Andere opties zijn Utrecht en Rotterdam:quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bijenkorf doet alleen standaard en ik heb een special nodig.
Back Stage doet inderdaad niets op zaterdag, maar misschien kan ik een beetje pushen.
Aaargh, ik baal..
NO WAY!!quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Aaaaargh!! Waarom??quote:
Ik wil eigenlijk verzetten.quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef Pjederdy het volgende:
Andere opties zijn Utrecht en Rotterdam
Nope zou nooit meer willen switchen, this life rulesquote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
De stelling was: Heteroseksualiteit is overgewaardeed. Homo's zijn superieur.
Of wacht, laat me hem anders formuleren: Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Ik zou dat dus NIET doen. Life as a gay man rules the pan out.
Heeft met background te maken. Was vroeger op self-destruct mode. Dubbelleven breekt me af en toe op.quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaargh!! Waarom??.
It's soooo boring. Het leven van de plaatsvervangende schaamte.
Ja, maar verander dan iets aan dat dubbelleven. Kom gewoon uit de kast (en je zult versteld staan van de ENORME last die daarmee van je schouders zal vallen). Gewoon 'die pil slikken en switchen' is de easy way out.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft met background te maken. Was vroeger op self-destruct mode. Dubbelleven breekt me af en toe op.
Ik wil rust. I need to lay down... haha
Tomatensoep met ballen (dat zorgt altijd weer hilariteit alom bij de damesquote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
LUNZ!
Ach ja. Heb het er toevallig afgelopen week al 2x over gehad. Mijn dansleraar vroeg zich af waarom ik mijn ouders niet meer wilde uitnodigen voor het Radicaal-project (nou vanwege dat duet dus) en een meisje vroeg er ook naar zaterdag.quote:
1) Nog eerder pfff denk het niet vond het al jong (alhoewel ik minder lang de Bi kaart zou spelen)quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
NO WAY!!
Ik zou 2 dingen anders doen:
[1]er eerder voor uit komen
[2]er eerder eerlijk over zijn tegen mijn familie.
1: sinds ik out ben leid ik een wereldleven
2: ik merk nog steeds dat ze daar de meeste moeite mee hebben, niet dat ik homo ben, maar dat ik het ze niet eerder verteld heb.
Maar wel als hetrero-vrouw als dat kan, Niet dat ik mijzelf vrouw voel of wat dan ook, ik ben erg blij met mijn mannelijkheid. Maar denk dat mijn persoonlijkheid meer past in een vrouwenlichaam en dat ik de seks met mannen wil opgeven natuurlijk!quote:Op maandag 17 november 2008 11:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet specifiek..
De stelling was: Heteroseksualiteit is overgewaardeed. Homo's zijn superieur.
Of wacht, laat me hem anders formuleren: Als ik voor een seksualiteit zou kunnen kiezen dan zou ik meteen naar heteroseksualiteit switchen.
Ik zou dat dus NIET doen. Life as a gay man rules the pan out.
Dat is inderdaad heftig. Ik merk dat mijn vader er ook het meeste moeite mee heeft. Mijn moeder ook, maar dat komt door hun traditionele achtergrond. Zij is wel in staat om om te schakelen en steeds te beseffen dat ik nu gelukkig ben. Toen wij ze vorige week hadden verteld dat we wilden gaan trouwen zei ze op het eind van de avond toen wij weer naar huis gingen: "het klinkt een beetje ouderwets, maar onze zegen heb je". Dat vond ik zoooo lief.quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja. Heb het er toevallig afgelopen week al 2x over gehad. Mijn dansleraar vroeg zich af waarom ik mijn ouders niet meer wilde uitnodigen voor het Radicaal-project (nou vanwege dat duet dus) en een meisje vroeg er ook naar zaterdag.
Laten we zeggen dat ik op dit moment een "verstandhouding" heb met m'n vader die al meer is dan ik zo'n 6 jaar geleden had durven denken en dat ik het maar even zo laat.
Ik ben op mijn 19e het huis uitgegaan voor mijn studie, pas op mijn 34/35 ste uit de kast.quote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Als ik 't over mocht doen (en dan bedoel ik niet de geaardheid) dan was ik eerder het huis uitgegaan zodat ik niet jarenlang leugens had hoeven vertellen en pas op mijn 27e kon gaan beginnen met mijn puber inhaalslag
Herkenbaar!!quote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan weer niet zo provocerend en wil de fragiele band die ik nu heb niet verpesten door dat te doen. Ik ben dus echt iemand die wegzapt als Geer & Goor op de TV komen en mijn oudres zijn erbij, of me in ieder geval hoogst ongemakkelijk ga voelen. En omdat ik dus niete cht mijzelf ben bij hen of als ze bij mij zijn zie ik ze ook niet iedere week of zelfs iedere maand meer.
Mijn ouders gaan gewoon gezellig mee wat drinken als ze in Lisboa zijnquote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan weer niet zo provocerend en wil de fragiele band die ik nu heb niet verpesten door dat te doen. Ik ben dus echt iemand die wegzapt als Geer & Goor op de TV komen en mijn oudres zijn erbij, of me in ieder geval hoogst ongemakkelijk ga voelen. En omdat ik dus niete cht mijzelf ben bij hen of als ze bij mij zijn zie ik ze ook niet iedere week of zelfs iedere maand meer.
hetero vrouw?quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar wel als hetrero-vrouw als dat kan, Niet dat ik mijzelf vrouw voel of wat dan ook, ik ben erg blij met mijn mannelijkheid. Maar denk dat mijn persoonlijkheid meer past in een vrouwenlichaam en dat ik de seks met mannen wil opgeven natuurlijk!
Ik vind ze wel grappig die twee Geer en Goor.. ik had die dvd toegestuurd gekregen... ze zijn heeel ordinair maar moest wel lachen..quote:Op maandag 17 november 2008 12:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Daarnaast vind ik het wel belangrijk om ze te laten merken dat je niet anders bent dan 10 jaar geleden. Geer en Goor zijn niet maatgevend voor hoe een homo is. Ik denk dat het belangrijk is om ze daar wel steeds op te blijven wijzen. Zeker als dat zo'n beetje de enige input is die ze over homo's krijgen (en de Groninger hiv-zaak natuurlijk.)
Mijn man beegrijpt me nietquote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan gewoon gezellig mee wat drinken als ze in Lisboa zijn
En wat dat pubergedrag betreft dat heeft iedereen toch af en toe
Ik voor mijn vrienden toen ik 21 was ongeveer. En thuis... nou ja, dat was gedwongen, dat heb ik niet zelfd verteld. Toen was ik.... 22 denk ik. Toen op mijn 23/24e pas het huis uit maar wel meteen gaan samenwonen met m'n vriendje en toen met 27 voor het eerst helemaal alleen .... en dan wil je wel eens aan een gruwelijke inhaalslag beginnen van zaken die anderen op hun 18e, 21e, 24e allemaal al gedaan hebben maar waar ik de kans niet voor had (zoals bv een jongen mee naar huis nemen voor een nacht).quote:Op maandag 17 november 2008 12:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e het huis uitgegaan voor mijn studie, pas op mijn 34/35 ste uit de kast.
Gevolg is inderdaad dat ik ook wat pubergedrag vertoon.
quote:Samen lekker puberen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |