quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Waxxer het volgende:
Yo hupzskank!![]()
![]()
Ik weet niet eens waar ik het over heb
Jaa eh, yo, wazzup!![]()
Nah, ik kan gewoon niet stoer doen
Yo Yurimasterbitch yo!quote:
Volgens mij schrikt iedereen die onvoorbereid gaat kijken zich echt de rambam, zeg maar!quote:Op zondag 16 november 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien bij hiphoples
Vrienden van me staan al rara te kijken als ik 1 van de dansers begroetquote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt iedereen die onvoorbereid gaat kijken zich echt de rambam, zeg maar!Echt zo van, wat komt dáár allemaal voor taal uit!
Die heb ik denk ik nog niet gezien, maar ik hou van die ruige kop en de mooie ogen van Nico. Doet me denken aan Jared Letoquote:Op zondag 16 november 2008 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, Nico is yours. Ik wil Miles!
quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Oh, de Sinterklaas intocht in Amsterdam is gaaf! Groot enzo..
Ze hebben alleen een lelijke Sinterklaas
Vlarp is toch ook nog maar een kindjequote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
als het maar leuk genoeg is voor de kidz!
Zal ik je eens even met de roe bewerken??quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vlarp is toch ook nog maar een kindje.
ja hallo die man wordt er ook niet jonger op.quote:Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, alsof kinderen zitten te wachten op een butt-ugly Sint.
Zn paard was dan wel weer okay.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Oh, de Sinterklaas intocht in Amsterdam is gaaf! Groot enzo..
Ze hebben alleen een lelijke Sinterklaas
Hij sloeg bijna op hol voor het podium op de Damquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zn paard was dan wel weer okay..
Kinderbedtijdquote:
Dat is wel een beetje overdreven, maar in ben niet in NL naar de uni geweestquote:Op zondag 16 november 2008 20:51 schreef samjustme het volgende:
Hoe zwaar is uni eigenlijk, een vriendin zegt dat je per tentamen meestal een boek van 300 bladzijdes moet doornemen zucht
Scherpe observatie, het is inderdaad avond in Nederlandquote:
Joh!quote:
Jap er tegenover, ik heb alleen in de nieuwbouw gezeten. Het oude gebouw is nu een dependance van het gemeentehuis.quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Marnix is toch bij het gemeentehuis ? Trouwens welk cafe hadden jullie afgehuurd ?
Dat dacht ik al. Daarom zei ik het er even bij.quote:
je komt weer met die Engelse k*t wijfquote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
Wat een weekend. Ik ben doooooooooooooooooooodmoe![]()
kippenvel
ja weet ik veel, was voor het laatst daar toen ik 17 was ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap er tegenover, ik heb alleen in de nieuwbouw gezeten. Het oude gebouw is nu een dependance van het gemeentehuis.
Jojo's in wageningen was gisteren in ons beheer...
You know you like herquote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
je komt weer met die Engelse k*t wijf
Ja, zonde...quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Quantum of Solace..... ach, tja.
Ik was entertained voor 2 uurtjes, that's it.
*lurkt aan milkshake*
t'amanhaquote:
He bitch,quote:
Nee helemaal niksquote:Op maandag 17 november 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He bitch,
tis rustig hier!
nog wat spannends gedaan het weekend?
o, vandaar dat ik niet in de dagcijfers stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |