Wat kunnen Timmer en Wijnaldum nou aan de blessures doen?quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".quote:Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".
Wat stel jij voor?quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.
Maar allereerst spelers als Vlaar, Vincken en Slory (spelers die je gewoon af kan schrijven) maar eens te koop zetten/wegdoen.
Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?quote:Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]!!!
Wel janken, maar geen oplossing weten of echt met debiele voorstellen komen
Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?
Mols, Timmer, Wijnaldum, Bahia. Maar ik denk dat ze allemaal weer meedoen de volgende keer.quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Niks gemist dus zo te lezen.
Weer blessures erbij
Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.
Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.
Dat vraag ik me dus af, het is geen toeval meer dit. Maar blessuregevoelige mietjes als Slory moet je gewoon zo snel mogelijk lozen, kosten alleen maar geld.quote:Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.
Het zou onze spelers sieren als ze dit ook deden tot de blessuregolf bij hun club voorbij is.quote:Koevermans wil niet spelen voor Nederland B
Geschreven op zondag, 16 november om 17:07
PSV-spits Danny Koevermans wil niet uitkomen voor het Nederlandse B-elftal, zo meldt AD/Sportwereld zondag. Wegens ‘persoonlijke voorkeur’ wil de Schiedammer niet uitkomen voor het tweede team van Oranje. Maandag geeft Koevermans tekst en uitleg over zijn keuze. Er is een hoop te doen rond Nederland B, dat wel op de steun kan rekenen van bondscoach Bert van Marwijk. Sommige clubs wensen geen spelers af te staan aan het elftal dat door de KNVB in het leven is geroepen, terwijl er zich ook al spelers hebben gemeld die zeggen het een eer te vinden om voor het nieuwe team uit te komen.
Koevermans speelde al eerder in het echte Oranje, maar is door bondscoach Bert van Marwijk niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Zweden. De aanvaller van de Eindhovenaren wist eenmaal te scoren in vier interlands.
Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:quote:Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.
Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen. Maar voetbal is nou eenmaal contactsport en aan blessures die komen door duels in wedstrijden kan je gewoonweg niks doen, behalve dus geen duels aangaan.quote:Op zondag 16 november 2008 17:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:
1. Vraag spelers als Hofland en Tomasson vriendelijk om voorlopig even interlands te skippen.
2. Doe brekebeentjes als Vincken en Slory weg en ga niet doen alsof ze nog veel kansen gaan krijgen bij het eerste.
De rest moet de staf maar verzinnen.
Met name Tomasson zou eigenlijk de komende tijd eerst maar eens zorgen dat ie 10 wedstrijden op rij kan spelen voor Feyenoord, voordat ie weer naar Denemarken gaat en geblesseerd terugkomt.quote:Op zondag 16 november 2008 18:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen.
Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Crane het volgende:
Hofland moet gewoon net als Koevermans z'n neus ophalen voor dat Oranje-B.
Garandeert ie dan ook dat ie heel terugkomt of heeft ie nog een broertje dat voor hem in gaat vallen?quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |