abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2008 @ 16:36:15 #201
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63265647
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Wat kunnen Timmer en Wijnaldum nou aan de blessures doen? En Mols en Bahia verstappen zich.

Ik weet niet wie daar verantwoordelijk voor moeten zijn.. maar de medische staf en Verbeek 100 % niet. Doe niet zo raar.
  zondag 16 november 2008 @ 16:38:03 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63265680
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:33 schreef Crane het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af wie je daar de schuld van kan geven. De medische staf, Verbeek, de spelers zelf?
Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".
2000 light years from home
pi_63265736
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar veel blessures zijn wel toeval. Twente-speler staat op voet Wijnaldum, Tomasson gaat geblesseerd naar Denemarken en komt weer kapot terug, Biseswar blesseert zich tijdens warm-up, Lucius breekt z'n teen, Mols blesseert zichzelf, Fer is ziek, Vlaar is bekend, Bruins wordt kapotgeschopt door een amateur. Dat is allemaal gewoon "toeval".
Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
Cause nobody likes rock anymore!
  zondag 16 november 2008 @ 16:45:35 #204
185115 Juk
Misschien
pi_63265875
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Er moet in elk geval wel wat aan gedaan gaan worden, dit kan niet langer meer zo.
Wat stel jij voor?
The only thing I fear is my MoM
pi_63265913
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef Juk het volgende:

[..]

Wat stel jij voor?
Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.

Maar allereerst spelers als Vlaar, Vincken en Slory (spelers die je gewoon af kan schrijven) maar eens te koop zetten/wegdoen.
pi_63265919
Ja Crane daar is toch niets tegen te doen gozer.. of moeten we onze jongens steroids gaan voeren bij de lunch ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 16 november 2008 @ 16:50:17 #207
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63265997
quote:

[..]

quote:
Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Als ik dat geweten had, was ik wel hoofd van de medische staf geweest ofzo.

Maar allereerst spelers als Vlaar, Vincken en Slory (spelers die je gewoon af kan schrijven) maar eens te koop zetten/wegdoen.
!!!

Wel janken, maar geen oplossing weten of echt met debiele voorstellen komen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63266039
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[..]

!!!

Wel janken, maar geen oplossing weten of echt met debiele voorstellen komen
Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?
pi_63266052
Niks gemist dus zo te lezen.
Weer blessures erbij
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 16 november 2008 @ 16:57:08 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63266181
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Jullie denken echt dat een TD, trainer of medische staf-lid niets meer hoeft te kunnen/weten dan de gemiddelde supporter he?
Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63266202
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Niks gemist dus zo te lezen.
Weer blessures erbij
Mols, Timmer, Wijnaldum, Bahia. Maar ik denk dat ze allemaal weer meedoen de volgende keer.

Die Erasmus oogt wel dik overigens...
pi_63266223
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, dat denken wij niet. Jij legt de schuld altijd neer bij de TD, medische staf of trainer.
Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.
  zondag 16 november 2008 @ 17:01:15 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63266276
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:58 schreef Crane het volgende:

[..]

Zij zijn dan ook eindverantwoordelijk.
Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 16 november 2008 @ 17:02:36 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63266327
Hamstringblessure voor Mols.
pi_63266332
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:57 schreef Crane het volgende:

Die Erasmus oogt wel dik overigens...
Biseswar ook
pi_63266360
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, het is dus de schuld van de medische staf dat we blessures hebben en erbij krijgen.
Dat vraag ik me dus af, het is geen toeval meer dit. Maar blessuregevoelige mietjes als Slory moet je gewoon zo snel mogelijk lozen, kosten alleen maar geld.
pi_63266880
Twente heeft Wijnaldum dusdanig hard aangepakt de hele wedstrijd dattie er wel af moest......was het niet daarnet dan wel de actie daarna ofzo.

Dat van Timmer was gewoon erg ongelukkig en Mols en Bahia verstappen zich en dat kan altijd........

We hebben nu wel een beter elftal dat geblesseerd is dan dat wat fit is als Timmer en Wijnaldum idd afvallen bij de fitte kant van de selectie
pi_63267100
quote:
Koevermans wil niet spelen voor Nederland B
Geschreven op zondag, 16 november om 17:07

PSV-spits Danny Koevermans wil niet uitkomen voor het Nederlandse B-elftal, zo meldt AD/Sportwereld zondag. Wegens ‘persoonlijke voorkeur’ wil de Schiedammer niet uitkomen voor het tweede team van Oranje. Maandag geeft Koevermans tekst en uitleg over zijn keuze. Er is een hoop te doen rond Nederland B, dat wel op de steun kan rekenen van bondscoach Bert van Marwijk. Sommige clubs wensen geen spelers af te staan aan het elftal dat door de KNVB in het leven is geroepen, terwijl er zich ook al spelers hebben gemeld die zeggen het een eer te vinden om voor het nieuwe team uit te komen.

Koevermans speelde al eerder in het echte Oranje, maar is door bondscoach Bert van Marwijk niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Zweden. De aanvaller van de Eindhovenaren wist eenmaal te scoren in vier interlands.
Het zou onze spelers sieren als ze dit ook deden tot de blessuregolf bij hun club voorbij is.
pi_63267374
Pattinama al op het bankje dus vandaag, al ontbrak de halve selectie. Doet ie toch wel netjes, hij is toch maar uitgekozen uit de rest van Jong Feye en A1.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63267398
quote:

[..]

Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_63267457
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:48 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik stel voor om heel het team te laten stoppen met voetbal. Dan weet je zeker dat ze in de wedstrijd nooit meer geblesseerd raken.
Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:

1. Vraag spelers als Hofland en Tomasson vriendelijk om voorlopig even interlands te skippen.
2. Doe brekebeentjes als Vincken en Slory weg en ga niet doen alsof ze nog veel kansen gaan krijgen bij het eerste.

De rest moet de staf maar verzinnen.
pi_63267930
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Blessurevrij hou je je selectie nooit, maar zo extreem als dit kan gewoon niet. Ik heb al enkele opties genoemd:

1. Vraag spelers als Hofland en Tomasson vriendelijk om voorlopig even interlands te skippen.
2. Doe brekebeentjes als Vincken en Slory weg en ga niet doen alsof ze nog veel kansen gaan krijgen bij het eerste.

De rest moet de staf maar verzinnen.
Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen. Maar voetbal is nou eenmaal contactsport en aan blessures die komen door duels in wedstrijden kan je gewoonweg niks doen, behalve dus geen duels aangaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_63268006
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:08 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Hofland en Tomasson interlands gaan skippen.
Met name Tomasson zou eigenlijk de komende tijd eerst maar eens zorgen dat ie 10 wedstrijden op rij kan spelen voor Feyenoord, voordat ie weer naar Denemarken gaat en geblesseerd terugkomt.

Hofland moet gewoon net als Koevermans z'n neus ophalen voor dat Oranje-B.
  zondag 16 november 2008 @ 18:13:38 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63268039
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:11 schreef Crane het volgende:
Hofland moet gewoon net als Koevermans z'n neus ophalen voor dat Oranje-B.
Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.
Elite
Tegen TTIP
pi_63268077
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat doet hij niet. Hij ziet dit als een mogelijkheid om deel uit te maken van de selectie voor het WK van 2010. Gaat dus alles geven bij de tweede keus van Nederland.
Garandeert ie dan ook dat ie heel terugkomt of heeft ie nog een broertje dat voor hem in gaat vallen?
  zondag 16 november 2008 @ 18:17:11 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63268126
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Garandeert ie dan ook dat ie heel terugkomt of heeft ie nog een broertje dat voor hem in gaat vallen?
Dat laatste .
  zondag 16 november 2008 @ 18:21:35 #227
123545 DatMeenJeNiet
pi_63268226
Hofland heeft overigens van de week op het netwerk forum gepost dat hij de beslissing van Feyenoord gewoon zal accepteren en dat dat ene mediabericht onzin was.
pi_63268972
quote:
Feyenoord wil Nilsson, maar moet eerst verkopen

Gertjan Verbeek hoopt Lasse Nilsson voor Feyenoord aan te kunnen trekken, maar de clubleiding heeft de oefenmeester laten weten dat er eerst spelers verkocht moeten worden. Verbeek sprak al met Nilsson die momenteel in de Ligue 1 bij Saint-Étienne zijn brood verdient. “Hij zou een prima aanwinst zijn”, aldus de trainer. Verbeek en Nilsson kennen elkaar al van hun gezamenlijke tijd bij SC Heerenveen. Maar het is nog maar de vraag of de twee in Rotterdam te herenigen zijn, aangezien Feyenoord geen geld in kas heeft. "Ik moet ook nog de zekerheid hebben dat ik iemand mag halen als we een speler verkocht hebben," aldus de coach.

Gezien het feit dat Michael Mols zeker enkele weken uit de roulatie is door de blessure die hij opliep tegen FC Twente (1-1), lijkt aanvallende versterking gewenst voor Feyenoord. Het blijft echter afwachten hoeveel de financiële situatie in Rotterdam-Zuid toelaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63269043
Word ik nou ook niet echt warm van die Nilsson
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 16 november 2008 @ 19:00:04 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_63269096
Bleh, bagger. Alsjeblieft niet.
pi_63269183
Zo net terug. Het meest opvallende vond ik vandaag toch wel het dramatische keepen van Timmer. Telkens weer die dramatische uittrap die bij Twente verdedigers in de voeten kwamen. Daardoor kon Twente telkens weer beginnen met opbouwen. Door die uittrappen van Timmer kwam telkens het hele elftal weer onder druk te staan. Mijn part gooien ze Darley voor de leeuwen. Timmer wil ik niet meer in een Feyenoord shirt zien.

Timmer
pi_63269196
Optyfen met Nilsson
  zondag 16 november 2008 @ 19:10:45 #233
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63269357
Vond Timmer wel meevallen vandaag, paar knappe ballen hield hij eruit.

Prima resultaat met de A1 tegen die Tukkers.
  zondag 16 november 2008 @ 19:19:37 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63269578
Iedereen ziet Nilsson blijkbaar wekelijks spelen bij S-E.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 16 november 2008 @ 19:25:05 #235
123545 DatMeenJeNiet
pi_63269686
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
Dat is het juist. Hij heeft er misschien 3 x gespeeld. Daarna verhuurd aan Aab en Elfsborg. En in zijn Heerenveen tijd vond ik het al niets.
pi_63269769
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
Speelde hij daar maar
pi_63270520
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Schiet dan eens op met verkopen.
  zondag 16 november 2008 @ 19:58:08 #238
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63270531
Tja bij jullie is het ook even enorm erg qua blessures, net als bij ons. Beginnen een paar spelers terug te keren, raakt Huntelaar ineens geblesseerd. Verklaringen heb ik er niet voor, maar zowel bij Feyenoord en Ajax zou er eens een onderzoek naar gestart moeten worden. Vorig jaar waren het verdedigers hier, en nu is elke belangrijke aanvaller behalve Suárez geblesseerd (geweest).
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63270591
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef finsdefis het volgende:
Tja bij jullie is het ook even enorm erg qua blessures, net als bij ons. Beginnen een paar spelers terug te keren, raakt Huntelaar ineens geblesseerd. Verklaringen heb ik er niet voor, maar zowel bij Feyenoord en Ajax zou er eens een onderzoek naar gestart moeten worden. Vorig jaar waren het verdedigers hier, en nu is elke belangrijke aanvaller behalve Suárez geblesseerd (geweest).

Onze lijst is echt veel groter als die van jullie. Wij missen 7 basisspelers en spelen momenteel standaard met 4 spelers uit de A1. En bij ons is het al vanaf de voorbereiding zo, en bij jullie de laatste paar wedstrijden.
pi_63270633
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef finsdefis het volgende:
Het is al sinds het begin van het seizoen 1 grote ellende qua blessures
  zondag 16 november 2008 @ 20:01:06 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63270634
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Schiet dan eens op met verkopen.
Ze doen er inderdaad geen flikker aan. Bestuur tegen de muur!
Elite
Tegen TTIP
pi_63270645
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
Complimenten voor Timmer, tis wel een bikkel.

Al die blessure's, het is gewoon uitgesloten dat dat nog toeval is.
Kun je niets van zeggen, als het in de wedstrijd gebeurt kan de medische staf niets aan doen. Gebeurt het op de training dan kan dit wel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63270658
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug. Het meest opvallende vond ik vandaag toch wel het dramatische keepen van Timmer. Telkens weer die dramatische uittrap die bij Twente verdedigers in de voeten kwamen. Daardoor kon Twente telkens weer beginnen met opbouwen. Door die uittrappen van Timmer kwam telkens het hele elftal weer onder druk te staan. Mijn part gooien ze Darley voor de leeuwen. Timmer wil ik niet meer in een Feyenoord shirt zien.

Timmer

Waarom niet: Makaay of Tiendalli ?
pi_63270663
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onze lijst is echt veel groter als die van jullie. Wij missen 7 basisspelers en spelen momenteel standaard met 4 spelers uit de A1. En bij ons is het al vanaf de voorbereiding zo, en bij jullie de laatste paar wedstrijden.
Welke 7 basisspelers missen jullie dan eigenlijk allemaal?
pi_63270678
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze doen er inderdaad geen flikker aan. Bestuur tegen de muur!
Kun je wel grapjes over maken, maar De Guzman en Hofs hadden allang verkocht moeten zijn.
pi_63270711
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tomasson
Landzaat
De Guzman
Vlaar
Lucius
Wijnaldum
Biseswar

Bruins (niet direct basis)
  zondag 16 november 2008 @ 20:04:46 #247
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63270742
quote:

[..]

Vlaar, De Guzman, Landzaat, Tomasson, Lucius, Biseswar, Fer. Allemaal in potentie basisspelers.
pi_63270753
quote:

[..]

De Guzman
Tomasson
Lucius
Vlaar
Biseswar
Bruins
Landzaat
  zondag 16 november 2008 @ 20:05:34 #249
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63270762
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom meteen vergelijken Ik heb het gewoon over het aantal blessures bij Feyenoord én Ajax, hoef je je niet meteen zo antagonistisch op te stellen. Sulejmani ook al vanaf het begin van het seizoen zo ongeveer.

Onze (complete) lijst trouwens, waar ik echt heel trots op ben:
Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich, Aissati, Oleguer, Gabri, Stekelenburg, Donald, Sarpong, van der Heijden, Enoh

6 basisspelers, waarvan er gelukkig nu een hoop terugkeren of recentelijk teruggekeerd zijn
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63270786
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Waarom meteen vergelijken Ik heb het gewoon over het aantal blessures bij Feyenoord én Ajax, hoef je je niet meteen zo antagonistisch op te stellen.

Onze (complete) lijst trouwens:
Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich, Aissati, Oleguer, Gabri, Stekelenburg, Donald, Sarpong, van der Heijden, Enoh
Goh, volgens mij zag ik Sulejmani, Olegeur, Gabri en Enoh gewoon spelen vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')