Ik vind het nogal cru om je vader voor z'n 50e verjaardag een crematie te schenken.quote:Op maandag 8 december 2008 13:05 schreef SMutzskii het volgende:
Nu wilden mijn zusje en ik graag eens een leuk cadeau als totale verassing geven.
quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om je vader voor z'n 50e verjaardag een crematie te schenken.
Ik vind het nogal zielig voor je vader dat ie een kind heeft met bovenstaande gedachtes.quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om je vader voor z'n 50e verjaardag een crematie te schenken.
ver-assing= ver-rassingquote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat doe ik fout.. zie de 'grap' niet.
Het is verRassing.. Anders ga je hem dus ver-assenquote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat doe ik fout.. zie de 'grap' niet.
Dat hij een kind heeft met kennis van de Nederlandse taal, bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2008 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
Ik vind het nogal zielig voor je vader dat ie een kind heeft met bovenstaande gedachtes.
Nou nou, rustig maar.. Iedereen maakt wel eens een foutje toch?quote:Op maandag 8 december 2008 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat hij een kind heeft met kennis van de Nederlandse taal, bedoel je?
Ja, hoop dat ie trots is.quote:Op maandag 8 december 2008 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat hij een kind heeft met kennis van de Nederlandse taal, bedoel je?
Die had ik ook gezien.. leuk iets is dat, maar wil eigelijk toch wel iets geven waarbij het wel al bekend is wat ie gaat doen.. en niet dat ie zelf ook nog moet gaan kiezen wat ie ermee wil doen.quote:Op maandag 8 december 2008 13:12 schreef Nijns het volgende:
www.pluimen.nl
Je kan daar een soort waardebon kopen (het bedrag bepaal je zelf) en degene die em krijgt, krijgt een bepaald soort kleur pluim.. Deze kam je inleveren om een 'beleving' van te kopen (workshops, massages, cd's, weekendjes weg enz) succes!
Bij pluimen komt er geen bedrag op.. Er staat een code op, daarmee kan je inloggen op de site en dan krijg je te zien wat je allemaal voor je pluim kan doen. Erg leuk, heb er wel eens een gehad!quote:Op maandag 8 december 2008 13:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien.. leuk iets is dat, maar wil eigelijk toch wel iets geven waarbij het wel al bekend is wat ie gaat doen.. en niet dat ie zelf ook nog moet gaan kiezen wat ie ermee wil doen.![]()
Zowieso ook leuker als er geen specifiek bedrag vermeld staat, maar gewoon "Bon voor... "
Parijs lijkt me ook leuk.. zijn ze zowieso ook nog nooit geweest volgens mij.. maar als ik ga kijken dan is dat echt wel duurder dan 200 euro, en dat vindk toch wel iets teveel eigelijk. (en me zusje vooral, die heeft haast geen geldquote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij pluimen komt er geen bedrag op.. Er staat een code op, daarmee kan je inloggen op de site en dan krijg je te zien wat je allemaal voor je pluim kan doen. Erg leuk, heb er wel eens een gehad!
Maar als dat niet aansluit, ik heb een keer mijn ouders een weekendje Parijs gegeven, maand vantevoren gemeld. Hotel, treinkaartjes en alles geregeld. Erg leuk!
Dan doe je ze naar de Veluwequote:Op maandag 8 december 2008 13:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Parijs lijkt me ook leuk.. zijn ze zowieso ook nog nooit geweest volgens mij.. maar als ik ga kijken dan is dat echt wel duurder dan 200 euro, en dat vindk toch wel iets teveel eigelijk. (en me zusje vooral, die heeft haast geen geld).
Oh, en dankje voor de tip over de pluim.. dat wist ik dus niet!
Heb ook op www.hotelcadeau.nl een hotelbon gezien waarmee ze naar een hotel kunnen met 2 overnachtingen + ontbijt. Kunnen ze zelf kiezen welk hotel, niet alleen keus uit nederlandse hotels. Dat lijkt me opzich wel een leuk kado, alleen vertrouw om 1 of andere reden die site niet.. weetniet waarom. Daarom was ik benieuwd of mensen ervaring hebben met "Hotelcadeau"quote:Op maandag 8 december 2008 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan doe je ze naar de Veluweweekendjeweg.nl of nachtjeweg.nl je bent klaar voor een prikkie, echt
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |