quote:De oefenmeester kan niet beschikken over Tim Vincken, Ron Vlaar, Serginho Greene, Jonathan De Guzman, Denny Landzaat, Jon Dahl Tomasson, Andwelé Slory, Theo Lucius, Leroy Fer, Luigi Bruins en Diego Biseswar.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:32 schreef Happel het volgende:
Ik kijk alweer uit naar het geouwehoer van Crane tijdens en na de wedstrijd.
Tiendalli duh. Belachelijke overtreding.quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef Happel het volgende:
Penalty? Veroorzaakt door Bahia of Hofland zeker?
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tiendalli duh. Belachelijke overtreding.
Laat hem lekker gaan. Zo'n makkelijke kans zou dat niet zijn, terwijl je met een overtreding een kaart en een 99 % goal weggeeft.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.
Onnodig. Was alles behalve een 100%-kans geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 15:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar wel nodig, Elia was veel en veel sneller.
Mee eens. Maar het is denk ik een soort reflex dat je zo'n speler probeert te stoppen, op dat moment lijkt het de juiste oplossing.quote:Op zondag 16 november 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Laat hem lekker gaan. Zo'n makkelijke kans zou dat niet zijn, terwijl je met een overtreding een kaart en een 99 % goal weggeeft.
Mij niet.quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het is denk ik een soort reflex dat je zo'n speler probeert te stoppen, op dat moment lijkt het de juiste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |