Gelukkig is die onzin hier nietquote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, je draait ook zo in je slaapquote:Op zondag 16 november 2008 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig is die onzin hier niet![]()
Maar wel alweer wakker en slecht geslapen![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, ik heb het zelfs met een paar gedaan.quote:
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!quote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen Sint of Zwarte Piet gezien gister of vandaag
Ja, daar gaat je referentiekader!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hier zijn we net gaan kijken, wat een circus!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb de lul van het paard van Sinterklaas gezien!! :![]()
sorryquote:
quote:
Jij.quote:Op zondag 16 november 2008 13:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryzal ik koffie en jus enzo gaan halen of doe jij het
Kijk eens in je schoorsteen...quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
Ok ok ik ga alquote:
Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog helemaal niets van Sinterklaas meegekregen... en in mijn schoen zat ook al gene leuk vriendje
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoorquote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat is je schoenmaat?
[ afbeelding ].
Wat? Verderslapen? Ok.quote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ok ik ga al![]()
* trekt wat kleren aan om naar buiten te gaan *
Maar dan gaan we daarna nog even .......
Dat zei je gisteravond ook alquote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
43, maar hij hoeft e rook niet helemaal in hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |