Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!quote:Op maandag 17 november 2008 10:03 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn stellingen werden niet gewaardeerd.
Homo's (geen handtasjes met gebroken polsen) hebben ook testosteron aanvallen. b.v. een gangbang. Je ruikt gewoon de testosteron bijwijze van ... geillllllquote:Op maandag 17 november 2008 10:02 schreef Pjederdy het volgende:
Heteromannen hebben vaak zo'n last van territoriumgedrag en testosteron aanvallen.
Bij homo's uit zich dat hooguit in een dramatisch huilend jongetje in de armen van een agent op de bloemenmarkt.
face down, ass up? die stelling had ik niet. ik had iets meer in de trant van of je met dit weer iets met spagettibandjes aan kan trekkken. hahahahah grapjequote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!
Waaaaarpm moet altijd de ass up?quote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Face down, ass up mike. Geen gezeik vandaag!
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:quote:
o ja, je was niet van de bottom. nou dan doe je face up, ass down.... kan je gulzig kl**venquote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaarpm moet altijd de ass up?
Ten eerste: ik voel me gediscrimineerd want ik heb geen ass!
Ten tweede: Ik wil een ander standje!
oh was et een grapje ik zag et eerstniet maar nu wel mike he hequote:
Duh! Ik zou bijna van m'n hobby m'n werk willen maken maar dan voel ik me nog goedkoper dna ik diep van binnen al benquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je was niet van de bottom. nou dan doe je face up, ass down.... kan je gulzig kl**venof doe je daar ook niet aan?
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef mike_hunt het volgende:
gulzig kl**ven
Mijn favoriete standje? Op de spellenbeurs? De computerbeurs? De boekenbeurs?quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:
Wat is je favoriete standje?
Ik begin wel.quote:
nee an3s hij bedoel wat je leker vin om te nueken!!!!!! he hequote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Mijn favoriete standje? Op de spellenbeurs? De computerbeurs? De boekenbeurs?
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bon! De Stelling-á-la-Mike van de dag:
Wat is je favoriete standje?
Froggy?quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..(o wacht don't answer)
heb geen favorieten.. vind alles leuk.... o w8. froggy style
Ooooow! Jamaar, ik vind 't helemaal niet lekker om te nuecken! Ik wil een andere categorie!quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nee an3s hij bedoel wat je leker vin om te nueken!!!!!! he he.
hoe komt ie aan je nummer dan? gegeven in darkroom?quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Weemz het volgende:
Nou ja zeg... Krijg ik net een sms van een docent (of ik mijn mail even wilde bekijken)...
Mogen docenten dat zomaar doen?
Ik neem nu even aan dat je je nummer zelf gegeven hebt? Dan zou ik zeggen: Ja.quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Weemz het volgende:
Nou ja zeg... Krijg ik net een sms van een docent (of ik mijn mail even wilde bekijken)...
Mogen docenten dat zomaar doen?
niet neuken? no ass up? d'r blijft weinig over, he? misschien over-the-sweater action?quote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow! Jamaar, ik vind 't helemaal niet lekker om te nuecken! Ik wil een andere categorie!
Vind je? Ben jij net zo non-creatief als de gemiddelde hetero-man die ;'m er meteen in wil plempen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet neuken? no ass up? d'r blijft weinig over, he?
Ja met de vanille-milkshake in de hand een beetje aaien.quote:misschien over-the-sweater action?
Uhm... Is dat dan zoiets als flip-floppen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef mike_hunt het volgende:
a la Mike? Je doet net of ik zo'n sloerie ben..(o wacht don't answer)
heb geen favorieten.. vind alles leuk.... o w8. froggy style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |