abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63815764
haay mensen,

ik heb een irritant probleem. Ik heb sinds een half jaar het probleem dat ik helemaal de kluts kwijtraak als k met BEPAALDE vrouwen praat.
ik ben 21 jaar en ik ben maagd. Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".
Sinds kort, als ik met meisjes praat die ik echt leuk vind of het gevoel heb dat zij mij leuk vind dan begint er iets vreemds. Ik begin heel moeilijk te praten, mn bloeddruk zakt, en het word ineens zwart voor mn ogen. Klinkt heel vreemd, maar dit had k vroeger niet. Met meisjes waar k niets voor voel gebeurt dit niet en kan ik heel makkelijk mee praten. Ik heb dan ook regelmatig contact met meisjes(op school, werk enz) waar ik niets voor voel en is er geen probleem. Het rare is, vroeger kon ik gewoon met elk meisje makkelijk praten, of ik haar nou leuk vond of niet. Ik heb verder geen zelfvertrouwensprobleem als het om uiterlijk gaat of iets dergelijks, maar om 1 of andere reden word ik dan ineens zo nerveus bij meisjes die mij leuk vinden of die ik leuk vind.
Om een voorbeeld te noemen, er is een meisje op mm werk die mij leuk vind. Elke keer als ik kom werken komt ze weer naar me toe, flrit ze elke keer met mij. Maar het feit dat zij zo makkelijk met mij praat, geeft mij dit vreemde onzekere gevoel, mn bloeddruk zakt, en t word weer zwart voor mn ogen, ik begin ineens flink te zweten, waardoor ik niets meer kan zeggen. Hetzelfde gebeurde ook op school.
Nogmaals, dit probleem heb ik alleen bij meisjes waar ik me tot aangetrokken voel of ik het gevoel heb dat zij mij leuk vinden.

Iemand een reden of oplossing?? kom aub niet zeggen : komt omdat je geen echte vriendin heb gehad, die heb ik te vaak gehoord
I(L)Music
pi_63815801

Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".

na dit wilde ik al niet meer verder lezen sorry hoor!
Hoe simpel wil je nog zijn in deze tijd..hallow middeleeuwen!!!!!!!
Wakybreaky!

Verdomme hang hem eens in een poes
en kom dan nog eens langs om te zeuren hier...
djezus hoe moet je nu weten wie bij je past
straks past ie niet wat dan????????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63815830
Nou, misschien een keer je best doen en iemand als vriendin krijgen.
  zondag 7 december 2008 @ 00:26:38 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63815847
Ik heb hier maar een ding op te zeggen: Wiens kloon ben jij?
Laffe huichelaar
pi_63815982
Duidelijk. Je bent zo geil dat al je bloed naar je lul stroomt en de bloeddruk in je hoofd zakt naar een te laag niveau. Neuken dus.
pi_63816018
= plassur+ piemeltjuh
en dan bewegen dude!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63816063
Je bent homo en je hebt een allergische reactie bij vrouwen?
  zondag 7 december 2008 @ 00:48:48 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_63816192
ik hoop zo voor hem dat dit een vette hoax is
  zondag 7 december 2008 @ 00:50:13 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63816225
Jullie kunnen ook normaal antwoorden hoor?

Tuurlijk is hij geen neukstud, zoals de rest van jullie internethelden, maar een beetje empathie kan geen kwaad.
  zondag 7 december 2008 @ 00:58:38 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63816372
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef SHE het volgende:
Jullie kunnen ook normaal antwoorden hoor?

Tuurlijk is hij geen neukstud, zoals de rest van jullie internethelden, maar een beetje empathie kan geen kwaad.
Hij heeft zich een half uurtje voor dit topic geregistreerd, komt met een slecht verhaal, zo fout mogelijk geschreven. Dan denk ik dat hij een KLB kijk mij eens stoerdoen kloon is. En nog denk ik niet dat dat niet klopt
Laffe huichelaar
  zondag 7 december 2008 @ 01:14:41 #11
167595 mirved
Infobesitas
pi_63816616
Als dit echt is dan denk ik gewoon dat het komt omdat je nu vrij volwassen bent en de ernst van je situatie inziet. Toen je 17 was toen dacht je wel dat het allemaal goed kwam. Nu ben je 21 nog nooit een serieuze relatie gehad en vrijgezel. Je voelt enorme druk op je schouders als je dan eindelijk eens contact hebt met een meisje die jij leuk vind en zij ook nog eens aardig tegen jou is. Als jij je echt aan je principes wilt houden zou ik geen oplossing weten. Probeer het eens bij een echte psycholoog.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63816751
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij heeft zich een half uurtje voor dit topic geregistreerd, komt met een slecht verhaal, zo fout mogelijk geschreven. Dan denk ik dat hij een KLB kijk mij eens stoerdoen kloon is.
Jahaa, dit is echt wel een vette stoerdoen kloon met zijn kijk mij es geen seks hebben. .

TS, cut the crap en ga neuken voor het vaderland. .
pi_63816804
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:14 schreef mirved het volgende:
Als dit echt is dan denk ik gewoon dat het komt omdat je nu vrij volwassen bent en de ernst van je situatie inziet. Toen je 17 was toen dacht je wel dat het allemaal goed kwam. Nu ben je 21 nog nooit een serieuze relatie gehad en vrijgezel. Je voelt enorme druk op je schouders als je dan eindelijk eens contact hebt met een meisje die jij leuk vind en zij ook nog eens aardig tegen jou is. Als jij je echt aan je principes wilt houden zou ik geen oplossing weten. Probeer het eens bij een echte psycholoog.
jah dit klinkt wel logisch idd, thnx 4 je post
I(L)Music
pi_63818097
maar val je dan (bijna) flauw of..?

Bedenk dit eens.

Je praat tegen het meisje dat je leuk vindt, ze ziet dat het er slechter aan toe gaat, jij zakt in, mag jij naar de EHBO.
Zij gaat mee, jij komt bij en zit ze daar naast je. Mja, wel voor zorgen dat je niet weer flauwvalt
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 7 december 2008 @ 05:42:52 #15
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_63818771
oefening baart kunst, je zal er toch aan moeten geloven, dat principe"geen sex voor het huwelijk", kan je overboord gooien. heeft de dominee, je dat aangepraat ofzo?
Verder heeft sex in mijn ogen niks met een/het geloof te maken.
Als je sex hebt voor het huwelijk,zal je wel een enorm schuldgevoel krijgen, dat is er in die jaren wel ingeramt, door je omgeving.
Probeer je eigen leven te leiden en niet laten runnen door anderen, je wordt er veel gelukkig van en je voelt je een stuk vrijer.
pi_63820346
quote:
Op zondag 7 december 2008 05:42 schreef THEFXR het volgende:
oefening baart kunst, je zal er toch aan moeten geloven, dat principe"geen sex voor het huwelijk", kan je overboord gooien. heeft de dominee, je dat aangepraat ofzo?
Verder heeft sex in mijn ogen niks met een/het geloof te maken.
Als je sex hebt voor het huwelijk,zal je wel een enorm schuldgevoel krijgen, dat is er in die jaren wel ingeramt, door je omgeving.
Probeer je eigen leven te leiden en niet laten runnen door anderen, je wordt er veel gelukkig van en je voelt je een stuk vrijer.
sex heeft in dat opzicht idd niets met geloof te maken, maar ik denk dat de bedoeling achter "geen sex voor het huwelijk" is dat sex iets tussen 2 personen is die elkaar eeuwig trouw beloven. Ik weet dat sommige van jullie dat dom vinden maar ik vind wel dat het zo hoort. Je kunt niet zomaar met iedereen maar lopen noiken omdat het de "ware" bedoeling ervan wegneemt. Vandaar dat ik dan ook liever w8 tot ik de ware heb gevonden.
I(L)Music
pi_63820461
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:29 schreef rockky het volgende:

[..]

sex heeft in dat opzicht idd niets met geloof te maken, maar ik denk dat de bedoeling achter "geen sex voor het huwelijk" is dat sex iets tussen 2 personen is die elkaar eeuwig trouw beloven. Ik weet dat sommige van jullie dat dom vinden maar ik vind wel dat het zo hoort. Je kunt niet zomaar met iedereen maar lopen noiken omdat het de "ware" bedoeling ervan wegneemt. Vandaar dat ik dan ook liever w8 tot ik de ware heb gevonden.
Mensen die daarop belachelijk en gekscherend reageren moet je gewoon negeren. Niks mis met je principe, al zou het (ook) niet mijn keus zijn.

OT: misschien is het de druk, aangezien je overal waar je kijkt wel iets ziet wat dubbel te interpreteren is. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
  zondag 7 december 2008 @ 11:51:35 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63820671
quote:
"Postural hypotension can happen to anyone for a variety of physiologic reasons, such as dehydration, lack of food, prolonged standing in the heat or being generally run down. Postural hypotension occurs most frequently in people who are taking drugs to control high blood pressure (hypertension). It can also be related to pregnancy, strong emotion, atherosclerosis or diabetes."

klik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63820723
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:51 schreef Re het volgende:

[..]

klik

diagnose-me.com?
Ik zeg niks.
  zondag 7 december 2008 @ 12:08:19 #20
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63820895
quote:

[..]

Beste,

Ik zag het vroeger ook zo (ben 29 en nog steeds single, met ook maar een - nog niet eens heel serieuse - relatie achter de rug). Mij hebben ze (mijn ouders) dat ook aardig ingedramd, totdat ik bijna al een geval voor de psychiatrie was. Ik durfte geen vrouw aan te spreken. Laat staan aan te raken (heb ik vandaag nog problemen mee.) Gelukkig heeft me drie jaar geleden een goede vriend een keer bij gepraat. Hij kon me van een heel belangrijk feit overtuigen:

LIEFDE EN SEKS ZIJN TWEE APARTE DINGEN EN HEBBEN OOK ABSOLUUT NIKS MET ELKAAR TE MAKEN!

Zeker ga je met iemand seks hebben van wie je heel erg houdt. Dat is dan alleen een bevestiging voor de relatie. Maar er is absoluut niets slechts aan ook met een dame naar bed te gaan die je gewoon leuk vindt, maar waar de kans bestaat haar nooit meer terug te zien.

Volgens mij is jouw instelling gewoon tegelijkertijd oorzaak van jouw probleem. Je begint flauw te worden omdat je bij elke meid, die je leuk vindt begint te denken: "Is het wel de ware? Wat als het niks wordt en ik heb al met haar geslapen?" En dan komen de standaard vragen zoals "Vindt ze me wel leuk? etc." nog eens bij. En die zijn al lastig genoeg.

Jij zet jezelf daarmee ENORM onder druk de ware te vinden. Zo erg dat je het lichamlijk begint te voelen.

Een feit blijft dat bijna 50 % van de huwelijken stuk gaan, andere 30 % blijven gehuwd, maar het is hel op aarde, ze doen het voor de kinderen of om welke redenen dan ook. Dat zijn maar 20 % van de mensen die echt maar een partner hebben en met hem ook een hele leven gelukkig zijn. Denk daar maar eens goed over na. Het is gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Aan eerste plaats moet jezelf staan. Dat je gelukkig wordt, ook al is jouw leven niet precies zo als zich jouw dominee dat voorsteld. En je kunt met heel veel mensen gelukkig worden en maar heel zelden in je leven kom je iemand tegen die perfect is. En het bestaat de mogelijkheid dat je dan al 60 bent. In jouw plaats zou ik me afvragen: ben ik echt bereid om zo lang te wachten? En hoe groot is de kans, dat diegene ook nog maagd is? Heel klein, geloof me dat maar!

Ook al heb je met andere vrouwen geslapen, als jij de moeite doet, dan kun je ook later de "ware" laten merken, dat het iets bijzonders is. Wat ik zo van vriendinnen heb begrepen is een maagd alleen hinderlijk in bed: zenuwachtig, weet niet wat men moet doen, geen flauw idee wat leuk is of niet en erg onhandig.

Je wilt toch ook dat deze ervaring mooi wordt voor jouw toekomstige? Of niet? Dus zou ik zeggen: ga maar alvast oefenen!
“The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.”
  zondag 7 december 2008 @ 12:13:47 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_63820977
Een tip: de ware bestaat sowieso niet

Ik weet niet wie jou die kolder in je hoofd heeft gepraat dat sex voor het huwelijk 'niet hoort', maar er klopt geen reet van.
De natuur wil juist dat je je zaadjes bij zoveel mogelijk vrouwen verspreid om je voort te planten.

Survival of the fittest enzo
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_63821474
quote:
Nou ja, ik begrijp het niet, in die zin dat ik niet snap waarom je er de staat voor nodig hebt om elkaar "eeuwige trouw" te beloven, wat sowieso wel een zware belofte is. Waarom er niet iets luchtiger mee omgaan? Er is niets mis met principes, zolang ze niet in de weg gaan zitten van je geluk. Er is niks mis met wachten met seks, totdat je echt een relatie hebt en weet dat jullie beiden erg van elkaar houden. Maar of je daarvoor nou moet trouwen. (ik snap overigens niet helemaal wat dit te maken heeft met je probleem om om te gaan met meisjes waar je iets voor voelt)

Probeer het op een of andere manier wat minder zwaar te zien, wat relaxter ermee om te gaan, dan valt die druk weg en heb je ook meer kans van slagen.
  zondag 7 december 2008 @ 12:44:00 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63821521
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:56 schreef dawg het volgende:

[..]

diagnose-me.com?
Ik zeg niks.
goed he .... het gaat op hypotensie natuurlijk....in Nederland wordt dat niet eens als ziekte gezien en zijn er dan ook geen medicijnen voor, in Duitsland bijvoorbeeld is het weer wel een ziekte waar je ook medicijnen tegen kan slikken...

Ging er natuurlijk om dat hypotensie voor kan komen bij hevige emotionele stress, dus als je dat laatste voorkomt zullen die "black-outs" wel weer verdwijnen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63822842
Te lage bloeddruk? Even een gigantische kwak zout innemen.
  zondag 7 december 2008 @ 14:53:18 #25
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_63824274
quote:

[..]

Het huwelijk heeft ook niks met het geloof te maken, dat is door mensen verzonnen en niet door God.
Ik hoop voor jou dat die ander hetzelfde denkt als jou,want anders wordt de eerste huwelijksnacht een fiasco. Ik zeg ook niet dat je de ene onenight stand na de ander moet hebben. Als je lang met een meisje verkering hebt, gelden jouw regels ook.
Verder heeft iedereen weleens gedacht de ware ontmoet te hebben en achteraf bleek dat niet zo te zijn. Niemand kan in de toekomst kijken.
Om even terug te komen op je probleem, je zal echt veel met meisjes moeten omgaan om dit boven water te komen.
veel succes.
  zondag 7 december 2008 @ 15:07:39 #26
107521 Furia
snoopy weer
pi_63824583
Hoe weet je of je bloeddruk zakt?
pi_63837009
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef PSEArcher het volgende:

[..]

Beste,

Ik zag het vroeger ook zo (ben 29 en nog steeds single, met ook maar een - nog niet eens heel serieuse - relatie achter de rug). Mij hebben ze (mijn ouders) dat ook aardig ingedramd, totdat ik bijna al een geval voor de psychiatrie was. Ik durfte geen vrouw aan te spreken. Laat staan aan te raken (heb ik vandaag nog problemen mee.) Gelukkig heeft me drie jaar geleden een goede vriend een keer bij gepraat. Hij kon me van een heel belangrijk feit overtuigen:

LIEFDE EN SEKS ZIJN TWEE APARTE DINGEN EN HEBBEN OOK ABSOLUUT NIKS MET ELKAAR TE MAKEN!

ik denk dat juist sex en liefde WEL heel veel met elkaar te maken heeft. Iemand die met veel mensen naar bed is geweest zonder enige liefde en diegene nooit meer gezien heeft (zoals jij zei), word uiteindelijk onbewust een "koud " persoon in de zin van de ervaring van sex. Sex is naar mijn mening een uitbreiding en bevestiging voor je liefde voor iemand. Als je met iemand seks hebt die je daarna nooit meer ziet, dan raakt de ervaring sex, iets gewoons te worden. Dat is niet de bedoeling omdat het niet de essentie van sex is.
Voor de rest van wat je zei was wel logisch, maar het idee dat ik uiteindelijk met een gewoon iemand genoegen moet nemen en NIET met "de ware" is moeilijk te accepteren. Ik wil dat gewoonweg niet.
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:07 schreef Furia het volgende:
Hoe weet je of je bloeddruk zakt?
omdat ik het voel, ik begin te zweten en ik begin zwarte vlekken te zien
I(L)Music
  zondag 7 december 2008 @ 23:27:27 #28
167595 mirved
Infobesitas
pi_63838273
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef rockky het volgende:

[..]

ik denk dat juist sex en liefde WEL heel veel met elkaar te maken heeft. Iemand die met veel mensen naar bed is geweest zonder enige liefde en diegene nooit meer gezien heeft (zoals jij zei), word uiteindelijk onbewust een "koud " persoon in de zin van de ervaring van sex. Sex is naar mijn mening een uitbreiding en bevestiging voor je liefde voor iemand. Als je met iemand seks hebt die je daarna nooit meer ziet, dan raakt de ervaring sex, iets gewoons te worden. Dat is niet de bedoeling omdat het niet de essentie van sex is.
Voor de rest van wat je zei was wel logisch, maar het idee dat ik uiteindelijk met een gewoon iemand genoegen moet nemen en NIET met "de ware" is moeilijk te accepteren. Ik wil dat gewoonweg niet.
[..]

omdat ik het voel, ik begin te zweten en ik begin zwarte vlekken te zien
Misschien verschil van mening. Maar zo speciaal is seks dus niet. Seks is een voortplanting manier. Het is fijn zodat mensen het vaker doen en men zeker is dat er nageslacht komt. Daarom dat sommige mannen ook vreemdgaan of one night stands hebben, ze kunnen hun natuurlijke drang niet onderdrukken. Seks wordt niet bijzonderder als je het maar met 1 persoon doet. Integendeel grote kans dat je verder in je leven een leegte zult voelen omdat je nooit het volle leven geproefd hebt. Heb hier zelfs topics voorbij zien komen van mannen die er moeite mee hadden dat hun partner wel een actief seks verleden had en zij niet.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63838560
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:

whahaha beetje respect voor de gelovigen hiero he haha
  zondag 7 december 2008 @ 23:47:02 #30
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_63838897
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef rockky het volgende:

je hebt nogal een uitgesproken mening voor iemand die nog maagd is, hoe kom je aan die onzin, van een leeg en koud persoon, noem eens voorbeelden, familie/vrienden?
pi_63839192
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je hebt nogal een uitgesproken mening voor iemand die nog maagd is, hoe kom je aan die onzin, van een leeg en koud persoon, noem eens voorbeelden, familie/vrienden?
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel niet koud en leeg persoon in die zin. Ik bedoel koud in de zin van het ervaren van sex en de ware essentie ervan.
En ja, verder het is een idee die ik erover heb
I(L)Music
pi_63839969
Als je de ware tegenkomt en je probeert sex met haar te hebben, dan denk ik dat zij jou daarna nooit meer ziet. Dat wil ze gewoon niet meer of je kan ervaring opdoen en haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Zoals het nu gaat, kom je geen stap verder, dat zie je toch zelf ook wel in?

[ Bericht 1% gewijzigd door THEFXR op 08-12-2008 02:30:28 ]
  maandag 8 december 2008 @ 00:44:21 #33
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_63840271
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Xeanor het volgende:
Te lage bloeddruk? Even een gigantische kwak zout innemen.
Suiker bedoel je?
pi_63840577
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef THEFXR het volgende:
Als je de ware tegenkomt en je probeert sex met haar te hebben, dan denk ik dat je haar daarna nooit meer ziet. Dat wil ze gewoon niet meer of je kan ervaring opdoen en haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
huh wat bedoel je , ik kom de ware tegen en daarna wil k dr niet meer zien ?
I(L)Music
pi_63840684
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:44 schreef Plots het volgende:

[..]

Suiker bedoel je?
Het is toch echt zout wat je een hogere bloeddruk gaat bezorgen.
pi_63841610
quote:
Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef rockky het volgende:

[..]

huh wat bedoel je , ik kom de ware tegen en daarna wil k dr niet meer zien ?
nee, zij wilt je niet meer zien, omdat je geen sexuele ervaring hebt.
even iets anders. Je zegt dit>
Iemand een reden of oplossing?? kom aub niet zeggen : komt omdat je geen echte vriendin heb gehad, die heb ik te vaak gehoord
In de OP, denkt je niet daar een waarheid in schuil gaat?
Of wil je alleen maar mensen horen die met je meepraten?
Als je echt geholpen wilt worden, moet je natuurlijk wel voor meningen open staan.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:01:52 #37
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63921778
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef rockky het volgende:

[..]

je begrijpt me verkeerd, ik bedoel niet koud en leeg persoon in die zin. Ik bedoel koud in de zin van het ervaren van sex en de ware essentie ervan.
Ik snap niet helemaal hoe je een dermate vaste idee van iets kunt hebben wat je nog nooit geprobeerd hebt. Zoals ik het eerder al zei. Het staat los van elkaar.

Kijk mijn eerste keer was pas met 26, met een meid die niet de ware was. Het was ook niet echt zo geweldig omdat ik dermate een vaste idee in mijn hoofd had hoe het moet lopen, en dat deed het niet. Probleem: stijve wel, klaar komen hooo maar! Te gespannen, te veel druk.

Ik kan me alleen mijn voorposter aansluiten: het tegendeel is het geval, als je je opspaart. Seks is iets dat men moet leren en oefenen, om daar beter in te worden. Om meer te kunnen relaxen en genieten. Dan hebben beide partners er meer van. Zij ook. En de ware zou het uiteindelijk zeker ook weten te waarderen, dat je geen volledige kluns in bed bent.

Wat koud aangaat: seks laat tenminste mij nooit koud, wordt nooit vervelend en nooit gewoon of saai. Ik weet niet hoe het met de andere fokkers zit. Probeer het gewoon met een meid die je leuk vind en dan kun je ook beter meepraten.

Maar niet vooraf met een vaste mening posten, om hulp vragen en dan geen advies aannemen.
“The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.”
pi_63922641
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef rockky het volgende:

[..]

Dit is echt het toppunt van christelijke bekrompenheid.

Totaal geen idee wat sex nu precies is, laat staan zelf ooit sex gehad.
Maar WEL denken dat sex "gewoon" wordt en dat het je vrij weinig meer doet als je het met meerderen hebt gedaan. Grappig, ik denk juist precies andersom! Met hoe meer mensen je sex hebt, hoe meer je ervan kunt genieten. Dat is nog eens extra het geval als het iemand is waar je van houd. Laat ik het zo zeggen, er komen simpelweg meer gevoelens los als je meer ervaring hebt, lichamelijk en geestelijk. En het mooiste is, dit kun je niet weerleggen, want je hebt er zelf geen ervaring mee...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet gelovig, overtuig atheïst zelfs, maar ik heb wel m'n normen en waarden. Ik ga niet met jan en alleman naar bed en alleen met mensen waar ik van hou.

Maar je maakt een grote fout: denken dat sex alleen bestemd is voor "de ware"... Omdat het maar gewoontjes zou worden.

Kortom: Je hebt geen flauw idee wat sex is en welke gevoelens hier bij komen kijken.

Advies: Wees eens een vent en zoek een vaste vriendin.
pi_63922670
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef PSEArcher het volgende:
Wat koud aangaat: seks laat tenminste mij nooit koud, wordt nooit vervelend en nooit gewoon of saai. Ik weet niet hoe het met de andere fokkers zit. Probeer het gewoon met een meid die je leuk vind en dan kun je ook beter meepraten.

Maar niet vooraf met een vaste mening posten, om hulp vragen en dan geen advies aannemen.
Quoted for truth!
pi_63923023
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Quoted for truth!
Toffe usernaam heb je .

pi_63923130
Je kan het huwelijk ook overslaan, dan kan je nu gewoon een chick zoeken die je op zondag kan palen

Is leuker dan de kerk imho
pi_63923281
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef Synthesist het volgende:
Je kan het huwelijk ook overslaan, dan kan je nu gewoon een chick zoeken die je op zondag kan palen

Is leuker dan de kerk imho
Jij bent te jong getrouwd he... .
pi_63982576
quote:

[..]

Pardon? Liefde en seks hoeven niet samen te gaan maar ze hebben vaak wel degelijk met elkaar te maken. Ik moet verliefd op iemand zijn wil ik er seks mee willen en seks wordt pas echt wat als er sprake is van liefde.
En dan heeft het NIETS met elkaar te maken, beweer je?
pi_63982649
quote:

[..]

Je wilt toch ook dat deze ervaring mooi wordt voor jouw toekomstige? Of niet? Dus zou ik zeggen: ga maar alvast oefenen!
Oh, en dat oefenen zou ik alleen doen als diegene waarmee je oefent ervan op de hoogte is dat zij maar 'oefenmateriaal' is en als je denkt je niet achteraf kut te voelen omdat iemand over je grenzen heen is gegaan.

Uiteindelijk is het toch liefde wat seks goed maakt vind ik, als je verliefd ben doet je lichaam haast vanzelf wat 't moet doen en als je 't niet bent kun je hoogstens wat technische dingetjes leren maar je leert er geen liefde bedrijven mee en als je er geen gevoel bij hebt is seks geen seks.

Seks hebben met iemand die je niet echt leuk vind kan later hard op je bordje terugkomen.
pi_63982733
quote:
Op maandag 8 december 2008 02:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, zij wilt je niet meer zien, omdat je geen sexuele ervaring hebt.
even iets anders. Je zegt dit>
In de OP, denkt je niet daar een waarheid in schuil gaat?
Of wil je alleen maar mensen horen die met je meepraten?
Als je echt geholpen wilt worden, moet je natuurlijk wel voor meningen open staan.
Natuurlijk is het waar dat het komt omdat ie geen echte vriendin heeft gehad, maar TS heeft denk ik liever een antwoord waar hij iets aan heeft, wat hem wat meer inzichtelijks biedt of waar hij iets mee kan, en die opmerking heeft hem tot dusver blijkbaar niet verder geholpen.
Daarbij komt dat als een vrouw echt verliefd is het haar worst zal zijn of die jongen al wat met zijn worst heeft gedaan ja of nee, maar als ze hem alleen maar leuk vind, het wel daardoor de mist in kan lopen.
En dat is jammer, want zo heeft TS minder kans dat iemand verliefd op 'm wordt.
pi_63987982
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:01 schreef diginoob het volgende:

[..]

Natuurlijk is het waar dat het komt omdat ie geen echte vriendin heeft gehad, maar TS heeft denk ik liever een antwoord waar hij iets aan heeft, wat hem wat meer inzichtelijks biedt of waar hij iets mee kan, en die opmerking heeft hem tot dusver blijkbaar niet verder geholpen.
Daarbij komt dat als een vrouw echt verliefd is het haar worst zal zijn of die jongen al wat met zijn worst heeft gedaan ja of nee, maar als ze hem alleen maar leuk vind, het wel daardoor de mist in kan lopen.
En dat is jammer, want zo heeft TS minder kans dat iemand verliefd op 'm wordt.
De TS beperkt zichzelf heel erg, door vanalles te stellen waar hij geen kennis of weet van heeft. Ik wil hem best helpen,maar hij stelt zichzelf niet open voor andere meningen en visie's.
Dus kan ik, maar het beste met hem mee praten, toch? wel komt hij zelf er geen stap verder mee, niemand wil toch een "40 year old virgin" worden.
Als laatste, welk advies hem jij hem gegeven in je posting? ik zie je alleen maar kritiek en commentaar hebben op mensen die hem wel op weg willen helpen.
pi_63988166
quote:

Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".

Hoe simpel wil je nog zijn in deze tijd..hallow middeleeuwen!!!!!!!
Wakybreaky!

Achterlijk wijf
pi_64004704
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef THEFXR het volgende:
Als je de ware tegenkomt en je probeert sex met haar te hebben, dan denk ik dat zij jou daarna nooit meer ziet. Dat wil ze gewoon niet meer of je kan ervaring opdoen en haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Grappig.. als ze de ware is dan boeit het haar toch niet hoeveel seksuele ervaringen hij heeft opgedaan?
Ik zie seks als iets wat je samen moet uitzoeken technieken leer je later wel daar gaat het volgens mij niet eens om.. Alleen wachten met seks totdat je gaat trouwen met de ware vind ik zelf een beetje overdreven want wat verandert trouwen nou echt aan een relatie?.. je bent nog steeds twee mensen die elke keer voor elkaar moeten kiezen. Ik zou als ik jou was gewoon seks hebben als jullie beide van elkaar houden. De rest van je probleem tja misschien een beetje faalangst ofzo?
pi_64015244
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 16:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De TS beperkt zichzelf heel erg, door vanalles te stellen waar hij geen kennis of weet van heeft. Ik wil hem best helpen,maar hij stelt zichzelf niet open voor andere meningen en visie's.
Dus kan ik, maar het beste met hem mee praten, toch? wel komt hij zelf er geen stap verder mee, niemand wil toch een "40 year old virgin" worden.
Als laatste, welk advies hem jij hem gegeven in je posting? ik zie je alleen maar kritiek en commentaar hebben op mensen die hem wel op weg willen helpen.
Ik heb geen advies voor TS, loop met hetzelfde probleem. De oplossing ligt voor de hand, eindeloos kleine stapjes nemen (praten met leuke meisjes enz) en voor elke stap een schop onder je kont, dat weet TS ws zelf ook wel. Heb even geen grote briljante inzichten.
  zondag 14 december 2008 @ 21:27:19 #50
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_64015378
fuck je geloof man ! bats gewoon! neem de fucking kans, zolang ze niet zwanger raakt is het goed!
pi_64016804
quote:

Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')