Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu vind ik het toch wel een beetje eng
nee ik ben gestopt ben de xyban en weer begonnen met rokenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
HIW,
ben je nog steeds gestopt met roken?
euh..en je TT ik geloof niet alle homo's doen aan grabbelton...
Laat jij je wel fistfucken?
ik ben gewoon te saai voor deze wereldquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niets mis mee met neuken en dan tegen elkaar aan liggen en slapen...
en die termen, ja, die vond ik in de Libelle
de ritalin heeft wel enig effectquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)
ritalin is dat hetzelfde als prozac, maar dan in milde vorm?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ritalin heeft wel enig effect
ben een stuk minder moe
Je gaat toch niet weer RIAGG nummers draaien? Het ging zo goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben gewoon te saai voor deze wereld
OMG, je bent too nasty.... neem wel crisco mee, want blueband werkt niet..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga me laten fistfucken op de parkeerplaats! adjeu lieve kinders!
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaapquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ritalin heeft wel enig effect
ben een stuk minder moe
misschien heb je het gewoon op tv gezien, ik heb het niet eerder gepost, heb het vandaag zelf pas gekregen
toch wel een heftige docuquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest trouwens met de retalin? (en had je het filmpje niet al eens gepost, want heb hem al eens gezien)
slik je van alles en nog wat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch wel een heftige docu
zelfmoord onder kinderen NA gebruik van xeroxzat
onder ontwenningsverschijnselen horen paniekaanvallen, suicidepogingen, heftige depressie's....
zullen jullie een beetje op me letten de komende tijd?
met het risico om belachelijk over te komen,quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaap
jij bent wel een veelzijdig extremist zegquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slik je van alles en nog wat?
Vroeger hielden we weleens van die pillenparties..dan gooi je alles in een kom en daar snoep je uit. (diazepam, eigenlijk alles eindigend op -pam haha) prozac, etc...
je weet vaak niet meer wat je deed de volgende dag...foute boel.
http://www.pinkinthecity.(...)nna-be-a-long-night/quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer RIAGG nummers draaien? Het ging zo goed![]()
nee hoor, net of al die termen de normaalste zaak van de wereld. nee dan zou het gros erg saai zijn...
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent wel een veelzijdig extremist zeg
dat is echt kut!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
http://www.pinkinthecity.(...)nna-be-a-long-night/
RIAGG genoeg dus..
Ik zou eerst maar eens beginnen met minimaal 7 uur per nacht te slapen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe slaap je ermee. Ik heb ook wel wat nodig soms voor meer energie overdag, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer dan 5 per dag slaap
quote:
quote:
Klinkt als mijn hersenen, ik slaap ook met een notebook en pen naast mijn bed omdat ik meestal wakker wordt met de opelossing voor dingen die mij overdag bezighouden, en dan kan ik die gelijk opschrijvenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met het risico om belachelijk over te komen,
maar ik heb al jaren een slaapmedicatie, maar die is destijds ingevoerd omdat mijn hersenen niet het rustsignaal kregen en ik dus s'nachts actief bleef
slecht slapen doe ik nu over het algemeen alleen als ik niet in mijn eigen bed slaap, daarvoor heb ik nu iets zwaarders
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens beginnen met minimaal 7 uur per nacht te slapen...
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
een man van weinig woorden, xie ik!
als ik wakker word dan ben ik wakker en dan kan ik nog wel een uur blijven liggen, maar slapen komt er niet meer vanquote:
Klopt, vanmiddag ook al in Beverwijk (quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Xiance het volgende:
owja, jullie hebben een meet 'n greet he
leukquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag ook al in Beverwijk () gedaan, was wel leuk
Wat is een topictitelstarter?quote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Om 22:30 ff een uurtje gaan slapen voor het uitgaan en dan pas om 1:30 worden en denken "Ahh what the fuck... ik lig lekker, truste!"
Het zou in nederland niet verkeerd zijn als het er toch zou komen. Vooral onder groeperingen waar het nog moeilijk ligt: de voetbalwereld, onder allochtone groepen, lager opgeleiden, vmbo scholen etc. Ik denk dat het makkelijker is om te zeggen dat je er okay mee bent. Het is politiek correct om dat ze zijn, dus zullen er weinigen zijn die zich er open tegen zouden uitspreken.quote:Op zondag 16 november 2008 06:47 schreef wonderer het volgende:
http://www.finebyme.org <-- zoiets zou in Nederland weer niet kunnen, denk ik. Omdat Nederland al "hartstikke tolerant is dus niet nodig".
Of misschien toch? Wat zou de Nederlandse leus dan worden? "Homo? Prima toch?" of zo?
quote:Op zondag 16 november 2008 11:23 schreef Pjederdy het volgende:
Enfin, een heel verhaal om te zeggen: Ik ken dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |