Valt toch wel mee? Ik vind Verbeek met z'n boerse gemompel soms irritanter.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef TC03 het volgende:
Waarom praat Bruins zo achterlijk zeg, erger me dood.
Valt niet mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind Verbeek met z'n boerse gemompel soms irritanter.
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat hij met een goed gevoel van huis gaat als hij zijn haar nog even checkt voordat hij de deur dicht slaatquote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Crane het volgende:
Verbeek mag ook wel eens naar de kapper trouwens.
Hij schijnt heel goed Marokkaans te kunnen, dat zal er wel mee te maken hebben.quote:
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zoals van Persie ook zo'n gaar accent had in het begin.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bruins doet de loting.Daar kan weinig goeds van komen.
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef knars het volgende:
Deze Gerard Kocks komt de Kuip óók niet meer in. Wat een achterlijke acties van die gast.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mensen die er serieus op ingaan.
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.
Zal me niks verbazen als het in het amateurvoetbal ook zo'n smerige voetballer is.
Misschien heeft 'ie wel een seizoenskaart. Kunnen ze hem mooi een SV geven, die krijg je tegenwoordig toch gratis bij een broodje unox.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.
Ben ook wel tevreden. Had het liefst Achilles uit geloot, maargoed.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Leuke loting, hoewel Volendam natuurlijk beter zou zijn geweest.
Het was allemaal afgesproken werk van de KNVB, anders kon Bruins de loting niet doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat zijn oren eens flink gewassen worden de eerstvolgende keer als hij op het voetbalveld een fanatieke Feyenoordsupporter tegen komt.
Mij wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En een nog debielere reactie: 'ik wou de toon zetten'.
Zal me niks verbazen als het in het amateurvoetbal ook zo'n smerige voetballer is.
Hij is vrijgezel he.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vonden jullie Verbeek er ook zo vermoeid uit zien?
Maar goed, hij maakt natuurlijk ook lange dagen nu hij tegenwoordig naast Feyenoord nog een baan erbij heeft als vogelverschikker.
Wij zien ze maar 1 keer per week prutsen.Als ik het elke dag zou moeten aanzien zou ik ook wakker liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vonden jullie Verbeek er ook zo vermoeid uit zien?
Maar goed, hij maakt natuurlijk ook lange dagen nu hij tegenwoordig naast Feyenoord nog een baan erbij heeft als vogelverschikker.
Altijd opvallend hoe trainers bij Feyenoord altijd transformeren in de loop van het seizoen. Bij Verbeek gaat het nog sneller dan bij Bert, die altijd als fitte gezond ogende trainer aan het seizoen begon en er aan het einde van het seizoen elke keer 10 jaar ouder uitzag.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wij zien ze maar 1 keer per week prutsen.Als ik het elke dag zou moeten aanzien zou ik ook wakker liggen.
Ja joh...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Staanplaats het volgende:
Lijkt hier wel de Esquire, lopen alleen maar over uiterlijk te lullen joh..
schijnt ook nog best lastig te zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Leuke loting, hoewel Volendam natuurlijk beter zou zijn geweest.
quote:Biseswar dit jaar niet meer in actie
Feyenoord vreest voor een meniscusblessure bij Diego Biseswar, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller ondergaat vandaag een mri-scan. Als de vermoedens waar blijken, zal Biseswar moeten worden geopereerd en tot aan de winterstop zijn uitgeschakeld.
quote:'Feyenoord mist zondag 11 spelers'
Andwele Slory
Theo Lucius
Sanny Buijs
Denny Landzaat
Jon Dahl Tomasson
Jonathan De Guzman
Luigi Bruins
Diego Biseswar
Ron Vlaar
Serginho Greene
Tim Vincken