Vrijdagavond is zooo kut voor mij....quote:AZ – FC Utrecht definitief verplaatst
13 november 2008
ALKMAAR- Het eredivisieduel tussen AZ en FC Utrecht van zaterdag 20 december is definitief verplaatst naar vrijdag 19 december.
De wedstrijd is vervroegd in verband met de programmering op Eredivisie Live.
![]()
Aanvang
De wedstrijd AZ – FC Utrecht begint op vrijdag 19 december om 20:45 uur in het DSB Stadion.
Nou, twee redenen eigenlijk..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar leuke TT gozert.
Waaom heeft Dirk een anders shirt aan in de OP?!![]()
Die vrijdagavond is helemaal kut voor mij. Dan zit ik in een met studenten volgepakte trein, omdat ze allemaal kerst gaan vieren bij hun ouders. Maar goed, dat heb ik wel over voorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Vrijdagavond is zooo kut voor mij....
Als er hier iemand goed kan fotosoepen zou zoiets nog mooier zijn, ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Duidelijk, Misschien een coltruitje voor de wintermaanden?! haha.. Maar doen we
Eigenlijk vind ik die klappers kut, maar ik kan ook behoorlijk genieten van supporters van de tegenpartij die komen huilen over die dingen. En aangezien ze geld opleveren, zullen ze zeker niet verdwijnen...quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Laat ze eens een verbod op die klappers geven bij jullie, dat is toch geen gezicht, bovendien maakt het ook nog eens een enorme kut herrie.
Maar goede overwinning gisteravond, feli.
Ik geef je gelijk hoor, het ziet er echt niet uit met al dat apatische huismoeder vee op de tribune. Klappen doe je met je handen in de lucht, niet voorover gebogen met een waaier. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Laat ze eens een verbod op die klappers geven bij jullie, dat is toch geen gezicht, bovendien maakt het ook nog eens een enorme kut herrie.
Maar goede overwinning gisteravond, feli.
Been there, done that!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor, het ziet er echt niet uit met al dat apatische huismoeder vee op de tribune. Klappen doe je met je handen in de lucht, niet voorover gebogen met een waaier. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Maar hoe zit dat met die klappers? Worden die iedere wedstrijd weer uitgedeeld?
Of is het gewoon een opgevouwen programmaboekje?
Achilles '29...op papier een makkelijke wedstrijd en in de praktijk hoogstwaarschijnlijk ook. Ook weer niet onderschatten en de B1 het veld insturen (lees je mee MvB?) maar je zou wel kunnen starten met een elftal waarin een hoop spelers zitten die normaal invallen (Moisander, v/d Velden, Poco, Koenders) zodat je toch nog een hoop kwaliteit hebt maar tevens je topspelers ook weer niet extra belast tijdens de competitie.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.
AZ - Achilles '29, dat moet toch te doen zijn!
We gaan niet ruilen, wij van AZ houden namelijk wel van een uitdagingquote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ruilen qua bekerloting? Nah, vast niet![]()
Om die cup te winnen zul je iedereen moeten verslaan, wij dus Feyenoord en jullie Achilles '29.. 't Zal me benieuwen![]()
Twee seizoenen terug rolden we dat soort koekenbakkers met dubbele cijfers op, een mooie traditie om in ere te houden, me dunkt. En Koenders speelt hopelijk na de winterstop niet meer bij ons...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Achilles '29...op papier een makkelijke wedstrijd en in de praktijk hoogstwaarschijnlijk ook. Ook weer niet onderschatten en de B1 het veld insturen (lees je mee MvB?) maar je zou wel kunnen starten met een elftal waarin een hoop spelers zitten die normaal invallen (Moisander, v/d Velden, Poco, Koenders) zodat je toch nog een hoop kwaliteit hebt maar tevens je topspelers ook weer niet extra belast tijdens de competitie.
Voor beide geen onmogelijke opgave!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ruilen qua bekerloting? Nah, vast niet![]()
Om die cup te winnen zul je iedereen moeten verslaan, wij dus Feyenoord en jullie Achilles '29.. 't Zal me benieuwen![]()
Tis ook niet dat ik zozeer vrees voor een nederlaag, hoogstwaarschijnlijk zullen het ook wel dubbele cijfers worden, als het maar niet op een nonchalante manier tot stand komt. Vaak kom je jezelf dan in de volgende wedstrijd weer tegen, dat je te gemakzuchtig die wedstrijd in gaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Twee seizoenen terug rolden we dat soort koekenbakkers met dubbele cijfers op, een mooie traditie om in ere te houden, me dunkt. En Koenders speelt hopelijk na de winterstop niet meer bij ons...
[..]
Voor beide geen onmogelijke opgave!
Uitstekende loting natuurlijk. Zal ik weer eens proberen naar het DSB-stadion te komen, als tijd en financiën dat toelaten?quote:AZ speelt in de achtste finale van de beker thuis tegen Achilles '29.
De duels worden gespeeld op 20, 21 en 22 januari. Het exacte speelschema wordt later bekendgemaakt.
Overige wedstrijden:
Roda JC - FC Lienden
ADO Den Haag - FC Twente
Feyenoord - sc Heerenveen
NEC - Sparta Rotterdam
FC Dordrecht - De Graafschap
NAC Breda - FC Groningen
FC Volendam - Excelsior
Oke, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.
Ja, de groeven erin maken het wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef venomsnake het volgende:
En... Kan je hem nu zelf opvouwen?
Ik zie het ja:quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, de groeven erin maken het wel erg makkelijk.
Dat is ook de enige reden dat die dingen er zijn, ze leveren geld op, een ieder z'n mening over klappers zal Dirk aan z'n reet roesten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.![]()
Een gesponsorde klapper dus.
quote:Informatie
Een stadion vol spandoeken, vlaggen, trom-geroffel, scanderende supporters
en uiteraard twee gretige elftallen: altijd goed voor een enerverend avondje voetbal.
Maar het kan beter!
Laat uw stadion op zijn grondvesten schudden met onze exclusieve voetbalklapper. Gegarandeerd een groot succes onder uw supporters.
Ik vind ze dus echt leuk he.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat die dingen er zijn, ze leveren geld op, een ieder z'n mening over klappers zal Dirk aan z'n reet roesten.
Het is inmiddels wel een beetje een kenmerk van AZ inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze dus echt leuk he.Het hóórt gewoon bij AZ, met name bij UEFA Cup
voetbal.
Vooral in dequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze dus echt leuk he.Het hóórt gewoon bij AZ, met name bij UEFA Cup
voetbal.
Wat een oorverdovende teringherrie zou dat geven..quote:
Alleen als jullie Jennerquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nemen jullie zondag jullie eigen scorebord mee ?
quote:Fontein legt na half jaar al functie bij AZ neer
Maarten Fontein legt zijn functie van directeur commerciële zaken bij AZ neer. Dat maakte de Alkmaarse koploper van de Eredivisie vrijdag op de officiële website bekend. Fontein trad op 1 mei toe tot de directie van de Noord-Hollandse club.
Daarvoor was hij tweeënhalf jaar werkzaam als algemeen directeur bij Ajax. Fontein vertrok bij de Amsterdammers na het rapport van commissie-Coronel, waarin de bestuursstructuur van Ajax werd onderzocht. Fontein blijft wel betrokken bij AZ. Hij gaat zich voornamelijk bezighouden met internationale zaken, UEFA en de internationale werkgroep 'Jeugd', waarvan hij voorzitter is.
"Ik heb een belangrijke bijdrage mogen leveren aan de totstandkoming van de langetermijnvisie voor AZ", licht Fontein toe. "Echter ik zie onvoldoende mogelijkheden om mijn leidinggevende kwaliteiten, ervaring en ambities op strategisch, beleidsmatig en internationaal niveau voldoende invulling te blijven geven in combinatie met de vereiste dagelijkse operationele uitvoerende commerciële zaken."
ja erg matig idd..quote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=23766&part=sports
Hm, geen streams nog van Vitesse - AZ?
We doen het meestal wel goed tegen Ajax, alleen trekken zij altijd aan het langste eind. Bijvoorbeeld bekerfinale tussen AZ en Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Norrage het volgende:
Zonde zonde, maar nu hopen dat ze het eindelijk een keertje goed doen tegen Ajax......
Maar goed dan dat Jenner niet begonquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als jullie Jennergaan opstellen.
Die droeftoeter moet zo om z'n oren gespeeld worden dat ie er spijt van krijgt uberhaupt naar het stadion gekomen te zijn.
Molhoek is wel tof.![]()
Ik vond t best meevallen als ik die samenvatting zo zie.quote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Waardeloos. Zowel de instelling van de spelers als het resultaat. Je weet dat Vitesse getergd is vanwege hun uitschakeling en wij stappen het veld op met de gedachte dat we wel weer even gaan winnen. Alleen De Zeeuw scoorde bij mij een krappe voldoende, de rest speelde zwaar ondermaats, met Pocognoli en Ari, ondanks zijn goal, als negatieve uitschieters. Maar ja, liever nu dan volgende week, als je Ajax belangrijke punten kan onthouden. Het is dan wel te hopen dat Holman ipv Ari speelt.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef xFriendx het volgende:
Ben vandaag jarig, jammer dus dat we gister niet wonnen, aan de andere kant zou een overwinning op Ajax dan een mooi verlaat cadeau zijn![]()
Zal lastig zat worden, maar deze keer kan Ajax geen beroep doen op DonkAjax gaat dus de boot in.
Dank je (en fuckbuddy ook natuurlijk) voor de felicitaties.quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd xFriendx
Net de samenvatting gezien op az.tv. Wat een hoop gemiste kansen zeg. En wat een torpedo van Romero aan het eind: bal gespeeld maar jammer dat die spits van Vitesse er nog achter stond!
Feli! Hoe oud?quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef xFriendx het volgende:
Ben vandaag jarig, jammer dus dat we gister niet wonnen, aan de andere kant zou een overwinning op Ajax dan een mooi verlaat cadeau zijn![]()
Okee, dat kan geen geluk meer zijn... die gast is gewoon goed.quote:Jonathas op schot in bekerduel
17 november 2008
ALKMAAR- Jong AZ heeft het bekerduel met Jong Excelsior gewonnen (1-3). In Rotterdam zorgde Jonathas maandagavond voor de gehele Alkmaarse doelpuntenproductie.
LATER MEER…
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN
Jong Excelsior – Jong AZ 1-3 (0-3)
(KNVB beker Beloften)
Opstelling Jong AZ: Joey Didulica, Ilias Haddad, Kees Luijckx, Jeroen Tesselaar, Gaston Salasiwa, Marko Vejinovic, Gregory Nelson, Simon Poulsen, Nick van der Velden, Chevello de Rijp, Jonathas.
Scoreverloop: 12. Jonathas 0-1, 37. Jonathas 0-2, 41. Jonathas 0-3, 1-3.
Die was zo goed dat die de bal niet in Piet's handen schoot maar in die van mijquote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Holman ipv Ari speelt.
Het is maar net door welke bril je kjiktquote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond t best meevallen als ik die samenvatting zo zie.
Bovendien waren beide vitesse-goals buitenspel, want die tweede werd dus wel degelijk terecht afgefloten (niet de doelpuntenmaker maar de aangever stond ruim buitenspel). Ons is dus ook nog een zuivere overwinning afgenomen.
25 jaartjes jongquote:
quote:AZ en Standard volgen Maazou
Moussa Maazou maakte dit seizoen al negen doelpunten. De belangstelling in de Lokerenspits neemt dan ook toe. Zondag zat AZ-scout Johnny Bosman in de tribune.
"Wat ik van hem vond? Hij scoorde een wereldgoal. Daarmee bewijst hij dat hij op verschillende manieren een goal kan maken", zegt Bosman in Het Laatste Nieuws.
"Tegen Standard op snelheid met een harde trap en op Anderlecht met twee kopballen. Dat is belangrijk voor een spits. Van zijn sprongkracht zag ik zondag niets, hij verloor zowat alle duels van dat centrale verdedigingsduo."
"Maar hij is groot en sterk en in de ruimte die hij tegen Standard kreeg, maakte hij met zijn snelheid wel indruk. Technisch is het wat minder. Als hij aan zijn kwaliteiten als targetman werkt, kan hij een 'grote' worden", aldus Bosman.
Ook Standard volgt Maazou
In België volgt Standard de aanvaller van Lokeren. "We zijn Maazou aan het ontdekken. Als hij zich zo verder ontwikkelt, zullen we hem blijven volgen", luidt het bij de Rouches.
Hoezo dat?quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ari en Pelle konden nergens scoren...ook niet bij de beloftes. Koevermans speelde ook goed bij Jong AZ en speelde lekker in het eerste, ach het zegt niets. Maar misschien hebben onze scouts toch hun werk goed gedaan.
Nog een spits geblesseerd? We hebben er nog maar 3 die in de lappenmand zitten.
En volgens mij hoeft Shota deze jangen niets te leren....
Maar die zal misschien na de winter mee gaan trainen. Helemaal als er iemand zal verdwijnen.
Scheringa zal of Ari of Pelle verkopen denk ik. Lens is niets waard nu hij zolang eruit is, dat zal ie zelf ook weten.
Graziano speelt (na) zaterdag ook weer. Moussa geen enkel idee, word angstvallig stil gehouden door AZ...
quote:Moussa Dembele en AZ hebben geen goed nieuws gekregen. De Belgische aanvaller moet vrijdag onder het mes voor een kijkoperatie aan zijn knie en is zeker acht weken buiten strijd.
Dembélé trok dinsdag samen met de clubdokter van AZ op controle bij kinesist Lieven Maesschalk. Daaruit bleek dat Dembélé's meniscus geraakt is. Dembélé wordt vrijdag in Antwerpen geopereerd.
Dembélé blesseerde zich aan zijn knie in de opwarming van de interland tussen België en Spanje. Na enkele weken rust was Dembélé opnieuw beginnen te trainen maar een operatie is toch noodzakelijk.
Moussa Dembélé is zwaar aangeslagen door het nieuws. Dat bevestigt zijn manager, Patrick Vervoort, aan Sporza. "Dit is een zware klap voor Moussa, hij zal even tijd nodig hebben om het te verwerken", zegt Vervoort.
quote:Brands: "AZ niet op de tribune voor Maazou"
AZ ontkent bij monde van technisch directeur Marcel Brands dat het interesse heeft in Lokeren-spits Ouwo Moussa Maazou. "Wij zijn absoluut niet op zoek naar een spits", zo liet Brands in een reactie aan VoetbalPrimeur weten.
AZ-scout John Bosman werd door een oplettende Belgische journalist op de tribune gespot tijdens het duel tussen Lokeren en Standard Luik van afgelopen weekend (1-1). Benieuwd naar de mening van de oud-spits over Maazou, momenteel gedeeld topscorer van de Belgische profliga, stelde hij de scout enkele vragen.
"John kreeg die vraag voorgeschoteld. Dan ga je zo'n jongen niet afkraken", zegt Brands. "Maar het is absoluut niet zo dat AZ interesse heeft in Maazou. Wij zijn niet op zoek naar een spits. We hebben in Graziano Pellè, Mounir El Hamdaoui, Ari, Moussa Dembélé en Jeremain Lens al vijf goede aanvallers in huis. Plus dat we in de jeugd nog talentvolle spelers als Chevello de Rijp en de nieuw aangetrokken Braziliaan Jonathas hebben rondlopen voor die positie."
De in Niger geboren Maazou maakt momenteel indruk in België. De spits van het kleine Lokeren is met negen treffers in elf competitieduels uitstekend op dreef in zijn eerste seizoen in de Belgische competitie.
"We bekijken elk weekend zeker twee of drie wedstrijden in de Belgische competitie, daar is niets nieuws aan", verduidelijkt Brands de aanwezigheid van Bosman. "Maar bij het duel tussen Lokeren en Standard zat John niet specifiek voor één speler op de tribune."
Heb je wel tenminste een fitte spits aan het eind. El Hamdaoui zal dan vast iets van zijn vorm verloren zijn. Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef fuckbuddy het volgende:
mooi kut over moussa, ik zei het nog vanmiddag! Je hoort er niets meer over...
En nu waarom. Dus na de winterstop zal ie weer meegaan trainen, eind januari misschien weer eens spelen.
Wat een tegenvaller, maar waarom hebben ze zo onwijs lang gewacht met die kijkoperatie?!.
Goed balen hoor!!
Godver,quote:Mounir El Hamdaoui loopt blessure op tijdens training
Het Marokkaans elftal zal het morgenavond in het oefenduel tegen Zambia waarschijnlijk moeten doen zonder Mounir El Hamdaoui. De aanvaller van AZ kreeg vanmiddag tijdens de training last van zijn knie.
Dit heeft de Marokkaanse sportzender Arryadia gemeld vanavond. Mounir El Hamdaoui heeft voor de camera's laten weten dat hij niet fit genoeg is om morgen aan te treden tegen Zambia. El Hamdaoui heeft dit naar alle waarschijnlijkheid uit voorzorg besloten, omdat AZ aankomend weekend tegen ajax moet aantreden.
Tactiek, die speelt echt wel hoor. Dit gebeurd zo vaak in de aanloop van een belangrijke wedstrijd. En anders pak je toch die Braziliaan, die maakte nog een hattrick hequote:Op woensdag 19 november 2008 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Godver,
Pellè geblesseerd![]()
Lens geblesseerd![]()
Dembélé geblesseerd![]()
Mounir geblesseerd en niet zeker of ie mee kan doen zondag....![]()
Dus houden we Ari over......
Als dat waar is dan is het een kat in het bakkie voor Ajax, alle spitsen zijn geblesseerd..
Ik zit er wel, maar niet vaak. Lees er vaak nieuwtjes betreffende blessures of aankopen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef DurumDoner het volgende:
Hey AZérs, zit iemand van jullie ook wel eens op de az fanpage? Of is dat t/m 12 jaar. Wat een hoop opgekropte frustratie daar zeg richting Ajax (topic: AZ - 020), heb er toch even kostelijk om moeten lachen. Zitten wij als Ajacieden jullie zo hoog?
Ja zit ook wel eens op azfanpage idd. Frustratie is niet louter tegen 020 hoor. Ook tegen andere grote clubs, maar gezien het feit dat wij als gloryhunters en ex-020'ers worden aangenomen is dat wel logisch.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef DurumDoner het volgende:
Hey AZérs, zit iemand van jullie ook wel eens op de az fanpage? Of is dat t/m 12 jaar. Wat een hoop opgekropte frustratie daar zeg richting Ajax (topic: AZ - 020), heb er toch even kostelijk om moeten lachen. Zitten wij als Ajacieden jullie zo hoog?
quote:'AZ richt zich op grootste defensieve talent van Zweden'
20/11/2008 08:52
Mattias Bjärsmyr staat in de belangstelling van AZ, meldt De Telegraaf. De tweevoudig international van Zweden wordt in eigen land gezien als het grootste verdedigende talent in de competitie.
De 22-jarige Bjärsmyr staat op dit moment onder contract bij IFK Göteborg, maar volgens De Telegraaf is de verwachting in Zweden dat de verdediger en zijn club op korte termijn met AZ tot een akkoord komen.
Afgelopen zomer toonde Glasgow Rangers belangstelling voor Bjärsmyr, terwijl ook FC Groningen en Feyenoord de centrale verdediger volgden. De afkoopsom voor Bjärsmyr was echter te hoog.
Bjärsmyr speelde woensdagavond negentig minuten in de oefeninterland tussen Nederland B tegen Jong Zweden (0-3), de voormalig speler van Husqvarna was de aanvoerder aan Zweedse zijde.
Ook PSV-doelwit Ola Toivonen, woensdag nog trefzeker namens Jong Zweden tegen Nederland B, staat in de belangstelling van de club uit Alkmaar, die op zoek is naar offensieve versterking.
Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja zit ook wel eens op azfanpage idd. Frustratie is niet louter tegen 020 hoor. Ook tegen andere grote clubs, maar gezien het feit dat wij als gloryhunters en ex-020'ers worden aangenomen is dat wel logisch.
En nee jullie zitten ons niet hoog, ik denk dat wij als AZ inmiddels een goed voetballend team hebben waarbij Ajax ook goed doorheeft niet komend weekend even over ons heen te lopen....
Maar goed het verloop zegt niets natuurlijk, zo waren we "degredatiekandidaat" en nu "titelkandidaat"..
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef DurumDoner het volgende:
Al met al erg lachwekkende site.
Als vitesse speelt zoals tegen AZ en PSV zoals tegen Ajax dan wordt t 5-o voor vitesse...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.
Overigens denk ik een 1-1
Das scoreboard journalistiek.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.
Overigens denk ik een 1-1
Niet tegen El Hamdoeidoeiquote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef DurumDoner het volgende:
Van der Wiel - Oleguer- Verthongen - Vermaelen staat toch als een huis moet ik zeggen.
Doet eens een scan!quote:
Dat soort taal kenmerkt dus precies de weerzin van AZ-supporters tegen die van Ajaxquote:Op donderdag 20 november 2008 17:30 schreef DurumDoner het volgende:
Shit man, je verklapt nu het hele scenario. Hoef ik ook niet meer te kijken zondag..
Ik dacht meer aan deze trouwens;
AZ supporters klappen heel blij wat de AZ-spelers motiveert. Maar na 10 minuten wordt duidelijk dat de AZ verdediging toch wel erg kinderlijk zwak is en totaal geen partij voor het duo Sulejmani - Suarez. Ook op het middenveld wordt AZ opgevreten door kuitenbijters Lindgren-Enoh-Gabri. Emuelson loopt Demy de Zeeuw lachend voorbij met diezelfde move als hij tegen Steinson uit oefende. En de verdediging van Ajax heeft natuurlijk geen kind aan de aanvalshoede van AZ, voor zover deze nog niet geblesseerd is. 0-3 en van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer.
Als je nou eens in het Ajax-topic zou komen lezen, dan zou je zien dat Ajacieden zelf ook niet vol vertrouwen uitkijken naar AZ-uit. We HOPEN op een overwinning, maar gaan nergens van uit op dit moment...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef Kriegel het volgende:
Zielig weer hoor, "En van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer".
Hoorde je de laatste tijd dan uberhaupt arrogantie uit deze hoek? Op dit forum? Ik heb er niks van gezien. Echter zie ik wèl een paar Ajacieden die na één goede overwinning meteen weer hoog van de toren beginnen te blazen. Laten we nou eerst zondag maar eens afwachten.
Over de wedstrijd zelf kan ik kort zijn: totaal niet te voorspellen. Beide teams hebben een boel kwaliteit als het loopt, dus het gaat van de vorm van de dag afhangen.
Vaag een irritatie, hoe genees je dat? Rust?quote:AZ NOG ZEKER VIER WEKEN ZONDER DEMBÉLÉ
Moussa Dembélé is nog eens vier tot zes weken niet inzetbaar bij AZ. De aanvaller onderging vrijdag een kijkoperatie, waaruit bleek dat de 21-jarige Belg nog kampt met kapselirritatie. Dit meldt de Alkmaarse club op zijn website. De international blesseerde zich vorige maand tijdens de warming-up voor het WK-kwalificatieduel met Spanje.
Dinsdag werd er al een MRI-scan gemaakt van de meniscus van Dembélé. Daarna vreesde AZ dat de aanvaller nog minimaal twee maanden langs de kant stond.
Het calimero syndroom komt weer even naar voren?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das scoreboard journalistiek.
Zegt geen reet.
Wij spelen 3-3 tegen H'veen
Jullie verliezen met 5-2
Wij winnen met 5-2 van Willem II
Jullie verliezen met 2-1 van Willem II
en dan kan je vice versa weer lullen over Ado bijv... zegt allemaal niets...
Ik denk dat er toch flink gescoord zal worden aan beide kanten, onze verdediging (keepertje..) en middelveld schat ik net iets beter in, jullie troef zit hem in de spitsen is mijn mening.
Maar we zullen zien, ik heb er zin in.
En voor de ajacieden, ik kan misschien kijken of ik een klappertje kan ritselen... kan niets beloven natuurlijk.![]()
Sja zo ben ik dan ook wel weer!Maar tis wel zeker, het zal een harde pot worden en de scheids hebben jullie al mee dat scheeld!
![]()
quote:Mounir El Hamdaoui hoeft het treffen met Ajax niet te missen. De aanvaller van AZ moest zich eerder deze week nog afmelden voor een oefeninterland met Marokko.
El Hamdaoui was dit seizoen al goed voor dertien doelpunten en wist daarnaast nog vier beslissende voorzetten te geven. Daarnaast kan trainer Louis van Gaal waarschijnlijk weer over Graziano Pellè beschikken. De aanvaller trainde vrijdag weer met de selectie van de Alkmaarders mee, maar het is nog niet duidelijk of hij zal spelen.
Van Gaal: "Hij heeft nu pas één groepstraining achter de rug en dat ging niet optimaal. Hij was niet zeker van zichzelf. We moeten het afwachten."
scheeld met een d typen zegt al genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het calimero syndroom komt weer even naar voren?
Die opmerking slaat echt nergens op.
Afgezien van het feit of Maradonna god is of niet, fantastisch voor Romero dat hij bij zijn jeugdheld mag trainen.quote:Romero: "Maradona niet een heilige, maar god"
Sergio Romero kon zijn geluk niet op toen hij deze week de kans kreeg om bij het nationale team van Argentinië te werken met Diego Armando Maradona. "Voor elke Argentijn, maar zeker voor iedere voetballer is Diego Maradona god."
"Hij is niet eens een heilige, hij is gewoon god. Ik keek al jaren naar zijn video's, naar zijn wedstrijden en zijn doelpunten. We zien hem allemaal als iemand die je niet kunt bevlekken of aanraken. En dan is hij bij de nationale ploeg zo dichtbij. Het was onvoorstelbaar mooi hoe hij ons op de plek, waar hij zelf zijn eerste goal voor Argentinië maakte, integreerde hij ons in zijn nieuwe wereld", aldus een nagenietende Romero tegenover het Algemeen Dagblad.
Volgens de goalie had Maradona zijn werk in de aanloop naar de oefeninterland in en tegen Schotland prima gedaan. "Hij was zó goed voorbereid. Had veel videobanden bekeken van Schotland, kende alle sterke en zwakke punten van de tegenstander en vertelde precies hoe we moesten spelen. Het mooiste vond ik dat hij zo veel details gaf, die allemaal klopten."
Ook wist de bondscoach de spanning bij de spelers weg te halen, zegt Romero: "Het eerste wat Maradona deed was de druk van onze schouders halen. Hij ging in de kleedkamer voor ons staan en zei: Ik ben Maradona. Ik ben het hoofd van de groep en alle druk ligt op mij. Jullie moeten lekker gaan voetballen. Vermaak jezelf, heb plezier en doe je ding. Oh ja, en we gaan winnen."
Nu hij bij Argentinië met Pluisje werkt, kan Romero zich naar eigen zeggen ontwikkelen onder de twee beste coaches ter wereld. "Ik dank God dat ik twee trainers heb die echt crème de la crème zijn op deze aardbol. Van Gaal is een belangrijke coach. Als hij praat, luistert iedereen. Ik leer veel van hem, leer dingen die ik nergens anders zou kunnen oppikken. Bij de nationale ploeg heb ik Maradona. Dus ik heb de twee beste trainers ter wereld."
Bron: ad.nl
Nah, we spelen morgen toch alleen maar op de helft van Ajax dus die lijn is toch niet nodig. Alleen na elk doelpunt van AZ de aftrap nemen is dan wat lastig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Riro het volgende:
Ik heb er zin in. Zal wel spannend worden, hopelijk met een mooi einde voor ons
2-3
![]()
Is de middenstip al vervangen?![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, we spelen morgen toch alleen maar op de helft van Ajax
Jammer dat ik die al een paar keer de andere kant op gehoord heb, anders was ie misschien best leuk geweestquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen na elk doelpunt van AZ de aftrap nemen is dan wat lastig.
Kan hij in ieder geval wel zien hoe goed Romero kan vissen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef denthemen het volgende:
Zit Diego morgen nou op de tribune of zijn de geruchten niet waar?
Houd vol..... Ik gaat naar het stadion en kan beter een warme choco pakken ipv een potje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef navigator het volgende:
1-4. Gewoon omdat we beter zijn. Heeft niks met arrogantie te maken.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:22 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Niets op af te dingen.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef navigator het volgende:
1-4. Gewoon omdat we beter zijn. Heeft niks met arrogantie te maken.
Zijn enige probleem is dat hij geen ballen aan kan nemen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wie nog steeds zegt dat Ari niet kan voetballen.....al die Ari-haat, hij is gewoon een doelgerichte speler die mooie acties heeft. Een toevoeging als je het mij vraagt.
Blijf je zo sneu doen? Gewoon verdiend.quote:Op zondag 23 november 2008 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Knappe overwinning hoor, uiteraard geen discutabele goal of vele overtredingen voor nodig gehad.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Knappe overwinning hoor, uiteraard geen discutabele goal of vele overtredingen voor nodig gehad.
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeelt.quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Blijf je zo sneu doen? Gewoon verdiend.
Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom hingen die spandoeken op hun kop?
Vond jij dat Ajax kon winnen vandaag?quote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeelt.
Afgeven is hij ook niet zo dol op. Mounir rendeert veel meer met Piet Pelle.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn enige probleem is dat hij geen ballen aan kan nemen.
In de eerste helft (tot aan de "pingel") was het gelijkwaardig imo. Daarna maakte alleen AZ nog aanspraak op de overwinning.quote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vond jij dat Ajax kon winnen vandaag?
Tot de pingel misschien 45% kans op winst maar daarna was het over, Luinge heeft de wedstrijd verneukt.quote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vond jij dat Ajax kon winnen vandaag?
De ajaxieden met wie ik aan het kijken was dachten daar toch anders over. Gewoon verdiend.quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tot de pingel misschien 45% kans op winst maar daarna was het over, Luinge heeft de wedstrijd verneukt.
yeahquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef BoNi het volgende:
Ik schreefvhet net ook in het Ajax topic al; ik heb vanmiddag bij vlagen (pogingen tot) 'Ajax-voetbal' gezien, alleen dit werd niet gespeeld door Ajax.
Terechte overwinning, gefeliciteerd...
Gefeliciteerd, overwinning was verdiend al vond ik Ajax tot de pingel zeker gelijkwaardig.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Meld me ff later nog ff, heb koude jatten en koude ballen.
Lekker navigator!!
Meerdere mensen vonden hem goed spelen, maar ik was niet geheel tevreden over deze jongeman. Dekte regelmatig op te grote afstand, waardoor Schaars, Mendes of De Zeeuw het vuile werk moesten opknappen. Dat hij voor de rest weinig fouten maakt is leuk, maar hij mag best iets meer zijn best doen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Slecht vandaag: El Hamdaoeioei (hallo, afspelen die bal!), Romero (zat er enkele keren erg ver naast)
Goed: De Zeeuw, Martens, Moisander, Moreno, Mendes
Volgens mij vanwege die jongen die nu 10 jaar geleden is overledenquote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom hingen die spandoeken op hun kop?
Wie ben je en waarom heb je navigator's account gehackt?quote:Op zondag 23 november 2008 19:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, overwinning was verdiend al vond ik Ajax tot de pingel zeker gelijkwaardig.
van Basten had gewoon 4-4-2 met Gabri ipv die slappe lul van een BakkieChoco moeten spelen dan had ik het nog willen zien.
Competitie blijft voorlopig spannend en dat is wel leuk in ieder geval![]()
Liedjes waren erg origineel![]()
(Ook bij ons lang niet altijd, ik weet het)
quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie ben je en waarom heb je navigator's account gehackt?
Niet zo grappig doen he,-edit-quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie ben je en waarom heb je navigator's account gehackt?
Dat zegggen alle (zich als) vijftienjarige pubers (gedragenden) die Ajax aanbidden omdat die zo'n lange erelijst hebben, maar de realiteitszin uit het oog verloren zijnquote:Op maandag 24 november 2008 08:06 schreef navigator het volgende:
[..]
En die schaal komt gewoon naar Mokum, want daar hoort ie thuis.
Ze beginnen echt op psv'ers te lijken met hun lijstjes.quote:Op maandag 24 november 2008 09:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat zegggen alle (zich als) vijftienjarige pubers (gedragenden) die Ajax aanbidden omdat die zo'n lange erelijst hebben, maar de realiteitszin uit het oog verloren zijn
de laatste tien jaar.
1998/1999 Feyenoord
1999/2000 PSV
2000/2001 PSV
2001/2002 Ajax
2002/2003 PSV
2003/2004 Ajax
2004/2005 PSV
2005/2006 PSV
2006/2007 PSV
2007/2008 PSV
en nu opzouten naar je eigen speeltuin
Nee, dat niet, maar ja hij was wel bezig met een actie en Martens is wel zo'n speler die op onverwachte momenten iets uit niets kan maken (hoewel hij wel uitzonderlijk geniaal geweest moet zijn om dat in die situatie te doen, omdat zowel hijzelf als medespelers niet in een heel florissante positie stonden).quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Voltreffer het volgende:
Terechte overwinning van AZ. Al vond ik de penalty een beetej discutabel. Maar anders hadden ze het toch wel afgemaakt.
Wat ik wel vind is dat AZ enorm afbraakvoetbal speelt. Steeds als Ajax over de middenlijn kwam, werden ze neer geschopt door schaars, de zeeuw of jullie links back. Dat Enoh ook geel krijgt bij de penalty is ook onbegrijpelijk. Ontnam hij Martens nu echt een scorings kans? Daarnaast denk ik dat ajax nog een kans had gehad al luinge 15 minuten eerder had geweest met het uitdelen van gele kaarten. Maar niet gebeurt en dus niks aan te merken.
De laatste 30 jaarquote:Op maandag 24 november 2008 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze beginnen echt op psv'ers te lijken met hun lijstjes.
Hoe kun je die penalty nou discutabel vinden? 100% strafschop.quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Voltreffer het volgende:
Terechte overwinning van AZ. Al vond ik de penalty een beetej discutabel. Maar anders hadden ze het toch wel afgemaakt.
Wat ik wel vind is dat AZ enorm afbraakvoetbal speelt. Steeds als Ajax over de middenlijn kwam, werden ze neer geschopt door schaars, de zeeuw of jullie links back. Dat Enoh ook geel krijgt bij de penalty is ook onbegrijpelijk. Ontnam hij Martens nu echt een scorings kans? Daarnaast denk ik dat ajax nog een kans had gehad al luinge 15 minuten eerder had geweest met het uitdelen van gele kaarten. Maar niet gebeurt en dus niks aan te merken.
quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Wat nou ongefundeerde bullshit, de kans is toch veel groter dat de schaal in Mokum komt dan in Alkmaar, of niet soms.
Het probleem is dat jullie al denken een topclub te zijn maar je hebt nog helemaal geen klote gewonnen, ooit.
En de media voedt dit ook nog eens, bijv van Gelder gisteravond die stelt dat az ´gewoon´ even kampioen gaat worden. Alsof dat ´gewoon´ is.
Alsof wij met z'n allen zo blij zijn met Van Gelderquote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Wat nou ongefundeerde bullshit, de kans is toch veel groter dat de schaal in Mokum komt dan in Alkmaar, of niet soms.
Het probleem is dat jullie al denken een topclub te zijn maar je hebt nog helemaal geen klote gewonnen, ooit.
En de media voedt dit ook nog eens, bijv van Gelder gisteravond die stelt dat az ´gewoon´ even kampioen gaat worden. Alsof dat ´gewoon´ is.
Ja sorry. Pocognoli kan niet verdedigen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Voltreffer het volgende:
Wat ik wel vind is dat AZ enorm afbraakvoetbal speelt. Steeds als Ajax over de middenlijn kwam, werden ze neer geschopt door schaars, de zeeuw of jullie links back.
...quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Het probleem is dat jullie al denken een topclub te zijn
Niemand, maar dan ook niemand bij AZ en de fans denkt dit. Alleen de media, gefrustreerde supporters van andere clubs en allerlei andere rotzooi probeert de laatste jaren dit plakkaat aan AZ te plakken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Het probleem is dat jullie al denken een topclub te zijn
Landskampioen? De beker?quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Alleen wel de relatief makkelijkere thuiswedstrijden.quote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef wallofdolls het volgende:
Bovendien hebben we al 3 van de 7 wedstrijden tegen een topclub dit seizoen gewonnen, dus wat houdt ons nog tegen![]()
Zet alvast een tattoo op je been zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef wallofdolls het volgende:
Bovendien hebben we al 3 van de 7 wedstrijden tegen een topclub dit seizoen gewonnen, dus wat houdt ons nog tegen![]()
1980/1981 AZ '67quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef DurumDoner het volgende:
Van der Wiel - Oleguer- Verthongen - Vermaelen staat toch als een huis moet ik zeggen.
AZ is de enige club die buitenom Ajax, feyenoord en psv een titel heeft gewonnen in de laatste 50 jaar. Daarbij hebben ze ook nog eens 2 bekers. Wij kijken altijd naar het verleden en zijn daar terecht trots op. Kijk dan ook eens naar andere clubs, wat die gewonnen hebben, je zult versteld staan.quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef navigator het volgende:
Wie moet er nu leren lezen, pannekoek, ik zeg dat die schaal naar Ajax komt omdat wij het beste elftal hebben dit seizoen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Landskampioen? De beker?
Ik vind het pas treurig dat jij het gewoon vindt dat die schaal in Amsterdam komt omdat Ajax in het verleden verschrikkelijk goed was. Wat hebben ze de afgelopen jaren nou gepresteerd. Niks. Alle credits gaan naar PSV. Dat AZ europees over de afgelopen 5 jaar 20e staat en Ajax 40e zegt waarschijnlijk al heel veel over de toegenomen kwaliteit van AZ en de afgenomen kwaliteit van Ajax. Het feit dat Ajax nationaal nog meedoet om de titel is omdat ze in de eredivisie genoeg clubs tegenkomen waartegen ze met mazzel hun gebrek aan kwaliteit kunnen verbloemen. Daar waar AZ zijn kwaliteit de afgelopen jaren niet in resultaten zag worden omgezet (hoewel, resultaatgericht spelen is ook een kwaliteit).
Ik zou trouwens mijn god niet weten waar je vandaan haalt dat ik AZ een topclub vind. Eerst leren lezen, dan pas reageren. Huilen mag natuurlijk altijd.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:38 schreef navigator het volgende:
[..]
Wie moet er nu leren lezen, pannekoek, ik zeg dat die schaal naar Ajax komt omdat wij het beste elftal hebben dit seizoen.
Jij blijft maar over het verleden doorratelen. Maar ik ben blij dat gasten als jij tegenwoordig in Alkmaar ztten, die kunnen we namelijk missen als kiespijn in de Arena.
Op m´n werk loopt er ook zo een, noemt mij laatst overloper (weet bij god niet waarom, voor mij is er maar 1 club) terwijl hij 4 jaar geleden nog een seizoenkaart had bij Ajax. Dat is een beetje het niveau van de gemiddelde az supporter![]()
Graag. Vaarwel.quote:
Kusje op je oog terugquote:
Iedereen die voor AZ is is natuurlijk een overloperquote:Op maandag 24 november 2008 18:38 schreef navigator het volgende:
[..]
Wie moet er nu leren lezen, pannekoek, ik zeg dat die schaal naar Ajax komt omdat wij het beste elftal hebben dit seizoen.
Jij blijft maar over het verleden doorratelen. Maar ik ben blij dat gasten als jij tegenwoordig in Alkmaar ztten, die kunnen we namelijk missen als kiespijn in de Arena.
Op m´n werk loopt er ook zo een, noemt mij laatst overloper (weet bij god niet waarom, voor mij is er maar 1 club) terwijl hij 4 jaar geleden nog een seizoenkaart had bij Ajax. Dat is een beetje het niveau van de gemiddelde az supporter
Misschien gaan ze binnenkort ook verdedigers specifiek trainenquote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb liever een groot talent uit scandinavie of zuid amerika dan een bejaarde ooijer
Eh nee, Groningen en NAC hebben al sinds jaar en dag een behoorlijke supporterschare. Az nou niet bepaald, pas sinds een jaar of 3. Ik denk inderdaad dat driekwart overloper is wat er bij jullie bij thuiswedstrijden zit.quote:Op maandag 24 november 2008 19:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Iedereen die voor AZ is is natuurlijk een overloper. En iedereen die voor NAC is ook. En voor Groningen
![]()
![]()
. Want je bent voor de ploeg die het meeste wint. Toch? Toch?
Voor de Luijckx-fans hier.quote:Luijckx mag vertrekken bij AZ
Kees Luijckx kan en mag vertrekken bij AZ. De 22-jarige verdedigende middenvelder keerde afgelopen zomer terug in Alkmaar, na een huurperiode van anderhalf jaar bij Excelsior. Maar tot op heden kwam de jeugdinternational nog geen minuut in actie voor de huidige koploper van de Eredivisie.
"Hij komt hier niet aan spelen toe, dus als er een club voor hem komt, zullen we meewerken aan een transfer. We zetten in elk geval niet in op een nieuwe verhuurperiode", vertelt Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ in Sportweek.
Gast ga je als-je-blieft ergens anders belachelijk makenquote:Op maandag 24 november 2008 20:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Eh nee, Groningen en NAC hebben al sinds jaar en dag een behoorlijke supporterschare. Az nou niet bepaald, pas sinds een jaar of 3. Ik denk inderdaad dat driekwart overloper is wat er bij jullie bij thuiswedstrijden zit.
Las het vandaag in m'n VI, ik begrijp er echt helemaal niks van. Ze zitten toch zo te hameren op de jeugdopleiding? Nou dan, dan heb je een keer een talent uit je eigen kweek die doorstoot zonder te worden weggekaapt, gun je 'm zelfs nog geen minuut speeltijd als je zwaar voor staat tegen Sparta bijvoorbeeld. Heel triest.quote:Op maandag 24 november 2008 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor de Luijckx-fans hier.
Op zich wel raar, want als er op het verdedigende middenveld of de verdediging enkele blessures vallen, heb je kerels zoals Kees wel nodig.
Maargoed, een Vormertje.
Geen argumenten meerquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gast ga je als-je-blieft ergens anders belachelijk maken
Aldus http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=7484quote:Graziano Pellè heeft na een afwezigheid van twee weken zijn rentree gemaakt bij Jong AZ. De Italiaanse aanvaller was de afgelopen weken uitgeschakeld met een blessure aan de enkel.
Marcel Bout, trainer van het beloftenelftal van de Alkmaarders, had een basisplaats ingeruimd voor Pellè. De spits, die dit seizoen nog niet scoorde voor AZ, speelde een helft mee in de wedstrijd tegen Jong Sparta.
Ik zit gewoon in het uitvak. Maar idd leuk voor de thuisblijversquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En niet vergeten he: a.s. vrijdag wordt de wedstrijd live uitgezonden op Discovery Channel
quote:AZ wil Ooijer nog steeds; Bjarsmyr niet
Als Blackburn Rovers wil meewerken aan een transfer, is AZ zeker geïnteresseerd in een overname van André Ooijer. De 34-jarige verdediger heeft een aflopend contract bij de club uit de Engelse Premier League en de speler zelf gaf aan graag terug te willen keren in Nederland. AZ houdt de ontwikkelingen rond de 46-voudig international goed in de gaten.
"Ik heb de afgelopen maanden geen contact meer met hem geahd, maar hij is nog steeds bij ons in beeld", zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands in Sportweek. "Ik heb echter geen enkele indicatie dat Blackburn Rovers nu wel wil meewerken aan een transfer. Maar als dat het geval is, hebben wij interesse. André liet destijds weten AZ wel te zien zitten, dus dat is positief."
Mattias Bjärsmyr wordt niet door AZ gevolgd. De 22-jarige centrale verdediger van IFK Göteborg is geen optie. Brands: "Deze speler is absoluut niet bij ons in beeld. AZ kijkt wel veel rond in Zweden. Maar omdat we nu een prima verdedingscentrum hebben met Niklas Moisander en Héctor Moreno, is dat voor ons geen reden om actie te ondernemen."
Ik hoef Ooijer niet zo nodig te zienquote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Louis zal met Ari en Mounir beginnen en dan in de 2e helft Graziano erin zetten gok ik zo.
Samen met Holman, die 2 maken in een keer een heel andere combinatie en dan heb je een goed verrassingelement.
Kan niet wachten op de persconferentie tussen Louis van Gaal en Ron Jans.... das altijd spectakel
[..]
Waar lullen we nu over?
Wat snap je er niet aan? Het gaat over 2 verschillende spelersquote:
Ik vind het dom om een groots talent niet te volgen, en echt een erg groot talent.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Het gaat over 2 verschillende spelers.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Madhouse11 het volgende:
AZ heeft die fout al eerder gemaakt, je kan ook teveel jonge talentjes hebben. Je moet er ook een paar ervaren klootzakken tussen hebben.
Ter info.....quote:Berg mist duel tegen AZ
GRONINGEN - Marcus Berg mist komende vrijdagavond het duel tegen koploper AZ. De speler van FC Groningen is voor een wedstrijd geschorst. De Zweed kreeg in het verloren duel (3-0) tegen Willem II een rode kaart en moet zodoende in de Euroborg toezien of zijn teamgenoten weer op gelijke hoogte met de ploeg uit Alkmaar kunnen komen.
[/Ajaciedenmodus]quote:en moet zodoende in de Euroborg toezien of hoe zijn teamgenoten weer op gelijke hoogte met de ploeg uit Alkmaar kunnen komen. met 0-6 van het veld gespeeld worden
quote:Naast de topscorer van de Eredivisie ontbreken bij AZ ook de geblesseerden Milano Koenders (enkel), Gijs Luirink, Kew Jaliens, Moussa Dembélé en Jeremain Lens.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand hoe die drug heet die Romero gebruikt? Hij kijkt zo psychotisch uit zijn ogen.²
Hij's niet aan de drugs, tis een Terminator:quote:Op donderdag 27 november 2008 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand hoe die drug heet die Romero gebruikt? Hij kijkt zo psychotisch uit zijn ogen.²
quote:AZ-doelman liet Maradona terugbellen
AMSTERDAM - Sergio Romero maakt prachtige tijden door als doelman van AZ. Inmiddels is de Argentijn ook al uitgenodigd door Diego Maradona om zich bij het grote nationale elftal te voegen. Het moment van de invitatie verliep echter nogal chaotisch, of beter gezegd komisch.
In een portret, gemaakt door de NOS, geeft Romero een korte reconstructie van het telefoongesprek tussen hem en voetballegende Maradona. De AZ-sluitpost kreeg onlangs een afgeschermde, inkomende oproep binnen. Op dat moment wist Romero dat het iemand uit Argentinië was, maar dat hij de grote Maradona aan de lijn kreeg...
"Met Diego", hoorde Romero aan de andere kant van de lijn. "Ik besefte dat het niet mijn broer was, dat kon ik aan de stem horen. Maar ik kon me niet direct een andere Diego voor de geest halen", aldus de doelman. "Bel maar even opnieuw, want ik versta je niet goed", verzocht Romero 'de beller' vriendelijk. Maradona hing op en draaide netjes nog een keer het nummer van zijn talentvolle landgenoot. Gelukkig viel toen het spreekwoordelijke kwartje wel bij Romero.
In ieder geval hoopt de 21-jarige Romero binnenkort op de komst van Maradona naar Alkmaar. "Voor mij en veel Nederlanders zou dat prachtig zijn. Hij wordt zeker met open armen ontvangen."
Ik ben heeeeel erg benieuwd wat AZ kan laten zien zonder onze dribbelaar in het veld.quote:van Gaal 'heeft strijdplan klaar’
Van Gaal heeft als trainer weinig euforische herinneringen aan trips naar Groningen. “Vooral in thuiswedstrijden speelt Groningen al jaren met veel passie. Als trainer van AZ waren mijn hoogste rendementen daar slechts gelijke spelen. Ook met ajax hadden we het in Groningen altijd moeilijk. Het zegt wel iets dat ze dit seizoen in de Euroborg een doelsaldo van negentien voor en slechts één tegen hebben. Maar we hebben ons strijdplan klaar. In de wedstrijd zelf kunnen we variëren met de invulling; dat is weer afhankelijk van de speelstijl van FC Groningen.”
Jonathas
Op de vraag of Jong AZ-spits Jonathas (zeven doelpunten in vijf wedstrijden, red.) al klaar is om bij het eerste elftal gevoegd te worden, zei Van Gaal: “Nou, zo goed speelt hij nog niet. Maar hij scoort wel, en dat is ook een kwaliteit. We willen Jonathas kalm brengen.”
Ik ga mij met een uurtje richting Groningen begeven. Het zal niet makkelijk worden, hopelijk is het in ieder geval een leuke wedstrijd.quote:Feiten en weetjes
Wedstrijd
* FC Groningen speelde negentien keer thuis tegen AZ in de Eredivisie. De thuisploeg won zeven keer en acht maal won AZ.
* Van de huidige eredivisieclubs hebben naast AZ alleen Ajax, PSV en sc Heerenveen meer wedstrijden in Groningen gewonnen dan de thuisploeg.
* Vorig seizoen werd het 2-1 voor FC Groningen. Marcus Berg scoorde toen twee keer.
Opvallend
* FC Groningen won dit seizoen alleen als Berg doel trof. Hij scoorde in zeven duels en zijn club won die wedstrijden dan ook. De vijf wedstrijden waarin Berg niet scoorde, won Groningen niet.
FC Groningen
* De thuisploeg mist de geschorste topscorer Berg.
* Groningen won de eerste zes thuisduels van dit seizoen, een clubrecord. Het oude record dateerde uit 1995.
* FC Groningen en Ajax zijn de enige ploegen die dit seizoen thuis nog geen punten lieten liggen.
* FC Groningen heeft dit seizoen in Euroborg een doelsaldo van negentien voor en slechts één tegen.
* Paul Matthijs speelde ooit bij AZ (2000-2001). Hij kwam er tot 29 duels en één goal.
* Martijn Meerdink speelde van 2002 tot en met 2006 in Alkmaar. De middenvelder scoorde er 17 keer in 94 duels.
AZ
* AZ is ongeslagen in de laatste tien eredivisieduels.
* De Alkmaarders zijn dit seizoen met 29 goals de meest scorende ploeg in de Eredivisie.
* Louis van Gaal boekt bij een zege in Groningen zijn 200e overwinning als trainer in de Eredivisie. Slechts vier trainers bereikten deze mijlpaal voor hem (Bert Jacobs, Kees Rijvers, Han Berger en Guus Hiddink).
* Ari scoorde in de laatste drie competitieduels minimaal één keer. In totaal was hij vier keer trefzeker.
* Maarten Martens en Demy de Zeeuw gaven dit seizoen samen met Blaise Nkufo (FC Twente) de meeste assists in de Eredivisie. Het drietal gaf al vijf keer de beslissende voorzet.
* De Zeeuw mist bij een gele kaart in Euroborg het thuisduel met Heracles Almelo.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Discorvery channel zend het ook live uit zag ik, iemand wat over gehoord??
snap t niet helemaal maarja XD
quote:Drie wedstrijden uit de Eredivisie zijn in het weekend van 28, 29 en 30 november voor iedereen gratis te zien op Discovery Channel. Deze live wedstrijden worden eenmalig uitgezonden op zowel Discovery Channel als op Eredivisie Live, het live kanaal van de Eredivisie clubs waarop alle Eredivisie wedstrijden live worden uitgezonden.
Ik dénk dat Donk dat geen ene reet uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze moet wel bezet zijn door een AZ-voetballer, anders zit Donk er niet aan.
Ik vind stiekem die Engelse in het team best wel schattigquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dénk dat Donk dat geen ene reet uitmaakt.
Hell, ik zou haar doen hoor.
Top reactie!! Bedankt. Az was top, zo was je een degradatekandidaat en nu denkt "men" dat AZ wel ff kampioen wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
Overtuigende overwinning hoor.
Grote kampioenskandidaat.
We hebben gewonnen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind stiekem die Engelse in het team best wel schattig
Als je nu al geen vetrouwen meer hebt ben je geen Ajacied gozer. Wij hebben alles nog in eigen hand.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:37 schreef El-Salvador het volgende:
Kampioenskandidaat nummer 1 als jij het me nu vraagt. Mocht dat zo zijn dan gaat deze Alkmaarse Ajacied vakkundig een weekend weg tijdens de huldiging
Sja, jullie hebben met De Zeeuw, Mendes da Silva en Schaars zo ongeveer de 3 beste controlerende middenvelders van de Eredivisie. Wat een luxeprobleem...quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:33 schreef Gatalin het volgende:
Niet eens zo ongunstig dat De Zeeuw geschorst is tegen Heracles, hij krijgt rust en we kunnen eindelijk weer eens beginnen met een echte rechtsbuiten ipv Mendes.
Ben geen Ajaciedquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:25 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je nu al geen vetrouwen meer hebt ben je geen Ajacied gozer. Wij hebben alles nog in eigen hand.
In je vorige post noem je jezelf anders Alkmaarse Ajacied.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:46 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied. Ik zie ons niet zo makkelijk 0-2 winnen bij Grunn, het gaat az ff te makkelijk.
Das dan toch een gloryhunter?? ;-)quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef navigator het volgende:
[..]
In je vorige post noem je jezelf anders Alkmaarse Ajacied.
Anyway, Az gaat lekker maar er komt vast nog wel een dipje onderweg
Volgens mij weet die gozer zelf niet voor welke club hij is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das dan toch een gloryhunter?? ;-)
Zijn er dan ook amsterdamse az fans?!
Ik denk dat zijn post nogal ongelukkig is en hij "je" is vergeten te posten dus "ben je geen Ajaciedquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef navigator het volgende:
[..]
In je vorige post noem je jezelf anders Alkmaarse Ajacied.
Anyway, Az gaat lekker maar er komt vast nog wel een dipje onderweg
Dan moet je wat duidelijk typen slappe. Je vergeet blijkbaar hele woorden. Dyslectisch?quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef El-Salvador het volgende:
Even een kleine opheldering, want sommige mensen snappen het niet helemaal vrees ik. Ik ben een Ajacied uit Alkmaar, al 10 jaar lang SCC. Snappie nou navigator?
ontopic:
Schaars is de man van de wederopstanding. Wat is die gozer nuttig voor dit az. Ik gok dat ie weg is in de zomer.
Ik scoor deze week zo rond de 0 punten met coach van het jaar, maar goed, ook NAC laat punten liggen.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef xFriendx het volgende:
Zou leuk zijn als NAC ook nog even punten laat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |