Valt toch wel mee? Ik vind Verbeek met z'n boerse gemompel soms irritanter.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef TC03 het volgende:
Waarom praat Bruins zo achterlijk zeg, erger me dood.
Valt niet mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind Verbeek met z'n boerse gemompel soms irritanter.
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat hij met een goed gevoel van huis gaat als hij zijn haar nog even checkt voordat hij de deur dicht slaatquote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Crane het volgende:
Verbeek mag ook wel eens naar de kapper trouwens.
Hij schijnt heel goed Marokkaans te kunnen, dat zal er wel mee te maken hebben.quote:
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zoals van Persie ook zo'n gaar accent had in het begin.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bruins doet de loting.Daar kan weinig goeds van komen.
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef knars het volgende:
Deze Gerard Kocks komt de Kuip óók niet meer in. Wat een achterlijke acties van die gast.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mensen die er serieus op ingaan.
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.
Zal me niks verbazen als het in het amateurvoetbal ook zo'n smerige voetballer is.
Misschien heeft 'ie wel een seizoenskaart. Kunnen ze hem mooi een SV geven, die krijg je tegenwoordig toch gratis bij een broodje unox.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.
Ben ook wel tevreden. Had het liefst Achilles uit geloot, maargoed.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Leuke loting, hoewel Volendam natuurlijk beter zou zijn geweest.
Het was allemaal afgesproken werk van de KNVB, anders kon Bruins de loting niet doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.
Mij wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.
Zal me niks verbazen als het in het amateurvoetbal ook zo'n smerige voetballer is.
Hij is vrijgezel he.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vonden jullie Verbeek er ook zo vermoeid uit zien?
Maar goed, hij maakt natuurlijk ook lange dagen nu hij tegenwoordig naast Feyenoord nog een baan erbij heeft als vogelverschikker.
Wij zien ze maar 1 keer per week prutsen.Als ik het elke dag zou moeten aanzien zou ik ook wakker liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vonden jullie Verbeek er ook zo vermoeid uit zien?
Maar goed, hij maakt natuurlijk ook lange dagen nu hij tegenwoordig naast Feyenoord nog een baan erbij heeft als vogelverschikker.
Altijd opvallend hoe trainers bij Feyenoord altijd transformeren in de loop van het seizoen. Bij Verbeek gaat het nog sneller dan bij Bert, die altijd als fitte gezond ogende trainer aan het seizoen begon en er aan het einde van het seizoen elke keer 10 jaar ouder uitzag.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wij zien ze maar 1 keer per week prutsen.Als ik het elke dag zou moeten aanzien zou ik ook wakker liggen.
Ja joh...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Staanplaats het volgende:
Lijkt hier wel de Esquire, lopen alleen maar over uiterlijk te lullen joh..
schijnt ook nog best lastig te zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Leuke loting, hoewel Volendam natuurlijk beter zou zijn geweest.
quote:Biseswar dit jaar niet meer in actie
Feyenoord vreest voor een meniscusblessure bij Diego Biseswar, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller ondergaat vandaag een mri-scan. Als de vermoedens waar blijken, zal Biseswar moeten worden geopereerd en tot aan de winterstop zijn uitgeschakeld.
quote:'Feyenoord mist zondag 11 spelers'
Andwele Slory
Theo Lucius
Sanny Buijs
Denny Landzaat
Jon Dahl Tomasson
Jonathan De Guzman
Luigi Bruins
Diego Biseswar
Ron Vlaar
Serginho Greene
Tim Vincken
Leroy Fer (herstellende van een griep)
quote:'Feyenoord mist zondag 11 spelers'
Andwele Slory
Theo Lucius
Sanny Buijs
Denny Landzaat
Jon Dahl Tomasson
Jonathan De Guzman
Luigi Bruins
Diego Biseswar
Ron Vlaar
Serginho Greene
Tim Vincken
Leroy Fer (herstellende van een griep)
Tis dit seizoen niet anders geweest toch nog??:quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Damn... bij jullie is het ook al zo erg met blessures, om gek van te worden!
Nou ik hoor liever dat boerse Nederlands dan dat berberse Nederlands hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind Verbeek met z'n boerse gemompel soms irritanter.
Welk vak zat jij?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Happel het volgende:
Waarom staat Tim Vincken in die lijst? Die komt nooit meer in actie joh.
Gut, het publiek van Hardenberg was echt typisch zo een oranjelegioen van mongolen. En daar zat je dan 90 minuten lang tussen....
Lid van de RvC?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Welk vak zat jij?
Ik zat ik vak 6 rij 1 voor Peter bosz met z'n uitgestreken smoel en Lodewijks zat er ook. Heeft die Van Kerkum nog een officiële functie bij Feyenoord? Hij zat namelijk in een clumkostuum op de tribune.
Vak 26, korte zijde.quote:
Haha, gezellig. Van Kerkum heeft volgens mij nog wel een functie, ja? Niet in de directie o.i.d.quote:Ik zat ik vak 6 rij 1 voor Peter bosz met z'n uitgestreken smoel en Lodewijks zat er ook. Heeft die Van Kerkum nog een officiële functie bij Feyenoord? Hij zat namelijk in een clumkostuum op de tribune.
nog veel kutavonden/dagen toegewenstquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:15 schreef Tomasso het volgende:
Wat is dat nou, elke keer als ik een kutavond/dag heb, wint Feyenoord
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vak 26, korte zijde.
[..]
Haha, gezellig. Van Kerkum heeft volgens mij nog wel een functie, ja? Niet in de directie o.i.d.
Ik had wel een goed overzicht op de drie doelpunten die aan die kant vielen. Verder is het idd minder qua zicht. Lange zijde is altijd beter.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Dan zat je op de Emmen "South side", daar heb ik ook nog weleens gezeten tijdens een thuiswedstrijd van de lokale BVO
Wel een kutplek btw, echt mooi overzicht heb je daar niet... Oost tribune is beter...
ja dat is echt drie x kut. Hopen dat het meevalt en hij alleen zondag mist...quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef Kopbal het volgende:
Pff nu weer Biseswar geblesseerd, om gek van te worden.
LOL daar zat ik gisteravond ook.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vak 26, korte zijde.
[..]
Haha, gezellig. Van Kerkum heeft volgens mij nog wel een functie, ja? Niet in de directie o.i.d.
Was jij die malloot die de hele tijd het Feijenoordlied aanhief na elk doelpunt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
LOL daar zat ik gisteravond ook.....
Nee...... ik was er namelijk als voetballiefhebber en neutraal in deze.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Was jij die malloot die de hele tijd het Feijenoordlied aanhief na elk doelpunt?
Niet meer doen dan.
Zeg over een half jaar maar wat voor bier je wiltquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg over een half jaar maar wat voor bier je wilt![]()
Tevens tvpquote:Terugslag Lucius en Tomasson
AMSTERDAM - De Feyenoorders Theo Lucius en Jon Dahl Tomasson hebben beiden een terugslag van hun blessures. De Deen zou komende zondag plaatsnemen op de bank in het competitieduel tegen FC Twente, maar ondervindt te veel last van zijn bovenbeen.
Uit een CT-scan bij Lucius kwam naar voren dat hij toch een breukje in zijn teen heeft. De kans bestaat dat de middenvelder in het gips moet. Dat zou betekenen dat Lucius nog twee tot vier weken langer zoet is met zijn blessure.
Telegraaf
Omdat Janota niet goed genoeg is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:11 schreef knars het volgende:
waarom wel Leerdam en niet opnieuw Janota in de basis?
Typisch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef Luni het volgende:
[..]
God, hij speelt 1 wedstrijd minder en gelijk al afgeschreven worden.
Op het moment is hij niet goed genoeg. Zo beter?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af hoor, maar tegen Twente dacht ik dat t handiger was een iets meer verdedigende speler op te stellen zoals Leerdam. Veel meer opties zijn er namelijk niet. Of je moet met Makaay en Mols in de spits gaan spelen maar dan zie ik liever Pedro. Mols als het nodig is...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren niet echt lekker speelde?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op het moment is hij niet goed genoeg. Zo beter?
En alle andere keren dat hij inviel ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren niet echt lekker speelde?
Wat heet...quote:
We hebben niet zo veel anders he...quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heet...
Maar goed, Pedro en Leerdam hebben ook nog wel even nodig hoor. Ben wel benieuwd wie er bij Jong Feyenoord gaan afvloeien na dit seizoen.
quote:Gertjan Verbeek zal komende zondag tegen FC Twente niet alleen Luis Pedro wederom het veld insturen, maar waarschijnlijk nog meer leeftijdsgenoten van de A-junior. Door het wegvallen van Leroy Fer, Diego Biseswar en Luigi Bruins ziet de geplaagde hoofdtrainer van Feyenoord geen andere oplossing in Enschede.
Pedro debuteerde donderdagavond voor Feyenoord in het bekerduel met HHC Hardenberg als vervanger van de uitgevallen Bruins. Hij deed dat met twee doelpunten uitstekend. "Ons elftal zal tegen FC Twente compleet anders zijn dan tegen FC Utrecht", vertelt de Deventer coach vrijdagmiddag op de officiële clubsite. "Als dat met meerdere A-junioren moet, dan moet dat maar."
Desalniettemin heeft Verbeek vertrouwen in zijn jeugdspelers, al wil hij waken voor roofbouw. "Een aantal jonge jongens doet het gewoon goed en dat is een compliment aan de jeugdopleiding en de scouting waard. Kijk maar naar Pedro. Ik mocht willen dat ik op die leeftijd binnen een paar dagen twee duels voor Feyenoord kon spelen."
"Ik begrijp dat Steve McClaren weinig heeft veranderd", blikt Verbeek vooruit op zondag. Volgens de coach is de tegenstander een goede ploeg met veel vastigheden, al is het middenveld van de Tukkers wel veranderd. "Maar achterin en in de voorhoede is er weinig veranderd. Met Eljero Elia beschikken ze over een man in vorm."
Dat de Enschedeërs in tien Eredivisie-duels slechts twaalf keer scoorden, zegt Verbeek dan ook helemaal niets. "Als trainer van de tegenpartij moet je voorzichtig zijn met wat je daarover zegt. Anders krijgen we straks de deksel op onze neus."
Zwaar balen.. Toch één van de betere de laatste tijd..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef Kopbal het volgende:
Pff nu weer Biseswar geblesseerd, om gek van te worden.
Pffff, ga jij nou echt elke speler die slaagt in de eredivisie opnoemen als ooit haalbaar voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Crane het volgende:
Heeft Feyenoord ooit interesse in Elia gehad eigenlijk? Weer een mooi voorbeeld van een goedkope haalbare speler die zich in korte tijd ontwikkeld heeft tot een geweldige voetballer.
Maar wij haalden Tomasson.
Jullie komen steeds met "Feyenoord heeft niet de mogelijkheden om goede spelers aan te trekken" en ik probeer dat te ontkrachten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Pffff, ga jij nou echt elke speler die slaagt in de eredivisie opnoemen als ooit haalbaar voor Feyenoord?
Tot in den treure toe. Bij werkelijk elke goede eredivisie speler ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie komen steeds met "Feyenoord heeft niet de mogelijkheden om goede spelers aan te trekken" en ik probeer dat te ontkrachten.
Jullie blijven jullie mening toch ook steeds herhalen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tot in den treure toe. Bij werkelijk elke goede eredivisie speler ja.
Elia is niet goed. Type Greene.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tot in den treure toe. Bij werkelijk elke goede eredivisie speler ja.
En was hij na twee invalbeurten afgeschreven en moest Bosz weer oprotten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen hij gehaald werd door Twente was hij reservespeler bij ADO. Als wij hem toen gehaald zouden hebben, zou dit hele topic volgejankt worden door mensen die zeiken dat er eens ambitie getoond moet worden en grote talenten gehaald moeten worden ipv ADO-reserves.
quote:Feyenoord B1 wint van ajax (0-2))
Klopt, maar de mensen hier (inclusief ikzelf natuurlijk) weten er dan ook niet veel van, anders waren we wel in dienst van een BVO.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen hij gehaald werd door Twente was hij reservespeler bij ADO. Als wij hem toen gehaald zouden hebben, zou dit hele topic volgejankt worden door mensen die zeiken dat er eens ambitie getoond moet worden en grote talenten gehaald moeten worden ipv ADO-reserves.
Idioot is zeggen dat we hem iemand als hem nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Idiote vergelijking, Happel. We zullen het zondag zien.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Biseswar?
het is wel gebleken dat Van Bronckhorst daar totaal niet geschikt voor isquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Wel beetje vervelend dat Tiendalli onze enige rechtsback is. Wat zou Verbeek doen als hij ook geblesseerd raakt. Bahia op rechts en Bronck Van Bronckhorst in het centrum?
oh ja, toen speelde Feyenoord 'voetbal van een andere planeet'quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:34 schreef Kopbal het volgende:
Ach, het is maar Twente uit.
Volgens mij de laatste keer dat wij daar gewonnen hebben speelde Song de pannen van het dak,pff.
achterlijke debielquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Crane het volgende:
Heeft Feyenoord ooit interesse in Elia gehad eigenlijk? Weer een mooi voorbeeld van een goedkope haalbare speler die zich in korte tijd ontwikkeld heeft tot een geweldige voetballer.
-niet doen-
Hoe kan je dan nu beoordelen dat het op dat moment een goede aankoop was geweest?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen hier (inclusief ikzelf natuurlijk) weten er dan ook niet veel van, anders waren we wel in dienst van een BVO.
Omdat je niet veel verstand van voetbal hoeft te hebben om dat nu te zien?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nu beoordelen dat het op dat moment een goede aankoop was geweest?
Hoe weet je of Elia zich op dezelfde manier bij Feyenoord had ontwikkeld?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat je niet veel verstand van voetbal hoeft te hebben om dat nu te zien?
-quote edit-
Heb er nooit echt veel vertrouwen in bij Twente. Helemaal niet nu de ziekenboeg weer vol stroomt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef Blawh het volgende:
Succes tegen Twente, gelijkspel moet er minimaal inzitten. Zie jullie daar ook nog wel winnen als het middenveld zijn dag heeft.
Ligt niet alleen aan Feyenoord, ook bij de druk die bij Feyenoord, Ajax en PSV er wel is en bij bijv. Twente, Heerenveen en Groningen niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Crane het volgende:
Ben ik met je eens, maar dan zou dat aan Feyenoord liggen en moest Bosz alsnog weg.
Bosz is niet degene die zich bezighoud met de ontwikkeling van spelers.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Crane het volgende:
Ben ik met je eens, maar dan zou dat aan Feyenoord liggen en moest Bosz alsnog weg.
Nee joh, nu moet ie niet meer komen. Is idd veel te duur. Ik bedoelde het meer als voorbeeld voor een speler met veel potentie (al ben jij het daar niet mee eens) die goedkoop/gratis op te halen was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:19 schreef Happel het volgende:
En zelfs als Elia zou moeten komen. Die week je niet los bij Twente voor minder dan 5 miljoen, let maar op.
Maar wel o.a. met de trainers die aangesteld worden en de personen en de manier waarop spelers worden begeleid.quote:Bosz is niet degene die zich bezighoud met de ontwikkeling van spelers.
Dan kan je ieder jaar wel 15 talentvolle spelers halen met potentie. Elia slaagt nu toevallig, maar hoeveel spelers weten zich niet door te ontwikkelen en belanden op een zijspoor? Heeft Feyenoord weer 60 contractspelers.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee joh, nu moet ie niet meer komen. Is idd veel te duur. Ik bedoelde het meer als voorbeeld voor een speler met veel potentie (al ben jij het daar niet mee eens) die goedkoop/gratis op te halen was.
Dat is ook weer overdreven, ik hoef geen beleid ala Gullit. Maar je moet wel op buitenkansjes letten.... Twente en Groningen zijn toch ook niet failliet?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan kan je ieder jaar wel 15 talentvolle spelers halen met potentie. Elia slaagt nu toevallig, maar hoeveel spelers weten zich niet door te ontwikkelen en belanden op een zijspoor? Heeft Feyenoord weer 60 contractspelers.
Slaagt toevallig? Hij speelt een paar wedstrijden leuk, maakt hem dat gelijk een toptalent? Die komt terecht bij een of andere middenmotor in Europa. Echt niets bijzonders...quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan kan je ieder jaar wel 15 talentvolle spelers halen met potentie. Elia slaagt nu toevallig, maar hoeveel spelers weten zich niet door te ontwikkelen en belanden op een zijspoor? Heeft Feyenoord weer 60 contractspelers.
Zelfs al gebeurt dat; dan levert ie nog wel een miljoentje of 4 a 5 op, terwijl ie transfervrij kwam. En dat zijn nou juist spelers waarvan Feyenoord er elk jaar een paar moet kopen en verkopen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Slaagt toevallig? Hij speelt een paar wedstrijden leuk, maakt hem dat gelijk een toptalent? Die komt terecht bij een of andere middenmotor in Europa. Echt niets bijzonders...
Je vergeet voor het gemak de 3 spelers die het niet halen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zelfs al gebeurt dat; dan levert ie nog wel een miljoentje of 4 a 5 op, terwijl ie transfervrij kwam. En dat zijn nou juist spelers waarvan Feyenoord er elk jaar een paar moet kopen en verkopen.
Bij andere clubs werkt dit ook. Ze verdienen toch blijkbaar meer dan dat het ze kost.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de 3 spelers die het niet halen.
Als Feyenoord 4 spelers koopt en er mislukken er 3 beginnen mensen zoals jij te bleren dat het rendement niet hoog genoeg is.
Dat zegt echter niks. Er zijn zoveel voorbeelden van spelers die na een aanloopje bij een kleinere club beter worden en dan wellicht bij een groter team zouden kunnen spelen. Je moet kijken naar het waarom een speler beter is geworden. Op het moment dat Twente Elia vastlegde, was er voor Feyenoord geen enkele aanleiding om dat te doen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat je niet veel verstand van voetbal hoeft te hebben om dat nu te zien?
-normaal doen-
Feyenoord is momenteel ook een kleine club natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zegt echter niks. Er zijn zoveel voorbeelden van spelers die na een aanloopje bij een kleinere club beter worden en dan wellicht bij een groter team zouden kunnen spelen. Je moet kijken naar het waarom een speler beter is geworden. Op het moment dat Twente Elia vastlegde, was er voor Feyenoord geen enkele aanleiding om dat te doen.
Nu vergelijk je het niveau van Ajax en PSV met dat van Feyenoord...quote:Zelfde als met bijvoorbeeld Huntelaar en Suárez naar Ajax, die via Heerenveen en Groningen kwamen. PSV zal achteraf wel eens spijt hebben dat ze Huntelaar zo makkelijk lieten vertrekken. Op dat moment, na een jaar AGOVV, was het voor Ajax (of Feyenoord zo je wilt) ook niet zo logisch om Huntelaar al te halen.
Wat wordt er bij ons gevraagd dan? 6e worden en de finale van de beker halen en het legioen is zoet hoor.quote:Vergeet niet dat bij Feyenoord heel andere dingen gevraagd worden, ondanks het feit dat men de laatste jaren sportief wellicht gelijk staat aan ploegen als Twente.
Wat jij nu zegt geldt voor PSV en Ajax idd. Maar Feyenoord hoort daar niet meer bij. Zelfs niet bij Groningen en Twente. Daarom moeten eerst die clubs weer voorbij gestreefd worden.quote:Kortom, het is makkelijk om nu te zeggen dat ze Elia hadden moeten pakken. Het is echter totaal niet vreemd dat Feyenoord dat destijds niet gedaan heeft, want zo goed speelde Elia bij ADO echt niet. Hij is vooral dankzij Rutten erg veel beter geworden, maar het is zeker niet gezegd dat dit er overal uitgekomen zou zijn. Zo werkt het niet met jonge voetballers. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat qua aanleg moeiteloos prof zou kunnen zijn, maar desondanks toch in de hoofdklasse of lager speelt. En dat is lang niet altijd een kwestie van mentaliteit.
Alleen zouden jij en je mede beroeps-zeikerds dan beginnen over de 3 mislukte aankopen en dat 75% van de investeringen alleen maar geld kost. "Je maakt misschien uiteindelijk winst maar dat kan veel meer zijn als er 2 van de 4 slagen."quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij andere clubs werkt dit ook. Ze verdienen toch blijkbaar meer dan dat het ze kost.
Het gaat voornamelijk om de druk die er bij Feyenoord er wel altijd is en bij een ploeg als Twente minder. Niet alle spelers kunnen daar gelijk tegen en hebben een opstapje nodig. Daarnaast gaan hier gelijk mensen zeuren als een spelers rustig wordt gebracht, zoals over Erasmus en Manteiga toch een beetje laatste tijd, terwijl bij een ploeg als Twente de spelers daar gewoon meer tijd krijgen om zich in te passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Feyenoord is momenteel ook een kleine club natuurlijk.
[..]
Nu vergelijk je het niveau van Ajax en PSV met dat van Feyenoord...
[..]
Wat wordt er bij ons gevraagd dan? 6e worden en de finale van de beker halen en het legioen is zoet hoor.
[..]
Wat jij nu zegt geldt voor PSV en Ajax idd. Maar Feyenoord hoort daar niet meer bij. Zelfs niet bij Groningen en Twente. Daarom moeten eerst die clubs weer voorbij gestreefd worden.
Het enige dat jij (en ik) weten van het aankoopbeleid van subtoppers zijn de succesverhalen. Dat een boerenclubje uit friesland goed in de slappe was zit is geen geheim, maar de rest weet ik niet. De spelers die ze daar halen die niet worden opgesteld of slechts n paar x in het eerste spelen kennen we niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef Crane het volgende:
Toch maken de subtoppers veel meer winst op spelers dan wij. Maar goed, de aankopen van de laatste 2 jaar moeten nog verkocht worden in de komende jaren natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:52 schreef Kopbal het volgende:
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5308
Iemand dit al gezien?
Ik verbaas me er serieus over dat wij zo laag staan, als ik Ajax en PSV nu zie spelen...quote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klote van die blessures, want als we nou de aansluiting konden krijgen met de subtop was dat vandaag. Als we nu verliezen is het +- 9 punten op het linkerrijtje.
PSV heeft ook een heel simpel programma gehad.. van elke noemenswaardige tegenstander hebben ze verloren. Die zullen nog wel een eind wegzakken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik verbaas me er serieus over dat wij zo laag staan, als ik Ajax en PSV nu zie spelen....
Wat een bankquote:Op zondag 16 november 2008 14:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Timmer
Dwight Tiendalli
André Bahia
Kevin Hofland
Tim de Cler
Karim El Ahmadi
Georginio Wijnaldum
Luis Pedro
Giovanni van Bronckhorst
Michal Janota
Roy Makaay
Wisselspelers Feyenoord: Mols, van Dijk, Wattamaleo, Pattinama, Derijck, Leerdam.
Ik heb zo'n gevoel dat Arnautovic ons gaat nekken.
quote:De oefenmeester kan niet beschikken over Tim Vincken, Ron Vlaar, Serginho Greene, Jonathan De Guzman, Denny Landzaat, Jon Dahl Tomasson, Andwelé Slory, Theo Lucius, Leroy Fer, Luigi Bruins en Diego Biseswar.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:32 schreef Happel het volgende:
Ik kijk alweer uit naar het geouwehoer van Crane tijdens en na de wedstrijd.
Tiendalli duh. Belachelijke overtreding.quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef Happel het volgende:
Penalty? Veroorzaakt door Bahia of Hofland zeker?
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tiendalli duh. Belachelijke overtreding.
Laat hem lekker gaan. Zo'n makkelijke kans zou dat niet zijn, terwijl je met een overtreding een kaart en een 99 % goal weggeeft.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.
Onnodig. Was alles behalve een 100%-kans geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.
Mee eens. Maar het is denk ik een soort reflex dat je zo'n speler probeert te stoppen, op dat moment lijkt het de juiste oplossing.quote:Op zondag 16 november 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Laat hem lekker gaan. Zo'n makkelijke kans zou dat niet zijn, terwijl je met een overtreding een kaart en een 99 % goal weggeeft.
Mij niet.quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het is denk ik een soort reflex dat je zo'n speler probeert te stoppen, op dat moment lijkt het de juiste oplossing.
Wedden van niet.quote:Op zondag 16 november 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jah, laat nog even 3 minuten doorspelen.
Wedden dat deze erin gaat.
Het is echt bizar ja.quote:Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
Complimenten voor Timmer, tis wel een bikkel.
Al die blessure's, het is gewoon uitgesloten dat dat nog toeval is.
Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?quote:
Wat kunnen Timmer en Wijnaldum nou aan de blessures doen?quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".
Wat stel jij voor?quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.
Maar allereerst spelers als Vlaar, Vincken en Slory (spelers die je gewoon af kan schrijven) maar eens te koop zetten/wegdoen.
Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?quote:Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]!!!
Wel janken, maar geen oplossing weten of echt met debiele voorstellen komen
Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?
Mols, Timmer, Wijnaldum, Bahia. Maar ik denk dat ze allemaal weer meedoen de volgende keer.quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Niks gemist dus zo te lezen.
Weer blessures erbij
Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.
Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.
Dat vraag ik me dus af, het is geen toeval meer dit. Maar blessuregevoelige mietjes als Slory moet je gewoon zo snel mogelijk lozen, kosten alleen maar geld.quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.
Het zou onze spelers sieren als ze dit ook deden tot de blessuregolf bij hun club voorbij is.quote:Koevermans wil niet spelen voor Nederland B
Geschreven op zondag, 16 november om 17:07
PSV-spits Danny Koevermans wil niet uitkomen voor het Nederlandse B-elftal, zo meldt AD/Sportwereld zondag. Wegens ‘persoonlijke voorkeur’ wil de Schiedammer niet uitkomen voor het tweede team van Oranje. Maandag geeft Koevermans tekst en uitleg over zijn keuze. Er is een hoop te doen rond Nederland B, dat wel op de steun kan rekenen van bondscoach Bert van Marwijk. Sommige clubs wensen geen spelers af te staan aan het elftal dat door de KNVB in het leven is geroepen, terwijl er zich ook al spelers hebben gemeld die zeggen het een eer te vinden om voor het nieuwe team uit te komen.
Koevermans speelde al eerder in het echte Oranje, maar is door bondscoach Bert van Marwijk niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Zweden. De aanvaller van de Eindhovenaren wist eenmaal te scoren in vier interlands.
Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.
Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen. Maar voetbal is nou eenmaal contactsport en aan blessures die komen door duels in wedstrijden kan je gewoonweg niks doen, behalve dus geen duels aangaan.quote:Op zondag 16 november 2008 17:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:
1. Vraag spelers als Hofland en Tomasson vriendelijk om voorlopig even interlands te skippen.
2. Doe brekebeentjes als Vincken en Slory weg en ga niet doen alsof ze nog veel kansen gaan krijgen bij het eerste.
De rest moet de staf maar verzinnen.
Met name Tomasson zou eigenlijk de komende tijd eerst maar eens zorgen dat ie 10 wedstrijden op rij kan spelen voor Feyenoord, voordat ie weer naar Denemarken gaat en geblesseerd terugkomt.quote:Op zondag 16 november 2008 18:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen.
Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Crane het volgende:
Hofland moet gewoon net als Koevermans z'n neus ophalen voor dat Oranje-B.
Garandeert ie dan ook dat ie heel terugkomt of heeft ie nog een broertje dat voor hem in gaat vallen?quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.
Dat laatstequote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Garandeert ie dan ook dat ie heel terugkomt of heeft ie nog een broertje dat voor hem in gaat vallen?
quote:Feyenoord wil Nilsson, maar moet eerst verkopen
Gertjan Verbeek hoopt Lasse Nilsson voor Feyenoord aan te kunnen trekken, maar de clubleiding heeft de oefenmeester laten weten dat er eerst spelers verkocht moeten worden. Verbeek sprak al met Nilsson die momenteel in de Ligue 1 bij Saint-Étienne zijn brood verdient. “Hij zou een prima aanwinst zijn”, aldus de trainer. Verbeek en Nilsson kennen elkaar al van hun gezamenlijke tijd bij SC Heerenveen. Maar het is nog maar de vraag of de twee in Rotterdam te herenigen zijn, aangezien Feyenoord geen geld in kas heeft. "Ik moet ook nog de zekerheid hebben dat ik iemand mag halen als we een speler verkocht hebben," aldus de coach.
Gezien het feit dat Michael Mols zeker enkele weken uit de roulatie is door de blessure die hij opliep tegen FC Twente (1-1), lijkt aanvallende versterking gewenst voor Feyenoord. Het blijft echter afwachten hoeveel de financiële situatie in Rotterdam-Zuid toelaat.
Dat is het juist. Hij heeft er misschien 3 x gespeeld. Daarna verhuurd aan Aab en Elfsborg. En in zijn Heerenveen tijd vond ik het al niets.quote:Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
Iedereen ziet Nilsson blijkbaar wekelijks spelen bij S-E.
Speelde hij daar maarquote:Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
Iedereen ziet Nilsson blijkbaar wekelijks spelen bij S-E.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef finsdefis het volgende:
Tja bij jullie is het ook even enorm erg qua blessures, net als bij ons. Beginnen een paar spelers terug te keren, raakt Huntelaar ineens geblesseerd. Verklaringen heb ik er niet voor, maar zowel bij Feyenoord en Ajax zou er eens een onderzoek naar gestart moeten worden. Vorig jaar waren het verdedigers hier, en nu is elke belangrijke aanvaller behalve Suárez geblesseerd (geweest).
Het is al sinds het begin van het seizoen 1 grote ellende qua blessuresquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef finsdefis het volgende:
Tja bij jullie is het ook even enorm erg qua blessures, net als bij ons. Beginnen een paar spelers terug te keren, raakt Huntelaar ineens geblesseerd. Verklaringen heb ik er niet voor, maar zowel bij Feyenoord en Ajax zou er eens een onderzoek naar gestart moeten worden. Vorig jaar waren het verdedigers hier, en nu is elke belangrijke aanvaller behalve Suárez geblesseerd (geweest).
Kun je niets van zeggen, als het in de wedstrijd gebeurt kan de medische staf niets aan doen. Gebeurt het op de training dan kan dit wel.quote:Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
Complimenten voor Timmer, tis wel een bikkel.
Al die blessure's, het is gewoon uitgesloten dat dat nog toeval is.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug. Het meest opvallende vond ik vandaag toch wel het dramatische keepen van Timmer. Telkens weer die dramatische uittrap die bij Twente verdedigers in de voeten kwamen. Daardoor kon Twente telkens weer beginnen met opbouwen. Door die uittrappen van Timmer kwam telkens het hele elftal weer onder druk te staan. Mijn part gooien ze Darley voor de leeuwen. Timmer wil ik niet meer in een Feyenoord shirt zien.
Timmer
Welke 7 basisspelers missen jullie dan eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Onze lijst is echt veel groter als die van jullie. Wij missen 7 basisspelers en spelen momenteel standaard met 4 spelers uit de A1. En bij ons is het al vanaf de voorbereiding zo, en bij jullie de laatste paar wedstrijden.
Kun je wel grapjes over maken, maar De Guzman en Hofs hadden allang verkocht moeten zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze doen er inderdaad geen flikker aan. Bestuur tegen de muur!
Tomassonquote:Op zondag 16 november 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke 7 basisspelers missen jullie dan eigenlijk allemaal?
Vlaar, De Guzman, Landzaat, Tomasson, Lucius, Biseswar, Fer. Allemaal in potentie basisspelers.quote:Op zondag 16 november 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Guzmanquote:Op zondag 16 november 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Onze lijst is echt veel groter als die van jullie. Wij missen 7 basisspelers en spelen momenteel standaard met 4 spelers uit de A1. En bij ons is het al vanaf de voorbereiding zo, en bij jullie de laatste paar wedstrijden.
Goh, volgens mij zag ik Sulejmani, Olegeur, Gabri en Enoh gewoon spelen vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Waarom meteen vergelijkenIk heb het gewoon over het aantal blessures bij Feyenoord én Ajax, hoef je je niet meteen zo antagonistisch op te stellen.
Onze (complete) lijst trouwens:
Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich, Aissati, Oleguer, Gabri, Stekelenburg, Donald, Sarpong, van der Heijden, Enoh
Wat is dat voor een onzinlijst. Sulejmani, Oleguer, Gabri en Enoh kunnen allang weer spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Waarom meteen vergelijkenIk heb het gewoon over het aantal blessures bij Feyenoord én Ajax, hoef je je niet meteen zo antagonistisch op te stellen. Sulejmani ook al vanaf het begin van het seizoen zo ongeveer.
Onze (complete) lijst trouwens:
Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich, Aissati, Oleguer, Gabri, Stekelenburg, Donald, Sarpong, van der Heijden, Enoh
6 basisspelers, waarvan er gelukkig nu een hoop terugkeren of recentelijk teruggekeerd zijn
Wat een non-argument.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
Biseswar mag je eigenlijk niet meerekenen want dat was eigenlijk een Feyenoord 2 speler aan het begin van dit seizoen.
Ik heb het dan ook over de eerdere periode waarin onze blessures hun piek hebben bereikt, iets wat jullie nu meemaken.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinlijst. Sulejmani, Oleguer, Gabri en Enoh kunnen allang weer spelen.
Waarom is dat een non argument?quote:
Dus?Hij staat normaal gesproken gewoon in de basisquote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
Biseswar mag je eigenlijk niet meerekenen want dat was eigenlijk een Feyenoord 2 speler aan het begin van dit seizoen.
Lijkt mij dat dat ook met druk heeft te maken.Denk dat het psychische aspect zeker meespeeltquote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Crane het volgende:
Wel raar dat bij Feyenoord en Ajax vaak zoveel geblesseerden zijn en een club als Groningen of NAC daar geen last van lijkt te hebben.
Allang is ook weer overdrevenquote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinlijst. Sulejmani, Oleguer, Gabri en Enoh kunnen allang weer spelen.
Wij hebben al 3 maanden een piek.quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de eerdere periode waarin onze blessures hun piek hebben bereikt, iets wat jullie nu meemaken.
Niet als er niet zoveel geblesseerden waren aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dus?Hij staat normaal gesproken gewoon in de basis![]()
Voor mijn gevoel pieken we het hele seizoen al met de hoogte van het aantal geblesseerdequote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de eerdere periode waarin onze blessures hun piek hebben bereikt, iets wat jullie nu meemaken.
Valt mee hoor. Vorig seizoen was na de winterstop meer dan de halve selectie langdurig geblesseerd waardoor Groningen enorm zakte op de ranglijst.quote:Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Crane het volgende:
en een club als Groningen of NAC daar geen last van lijkt te hebben.
Sinds de komst van Verbeek is hij gewoon volwaardig lid van de A-selectie.quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is dat een non argument?
Hij is er juist bijgekomen vanwege die lange blessures.
Zonder die blessures zat hij echt niet bij de selectie hoor omdat hij weg mocht.
Het is gewoon onzin, en dat weet je zelf ook.quote:
Nee hoor. Normaal gesproken zou onze voorhoede uit Makaay, Tomasson en evt. Sloryquote:Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dus?Hij staat normaal gesproken gewoon in de basis
Vandaar dat hij aan het begin van het seizoen toen Verbeek al trainer was nog geen clubkostuum hadquote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sinds de komst van Verbeek is hij gewoon volwaardig lid van de A-selectie.
Ah, ok. Niet echt meegekregen dan...quote:Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Vorig seizoen was na de winterstop meer dan de halve selectie langdurig geblesseerd waardoor Groningen enorm zakte op de ranglijst.
Ja hij heeft zich in de basis gespeeld omdat er zoveel blessures waren.quote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin, en dat weet je zelf ook.
Heeft zich prima in de basis gespeeld dit seizoen.
Hij mocht weg ja maar ik denk dat elke speler bij een goed bod weg mag.quote:Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als er niet zoveel geblesseerden waren aan het begin van het seizoen.
Hij mocht namelijk weg weet je nog
Je hebt gelijk hoor. Biseswar was gewoon naar de beloftes gezet als de gehele selectie fit en compleet was geweest in de voorbereiding. Of misschien had ie op de bank gezeten met een beetje mazzel.quote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaar dat hij aan het begin van het seizoen toen Verbeek al trainer was nog geen clubkostuum had
Dus daarom mag je hem eigenlijk niet bij de geblesseerden rekenen? Wat is dat voor een gelul...quote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij heeft zich in de basis gespeeld omdat er zoveel blessures waren.
Anders mocht hij weg
Lees hier dan maar naarquote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij mocht weg ja maar ik denk dat elke speler bij een goed bod weg mag.
Maarja ik weet niet hoe ze intern over Biseswar dachten/denken dus we kunnen hier wel tot 2036 over doorlullen zonder end.
quote:Biseswar valt buiten nieuwe Feyenoord-selectie
04 juli 2008
Diego Biseswar heeft geen toekomst bij Feyenoord. De aanvaller heeft volgens RTV Rijnmond te horen gekregen dat hij niet voorkomt in de plannen van coach Gertjan Verbeek en dat hij zich zaterdag niet hoeft te melden voor de eerste training.
Biseswar debuteerde op 17-jarige leeftijd in de hoofdmacht van Feyenoord, maar een grote doorbraak bleef uit. Ook bij De Graafschap en Heracles Almelo, waar hij op huurbasis ervaring mocht opdoen, wist de aanvaller zelden te imponeren.
Het naderende vertrek van de 20-jarige Biseswar past in de grote schoonmaak die Verbeek doorvoert in Rotterdam-Zuid. Naast de aanvaller lijken ook Danny Buijs, Serginho Greene en Nicky Hofs geen toekomst meer te hebben bij Feyenoord. Bovendien is het hoogst onzeker of Andwele Slory en Theo Lucius mogen blijven.
Lekker boeiend of hij nou een clubkostuum had of nietquote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaar dat hij aan het begin van het seizoen toen Verbeek al trainer was nog geen clubkostuum had
Wel bij de geblesseerden, niet bij de basisspelers.quote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus daarom mag je hem eigenlijk niet bij de geblesseerden rekenen? Wat is dat voor een gelul...
Verbeek heeft duidelijk aangegeven dat van hij van niet weg hoefde en dat iedere speler op 0 zou beginnen, ook de jongens die van de club te horen hadden gekregen dat ze weg mochten.quote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft zich erg goed ontwikkeld en is nu gewoon een basisspeler. Mag hij dan niet tot de geblesseerde gerekend worden?quote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij heeft zich in de basis gespeeld omdat er zoveel blessures waren.
Anders mocht hij weg
Nou als je geen clubkostuum krijgt en van Verbeek krijgt te horen dat hij niet nodig is dan weet ik niet wat er nog meer nodig is om jou te overtuigenquote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lekker boeiend of hij nou een clubkostuum had of nietOp het veld zal hij dat niet nodig hebben.
Hij heeft gewoon een eerlijke kans gekregen heeft ie met beide handen aangegrepen.
Die heeft hij per toeval gekregen omdat Feyenoord niet anders kon. Die kans heeft ie daarna idd aangegrepen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hij heeft gewoon een eerlijke kans gekregen heeft ie met beide handen aangegrepen.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft zich erg goed ontwikkeld en is nu gewoon een basisspeler. Mag hij dan niet tot de geblesseerde gerekend worden?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel bij de geblesseerden, niet bij de basisspelers.
Wel lezen wat ik schrijf he
Nee hoor kijk het bericht maar na.quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verbeek heeft duidelijk aangegeven dat van hij van niet weg hoefde en dat iedere speler op 0 zou beginnen, ook de jongens die van de club te horen hadden gekregen dat ze weg mochten.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel bij de geblesseerden, niet bij de basisspelers.
Wel lezen wat ik schrijf he
Heeft geen zin joh, ze zijn hier niet te overtuigen met feiten.quote:
Dan is dat maar zo. Dan neemt het feit dat hij nu basisspeler en erg belangrijk is toch niet weg?quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Die heeft hij per toeval gekregen omdat Feyenoord niet anders kon.
Ja en als Pedro Luis nu geblesseerd zou zijn zou hij ook tot de geblesseerde basisspelers horenquote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij is momenteel, door omstandigheden, gewoon basisspeler. Dus dan reken ik hem daar ook bij.
Zelfs als iedereen weer fit is denk ik dat Biseswar een grote kans maakt om in de basis te blijven staan.
Verbeek heeft duidelijk aangegeven zoals iemand hier eerder zei dat iedereen op 0 begint.Omdat hij volgens de media geen clubkostuum had en niet meer bij de selectie zat ga jij ervan uit dat dat de waarheid is.quote:Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou als je geen clubkostuum krijgt en van Verbeek krijgt te horen dat hij niet nodig is dan weet ik niet wat er nog meer nodig is om jou te overtuigen!!!
Nee.quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als Pedro Luis nu geblesseerd zou zijn zou hij ook tot de geblesseerde basisspelers horen
Nu ga je iemand vergelijken die sinds de aanvang van de competitie een basisplaats had met iemand die net z'n eerste basisplaats heeft gehad.quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als Pedro Luis nu geblesseerd zou zijn zou hij ook tot de geblesseerde basisspelers horen
Al is het alleen maar omdat het door de omstandigheden komt
10xquote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat het door de omstandigheden komt
Nee. Als je Feyenoord niet volgt lijkt het me niet verstandig om hier te reageren.quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat neemt het ook niet weg idd. Maar als Greene niet geblesseerd was geraakt, dan had ie vandaag ook weer gespeeld. Had je die dan ook als basisspeler meegeteld?quote:Op zondag 16 november 2008 20:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Dan neemt het feit dat hij nu basisspeler en erg belangrijk is toch niet weg?
Nou het zegt toch heel wat als je niet met de eerste selectie mee mag trainen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Verbeek heeft duidelijk aangegeven zoals iemand hier eerder zei dat iedereen op 0 begint.Omdat hij volgens de media geen clubkostuum had en niet meer bij de selectie zat ga jij ervan uit dat dat de waarheid is.
Ik weiger om Greene als basisspeler te zien.quote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat neemt het ook niet weg idd. Maar als Greene niet geblesseerd was geraakt, dan had ie vandaag ook weer gespeeld. Had je die dan ook als basisspeler meegeteld?![]()
Ik volg Feyenoord wel hoor en wilde even via jou redenering gaan postenquote:Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee. Als je Feyenoord niet volgt lijkt het me niet verstandig om hier te reageren.
quote:
Na de eerste oefenwedstrijd. De woorden dat hij overbodig zijn dus nooit uit de mond van Verbeek gekomen. Mensen die langer bij de club actief waren hadden dat besluit al genomen voor de eerste werkdag van Verbeek.quote:Biseswar, topscorer met drie goals, is een van de spelers die bij Feyenoord mag vertrekken. Maar ook in zijn geval liet Verbeek weten dat hij iedereen onbevooroordeeld tegemoet treedt. ,,De beslissing over Biseswar is genomen door mensen binnen Feyenoord die hem al langer hebben beoordeeld. Wie ben ik dan? Maar als spelers dusdanig goed presteren, dan ga ik de discussie met die heren aan. Jongens worden ook ouder. De Van Persie van nu is ook niet meer de Van Persie die hij bij Feyenoord was.
Klopt en dat bestrijd ik ook absoluut niet.quote:Op zondag 16 november 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Biseswar heeft gewoon zijn kans gepakt nadat de halve Feyenoord-selectie geblesseerd was. En hij deed het ineens toch best wel goed. Dat was het.
Inderdaad. En nu is hij een vaste waarde in het team, in voetbal kan het soms raar lopen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Biseswar heeft gewoon zijn kans gepakt nadat de halve Feyenoord-selectie geblesseerd was. En hij deed het ineens toch best wel goed. Dat was het.
Hij onderbouwt z'n mening n.b. met een bericht, hoe kun je daar nog omheen?quote:Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee. Als je Feyenoord niet volgt lijkt het me niet verstandig om hier te reageren.
Oke duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |