Ja, discotheken ook wel maar lang niet alle cafés. Maar goed, Prik is ook niet echt op studenten gericht lijkt me.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Donderdag is studentenavond. Gewoon tot lekke laat open.
weer een andere avatar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het altijd zonnige Roosendaal, hoer
en wie ben jij? nieuw?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Wat is hier in de go-des-naam gebeurd..?
Daar is een uitgaanscentrum, voor de gays is het dichtstbijzijnde echter Breda, hoewel ze er misschien ook een hebben in Bergen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weer een andere avatar?![]()
Roosendaal? is het daar een uitgaanscentrum? En voor de gays? of ben je daar niet meebezig aangezien je een bitch heb![]()
![]()
Yep yepquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Won!In Am? And still counting?
$$$
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is een uitgaanscentrum, voor de gays is het dichtstbijzijnde echter Breda, hoewel ze er misschien ook een hebben in Bergen...
Ja, Adelante vond de oude niet kerstig genoeg,
In inderdaad, ik heb jou als bitch
ik herkende hem niet, jij wees mij er opquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Ang3l het volgende:
@ My Cunt: Ohh, Samantha Mumba
@ Mr BS: Kheb de cd van A Balladeer als MP3 dus gil maar een keer
@ TMM: 90210 afl 10 al gekeken? Herken je de jongen in de laatste scene?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk, kom net kijken.Bitch.
Nope nopequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep yep
Ben jij inmiddels al afgestudeerd eigenlijk? Ben je een bestseller aan het schrijven?
Ik heb nog geen cijfers, helaas. Maar ik stond wel in de gaykrant met een goeie recensiequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nope nope![]()
Loop jij ondertussen al dollartechnisch binnen?Hoe gaan de sells?
ga em pas lezen als ik in he vliegtuig zit..nog een paar dagen.. bij benieuwe ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cijfers, helaas. Maar ik stond wel in de gaykrant met een goeie recensie
dus niets skankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |