kijk als een kroeg zoiets als hieronder beschreven organiseert, dan kan er bij mij al niet veel meer mis, gewoon een toffe kroeg lijkt mequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef MrBrightside het volgende:
Heeft iemand wat mp3-tjes van a balladeer voor me? Ik vind het leuk maar ik kan nooit wat vinden.
En is iemand wel eens in café prik geweest in adam aan de spuistraat? Ik had er nog nooit van gehoord en heb op de site gekeken, wat ze schrijven over zichzelf is wel ok volgens mij maar op de foto's zie ik veel oudere mensen en travestieten. Lijkt dan toch een wat hoger reguliersgehalte te hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoals ik dus in het vorige topic voor Misterbrightside schreef:
[..]
kijk als een kroeg zoiets als hieronder beschreven organiseert, dan kan er bij mij al niet veel meer mis, gewoon een toffe kroeg lijkt me
PrikPieten Kinder Party!
06 DECEMBER 2008
PrikPieten KinderParty!
Oh oh...2 pieten hebben de boot gemist omdat ze niet van de speculaascocktails in PRIK af konden blijven. Nu moeten ze in PRIK blijven en zullen ze voortaan als PrikPiet door het leven gaan. Het cocktailshaken hebben ze al onder de knie. En ze gaan het jou leren! De shaker mag je na afloop zelfs mee naar huis nemen. De PrikPieten gaan ook Pannenkoeken voor je bakken, met pepernoten natuurlijk, maar ook met chocola en andere lekkere dingen.
Kinderboeken schrijver en illustrator Harm van Straaten komt voorlezen uit zijn eigen boeken, ondersteunt met liedjes van Jenny Arean (op scherm).
Neem je lievelingsmuziek mee op CD en de DJ draait jouw nummers! En misschien mag je zelf wel even DJ zijn..
Voor kinderen tot ± 12 jaar met een of meer homosexuele ouders. Kom tussen 15 tot 18uur! We krijgen graag een idee hoeveel kinderen er komen. Aanmelden kan tot 4 december. Meld je gratis aan via prikpiet@prikamsterdam.nl
Waarom is het voor kinderen tot 12 jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk als een kroeg zoiets als hieronder beschreven organiseert, dan kan er bij mij al niet veel meer mis, gewoon een toffe kroeg lijkt me
PrikPieten Kinder Party!
06 DECEMBER 2008
PrikPieten KinderParty!
Oh oh...2 pieten hebben de boot gemist omdat ze niet van de speculaascocktails in PRIK af konden blijven. Nu moeten ze in PRIK blijven en zullen ze voortaan als PrikPiet door het leven gaan. Het cocktailshaken hebben ze al onder de knie. En ze gaan het jou leren! De shaker mag je na afloop zelfs mee naar huis nemen. De PrikPieten gaan ook Pannenkoeken voor je bakken, met pepernoten natuurlijk, maar ook met chocola en andere lekkere dingen.
Kinderboeken schrijver en illustrator Harm van Straaten komt voorlezen uit zijn eigen boeken, ondersteunt met liedjes van Jenny Arean (op scherm).
Neem je lievelingsmuziek mee op CD en de DJ draait jouw nummers! En misschien mag je zelf wel even DJ zijn..
Voor kinderen tot ± 12 jaar met een of meer homosexuele ouders. Kom tussen 15 tot 18uur! We krijgen graag een idee hoeveel kinderen er komen. Aanmelden kan tot 4 december. Meld je gratis aan via prikpiet@prikamsterdam.nl
timmmmmmmmmm popje u fucking bitch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef timmmmm het volgende:
|Het is weer saai op Fok!, ik kom jullie weer vermaken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
timmmmmmmmmm popje u fucking bitch!
xag je in de dagcijfers hing je weer met je neus in de vim?
ja vind dat heel erg voor Amsterdam zo vroeg dicht door de weeks....quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind 1 uur dicht wel achterlijk vroeg trouwens, voor op woensdag en donderdag. Al is dat wel bijna overal zo.
quote:
Achterlijk beleid van de gemeente, als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja vind dat heel erg voor Amsterdam zo vroeg dicht door de weeks....
Niet gewend waarom is dit?
en in het buitenland schijnt amsterdam gay capital te zijn. (Tis aan het afbrokkelen, maar goed)quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:38 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Achterlijk beleid van de gemeente, als ik het goed begrepen heb.
welke stad woon je, bitch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik gaat alles ook om 1 uur dicht, maar wij zijn bijna belgie, en nauwelijks een stad, dat mag het
........ Elizequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
Deze bitch kwam vroeger vaak over de vloer.
als ik hetero was zou ik haar doen
Hier niet hoor. Donderdag is studentenavond. Gewoon tot lekke laat open.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind 1 uur dicht wel achterlijk vroeg trouwens, voor op woensdag en donderdag. Al is dat wel bijna overal zo.
Vertel me niet dat je hem "intiem" kent...quote:
ja das waar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ Elize
Echt de meest waardeloze presentatrice ooooooit!
Ja, discotheken ook wel maar lang niet alle cafés. Maar goed, Prik is ook niet echt op studenten gericht lijkt me.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Donderdag is studentenavond. Gewoon tot lekke laat open.
weer een andere avatar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het altijd zonnige Roosendaal, hoer
en wie ben jij? nieuw?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Wat is hier in de go-des-naam gebeurd..?
Daar is een uitgaanscentrum, voor de gays is het dichtstbijzijnde echter Breda, hoewel ze er misschien ook een hebben in Bergen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weer een andere avatar?![]()
Roosendaal? is het daar een uitgaanscentrum? En voor de gays? of ben je daar niet meebezig aangezien je een bitch heb![]()
![]()
Yep yepquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Won!In Am? And still counting?
$$$
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is een uitgaanscentrum, voor de gays is het dichtstbijzijnde echter Breda, hoewel ze er misschien ook een hebben in Bergen...
Ja, Adelante vond de oude niet kerstig genoeg,
In inderdaad, ik heb jou als bitch
ik herkende hem niet, jij wees mij er opquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Ang3l het volgende:
@ My Cunt: Ohh, Samantha Mumba
@ Mr BS: Kheb de cd van A Balladeer als MP3 dus gil maar een keer
@ TMM: 90210 afl 10 al gekeken? Herken je de jongen in de laatste scene?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, kom net kijken.Bitch.
Nope nopequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep yep
Ben jij inmiddels al afgestudeerd eigenlijk? Ben je een bestseller aan het schrijven?
Ik heb nog geen cijfers, helaas. Maar ik stond wel in de gaykrant met een goeie recensiequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nope nope![]()
Loop jij ondertussen al dollartechnisch binnen?Hoe gaan de sells?
ga em pas lezen als ik in he vliegtuig zit..nog een paar dagen.. bij benieuwe ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cijfers, helaas. Maar ik stond wel in de gaykrant met een goeie recensie
dus niets skankquote:
Valt tegen.quote:
Hoeveel mensen zouden er hier kinderen hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PrikPieten Kinder Party!
06 DECEMBER 2008
PrikPieten KinderParty!
ben gebleven bij living daylights qua james bond...moet nog veel in halenquote:
Neuh, ik reageerde op de post van TMM, dat de Prik een toffe kroeg is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je hem "intiem" kent...
Songfestivalquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
voor de songfestival miepen... maar blijft goed
haha bitch...je bent nog te jong..quote:
Ik ging schijten en toen tv kijken op de nieuwe tv (die beneden staat)quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
deze zin klopt ergens niet of klinkt gewoon raar![]()
ik hoor alleen Rupaul? klopt dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ben ik heel gay als ik het volgende misschien wel heel leuk vind?.
http://www.supermodeldemusical.nl/index2.html
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb geld nood, wie kan ik pijpen tegen betaling?
Ik ben bang dat heel fout is. Niet fout als in gay maar gewoon dat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ben ik heel gay als ik het volgende misschien wel heel leuk vind?.
http://www.supermodeldemusical.nl/index2.html
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.
Krijg ik dan eerder klanten met een gitaar in mijn handen, maar houd mijn mond dan (of juist niet, misschien dat ze dan juist meer geneigd zijn hun pik in mijn mond te proppen zodat ik eindelijk mijn mond kan houden)quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ik denk dat je beter kunt leren gitaar spelen en zingen en dan een beetje op straat staan.
Uhm, andersomquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je me pijpen, moet je het wel even vooraf overmaken.
OMGquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb geld nood, wie kan ik pijpen tegen betaling?
Ja, zoiets, maar dan helemaal anders.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Krijg ik dan eerder klanten met een gitaar in mijn handen, maar houd mijn mond dan (of juist niet, misschien dat ze dan juist meer geneigd zijn hun pik in mijn mond te proppen zodat ik eindelijk mijn mond kan houden)
En waar wordt er nog getippeld?
Hmmmz, ja, ik zag net een spotje op AT5, tenminste ik hoorde RuPaul en daar werd een filmpje bij gedraaid.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel fout is. Niet fout als in gay maar gewoon dat het nergens op slaat.
Dies, van mijn broer...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG![]()
had je die ambilight niet moeten kopen.
HAHAHA euh....heb je PM gelezen? or u just bullshitting me?quote:
Jap en niet aan het stierenschijten....quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA euh....heb je PM gelezen? or u just bullshitting me?
Pas als je 65+ bent en niets beters kunt krijgen? Of na te veel poppers?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoef je pik niet in mn mond.
Tenminste, nu (nog) niet.
Nog?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoef je pik niet in mn mond.
Tenminste, nu (nog) niet.
Poppers is voor kinderfeestjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Pas als je 65+ bent en niets beters kunt krijgen? Of na te veel poppers?
Die holte is voor mij vooralsnog exit only!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Doet hier iemand ook weleens aan sounding? of ben ik too nasty. ?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
waarom reageert niemand op mijn vraag of ze aan sounding doen?
quote:
quote:
een catheter ken ik dan wel weer, maar dan niet vanuit een pisbuis. Maar ik ben een SPW/H'er dus mag geen verpleegtechnische handelingen uitvoeren....quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
catheteren.....een buis in je pisbuis stoppen... jullie zijn toch homo's? kennen jullie dat niet?
Dat weet ik verder ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Poppers is voor kinderfeestjes.
Al weet ik het nu natuurlijk wel, dus ben ik wel homo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Als homo zijn betekent dat je een buis in je pisbuis moet stoppen of het in ieder geval dient te weten wat het betekent dan ben ik vanaf nu geen homo meer.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Als homo zijn betekent dat je een buis in je pisbuis moet stoppen of het in ieder geval dient te weten wat het betekent dan ben ik vanaf nu geen homo meer.
Even boven je eigen post kijken bitch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
waarom reageert niemand op mijn vraag of ze aan sounding doen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Even boven je eigen post kijken bitch!
neequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ben je er ook weer? druk in de weer met frontpage?
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
catheteren.....een buis in je pisbuis stoppen... jullie zijn toch homo's? kennen jullie dat niet?
irritant he, als mensen dingen voor je verklappenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik herkende hem niet, jij wees mij er op
Net zoals je me wees op een aflevering waarin het leek dat Nate in SFU dood was, aflevering 1 van seizoen 3
quote:
Hijs nogal eens ongeduldig, maar vergeet zelf dat ie af en toe wat moet reageren. En volgens wat er allemaal wordt gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Even boven je eigen post kijken bitch!
das helemaal niet waarquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.
En anders valt het onder SM, onder EXTREME SM
SM zoals zelfs de markies zelf niet had kunnen verzinnen.
Freaky psychopatisch eng gedrag, automutilatie.
Ik ben erg ruimdenkend vind ik zelf, kan voor veel dingen begrip op brengen, maar dit gaat mij zelfs veel en veel te ver
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit heeft he-le-maal NIETS met homo zijn te maken, om te beginnen is het volgens mij een vorm van zelfbevrediging.
En anders valt het onder SM, onder EXTREME SM
SM zoald zelfs de markies zelf niet had kunnen verzinnen.
Freaky psychopatisch eng gedrag, automutilatie.
quote:Ik ben erg ruimdenkend vind ik zelf, kan voor veel dingen begrip op brengen,
was je die ouwe beu?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef MrBrightside het volgende:
Je kunt natuurlijk wel ruimdenkend zijn op verschillende vlakken.
Maar goed, ik ben eigenlijk helemaal niet zo ruimdenkend. Denk ik. Op de meeste vlakken in ieder geval niet.
En ik heb een nieuwe ava + sig.Werd wel tijd.
Ja. En ik heb het bijzonder lang volgehouden vind ik. Op FOK wordt er best weinig met ava's gewisseld vergeleken met andere fora volgens mij.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar doet hier iemand wel eens aan webbing...?
Het is al heel oud , maar wist niet dat het zo heette ...
Ik dacht dat ik wel eea wist, maar hier ben je me kwijt mike...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar doet hier iemand wel eens aan webbing...?
Het is al heel oud , maar wist niet dat het zo heette ...
Alleen tijdens een SOA test en daarna wil ik echt 3 dagen niet meer plassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
Doet hier iemand ook weleens aan sounding? of ben ik too nasty. ?
Ik vraag "altijd" of ze alsjeblieft de aller -aller -allerkleinste willen pakken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen tijdens een SOA test en daarna wil ik echt 3 dagen niet meer plassenJAIKS!
Toen ze nog leuk wasquote:
ik wil eerst weten of je me heb gevonden op het internet, bitchquote:
Ow poessie ik kom er al aaaaaaan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ang3l, we missen je!
Blonde krullenbol
kweet het, ben binnenkort weg uit Nederland...ik betaal me scheel..quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef samjustme het volgende:
Als je een vliegreis boekt, krijg je te maken met brandstoftoeslag. Het afgelopen jaar hebben veel passagiers na het boeken moeten bijbetalen vanwege de hoge brandstofoprijs. Deze naheffig kon wel oplopen tot wel 300 euro.
OMG word wel een beejte nat...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ohh GOD, Blake McGrath in SYTYCD Canada.... de arrogantie spuit weer van het scherm af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te laatquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, ik bedoelde niet nu meteen
We hebben een nieuwe: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2quote:
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.quote:
Heb je al 20x antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wil eerst weten of je me heb gevonden op het internet, bitch
je geeft geen antwoord
OMG bitch ! heerlijkquote:
Ik vind het echt fout om zo gehandicapten te fotograferen, Foei!quote:
nee, das niet waar. je bent evasivequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb je al 20x antwoord gegeven.
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.Maar leuke plaat.
Dat deed ze toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....
quote:
Ok, tot zo.quote:
Ik ben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, das niet waar. je bent evasive
Oké. Ik trommel wel eens wat mensen op en dan ga ik eens kijken. Beetje afwisseling met de Trut is wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Gellarboy het volgende:
Brightside, de Prik is echt héél erg leuk. Alle leeftijden lopen er door elkaar, het is volkomen pretentieloos en niemand is er arrogant naar elkaar toe, je treft er het meest vriendelijke en behulpzame barpersoneel van de stad, er wordt gevarieerde en leuke muziek gedraaid en ze hebben hele grappige, afwisselende thema's. Zonder twijfel de leukste bar van Amsterdam..
alweer?quote:
Owja, das nog waar ook.quote:
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
Hoera, dank!quote:
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
Ik ben de kloon van mike.,,quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ow in het ziekenhuis op de spoedpoli omdat ie er hem niet meer uit krijgt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfen
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Wii reclame op TV, in de krant, in bladen, op billboards buiten?
Hoe kun je dat nou missen?
Ik kijk geen tv, lees geen krant of blad en onderweg ben ik meestal bezig dat ik heel nodig moet plassen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Wii reclame op TV, in de krant, in bladen, op billboards buiten?
Hoe kun je dat nou missen?
Nou, het is meer dat ik opgesloten zit in de sekskelder van mijn vader in duitsland.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.
Ja, en de een heeft wat minder waarde dan een ander, dus dat scheelt ook weer.quote:Je moet iedereen in z'n waarde laten!
Ik kan nu iets zeggen over dikke mensen maar dan krijg ik weer ruziequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet iedereen in z'n waarde laten!
Ik lees ook geen krant, maar wat een Wii is is toch echt niet te missen hoor.quote:Maar ja, een beetje iets meekrijgen van de wereld om je heen is wel fijn![]()
Zie het eerder als onbegripquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve mensen, wat is dit opeens een hierissieweer bashing?
Een Duitse site en vast via google zoals standaard iedereen naar foto's zoektquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik die vandaan heb.
Psst. Adieu.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
*Meldt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, we hebben al eens Nuno bashing gehad, en Angel bashing.... GB en Pjederdy (wéér goed geschreven) geilen er misschien weer op gebashed te worden, Mr Brightside is er nog te jong voor... who else?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en toen tv kijken op de nieuwe tv (die beneden staat)
Wat klopt er nu niet?quote:
ik kijk alleen gericht tv, dus alleen een film of serie op dvd. Dus nooit via de kabel.quote:
Zal ik beginnenquote:
Pfft , het zelfmedelijden druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
Hey poes. Ik delete alles wat ik gekeken heb tegenwoordig, dus ik heb ze niet. *bloos*quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
@ CDP: Ik ben met SYTYCD Canada begonnen, maar afl 6 7 8 9 en 13 krijgen steeds "tracker plat". De rest heb ik. *kijkt lief* Ahh?
ja ja die kennen we van jou.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Adjeu.
goeiemorgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemorgen. -_-
gaaf he, heerlijk van gruwelijkheidquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Aah, wat is dat voor wanstaltig iets.
Och, als het niet op fysiek contact hoeft uit te draaien, kun je met iedereen flirten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirtenquote:
niet te ang doorgaan dan en op naar de volgende in de filequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirten
quote:
he bitchquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
dat heet sounding,.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfen
nou, zo wereldvreemd ben ik niet, maar heb niet echt interesse in de Wii. Ik heb een playstation 1 en 2. Daarna deed ik er toch vrij weinig mee. Trouwens, heb het druk zat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
Is er hier werkelijk iemand beledigd weggegaan, enkel omdat men het raar vond dat hij de Wii niet kent![]()
huh? een compliment? van jou?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
Mike, 9 vd 10 liedjes die jij hier post vind of vond ik super tof, te grappig
ja, maar dan hoef flirten voor mij niet, als het op niets uitdraait. Wil r wel beloning voorquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och, als het niet op fysiek contact hoeft uit te draaien, kun je met iedereen flirten.
Heeeel soms geef ik een compliment weg. Ze zijn veel waard, dus onthoud dit momentquote:
Ja ik werk in de afwas bij een evenementencentrum in Assen. Vandaag moet ik van 17.00 tot 3.00quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
ik dacht dat dat stelletjes waren die aan dat dansen meedoen.
IF homo AND vriendin =! stelletjequote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
zo naief kan zelfs jij toch niet zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
HIW nou nouquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
Jij werkt in Horeca?
Nee, ik weet ook wel dat er handtasjes tussenlopen, maar ik dacht ook dat het stelletjes waren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo naief kan zelfs jij toch niet zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Mike. Wat ga je doen vanavond?
Wilde je een sleaze & meet houden?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Mike. Wat ga je doen vanavond?
Me bedenken wat ik aan ga trekken vanavond, en een een wii kopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
Een beetje rustig hier. waar is iedereen?
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef mike_hunt het volgende:
niets, ik ben aan de schijterijen heb maagkrampen..
heb waarschijnlijk iets verkeerd gegeten gisteren. (en ook weer teveel gezopen.)
![]()
Wij willen naar de sauna maar weten nog niet zeker of we dat vanavond of morgen gaan doen.quote:En jullie? Weer 1 van jullie darkroom activiteiten?
Wie?!?!?quote:Hoe was die gast gisteren?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Me bedenken wat ik aan ga trekken vanavond, en een een wii kopen
Toch nog bijna 20 uur volgehoudenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Adjeu.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie..
[..]
Wij willen naar de sauna maar weten nog niet zeker of we dat vanavond of morgen gaan doen.
[..]
Wie?!?!?
Wel eerst spoelen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie..
Dat gebaas is voor paupers, zou mij niets verbazen als cahir het ook gebruikt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ga je uit? Ik las net op in een andere topic dat iemand zijn bazenoutfit gaat aantrekken.
XIe dat heel vaak voorbij komen baas dit en baas dat.
Toch ook nooit gezegd dat ik ging stoppen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Toch nog bijna 20 uur volgehouden.
quote:
nee, het is je trademark geworden, maar spoelen is heel normaal. Pisbuisfucken niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het spoelt vanzelf zo wel. hahah
Maar is dat dan zo vreemd het uitspoelen? je lacht me wel uit steeds, maar vind het toch hygienischer. Ook met rimmen. Ik wil niet zien of proeven dat er iemand mais heeft gegeten. hahahahaah
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee, het is je trademark geworden, maar spoelen is heel normaal. Pisbuisfucken niet.
die woont bij mij in het dorpquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
lenny Kuhr is eigenlijk wel heel leuk!
Daniel lohues (of hoe schrijf je dat?) is niet goed wijs! Toen hem werd gevraagd wat hij ervan vond dat Obama voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk en abortus is, zei hij: "och, details, details"
Exit Daniel!!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die woont bij mij in het dorp
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg en leg dan ook maar meteen uit wat webbing isquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pisbuisfucken?![]()
nee, ik wist niet of ik dit in de groep kon gooien zonder als een sloerie eruit te komen.
En dan heb ik het niet eens over velchen etc..
Velchen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pisbuisfucken?![]()
nee, ik wist niet of ik dit in de groep kon gooien zonder als een sloerie eruit te komen.
En dan heb ik het niet eens over velchen etc..
Wij gaan denk gewoon voor vanilla.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg
quote:
OMG je hebt teruggelezen.. heb ik niet uitgelegd wat webbing is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg en leg dan ook maar meteen uit wat webbing is
Vieze slet niet, je moet zelf maar weten wat je lekker vind... Maar ik moet er absoluut niet van hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij intimi en niet bij vreemden. Kan ook niet vandaag de dag i.v.m. ziektes.
Dat is dat je in iemands reet klaarkomt en dat je dat dan er weer uitlepelt met je tong (of eruit zuigen)
Zie je? Vandaar dat ik het uitspoelen hoog in het vaandel heb.!![]()
(ik voel al weer reacties komen van: vieze slet etc..) kom maar op, bitches
kom op, posten dan! Dan ga ik daarna mij aankleden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
Eigenlijk moeten we snel dit topic volmaken, anders leest iedereen dit en dan denken ze dat ik een of andere skank ben.
Dat hoeft niemand ooit bij mij te flikken, vind dat a vies en b gewoon vernederend!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG je hebt teruggelezen.. heb ik niet uitgelegd wat webbing is?
Tis eigenlijk ook wel nasty, maar goed...
Dat is dat je in je eigen hand klaarkomt en dat je dan dat net zoals spiderman doet in je partners gezicht gooit.
Je weet hoe spiderman zijn web schiet uit zijn handen? OP die manier..
Ik post sneller als jij...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
Eigenlijk moeten we snel dit topic volmaken, anders leest iedereen dit en dan denken ze dat ik een of andere skank ben.
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vieze slet niet, je moet zelf maar weten wat je lekker vind... Maar ik moet er absoluut niet van hebben
Trouwens over ziektes en HIV: Er schijnen dus mensen te zijn die zich expres laten bemetten met hiv, met de gedachten dat ze dan van de angst om het te krijgen af zijn, wat vind je er van? (en de andere cockringers?)
heb jij je rijbewijs al?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
wat ga je vanaaf doen? echt uitgaan of weer naar die parkeerplaatsen..? Xou wel oppassen hoor, je weet niet wie je daar allemaal tegenkomt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kom op, posten dan! Dan ga ik daarna mij aankleden.
Je weet er anders meer over te vertellen als ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.
Nee, ik doe het ALTIJD veilig... Tis niet zo dat ik elke keer aan het velchen, sounden o.i.d ben... je moet er gewoon voor in de mood zijn.
Ik doe ook gewoon het standaard werk.. Tis niet zo, dat ik elke avond groots uitpak... nee alsjeblieft zeg...
ga dit keer met de bus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga je vanaaf doen? echt uitgaan of weer naar die parkeerplaatsen..? Xou wel oppassen hoor, je weet niet wie je daar allemaal tegenkomt.
virtueel?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
Weer een hoop geleerd vandaag. Webbing ga ik ook eens virtueel uitproberen.
Hoe kan je nou velchen als je het veilig doet??quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.
Nee, ik doe het ALTIJD veilig... Tis niet zo dat ik elke keer aan het velchen, sounden o.i.d ben... je moet er gewoon voor in de mood zijn.
Ik doe ook gewoon het standaard werk.. Tis niet zo, dat ik elke avond groots uitpak... nee alsjeblieft zeg...
Ik had dat vorige week gelezen wat daar precies zich afspeelde. Ik was toen niet in Nederland. Maar met bloed gevulde injectienaalden etc... dat is toch echt te naar voor woorden. heb dat nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je weet er anders meer over te vertellen als ik.
Misschien was dat in groningen ook wel zo'n buchasers-partijtje
o hee jongenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
Weer een hoop geleerd vandaag. Webbing ga ik ook eens virtueel uitproberen.
ga naar een bugchaser-partyquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah verveel me en heb niks te doen
MOet je Frontpage niet doen dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah verveel me en heb niks te doen
nee, velchen zou ik doen bij bekenden en intimi...niet met jan en alleman.. maar er 'kleeft' tuurlijk altijd risico's hahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou velchen als je het veilig doet??
de service monteur die voor de 2de keer langskomt is een bekende?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, velchen zou ik doen bij bekenden en intimi...niet met jan en alleman.. maar er 'kleeft' tuurlijk altijd risico's haha
Nee bedantquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ga naar een bugchaser-party
neequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je Frontpage niet doen dan?
goedeavond btw
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de service monteur die voor de 2de keer langskomt is een bekende?
Mij boeit het niet hoor, ik vind het wel leuk om te leren. Van de meeste dingen wist ik wel dat het bestond, alleen niet dat het ook een aparte naam had.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o hee jongen![]()
Zeker ook teruggelezen?![]()
Euh...in my defence, they made me tell them..
Hey jochie, hoestie?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Xiance het volgende:
welchen?
webbing?
wat is er toch mis met gewoon neuken en lekker slapen?
dat eeuwige geklieder met zaad en spuug, yugh!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Xiance het volgende:
welchen?
webbing?
wat is er toch mis met gewoon neuken en lekker slapen?
dat eeuwige geklieder met zaad en spuug, yugh!
terroristensjaal? die van de PLO? heb je niet iets met spagetti-bandjes? hahaha grapje..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb mijn zwarte broek aan met een wit tshirt, leuk terroristensjaaltje erop en ik ben er klaar voor!
Anna heeft de kroeg afgehuurd, is haar verjaardagquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
terroristensjaal? die van de PLO? heb je niet iets met spagetti-bandjes? hahaha grapje..
En wat ga je doen vanaaf? naar de club of kroeg?
hahah wel uitgespoelt hoop ik? anders loopt het langs je benen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anna heeft de kroeg afgehuurd, is haar verjaardagMaar eerst ff langs de parkeerplaats
Ga ik zo doen, moet nog scheren, haren doen en mijn tanden poetsenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah wel uitgespoelt hoop ik? anders loopt het langs je benen..
Ik ben ooit gestopt met roken, daarvoor kreeg ik xyban (ofzo iets) en daar werd ik mij toch een partij kei depressief van!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu vind ik het toch wel een beetje eng
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |