Hey poes. Ik delete alles wat ik gekeken heb tegenwoordig, dus ik heb ze niet. *bloos*quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
@ CDP: Ik ben met SYTYCD Canada begonnen, maar afl 6 7 8 9 en 13 krijgen steeds "tracker plat". De rest heb ik. *kijkt lief* Ahh?
ja ja die kennen we van jou.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
goeiemorgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemorgen. -_-
gaaf he, heerlijk van gruwelijkheidquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Aah, wat is dat voor wanstaltig iets.
Och, als het niet op fysiek contact hoeft uit te draaien, kun je met iedereen flirten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirtenquote:
niet te ang doorgaan dan en op naar de volgende in de filequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je rare blikken naar je kop geslingerd krijgt als je met hetero mannen blijft te flirten
quote:
he bitchquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
dat heet sounding,.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfen
nou, zo wereldvreemd ben ik niet, maar heb niet echt interesse in de Wii. Ik heb een playstation 1 en 2. Daarna deed ik er toch vrij weinig mee. Trouwens, heb het druk zat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
Is er hier werkelijk iemand beledigd weggegaan, enkel omdat men het raar vond dat hij de Wii niet kent![]()
huh? een compliment? van jou?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
Mike, 9 vd 10 liedjes die jij hier post vind of vond ik super tof, te grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |