We hebben een nieuwe: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2quote:
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.quote:
Heb je al 20x antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wil eerst weten of je me heb gevonden op het internet, bitch
je geeft geen antwoord
OMG bitch ! heerlijkquote:
Ik vind het echt fout om zo gehandicapten te fotograferen, Foei!quote:
nee, das niet waar. je bent evasivequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb je al 20x antwoord gegeven.
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald tot Bedtime Stories, maar werd later op Remixed & Revisited gereleased. Isniezo hidden hoor, mike.Maar leuke plaat.
Dat deed ze toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
ja, die skank had dit moeten uitbrengen....
quote:
Ok, tot zo.quote:
Ik ben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, das niet waar. je bent evasive
Oké. Ik trommel wel eens wat mensen op en dan ga ik eens kijken. Beetje afwisseling met de Trut is wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Gellarboy het volgende:
Brightside, de Prik is echt héél erg leuk. Alle leeftijden lopen er door elkaar, het is volkomen pretentieloos en niemand is er arrogant naar elkaar toe, je treft er het meest vriendelijke en behulpzame barpersoneel van de stad, er wordt gevarieerde en leuke muziek gedraaid en ze hebben hele grappige, afwisselende thema's. Zonder twijfel de leukste bar van Amsterdam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |