abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63270796
Biseswar mag je eigenlijk niet meerekenen want dat was eigenlijk een Feyenoord 2 speler aan het begin van dit seizoen.

Toch denk ik niet dat een Landzaat nog in de basis zal staan al zou hij fit zijn.
pi_63270813
Wel raar dat bij Feyenoord en Ajax vaak zoveel geblesseerden zijn en een club als Groningen of NAC daar geen last van lijkt te hebben.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63270817
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Waarom meteen vergelijken Ik heb het gewoon over het aantal blessures bij Feyenoord én Ajax, hoef je je niet meteen zo antagonistisch op te stellen. Sulejmani ook al vanaf het begin van het seizoen zo ongeveer.

Onze (complete) lijst trouwens:
Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich, Aissati, Oleguer, Gabri, Stekelenburg, Donald, Sarpong, van der Heijden, Enoh

6 basisspelers, waarvan er gelukkig nu een hoop terugkeren of recentelijk teruggekeerd zijn
Wat is dat voor een onzinlijst. Sulejmani, Oleguer, Gabri en Enoh kunnen allang weer spelen.
  zondag 16 november 2008 @ 20:07:38 #254
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63270829
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
Biseswar mag je eigenlijk niet meerekenen want dat was eigenlijk een Feyenoord 2 speler aan het begin van dit seizoen.
Wat een non-argument.
  zondag 16 november 2008 @ 20:08:18 #255
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63270851
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzinlijst. Sulejmani, Oleguer, Gabri en Enoh kunnen allang weer spelen.
Ik heb het dan ook over de eerdere periode waarin onze blessures hun piek hebben bereikt, iets wat jullie nu meemaken.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63270869
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wat een non-argument.
Waarom is dat een non argument?
Hij is er juist bijgekomen vanwege die lange blessures.
Zonder die blessures zat hij echt niet bij de selectie hoor omdat hij weg mocht.
pi_63270875
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
Dus?Hij staat normaal gesproken gewoon in de basis
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Crane het volgende:
Wel raar dat bij Feyenoord en Ajax vaak zoveel geblesseerden zijn en een club als Groningen of NAC daar geen last van lijkt te hebben.
Lijkt mij dat dat ook met druk heeft te maken.Denk dat het psychische aspect zeker meespeelt
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63270877
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Allang is ook weer overdreven
  zondag 16 november 2008 @ 20:09:13 #259
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63270878
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over de eerdere periode waarin onze blessures hun piek hebben bereikt, iets wat jullie nu meemaken.
Wij hebben al 3 maanden een piek.
pi_63270891
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Niet als er niet zoveel geblesseerden waren aan het begin van het seizoen.
Hij mocht namelijk weg weet je nog
pi_63270893
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel pieken we het hele seizoen al met de hoogte van het aantal geblesseerde Dom gelul van je
pi_63270898
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:07 schreef Crane het volgende:
en een club als Groningen of NAC daar geen last van lijkt te hebben.
Valt mee hoor. Vorig seizoen was na de winterstop meer dan de halve selectie langdurig geblesseerd waardoor Groningen enorm zakte op de ranglijst.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63270913
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij is er juist bijgekomen vanwege die lange blessures.
Zonder die blessures zat hij echt niet bij de selectie hoor omdat hij weg mocht.
Sinds de komst van Verbeek is hij gewoon volwaardig lid van de A-selectie.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 16 november 2008 @ 20:10:20 #264
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63270917
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin, en dat weet je zelf ook.
Heeft zich prima in de basis gespeeld dit seizoen.
pi_63270923
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nee hoor. Normaal gesproken zou onze voorhoede uit Makaay, Tomasson en evt. Slory bestaan.
pi_63270935
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Sinds de komst van Verbeek is hij gewoon volwaardig lid van de A-selectie.
Vandaar dat hij aan het begin van het seizoen toen Verbeek al trainer was nog geen clubkostuum had
pi_63270942
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Valt mee hoor. Vorig seizoen was na de winterstop meer dan de halve selectie langdurig geblesseerd waardoor Groningen enorm zakte op de ranglijst.
Ah, ok. Niet echt meegekregen dan...
pi_63270950
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin, en dat weet je zelf ook.
Heeft zich prima in de basis gespeeld dit seizoen.
Ja hij heeft zich in de basis gespeeld omdat er zoveel blessures waren.
Anders mocht hij weg
pi_63270985
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Niet als er niet zoveel geblesseerden waren aan het begin van het seizoen.
Hij mocht namelijk weg weet je nog
Hij mocht weg ja maar ik denk dat elke speler bij een goed bod weg mag.
Maarja ik weet niet hoe ze intern over Biseswar dachten/denken dus we kunnen hier wel tot 2036 over doorlullen zonder end.
pi_63270999
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vandaar dat hij aan het begin van het seizoen toen Verbeek al trainer was nog geen clubkostuum had
Je hebt gelijk hoor. Biseswar was gewoon naar de beloftes gezet als de gehele selectie fit en compleet was geweest in de voorbereiding. Of misschien had ie op de bank gezeten met een beetje mazzel.

Even iets anders: waarom worden er nauwelijks spelerscontracten meer opengebroken, zo lijkt het?
  zondag 16 november 2008 @ 20:13:17 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271005
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Anders mocht hij weg
Dus daarom mag je hem eigenlijk niet bij de geblesseerden rekenen? Wat is dat voor een gelul...
pi_63271016
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hij mocht weg ja maar ik denk dat elke speler bij een goed bod weg mag.
Maarja ik weet niet hoe ze intern over Biseswar dachten/denken dus we kunnen hier wel tot 2036 over doorlullen zonder end.
Lees hier dan maar naar
quote:
Biseswar valt buiten nieuwe Feyenoord-selectie
04 juli 2008

Diego Biseswar heeft geen toekomst bij Feyenoord. De aanvaller heeft volgens RTV Rijnmond te horen gekregen dat hij niet voorkomt in de plannen van coach Gertjan Verbeek en dat hij zich zaterdag niet hoeft te melden voor de eerste training.

Biseswar debuteerde op 17-jarige leeftijd in de hoofdmacht van Feyenoord, maar een grote doorbraak bleef uit. Ook bij De Graafschap en Heracles Almelo, waar hij op huurbasis ervaring mocht opdoen, wist de aanvaller zelden te imponeren.

Het naderende vertrek van de 20-jarige Biseswar past in de grote schoonmaak die Verbeek doorvoert in Rotterdam-Zuid. Naast de aanvaller lijken ook Danny Buijs, Serginho Greene en Nicky Hofs geen toekomst meer te hebben bij Feyenoord. Bovendien is het hoogst onzeker of Andwele Slory en Theo Lucius mogen blijven.
pi_63271026
quote:

[..]

Lekker boeiend of hij nou een clubkostuum had of niet Op het veld zal hij dat niet nodig hebben.
Hij heeft gewoon een eerlijke kans gekregen heeft ie met beide handen aangegrepen.
pi_63271033
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dus daarom mag je hem eigenlijk niet bij de geblesseerden rekenen? Wat is dat voor een gelul...
Wel bij de geblesseerden, niet bij de basisspelers.
Wel lezen wat ik schrijf he
pi_63271036
quote:

[..]

Verbeek heeft duidelijk aangegeven dat van hij van niet weg hoefde en dat iedere speler op 0 zou beginnen, ook de jongens die van de club te horen hadden gekregen dat ze weg mochten.
pi_63271040
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Anders mocht hij weg
Hij heeft zich erg goed ontwikkeld en is nu gewoon een basisspeler. Mag hij dan niet tot de geblesseerde gerekend worden?
pi_63271046
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Lekker boeiend of hij nou een clubkostuum had of niet Op het veld zal hij dat niet nodig hebben.
Hij heeft gewoon een eerlijke kans gekregen heeft ie met beide handen aangegrepen.
Nou als je geen clubkostuum krijgt en van Verbeek krijgt te horen dat hij niet nodig is dan weet ik niet wat er nog meer nodig is om jou te overtuigen !!!
pi_63271052
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die heeft hij per toeval gekregen omdat Feyenoord niet anders kon. Die kans heeft ie daarna idd aangegrepen.
pi_63271058
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij heeft zich erg goed ontwikkeld en is nu gewoon een basisspeler. Mag hij dan niet tot de geblesseerde gerekend worden?
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

pi_63271073
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Verbeek heeft duidelijk aangegeven dat van hij van niet weg hoefde en dat iedere speler op 0 zou beginnen, ook de jongens die van de club te horen hadden gekregen dat ze weg mochten.
Nee hoor kijk het bericht maar na.
  zondag 16 november 2008 @ 20:15:59 #281
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271077
quote:

[..]

Hij is momenteel, door omstandigheden, gewoon basisspeler. Dus dan reken ik hem daar ook bij.
Zelfs als iedereen weer fit is denk ik dat Biseswar een grote kans maakt om in de basis te blijven staan.
pi_63271087
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]
Ik zeg toch dat hij een basisspeler is of niet? Jezus
pi_63271093
quote:

[..]

Heeft geen zin joh, ze zijn hier niet te overtuigen met feiten.
  zondag 16 november 2008 @ 20:17:06 #284
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271103
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Die heeft hij per toeval gekregen omdat Feyenoord niet anders kon.
Dan is dat maar zo. Dan neemt het feit dat hij nu basisspeler en erg belangrijk is toch niet weg?
pi_63271131
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij is momenteel, door omstandigheden, gewoon basisspeler. Dus dan reken ik hem daar ook bij.
Zelfs als iedereen weer fit is denk ik dat Biseswar een grote kans maakt om in de basis te blijven staan.
Ja en als Pedro Luis nu geblesseerd zou zijn zou hij ook tot de geblesseerde basisspelers horen

Al is het alleen maar omdat het door de omstandigheden komt
pi_63271136
quote:

[..]

Nou als je geen clubkostuum krijgt en van Verbeek krijgt te horen dat hij niet nodig is dan weet ik niet wat er nog meer nodig is om jou te overtuigen !!!
Verbeek heeft duidelijk aangegeven zoals iemand hier eerder zei dat iedereen op 0 begint.Omdat hij volgens de media geen clubkostuum had en niet meer bij de selectie zat ga jij ervan uit dat dat de waarheid is.
  zondag 16 november 2008 @ 20:19:10 #287
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63271163
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja en als Pedro Luis nu geblesseerd zou zijn zou hij ook tot de geblesseerde basisspelers horen
Nee.
pi_63271168
quote:

[..]

Nu ga je iemand vergelijken die sinds de aanvang van de competitie een basisplaats had met iemand die net z'n eerste basisplaats heeft gehad.
pi_63271171
quote:

[..]

10x

Biseswar maakt gewoon kans op een basisplek als iedereen fit is. Pedro speelt dan gewoon weer bij Jong Feyenoord.
  zondag 16 november 2008 @ 20:19:51 #290
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271186
quote:

[..]

Nee. Als je Feyenoord niet volgt lijkt het me niet verstandig om hier te reageren.
pi_63271194
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo. Dan neemt het feit dat hij nu basisspeler en erg belangrijk is toch niet weg?
Dat neemt het ook niet weg idd. Maar als Greene niet geblesseerd was geraakt, dan had ie vandaag ook weer gespeeld. Had je die dan ook als basisspeler meegeteld?

Maar Biseswar is erg belangrijk idd.
pi_63271209
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Verbeek heeft duidelijk aangegeven zoals iemand hier eerder zei dat iedereen op 0 begint.Omdat hij volgens de media geen clubkostuum had en niet meer bij de selectie zat ga jij ervan uit dat dat de waarheid is.
Nou het zegt toch heel wat als je niet met de eerste selectie mee mag trainen.
En als je dan ook nog eens geen kostuum krijgt en dat hij weg mag van de Feyenoord leiding dan zegt dat mij al nog meer
  zondag 16 november 2008 @ 20:22:07 #293
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271248
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat neemt het ook niet weg idd. Maar als Greene niet geblesseerd was geraakt, dan had ie vandaag ook weer gespeeld. Had je die dan ook als basisspeler meegeteld?
Ik weiger om Greene als basisspeler te zien.
pi_63271252
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee. Als je Feyenoord niet volgt lijkt het me niet verstandig om hier te reageren.
Ik volg Feyenoord wel hoor en wilde even via jou redenering gaan posten

En als mod wordt er zelfs een beetje van je geeist dat je overal mee post
pi_63271256
Biseswar heeft gewoon zijn kans gepakt nadat de halve Feyenoord-selectie geblesseerd was. En hij deed het ineens toch best wel goed. Dat was het.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63271283
quote:

[..]

quote:
Biseswar, topscorer met drie goals, is een van de spelers die bij Feyenoord mag vertrekken. Maar ook in zijn geval liet Verbeek weten dat hij iedereen onbevooroordeeld tegemoet treedt. ,,De beslissing over Biseswar is genomen door mensen binnen Feyenoord die hem al langer hebben beoordeeld. Wie ben ik dan? Maar als spelers dusdanig goed presteren, dan ga ik de discussie met die heren aan. Jongens worden ook ouder. De Van Persie van nu is ook niet meer de Van Persie die hij bij Feyenoord was.
Na de eerste oefenwedstrijd. De woorden dat hij overbodig zijn dus nooit uit de mond van Verbeek gekomen. Mensen die langer bij de club actief waren hadden dat besluit al genomen voor de eerste werkdag van Verbeek.
pi_63271290
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Biseswar heeft gewoon zijn kans gepakt nadat de halve Feyenoord-selectie geblesseerd was. En hij deed het ineens toch best wel goed. Dat was het.
Klopt en dat bestrijd ik ook absoluut niet.
  zondag 16 november 2008 @ 20:23:57 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63271294
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. En nu is hij een vaste waarde in het team, in voetbal kan het soms raar lopen.
pi_63271320
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij onderbouwt z'n mening n.b. met een bericht, hoe kun je daar nog omheen? Biseswar is een reservespeler (nog niet eens) die z'n kans gegrepen heeft. Die kans heeft hij gehad omdat er basisspelers geblesseerd waren.

Aan de andere kant heb je ook wel weer gelijk dat Biseswar zich nu opgewerkt heeft tot basisspeler en straks waarschijnlijk boven Slory gekozen gaat worden.
pi_63271322
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Na de eerste oefenwedstrijd.
Oke duidelijk.
Lekkere communicatie binnen Feyenoord dan.
Uiteindelijk wel goed gezien van Verbeek.
Een international zal Biseswar nooit worden maar hij is zeker van waarde voor Feyenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')