Hij heeft zich een half uurtje voor dit topic geregistreerd, komt met een slecht verhaal, zo fout mogelijk geschreven. Dan denk ik dat hij een KLB kijk mij eens stoerdoen kloon is. En nog denk ik niet dat dat niet kloptquote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef SHE het volgende:
Jullie kunnen ook normaal antwoorden hoor?
Tuurlijk is hij geen neukstud, zoals de rest van jullie internethelden, maar een beetje empathie kan geen kwaad.
Jahaa, dit is echt wel een vette stoerdoen kloon met zijn kijk mij es geen seks hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft zich een half uurtje voor dit topic geregistreerd, komt met een slecht verhaal, zo fout mogelijk geschreven. Dan denk ik dat hij een KLB kijk mij eens stoerdoen kloon is.
jah dit klinkt wel logisch idd, thnx 4 je postquote:Op zondag 7 december 2008 01:14 schreef mirved het volgende:
Als dit echt is dan denk ik gewoon dat het komt omdat je nu vrij volwassen bent en de ernst van je situatie inziet. Toen je 17 was toen dacht je wel dat het allemaal goed kwam. Nu ben je 21 nog nooit een serieuze relatie gehad en vrijgezel. Je voelt enorme druk op je schouders als je dan eindelijk eens contact hebt met een meisje die jij leuk vind en zij ook nog eens aardig tegen jou is. Als jij je echt aan je principes wilt houden zou ik geen oplossing weten. Probeer het eens bij een echte psycholoog.
sex heeft in dat opzicht idd niets met geloof te maken, maar ik denk dat de bedoeling achter "geen sex voor het huwelijk" is dat sex iets tussen 2 personen is die elkaar eeuwig trouw beloven. Ik weet dat sommige van jullie dat dom vinden maar ik vind wel dat het zo hoort. Je kunt niet zomaar met iedereen maar lopen noiken omdat het de "ware" bedoeling ervan wegneemt. Vandaar dat ik dan ook liever w8 tot ik de ware heb gevonden.quote:Op zondag 7 december 2008 05:42 schreef THEFXR het volgende:
oefening baart kunst, je zal er toch aan moeten geloven, dat principe"geen sex voor het huwelijk", kan je overboord gooien. heeft de dominee, je dat aangepraat ofzo?
Verder heeft sex in mijn ogen niks met een/het geloof te maken.
Als je sex hebt voor het huwelijk,zal je wel een enorm schuldgevoel krijgen, dat is er in die jaren wel ingeramt, door je omgeving.
Probeer je eigen leven te leiden en niet laten runnen door anderen, je wordt er veel gelukkig van en je voelt je een stuk vrijer.
Mensen die daarop belachelijk en gekscherend reageren moet je gewoon negeren. Niks mis met je principe, al zou het (ook) niet mijn keus zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 11:29 schreef rockky het volgende:
[..]
sex heeft in dat opzicht idd niets met geloof te maken, maar ik denk dat de bedoeling achter "geen sex voor het huwelijk" is dat sex iets tussen 2 personen is die elkaar eeuwig trouw beloven. Ik weet dat sommige van jullie dat dom vinden maar ik vind wel dat het zo hoort. Je kunt niet zomaar met iedereen maar lopen noiken omdat het de "ware" bedoeling ervan wegneemt. Vandaar dat ik dan ook liever w8 tot ik de ware heb gevonden.
quote:"Postural hypotension can happen to anyone for a variety of physiologic reasons, such as dehydration, lack of food, prolonged standing in the heat or being generally run down. Postural hypotension occurs most frequently in people who are taking drugs to control high blood pressure (hypertension). It can also be related to pregnancy, strong emotion, atherosclerosis or diabetes."
Beste,quote:Op zondag 7 december 2008 11:29 schreef rockky het volgende:
[..]
sex heeft in dat opzicht idd niets met geloof te maken, maar ik denk dat de bedoeling achter "geen sex voor het huwelijk" is dat sex iets tussen 2 personen is die elkaar eeuwig trouw beloven. Ik weet dat sommige van jullie dat dom vinden maar ik vind wel dat het zo hoort. Je kunt niet zomaar met iedereen maar lopen noiken omdat het de "ware" bedoeling ervan wegneemt. Vandaar dat ik dan ook liever w8 tot ik de ware heb gevonden.
Nou ja, ik begrijp het niet, in die zin dat ik niet snap waarom je er de staat voor nodig hebt om elkaar "eeuwige trouw" te beloven, wat sowieso wel een zware belofte is. Waarom er niet iets luchtiger mee omgaan? Er is niets mis met principes, zolang ze niet in de weg gaan zitten van je geluk. Er is niks mis met wachten met seks, totdat je echt een relatie hebt en weet dat jullie beiden erg van elkaar houden. Maar of je daarvoor nou moet trouwen. (ik snap overigens niet helemaal wat dit te maken heeft met je probleem om om te gaan met meisjes waar je iets voor voelt)quote:Op zondag 7 december 2008 11:29 schreef rockky het volgende:
goed hequote:
Het huwelijk heeft ook niks met het geloof te maken, dat is door mensen verzonnen en niet door God.quote:Op zondag 7 december 2008 11:29 schreef rockky het volgende:
[..]
ik denk dat juist sex en liefde WEL heel veel met elkaar te maken heeft. Iemand die met veel mensen naar bed is geweest zonder enige liefde en diegene nooit meer gezien heeft (zoals jij zei), word uiteindelijk onbewust een "koud " persoon in de zin van de ervaring van sex. Sex is naar mijn mening een uitbreiding en bevestiging voor je liefde voor iemand. Als je met iemand seks hebt die je daarna nooit meer ziet, dan raakt de ervaring sex, iets gewoons te worden. Dat is niet de bedoeling omdat het niet de essentie van sex is.quote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef PSEArcher het volgende:
[..]
Beste,
Ik zag het vroeger ook zo (ben 29 en nog steeds single, met ook maar een - nog niet eens heel serieuse - relatie achter de rug). Mij hebben ze (mijn ouders) dat ook aardig ingedramd, totdat ik bijna al een geval voor de psychiatrie was. Ik durfte geen vrouw aan te spreken. Laat staan aan te raken (heb ik vandaag nog problemen mee.) Gelukkig heeft me drie jaar geleden een goede vriend een keer bij gepraat. Hij kon me van een heel belangrijk feit overtuigen:
LIEFDE EN SEKS ZIJN TWEE APARTE DINGEN EN HEBBEN OOK ABSOLUUT NIKS MET ELKAAR TE MAKEN!
omdat ik het voel, ik begin te zweten en ik begin zwarte vlekken te zienquote:
Misschien verschil van mening. Maar zo speciaal is seks dus niet. Seks is een voortplanting manier. Het is fijn zodat mensen het vaker doen en men zeker is dat er nageslacht komt. Daarom dat sommige mannen ook vreemdgaan of one night stands hebben, ze kunnen hun natuurlijke drang niet onderdrukken. Seks wordt niet bijzonderder als je het maar met 1 persoon doet. Integendeel grote kans dat je verder in je leven een leegte zult voelen omdat je nooit het volle leven geproefd hebt. Heb hier zelfs topics voorbij zien komen van mannen die er moeite mee hadden dat hun partner wel een actief seks verleden had en zij niet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef rockky het volgende:
[..]
ik denk dat juist sex en liefde WEL heel veel met elkaar te maken heeft. Iemand die met veel mensen naar bed is geweest zonder enige liefde en diegene nooit meer gezien heeft (zoals jij zei), word uiteindelijk onbewust een "koud " persoon in de zin van de ervaring van sex. Sex is naar mijn mening een uitbreiding en bevestiging voor je liefde voor iemand. Als je met iemand seks hebt die je daarna nooit meer ziet, dan raakt de ervaring sex, iets gewoons te worden. Dat is niet de bedoeling omdat het niet de essentie van sex is.
Voor de rest van wat je zei was wel logisch, maar het idee dat ik uiteindelijk met een gewoon iemand genoegen moet nemen en NIET met "de ware" is moeilijk te accepteren. Ik wil dat gewoonweg niet.
[..]
omdat ik het voel, ik begin te zweten en ik begin zwarte vlekken te zien
quote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
Verdomme hang hem eens in een poes
en kom dan nog eens langs om te zeuren hier...
djezus hoe moet je nu weten wie bij je past
straks past ie niet wat dan????????
je hebt nogal een uitgesproken mening voor iemand die nog maagd is, hoe kom je aan die onzin, van een leeg en koud persoon, noem eens voorbeelden, familie/vrienden?quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef rockky het volgende:
ik denk dat juist sex en liefde WEL heel veel met elkaar te maken heeft. Iemand die met veel mensen naar bed is geweest zonder enige liefde en diegene nooit meer gezien heeft (zoals jij zei), word uiteindelijk onbewust een "koud " persoon in de zin van de ervaring van sex. Sex is naar mijn mening een uitbreiding en bevestiging voor je liefde voor iemand. Als je met iemand seks hebt die je daarna nooit meer ziet, dan raakt de ervaring sex, iets gewoons te worden. Dat is niet de bedoeling omdat het niet de essentie van sex is.
Voor de rest van wat je zei was wel logisch, maar het idee dat ik uiteindelijk met een gewoon iemand genoegen moet nemen en NIET met "de ware" is moeilijk te accepteren. Ik wil dat gewoonweg niet.
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel niet koud en leeg persoon in die zin. Ik bedoel koud in de zin van het ervaren van sex en de ware essentie ervan.quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt nogal een uitgesproken mening voor iemand die nog maagd is, hoe kom je aan die onzin, van een leeg en koud persoon, noem eens voorbeelden, familie/vrienden?
Suiker bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Xeanor het volgende:
Te lage bloeddruk? Even een gigantische kwak zout innemen.
huh wat bedoel jequote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef THEFXR het volgende:
Als je de ware tegenkomt en je probeert sex met haar te hebben, dan denk ik dat je haar daarna nooit meer ziet. Dat wil ze gewoon niet meer of je kan ervaring opdoen en haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Zoals het nu gaat, kom je geen stap verder, dat zie je toch zelf ook wel in?
nee, zij wilt je niet meer zien, omdat je geen sexuele ervaring hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef rockky het volgende:
[..]
huh wat bedoel je, ik kom de ware tegen en daarna wil k dr niet meer zien ?
Ik snap niet helemaal hoe je een dermate vaste idee van iets kunt hebben wat je nog nooit geprobeerd hebt. Zoals ik het eerder al zei. Het staat los van elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef rockky het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel niet koud en leeg persoon in die zin. Ik bedoel koud in de zin van het ervaren van sex en de ware essentie ervan.
En ja, verder het is een idee die ik erover heb
Dit is echt het toppunt van christelijke bekrompenheid.quote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef rockky het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel niet koud en leeg persoon in die zin. Ik bedoel koud in de zin van het ervaren van sex en de ware essentie ervan.
En ja, verder het is een idee die ik erover heb
Quoted for truth!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef PSEArcher het volgende:
Wat koud aangaat: seks laat tenminste mij nooit koud, wordt nooit vervelend en nooit gewoon of saai. Ik weet niet hoe het met de andere fokkers zit.Probeer het gewoon met een meid die je leuk vind en dan kun je ook beter meepraten.
![]()
Maar niet vooraf met een vaste mening posten, om hulp vragen en dan geen advies aannemen.
Jij bent te jong getrouwd he...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef Synthesist het volgende:
Je kan het huwelijk ook overslaan, dan kan je nu gewoon een chick zoeken die je op zondag kan palen
Is leuker dan de kerk imho
Pardon? Liefde en seks hoeven niet samen te gaan maar ze hebben vaak wel degelijk met elkaar te maken. Ik moet verliefd op iemand zijn wil ik er seks mee willen en seks wordt pas echt wat als er sprake is van liefde.quote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef PSEArcher het volgende:
[..]
LIEFDE EN SEKS ZIJN TWEE APARTE DINGEN EN HEBBEN OOK ABSOLUUT NIKS MET ELKAAR TE MAKEN!
Oh, en dat oefenen zou ik alleen doen als diegene waarmee je oefent ervan op de hoogte is dat zij maar 'oefenmateriaal' isquote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef PSEArcher het volgende:
[..]
Je wilt toch ook dat deze ervaring mooi wordt voor jouw toekomstige? Of niet? Dus zou ik zeggen: ga maar alvast oefenen!
Natuurlijk is het waar dat het komt omdat ie geen echte vriendin heeft gehad, maar TS heeft denk ik liever een antwoord waar hij iets aan heeft, wat hem wat meer inzichtelijks biedt of waar hij iets mee kan, en die opmerking heeft hem tot dusver blijkbaar niet verder geholpen.quote:Op maandag 8 december 2008 02:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, zij wilt je niet meer zien, omdat je geen sexuele ervaring hebt.
even iets anders. Je zegt dit>
Iemand een reden of oplossing?? kom aub niet zeggen : komt omdat je geen echte vriendin heb gehad, die heb ik te vaak gehoord
In de OP, denkt je niet daar een waarheid in schuil gaat?
Of wil je alleen maar mensen horen die met je meepraten?
Als je echt geholpen wilt worden, moet je natuurlijk wel voor meningen open staan.
De TS beperkt zichzelf heel erg, door vanalles te stellen waar hij geen kennis of weet van heeft. Ik wil hem best helpen,maar hij stelt zichzelf niet open voor andere meningen en visie's.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:01 schreef diginoob het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar dat het komt omdat ie geen echte vriendin heeft gehad, maar TS heeft denk ik liever een antwoord waar hij iets aan heeft, wat hem wat meer inzichtelijks biedt of waar hij iets mee kan, en die opmerking heeft hem tot dusver blijkbaar niet verder geholpen.
Daarbij komt dat als een vrouw echt verliefd is het haar worst zal zijn of die jongen al wat met zijn worst heeft gedaan ja of nee, maar als ze hem alleen maar leuk vind, het wel daardoor de mist in kan lopen.
En dat is jammer, want zo heeft TS minder kans dat iemand verliefd op 'm wordt.
Achterlijk wijfquote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".
na dit wilde ik al niet meer verder lezen sorry hoor!
Hoe simpel wil je nog zijn in deze tijd..hallow middeleeuwen!!!!!!!
Wakybreaky!
Verdomme hang hem eens in een poes
en kom dan nog eens langs om te zeuren hier...
djezus hoe moet je nu weten wie bij je past
straks past ie niet wat dan????????
Grappig.. als ze de ware is dan boeit het haar toch niet hoeveel seksuele ervaringen hij heeft opgedaan?quote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef THEFXR het volgende:
Als je de ware tegenkomt en je probeert sex met haar te hebben, dan denk ik dat zij jou daarna nooit meer ziet. Dat wil ze gewoon niet meer of je kan ervaring opdoen en haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Zoals het nu gaat, kom je geen stap verder, dat zie je toch zelf ook wel in?
Ik heb geen advies voor TS, loop met hetzelfde probleem. De oplossing ligt voor de hand, eindeloos kleine stapjes nemen (praten met leuke meisjes enz) en voor elke stap een schop onder je kont, dat weet TS ws zelf ook wel. Heb even geen grote briljante inzichten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De TS beperkt zichzelf heel erg, door vanalles te stellen waar hij geen kennis of weet van heeft. Ik wil hem best helpen,maar hij stelt zichzelf niet open voor andere meningen en visie's.
Dus kan ik, maar het beste met hem mee praten, toch? wel komt hij zelf er geen stap verder mee, niemand wil toch een "40 year old virgin" worden.
Als laatste, welk advies hem jij hem gegeven in je posting? ik zie je alleen maar kritiek en commentaar hebben op mensen die hem wel op weg willen helpen.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".
na dit wilde ik al niet meer verder lezen sorry hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |