Het is fijn om rein te zijnquote:
en cadeaus voor een lootje te kopen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef Sally het volgende:
Oke, mss niet echt origineel meer, maar wel toepasselijk voor de tijd van het jaar:
[..]
Dat zouden anders zware cadeautjes worden
De cadeau's is een toegift
Een missionarisintro.quote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef Z het volgende:
In het intro wordt gezonden maar de 8 minuten daarna niet meer. Ik schaar hem onder instrumentaal.
Sonic Youth - Rain On Tin.
Hij is te oorlog, potdomme!!!quote:Op zondag 7 december 2008 04:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze haalt hem ook nog weg voor je. En dan nog ben je niet te vrede.
Hadden we die variant al eens gehad hier?quote:Op zondag 7 december 2008 00:22 schreef rockky het volgende:
(...) Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".![]()
Ha! Een vrijwel gelijke spatiefout wordt genoemd op www.spatiegebruik.nlquote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Elfletterig het volgende:
In plaats van een sinterklaascadeau kun je de Sint nu ook zelf winnen...
Leuk, maar wat moet je een heel jaar met zo'n ouwe zak?
(bron: pop-up advertentie die ik ergens tegenkwam)
Nou, zo iig nietquote:Begrijp me niet verkeert ik ben totaal geen rasist sterker zelf mijn eerste vriendin kwam uit malijschië (of hoe je dat ook schrijft) en ik ben een paar keer uit geweest met een surinaamse meid.
Hm :S is dat een taalfout? Het is iig spreektaalquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
en cadeaus voor een lootje te kopen?
Flexibel glas?quote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dit huis in Brielle, "slechts" 995.000 schoon aan de haak...(...)
Kurk leek ze mooi, zeker in combinatie met de flexiglas.. materiaal zeer goed onderhouden.
quote:propoganda.
Het is een lijdensweg voor de horeca.
Ze willen het gewoon weg wuifelen
Crematie als geschenkquote:Op maandag 8 december 2008 13:05 schreef SMutzskii het volgende:
Mijn vader wordt in februari 50 jaar. Nu wilden mijn zusje en ik graag eens een leuk cadeau als totale verassing geven.
Kom op, dit is het originele taal- en spelfoutentopic.quote:
Desalniettemin blijft dit er een met een gouden randje.quote:Op maandag 8 december 2008 13:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Kom op, dit is het originele taal- en spelfoutentopic.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
nou ben net terug van de Boerenbond en dat was 1 kersbomenkneuzenkermis. Mochten we vandeweek niets vinden houden we ons aangeboden. (Mjan wil nml. voor dit weekend de kerstboom hebben staan).
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef Trevland het volgende:
Ik liep laatst over straat en zij:"God ik leef mijn hele leven al goed dus ik vind dat ik wel wat mag wensen" Promt was god er en hij zij is goed. Je krijgt 1 wnes. Ik zo nou ik wil wel een brug van hier naar hawai. Nou zij god moet het meteen weer materialistische?. God zij: Ik kan die brug wel voor je bouwen maar denk eens aan al dat matriaal dat ik nodig heb. Doe eens een wens met wat meer diep gang en niet zo materialistische. Nou zij ik: Ik wil weten wat vrouwen denken persies weten wat ik moet doen om ze intepalmen. God: Wat was dat nou met een brug?
Oh my..quote:
Anglicisme?quote:Op maandag 8 december 2008 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh my..
Zo'n beetje elk tweede woord is fout..
Misschien haar tantes?quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Roi het volgende:
Vraagje, ben je wat gezet? (En heb je een flot kapsel?)
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
McDonalds verbieden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |