nee, maar is wel tv van de aldi..quote:
ah joh, niet zo aanstellenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaaap*
damn ik dacht gister dat ik brak was.. candaag is het nog erger..
je kan toch zien of die hd ready is of niet ondersteunt die 1080 i en P ?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, maar is wel tv van de aldi..
maar wel alles erop wat ik nodig heb..
HDMI aansluitingen..hij is 81 cm.
er staat in de folder HD Ready, maar mijn pa zei..vorige keer was dat ook zo, en was de tv zelf ook FULL HD.
Ik heb al een fout in de folder ontdekt. Er staat: 1 HDMI aansluiting..maar kijk je op die plaatjes, zie je er sowieso al 2
alsof ikdat uit mijn hoofd weet gek..maar tv beneden is ook HD ready, en als ik zie hoe scherp dat beeld is met ps3.., maak ik me niet zo drukquote:Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef Runx het volgende:
[..]
je kan toch zien of die hd ready is of niet ondersteunt die 1080 i en P ?
haha, ik vandaag al weer wakkerquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaaap*
damn ik dacht gister dat ik brak was.. vandaag is het nog erger..
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ah joh, niet zo aanstellen
hoezo krijg je zo weinig slaap dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die medicijnen tegen zo weinig slaap kunnen..
Morgenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
TV's met het Full HD logo, zijn niet per se beter of geven niet per se een mooier plaatje weer dan een tv met het HD Ready logo
nou slapen is tijd verspilling.. kan ik beter wat anders doen dan..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoezo krijg je zo weinig slaap dan?
nu twijfel ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
TV's met het Full HD logo, zijn niet per se beter of geven niet per se een mooier plaatje weer dan een tv met het HD Ready logo
De beeld processoren en scalers zijn belangrijker dan of het schermpje een x aantal pixels kan weergevenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu twijfel ik helemaal niet meer
klopt , maar dat ligt er net aan wat voor full hd en wat voor hd ready je hebt .quote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
oja goedemorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De beeld processoren en scalers zijn belangrijker dan of het schermpje een x aantal pixels kan weergeven
Goedzoquote:Op donderdag 13 november 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
ik ben op mijn stage vooruitgegaan op mijn stage vergoedingvan 150 nu naar 250
yupquote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. ach 100eutjes meer is altijd leuk
ik heb het ook zo meteen drukquote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh mensen!
Kom alleen ff goeiemorgen zeggenDruk druk druk vandaag
![]()
"werk" ze! en tot vanmiddag waarschijnlijk
Mogguhquote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh mensen!
![]()
Mogguh!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh mensen!
![]()
Lekker hoor hoeveel weken/maanden moet je nog??quote:Op donderdag 13 november 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
yupvorige stage 150 per maand , deze stage 250
Ik had 400quote:Op donderdag 13 november 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
yupvorige stage 150 per maand , deze stage 250
SGELE !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh mensen!
![]()
Dat klopt, dat hangt dus vooral af van de processors en de scalersquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , maar dat ligt er net aan wat voor full hd en wat voor hd ready je hebt .
Lamers!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hangt dus vooral af van de processors en de scalers
Wat veel mensen ook niet weten is dat het Full HD logo een beetje een nep logo is.
[ afbeelding ]
Er zijn geen officiele eisen om dit logo te mogen dragen, als je maar 1080p kan weergeven.
De 2 officiele logo's zijn
[ afbeelding ]
Fabrikanten die dus niet aan de eisen voldoen voor HDready 1080p, maar wel 1080p panels hebben gebruiken dus dat neppe Full HD logo
Moggûh Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh mensen!
![]()
heujquote:
quote:
tot 16 januariquote:Op donderdag 13 november 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker hoor hoeveel weken/maanden moet je nog??
wooooow jij hebt weer nieuwe ava geen wietquote:
mja het is alleen een grotere resolutie.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ ziet het verschil niet ... ..... tijd voor een brilletje
Mogguh iedereen!quote:
hehe , ja ik was het eigelijk alweer vergeten, ik zal hem weer eens veranderenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow jij hebt weer nieuwe ava geen wietik dacht dat je ene keer wel in ging doen en andere keer niet
![]()
wel vette avan hoar
2quote:Op donderdag 13 november 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker hoor hoeveel weken/maanden moet je nog??
Zal wel door die baggerlayout komen, ik zie bij WL al 2 jaar het zelfde plaatjequote:Op donderdag 13 november 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow jij hebt weer nieuwe ava geen wietik dacht dat je ene keer wel in ging doen en andere keer niet
![]()
wel vette avan hoar
ja al die moeite voor nixquote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zal wel door die baggerlayout komen, ik zie bij WL al 2 jaar het zelfde plaatje
het is wel iets met 1080quote:Op donderdag 13 november 2008 09:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hangt dus vooral af van de processors en de scalers
Wat veel mensen ook niet weten is dat het Full HD logo een beetje een nep logo is.
[ afbeelding ]
Er zijn geen officiele eisen om dit logo te mogen dragen, als je maar 1080p kan weergeven.
De 2 officiele logo's zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Fabrikanten die dus niet aan de eisen voldoen voor HDready 1080p, maar wel 1080p panels hebben gebruiken dus dat neppe Full HD logo
Jijj wilt WOTLK spelen zeker?quote:
ik had op je bericht op mijn fobo gereageerd alleen kon geen bericht bij jou fobo plaatsen dus staat die op mijn foboquote:
lolquote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had op je bericht op mijn fobo gereageerd alleen kon geen bericht bij jou fobo plaatsen dus staat die op mijn fobo
oja Goedemorgen
klopt ik gebruik speciaal voor WL de silver layoutquote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zal wel door die baggerlayout komen, ik zie bij WL al 2 jaar het zelfde plaatje
Morguh barra,quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen my back is killing me!
kijk, jij mag blijvenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik gebruik speciaal voor WL de silver layout![]()
Zie al 2 jaar deze ->quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja al die moeite voor nix
mocrootjes weer?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shiiiiiiiiiiit juh wait toggquote:
barraquote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogguh runxquote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had op je bericht op mijn fobo gereageerd alleen kon geen bericht bij jou fobo plaatsen dus staat die op mijn fobo
oja Goedemorgen
ik weet niet of het 2 jaar is maar die zie ik ook altijdquote:Op donderdag 13 november 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie al 2 jaar deze -> [ afbeelding ]
gister bij het trainen van mn butterflykick iets verkeerd terecht gekomenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morguh barra,
wat is er gebeurd dan?
hoe lang zitten we hier nou?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of het 2 jaar is maar die zie ik ook altijd
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of het 2 jaar is maar die zie ik ook altijd
maar jij was er al eerder dan ik er was!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hoe lang zitten we hier nou?
Dacht ongeveer wel meer dan 2 jaar, ik werk iig al meer dan 2 jaar bij dit bedrijf en toen ik er nog begon ben ik gaan posten in GRTDOJW?
ouchquote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister bij het trainen van mn butterflykick iets verkeerd terecht gekomen
2jaar...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hoe lang zitten we hier nou?
Dacht ongeveer wel meer dan 2 jaar, ik werk iig al meer dan 2 jaar bij dit bedrijf en toen ik er nog begon ben ik gaan posten in GRTDOJW?
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Toen toen toen... GRTDOJW werk nog geen nummers had, maar de naam van de dagquote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar jij was er al eerder dan ik er was!
die is gewoon engquote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest meteen hier een denken
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Of ik moet eens een nieuwe baan nemenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
2jaar...
Damn heb nog een lange tijd te gaan dan
al die technieken, en dan nog in elkaar getrapt worden door mocro'squote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en bedankt aapquote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest meteen hier een denken
Het woord "goed" zegt toch al genoeg in je zin?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
dat zal je bij een goed uitgevoerde Roundhouse kick nooit gebeuren
die blijf je nog wel hierquote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of ik moet eens een nieuwe baan nemen
jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het woord "goed" zegt toch al genoeg in je zin?![]()
![]()
Kijk maar bij Patrick, die heeft gewoon geen fok! meer op zijn werk. (iig het forum niet meer).quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die blijf je nog wel hier
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Ik ga zo weer mijn bed in zeg, 4,5 uur slaap is te weinig.
p.s
FUBAR, nog lang door gegaan gisteren?
uh ok!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja
het gaat erom dat chuck norris nooit last van zijn rug heeft![]()
nouhou!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kijk maar bij Patrick, die heeft gewoon geen fok! meer op zijn werk. (iig het forum niet meer).
Vorige bedrijf had ik ook niet gepost enzo, eigenlijk pas sinds dat ik bij deze baas zit
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neerquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
al die technieken, en dan nog in elkaar getrapt worden door mocro's![]()
da's wel fijn jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neer
lol..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de laatste mocro liep weg.... dus technisch gezien heb ik gewoon gewonnen!
![]()
en mensen die denken dat wanneer je een vechtsport doet je onaanraakbaar bent
ben chuck norris niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
En wij maar denken dat je de opvolger was van Chuck Norris
nee, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ben chuck norris niet
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ben chuck norris niet
omfg... kerel serieus naar chuck norris gekeken op tvquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
chuck is teh gay. hij krijgt aan het einde nooit het meisje
sorry fubar!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg niet .....![]()
weer een droom aan duigen ...
nee ik vond chuck altijd maar een faalhaasquote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omfg... kerel serieus naar chuck norris gekeken op tv
hahahaha, klopt welquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
chuck is teh gay. hij krijgt aan het einde nooit het meisje
hoe weet je dan dat hij nooit het meisje kreegquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik vond chuck altijd maar een faalhaassorry...
dat zeg ik... die chuck moest altijd een dochter van iemand redden ofzo... daarbij heeft hij al 20 jaar het hoofd van een 50 jarige... nee dank je ik sla over!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
Kan je beter "face" van The A-team worden, altijd die chicks jeweetz
Hijs gayquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
nah vind em meer iets voor murdocquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
omdat ik wel eens wat films op mn pc heb gezien van hemquote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat hij nooit het meisje kreeg
Inderdaad, waarom is bruce lee nog weer zo vroeg overleden.... die kon toch mooier vechten dan die harkquote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeg ik... die chuck moest altijd een dochter van iemand redden ofzo... daarbij heeft hij al 20 jaar het hoofd van een 50 jarige... nee dank je ik sla over!
Nee, dat ben ik meer... beetje gestoord enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah vind em meer iets voor murdocof hoe je dat oo kschrijft
Murdock maakt het gewoon, zonder hem geen A-team!quote:
Omfg, dat heb ik niet eens..ik heb 1x iets van een texas ranger aflevering gezien..that's itquote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik wel eens wat films op mn pc heb gezien van hem
Haha wannab fan!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Omfg, dat heb ik niet eens..ik heb 1x iets van een texas ranger aflevering gezien..that's it
OMFG, te grappigquote:
jullie denken toch niet serieus, dat ik chuck norris vet vindt he ??quote:
Geniaal ditquote:Op donderdag 13 november 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
Smokez, je hebt vrienden op fok!
[ afbeelding ]
is dit geen wow ?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jullie denken toch niet serieus, dat ik chuck norris vet vindt he ??![]()
want dat zal ik heel triest vinden namelijk
lol!!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dit geen wow ?
[ afbeelding ]
volgens mij rent madskillz nu naar de winkel om wow te kopenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dit geen wow ?
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk die strips te lezenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij rent madskillz nu naar de winkel om wow te kopen
haha die stript zijn echt vetquote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk die strips te lezen
-knip- plaatje stond er dus alquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
-knip- plaatje stond er dus alEINZZZZ 1 1 1 1111111
Was die plaatjes daar even aan het bekijken, zo maar even 1tje makenquote:
Heb er ook al 2 gemaakt geniaal ditquote:Op donderdag 13 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was die plaatjes daar even aan het bekijken, zo maar even 1tje maken
naiiis ben benieuwd , is echt vetquote:Op donderdag 13 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was die plaatjes daar even aan het bekijken, zo maar even 1tje maken
hahah lolquote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Hier nog eentje!
[ afbeelding ]
(ben hier slecht in doe mij maar bombay tv)
Ik ga maar koffie halen, geen inspiratie na 4,5 uur slapenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb er ook al 2 gemaakt geniaal dit!
hahahahquote:Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
Te weinig geslapen, ben niet creatief vandaag
[ afbeelding ]
waar ? waar kunnen we genieten van jullie gesprekquote:Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
lol ben die Nielsch aan bitchen
[ afbeelding ]
Nielsch is heumeuxquote:
o.aquote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
waar ? waar kunnen we genieten van jullie gesprek
Waarom gebruik je geen ghost op een usb stick, is een stuk snellerquote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
een pc die gewoon NIET wil ghosten,
tig cd's diskettes, ghost gewoon niet op te starten
Hd verrot ?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
mogguh! zo andere avatar ?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen van 't goede leven!
ik vondt die andere echt irritant!quote:
Ik deze ookquote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vondt die andere echt irritant!
Die nerd moet gewoon even heul hard zijn fusking smoel houden,quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw droxz...
Je kan beter niet meer posten @ obama topic tenzij je pic heb.
Je posts worden waarschijnlijk gedelete (ook die van mij + pics)
Zonde van de moeite
Toen was het topic gelockedquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw droxz...
Je kan beter niet meer posten @ obama topic tenzij je pic heb.
Je posts worden waarschijnlijk gedelete (ook die van mij + pics)
Zonde van de moeite
quote:
Vond 't tijd voor een andere.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! zo andere avatar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit met die MOD daar te PMén manquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Als je nu toch al een pmen bent met MODquote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga straks echt een ban krijgen....
Nog geen antwoord, maar als ik die niels ergens anders tegenkom scheld ik hem helemaal de tering...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je nu toch al een pmen bent met MOD
Vraag meteen of ze je oude account eindelijk kunnen fixen
Ps. wat zegt die allemaal
Ik hou me wel even inquote:
Haha maar hijs weer open..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog geen antwoord, maar als ik die niels ergens anders tegenkom scheld ik hem helemaal de tering...
Die vraag heb ik al bij meerdere mensen neergelegd... iedereen geeft aan dat ik maar moet mailen... ja.. alsof ik dat nog niet gedaan he?!
Airco toevallig?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wordt ook binnen een paar uur stront verkouden
Weet niet of die MOD het daar leuk gaat vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha maar hijs weer open..
Waarom bitch je em niet via die paint shit..
Mijn plaatjes staan er nog!
zit je daar in de diepvriezerquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nee, een ma die ziek isquote:
shake handsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Haha boeiend.. ik wacht op een plaatje van nielsch..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weet niet of die MOD het daar leuk gaat vinden
Mijn plaatje staat er ook nog hoor.
ik heb trouwens een vieze schijt hekel aan airco...in de auto ook, ik word daar altijd misselijk vanquote:
mn vrouw is ziek....quote:
hehe daar hebben we onze oud wordende barra die last heeft van ze rugquote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo bitches!
ik word altijd aangestoken als iemand ziek is thuisquote:
Succesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga van het weekend een quarantine hok maken, waar ik in het vervolg mijn ma (meestal) als ze ziek is, in drop
mag ik ook in die hok met je maquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga van het weekend een quarantine hok maken, waar ik in het vervolg mijn ma (meestal) als ze ziek is, in drop
Zeker weten, hij zit Barra uit te checkquote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha boeiend.. ik wacht op een plaatje van nielsch..
Wedden dat die hier nu trouwens zit te lurken
Whahahhquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, hij zit Barra uit te check
Het gaat gelukkig wel wat beter jaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, hij zit Barra uit te check
halloquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig wel wat beter janog niet helemaal fit, maar wordt al beter
Hoi debsiquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja die was oook sterk!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol...
had je deze nog gezien
http://i36.tinypic.com/2up2qro.jpg
aha beterschapquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee.. haha sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja die was oook sterk!
ik was nu eindelijk van die nielsch af... wou ik eigenlijk wel zo houden
Hoezo? Heb je net je toetsenbord volgekotst?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo, mooi dat het wat beter gaat
ik neem het stokje wel over.
Morgen naar Zwolle..quote:
nou nee, maar het zou wel kunnenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je net je toetsenbord volgekotst?
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou nee, maar het zou wel kunnen
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. haha sorry
leedvermaak is leukste vermaak
Wel iets beter zie ik mooi zo!quote:
hou je weer wat binnen?quote:
playa''h ....,,quote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen naar Zwolle..
ik heb gelukkig nog kunnen regelen dat ik vanmiddag ff naar de kapper ga
Lees et spitroast topic.. hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
Heb een klein stukje terug zitten lezen..wie is Nielsch??????? Schat daar had jij het van de week over tegen mij? Why???
omdat je hem bij me uit de buurt moet houdenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
Heb een klein stukje terug zitten lezen..wie is Nielsch??????? Schat daar had jij het van de week over tegen mij? Why???
OMG ik heb wat gemistquote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lees et spitroast topic.. haha
met een schaarquote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
playa''h ....,,
hoe ga je het laten knippen dan![]()
ik heb maar de hele dag vrij genomen
alvast bedanktquote:Op donderdag 13 november 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zo voel je je wel dus? Nou ja...alvast beterschap dan
Hij is sick, kan ik ook niets aan doenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat je hem bij me uit de buurt moet houden
hij is eng!
nee een schaar, met een model gaat het heel lastigquote:
mogguh moozziequote:
lama mafkeesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee een schaar, met een model gaat het heel lastig
Lees eerst:quote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG ik heb wat gemistlink please
Tondeuse FTW!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
kan toch niet met een LAMA gek...knippen doe je toch met een schaarquote:
lelijk..quote:
ik mag niet op me hoofd geslagen worden i.v.m mijn ogenquote:
zijn rug..hij dacht chuck norris na te doen, maar hij faildequote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen barra
Nog last gehad van niels?
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lees eerst:
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
Daarna: (laatste posts)
[Paint] Obama strip!
Goed gedaan schatquote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zal alvast voor debbie antwoorden:
Dude![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan toch niet met een LAMA gek...knippen doe je toch met een schaar![]()
Boeiend je ziet het toch niet aankomenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ik mag niet op me hoofd geslagen worden i.v.m mijn ogen
Hahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jij spitroasten met mij en barra? dude!
't gaat...jij knapt beetje bij beetje op lees ik?quote:
neuh maar gila had hem op stang in het TTT Obama strip topicquote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen barra
Nog last gehad van niels?
Hey p00pquote:Op donderdag 13 november 2008 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't gaat...jij knapt beetje bij beetje op lees ik?
Arme jongequote:Op donderdag 13 november 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh maar gila had hem op stang in het TTT Obama strip topic
Hoiquote:
Nietus.. ik was heel liefquote:Op donderdag 13 november 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En omdat ik "gezellig" aan het posten was, ging het topic dichtquote:Op donderdag 13 november 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Haha we zijn te ergquote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En omdat ik "gezellig" aan het posten was, ging het topic dicht
als het goed is krjig ik em vrijdag in mijn bezit..quote:
Nee alleen Barra..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
OMGen worden jullie nu gestalked door nielsch?
Hij heeft mijn website bekeken enzo, en maakte daar opemerkingen over... diep trieste gast is hetquote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
OMGen worden jullie nu gestalked door nielsch?
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee alleen Barra..
Want Nielsch geilt op em.. haha en ik fok em
dudequote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee alleen Barra..
Want Nielsch geilt op em.. haha en ik fok em
Nope ff andere prioriteiten op dit momentquote:
Hij is vast erg eenzaamquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij heeft mijn website bekeken enzo, en maakte daar opemerkingen over... diep trieste gast is het
Ik moest nog beginnen gekquote:
Servicequote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het goed is krjig ik em vrijdag in mijn bezit..
iemand anders gaat hem voor mij halen
Op de TMF chatquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waar zit die NIelsch nog meer dan?
volgens mij wil hij "getroost" worden door Barraquote:
Neej toch? Echt?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope ff andere prioriteiten op dit momentmaar over een week of 3 ben ik jarig en ik heb er geen bezwaar tegen als jullie een grtdojw collecte houden en mij dat spel opsturen als verjaardagskado
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
volgens mij wil hij "getroost" worden door Barra
Weet ik veel..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej toch? Echt?zie..hij is eenzaam
whahahahahahahquote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope ff andere prioriteiten op dit momentmaar over een week of 3 ben ik jarig en ik heb er geen bezwaar tegen als jullie een grtdojw collecte houden en mij dat spel opsturen als verjaardagskado
Gila chat daar regelmatig met Nielsch hoor ik netquote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
WTF, TMF chat was leuk als 13 jarige ofzonu niet meer
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gila chat daar regelmatig met Nielsch hoor ik net
Als ik een cadeau heb wil ik daar op zijn minst taart voor terugquote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Chat er ook wel is dan!!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
WTF, TMF chat was leuk als 13 jarige ofzonu niet meer
Noem jij mij oud?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bedoel waarom een meisje doen van 25+ die LV tasje wilt
Als je ook een lekker strak meisje van 13 kan nemen voor een sigaret
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik moest van Barra posten!
Misschien omdat het meisje van 25+ veul meer ervaring heeft en het dus lekker doet en er was nog een reden waarom je niet voor die 13 jarige moet gaan maar die ben ik even kwijtquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bedoel waarom een meisje doen van 25+ die LV tasje wilt
Als je ook een lekker strak meisje van 13 kan nemen voor een sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |