Vrijdagavond is zooo kut voor mij....quote:AZ – FC Utrecht definitief verplaatst
13 november 2008
ALKMAAR- Het eredivisieduel tussen AZ en FC Utrecht van zaterdag 20 december is definitief verplaatst naar vrijdag 19 december.
De wedstrijd is vervroegd in verband met de programmering op Eredivisie Live.
![]()
Aanvang
De wedstrijd AZ – FC Utrecht begint op vrijdag 19 december om 20:45 uur in het DSB Stadion.
Nou, twee redenen eigenlijk..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar leuke TT gozert.
Waaom heeft Dirk een anders shirt aan in de OP?!![]()
Die vrijdagavond is helemaal kut voor mij. Dan zit ik in een met studenten volgepakte trein, omdat ze allemaal kerst gaan vieren bij hun ouders. Maar goed, dat heb ik wel over voorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Vrijdagavond is zooo kut voor mij....
Als er hier iemand goed kan fotosoepen zou zoiets nog mooier zijn, ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Duidelijk, Misschien een coltruitje voor de wintermaanden?! haha.. Maar doen we
Eigenlijk vind ik die klappers kut, maar ik kan ook behoorlijk genieten van supporters van de tegenpartij die komen huilen over die dingen. En aangezien ze geld opleveren, zullen ze zeker niet verdwijnen...quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Laat ze eens een verbod op die klappers geven bij jullie, dat is toch geen gezicht, bovendien maakt het ook nog eens een enorme kut herrie.
Maar goede overwinning gisteravond, feli.
Ik geef je gelijk hoor, het ziet er echt niet uit met al dat apatische huismoeder vee op de tribune. Klappen doe je met je handen in de lucht, niet voorover gebogen met een waaier. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Laat ze eens een verbod op die klappers geven bij jullie, dat is toch geen gezicht, bovendien maakt het ook nog eens een enorme kut herrie.
Maar goede overwinning gisteravond, feli.
Been there, done that!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor, het ziet er echt niet uit met al dat apatische huismoeder vee op de tribune. Klappen doe je met je handen in de lucht, niet voorover gebogen met een waaier. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
. Denk dat ik er maar eens tussen ga zitten en dan als een idioot laten zien hoe het wel moet!
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Maar hoe zit dat met die klappers? Worden die iedere wedstrijd weer uitgedeeld?
Of is het gewoon een opgevouwen programmaboekje?
Achilles '29...op papier een makkelijke wedstrijd en in de praktijk hoogstwaarschijnlijk ook. Ook weer niet onderschatten en de B1 het veld insturen (lees je mee MvB?) maar je zou wel kunnen starten met een elftal waarin een hoop spelers zitten die normaal invallen (Moisander, v/d Velden, Poco, Koenders) zodat je toch nog een hoop kwaliteit hebt maar tevens je topspelers ook weer niet extra belast tijdens de competitie.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.
AZ - Achilles '29, dat moet toch te doen zijn!
We gaan niet ruilen, wij van AZ houden namelijk wel van een uitdagingquote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ruilen qua bekerloting? Nah, vast niet![]()
Om die cup te winnen zul je iedereen moeten verslaan, wij dus Feyenoord en jullie Achilles '29.. 't Zal me benieuwen![]()
Twee seizoenen terug rolden we dat soort koekenbakkers met dubbele cijfers op, een mooie traditie om in ere te houden, me dunkt. En Koenders speelt hopelijk na de winterstop niet meer bij ons...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Achilles '29...op papier een makkelijke wedstrijd en in de praktijk hoogstwaarschijnlijk ook. Ook weer niet onderschatten en de B1 het veld insturen (lees je mee MvB?) maar je zou wel kunnen starten met een elftal waarin een hoop spelers zitten die normaal invallen (Moisander, v/d Velden, Poco, Koenders) zodat je toch nog een hoop kwaliteit hebt maar tevens je topspelers ook weer niet extra belast tijdens de competitie.
Voor beide geen onmogelijke opgave!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ruilen qua bekerloting? Nah, vast niet![]()
Om die cup te winnen zul je iedereen moeten verslaan, wij dus Feyenoord en jullie Achilles '29.. 't Zal me benieuwen![]()
Tis ook niet dat ik zozeer vrees voor een nederlaag, hoogstwaarschijnlijk zullen het ook wel dubbele cijfers worden, als het maar niet op een nonchalante manier tot stand komt. Vaak kom je jezelf dan in de volgende wedstrijd weer tegen, dat je te gemakzuchtig die wedstrijd in gaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Twee seizoenen terug rolden we dat soort koekenbakkers met dubbele cijfers op, een mooie traditie om in ere te houden, me dunkt. En Koenders speelt hopelijk na de winterstop niet meer bij ons...
[..]
Voor beide geen onmogelijke opgave!
Uitstekende loting natuurlijk. Zal ik weer eens proberen naar het DSB-stadion te komen, als tijd en financiën dat toelaten?quote:AZ speelt in de achtste finale van de beker thuis tegen Achilles '29.
De duels worden gespeeld op 20, 21 en 22 januari. Het exacte speelschema wordt later bekendgemaakt.
Overige wedstrijden:
Roda JC - FC Lienden
ADO Den Haag - FC Twente
Feyenoord - sc Heerenveen
NEC - Sparta Rotterdam
FC Dordrecht - De Graafschap
NAC Breda - FC Groningen
FC Volendam - Excelsior
Oke, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het is een kartonnen blad met vouwlijnen, met aan de ene kant AZ foto's en aan de andere kant reclame.
Ja, de groeven erin maken het wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef venomsnake het volgende:
En... Kan je hem nu zelf opvouwen?
Ik zie het ja:quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, de groeven erin maken het wel erg makkelijk.
Dat is ook de enige reden dat die dingen er zijn, ze leveren geld op, een ieder z'n mening over klappers zal Dirk aan z'n reet roesten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.![]()
Een gesponsorde klapper dus.
quote:Informatie
Een stadion vol spandoeken, vlaggen, trom-geroffel, scanderende supporters
en uiteraard twee gretige elftallen: altijd goed voor een enerverend avondje voetbal.
Maar het kan beter!
Laat uw stadion op zijn grondvesten schudden met onze exclusieve voetbalklapper. Gegarandeerd een groot succes onder uw supporters.
Ik vind ze dus echt leuk he.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat die dingen er zijn, ze leveren geld op, een ieder z'n mening over klappers zal Dirk aan z'n reet roesten.
Het is inmiddels wel een beetje een kenmerk van AZ inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze dus echt leuk he.Het hóórt gewoon bij AZ, met name bij UEFA Cup
voetbal.
Vooral in dequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze dus echt leuk he.Het hóórt gewoon bij AZ, met name bij UEFA Cup
voetbal.
Wat een oorverdovende teringherrie zou dat geven..quote:
Alleen als jullie Jennerquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nemen jullie zondag jullie eigen scorebord mee ?
quote:Fontein legt na half jaar al functie bij AZ neer
Maarten Fontein legt zijn functie van directeur commerciële zaken bij AZ neer. Dat maakte de Alkmaarse koploper van de Eredivisie vrijdag op de officiële website bekend. Fontein trad op 1 mei toe tot de directie van de Noord-Hollandse club.
Daarvoor was hij tweeënhalf jaar werkzaam als algemeen directeur bij Ajax. Fontein vertrok bij de Amsterdammers na het rapport van commissie-Coronel, waarin de bestuursstructuur van Ajax werd onderzocht. Fontein blijft wel betrokken bij AZ. Hij gaat zich voornamelijk bezighouden met internationale zaken, UEFA en de internationale werkgroep 'Jeugd', waarvan hij voorzitter is.
"Ik heb een belangrijke bijdrage mogen leveren aan de totstandkoming van de langetermijnvisie voor AZ", licht Fontein toe. "Echter ik zie onvoldoende mogelijkheden om mijn leidinggevende kwaliteiten, ervaring en ambities op strategisch, beleidsmatig en internationaal niveau voldoende invulling te blijven geven in combinatie met de vereiste dagelijkse operationele uitvoerende commerciële zaken."
ja erg matig idd..quote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=23766&part=sports
Hm, geen streams nog van Vitesse - AZ?
We doen het meestal wel goed tegen Ajax, alleen trekken zij altijd aan het langste eind. Bijvoorbeeld bekerfinale tussen AZ en Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Norrage het volgende:
Zonde zonde, maar nu hopen dat ze het eindelijk een keertje goed doen tegen Ajax......
Maar goed dan dat Jenner niet begonquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als jullie Jennergaan opstellen.
Die droeftoeter moet zo om z'n oren gespeeld worden dat ie er spijt van krijgt uberhaupt naar het stadion gekomen te zijn.
Molhoek is wel tof.![]()
Ik vond t best meevallen als ik die samenvatting zo zie.quote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Waardeloos. Zowel de instelling van de spelers als het resultaat. Je weet dat Vitesse getergd is vanwege hun uitschakeling en wij stappen het veld op met de gedachte dat we wel weer even gaan winnen. Alleen De Zeeuw scoorde bij mij een krappe voldoende, de rest speelde zwaar ondermaats, met Pocognoli en Ari, ondanks zijn goal, als negatieve uitschieters. Maar ja, liever nu dan volgende week, als je Ajax belangrijke punten kan onthouden. Het is dan wel te hopen dat Holman ipv Ari speelt.
quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef xFriendx het volgende:
Ben vandaag jarig, jammer dus dat we gister niet wonnen, aan de andere kant zou een overwinning op Ajax dan een mooi verlaat cadeau zijn![]()
Zal lastig zat worden, maar deze keer kan Ajax geen beroep doen op DonkAjax gaat dus de boot in.
Dank je (en fuckbuddy ook natuurlijk) voor de felicitaties.quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd xFriendx
Net de samenvatting gezien op az.tv. Wat een hoop gemiste kansen zeg. En wat een torpedo van Romero aan het eind: bal gespeeld maar jammer dat die spits van Vitesse er nog achter stond!
Feli! Hoe oud?quote:Op maandag 17 november 2008 09:33 schreef xFriendx het volgende:
Ben vandaag jarig, jammer dus dat we gister niet wonnen, aan de andere kant zou een overwinning op Ajax dan een mooi verlaat cadeau zijn![]()
Okee, dat kan geen geluk meer zijn... die gast is gewoon goed.quote:Jonathas op schot in bekerduel
17 november 2008
ALKMAAR- Jong AZ heeft het bekerduel met Jong Excelsior gewonnen (1-3). In Rotterdam zorgde Jonathas maandagavond voor de gehele Alkmaarse doelpuntenproductie.
LATER MEER…
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN
Jong Excelsior – Jong AZ 1-3 (0-3)
(KNVB beker Beloften)
Opstelling Jong AZ: Joey Didulica, Ilias Haddad, Kees Luijckx, Jeroen Tesselaar, Gaston Salasiwa, Marko Vejinovic, Gregory Nelson, Simon Poulsen, Nick van der Velden, Chevello de Rijp, Jonathas.
Scoreverloop: 12. Jonathas 0-1, 37. Jonathas 0-2, 41. Jonathas 0-3, 1-3.
Die was zo goed dat die de bal niet in Piet's handen schoot maar in die van mijquote:Op zondag 16 november 2008 20:20 schreef Gatalin het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Holman ipv Ari speelt.
Het is maar net door welke bril je kjiktquote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond t best meevallen als ik die samenvatting zo zie.
Bovendien waren beide vitesse-goals buitenspel, want die tweede werd dus wel degelijk terecht afgefloten (niet de doelpuntenmaker maar de aangever stond ruim buitenspel). Ons is dus ook nog een zuivere overwinning afgenomen.
25 jaartjes jongquote:
quote:AZ en Standard volgen Maazou
Moussa Maazou maakte dit seizoen al negen doelpunten. De belangstelling in de Lokerenspits neemt dan ook toe. Zondag zat AZ-scout Johnny Bosman in de tribune.
"Wat ik van hem vond? Hij scoorde een wereldgoal. Daarmee bewijst hij dat hij op verschillende manieren een goal kan maken", zegt Bosman in Het Laatste Nieuws.
"Tegen Standard op snelheid met een harde trap en op Anderlecht met twee kopballen. Dat is belangrijk voor een spits. Van zijn sprongkracht zag ik zondag niets, hij verloor zowat alle duels van dat centrale verdedigingsduo."
"Maar hij is groot en sterk en in de ruimte die hij tegen Standard kreeg, maakte hij met zijn snelheid wel indruk. Technisch is het wat minder. Als hij aan zijn kwaliteiten als targetman werkt, kan hij een 'grote' worden", aldus Bosman.
Ook Standard volgt Maazou
In België volgt Standard de aanvaller van Lokeren. "We zijn Maazou aan het ontdekken. Als hij zich zo verder ontwikkelt, zullen we hem blijven volgen", luidt het bij de Rouches.
Hoezo dat?quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ari en Pelle konden nergens scoren...ook niet bij de beloftes. Koevermans speelde ook goed bij Jong AZ en speelde lekker in het eerste, ach het zegt niets. Maar misschien hebben onze scouts toch hun werk goed gedaan.
Nog een spits geblesseerd? We hebben er nog maar 3 die in de lappenmand zitten.
En volgens mij hoeft Shota deze jangen niets te leren....
Maar die zal misschien na de winter mee gaan trainen. Helemaal als er iemand zal verdwijnen.
Scheringa zal of Ari of Pelle verkopen denk ik. Lens is niets waard nu hij zolang eruit is, dat zal ie zelf ook weten.
Graziano speelt (na) zaterdag ook weer. Moussa geen enkel idee, word angstvallig stil gehouden door AZ...
quote:Moussa Dembele en AZ hebben geen goed nieuws gekregen. De Belgische aanvaller moet vrijdag onder het mes voor een kijkoperatie aan zijn knie en is zeker acht weken buiten strijd.
Dembélé trok dinsdag samen met de clubdokter van AZ op controle bij kinesist Lieven Maesschalk. Daaruit bleek dat Dembélé's meniscus geraakt is. Dembélé wordt vrijdag in Antwerpen geopereerd.
Dembélé blesseerde zich aan zijn knie in de opwarming van de interland tussen België en Spanje. Na enkele weken rust was Dembélé opnieuw beginnen te trainen maar een operatie is toch noodzakelijk.
Moussa Dembélé is zwaar aangeslagen door het nieuws. Dat bevestigt zijn manager, Patrick Vervoort, aan Sporza. "Dit is een zware klap voor Moussa, hij zal even tijd nodig hebben om het te verwerken", zegt Vervoort.
quote:Brands: "AZ niet op de tribune voor Maazou"
AZ ontkent bij monde van technisch directeur Marcel Brands dat het interesse heeft in Lokeren-spits Ouwo Moussa Maazou. "Wij zijn absoluut niet op zoek naar een spits", zo liet Brands in een reactie aan VoetbalPrimeur weten.
AZ-scout John Bosman werd door een oplettende Belgische journalist op de tribune gespot tijdens het duel tussen Lokeren en Standard Luik van afgelopen weekend (1-1). Benieuwd naar de mening van de oud-spits over Maazou, momenteel gedeeld topscorer van de Belgische profliga, stelde hij de scout enkele vragen.
"John kreeg die vraag voorgeschoteld. Dan ga je zo'n jongen niet afkraken", zegt Brands. "Maar het is absoluut niet zo dat AZ interesse heeft in Maazou. Wij zijn niet op zoek naar een spits. We hebben in Graziano Pellè, Mounir El Hamdaoui, Ari, Moussa Dembélé en Jeremain Lens al vijf goede aanvallers in huis. Plus dat we in de jeugd nog talentvolle spelers als Chevello de Rijp en de nieuw aangetrokken Braziliaan Jonathas hebben rondlopen voor die positie."
De in Niger geboren Maazou maakt momenteel indruk in België. De spits van het kleine Lokeren is met negen treffers in elf competitieduels uitstekend op dreef in zijn eerste seizoen in de Belgische competitie.
"We bekijken elk weekend zeker twee of drie wedstrijden in de Belgische competitie, daar is niets nieuws aan", verduidelijkt Brands de aanwezigheid van Bosman. "Maar bij het duel tussen Lokeren en Standard zat John niet specifiek voor één speler op de tribune."
Heb je wel tenminste een fitte spits aan het eind. El Hamdaoui zal dan vast iets van zijn vorm verloren zijn. Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef fuckbuddy het volgende:
mooi kut over moussa, ik zei het nog vanmiddag! Je hoort er niets meer over...
En nu waarom. Dus na de winterstop zal ie weer meegaan trainen, eind januari misschien weer eens spelen.
Wat een tegenvaller, maar waarom hebben ze zo onwijs lang gewacht met die kijkoperatie?!.
Goed balen hoor!!
Godver,quote:Mounir El Hamdaoui loopt blessure op tijdens training
Het Marokkaans elftal zal het morgenavond in het oefenduel tegen Zambia waarschijnlijk moeten doen zonder Mounir El Hamdaoui. De aanvaller van AZ kreeg vanmiddag tijdens de training last van zijn knie.
Dit heeft de Marokkaanse sportzender Arryadia gemeld vanavond. Mounir El Hamdaoui heeft voor de camera's laten weten dat hij niet fit genoeg is om morgen aan te treden tegen Zambia. El Hamdaoui heeft dit naar alle waarschijnlijkheid uit voorzorg besloten, omdat AZ aankomend weekend tegen ajax moet aantreden.
Tactiek, die speelt echt wel hoor. Dit gebeurd zo vaak in de aanloop van een belangrijke wedstrijd. En anders pak je toch die Braziliaan, die maakte nog een hattrick hequote:Op woensdag 19 november 2008 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Godver,
Pellè geblesseerd![]()
Lens geblesseerd![]()
Dembélé geblesseerd![]()
Mounir geblesseerd en niet zeker of ie mee kan doen zondag....![]()
Dus houden we Ari over......
Als dat waar is dan is het een kat in het bakkie voor Ajax, alle spitsen zijn geblesseerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |