Nee alleen Barra..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
OMGen worden jullie nu gestalked door nielsch?
Hij heeft mijn website bekeken enzo, en maakte daar opemerkingen over... diep trieste gast is hetquote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
OMGen worden jullie nu gestalked door nielsch?
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee alleen Barra..
Want Nielsch geilt op em.. haha en ik fok em
dudequote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee alleen Barra..
Want Nielsch geilt op em.. haha en ik fok em
Nope ff andere prioriteiten op dit momentquote:
Hij is vast erg eenzaamquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij heeft mijn website bekeken enzo, en maakte daar opemerkingen over... diep trieste gast is het
Ik moest nog beginnen gekquote:
Servicequote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het goed is krjig ik em vrijdag in mijn bezit..
iemand anders gaat hem voor mij halen
Op de TMF chatquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waar zit die NIelsch nog meer dan?
volgens mij wil hij "getroost" worden door Barraquote:
Neej toch? Echt?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope ff andere prioriteiten op dit momentmaar over een week of 3 ben ik jarig en ik heb er geen bezwaar tegen als jullie een grtdojw collecte houden en mij dat spel opsturen als verjaardagskado
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
volgens mij wil hij "getroost" worden door Barra
Weet ik veel..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej toch? Echt?zie..hij is eenzaam
whahahahahahahquote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope ff andere prioriteiten op dit momentmaar over een week of 3 ben ik jarig en ik heb er geen bezwaar tegen als jullie een grtdojw collecte houden en mij dat spel opsturen als verjaardagskado
Gila chat daar regelmatig met Nielsch hoor ik netquote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
WTF, TMF chat was leuk als 13 jarige ofzonu niet meer
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gila chat daar regelmatig met Nielsch hoor ik net
Als ik een cadeau heb wil ik daar op zijn minst taart voor terugquote:Op donderdag 13 november 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Chat er ook wel is dan!!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
WTF, TMF chat was leuk als 13 jarige ofzonu niet meer
Noem jij mij oud?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bedoel waarom een meisje doen van 25+ die LV tasje wilt
Als je ook een lekker strak meisje van 13 kan nemen voor een sigaret
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik moest van Barra posten!
Misschien omdat het meisje van 25+ veul meer ervaring heeft en het dus lekker doet en er was nog een reden waarom je niet voor die 13 jarige moet gaan maar die ben ik even kwijtquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bedoel waarom een meisje doen van 25+ die LV tasje wilt
Als je ook een lekker strak meisje van 13 kan nemen voor een sigaret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |