe hadden jullie afgehuurd ?quote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bijna, maar hij wilde niet. Een een jongen was totaal beledigd dat ik hem niet wilde, heeft de rest van de avond gezeurd waarom niet. Maar hij heeft wel een leuke vriendin![]()
Maar een oud rookmaatje van het Marnix (ken je toch wel?) heb ik mee afgesproken, is een meisje, dus geen zorgen.
Ben inmiddels met afl 3 van Canada bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |