quote:Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Ik ga zo weer mijn bed in zeg, 4,5 uur slaap is te weinig.
p.s
FUBAR, nog lang door gegaan gisteren?
uh ok!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja
het gaat erom dat chuck norris nooit last van zijn rug heeft![]()
nouhou!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kijk maar bij Patrick, die heeft gewoon geen fok! meer op zijn werk. (iig het forum niet meer).
Vorige bedrijf had ik ook niet gepost enzo, eigenlijk pas sinds dat ik bij deze baas zit
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neerquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
al die technieken, en dan nog in elkaar getrapt worden door mocro's![]()
da's wel fijn jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neer
lol..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de laatste mocro liep weg.... dus technisch gezien heb ik gewoon gewonnen!
![]()
en mensen die denken dat wanneer je een vechtsport doet je onaanraakbaar bent
ben chuck norris niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
En wij maar denken dat je de opvolger was van Chuck Norris
nee, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ben chuck norris niet
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ben chuck norris niet
omfg... kerel serieus naar chuck norris gekeken op tvquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
chuck is teh gay. hij krijgt aan het einde nooit het meisje
sorry fubar!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg niet .....![]()
weer een droom aan duigen ...
nee ik vond chuck altijd maar een faalhaasquote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omfg... kerel serieus naar chuck norris gekeken op tv
hahahaha, klopt welquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
chuck is teh gay. hij krijgt aan het einde nooit het meisje
hoe weet je dan dat hij nooit het meisje kreegquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik vond chuck altijd maar een faalhaassorry...
dat zeg ik... die chuck moest altijd een dochter van iemand redden ofzo... daarbij heeft hij al 20 jaar het hoofd van een 50 jarige... nee dank je ik sla over!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
Kan je beter "face" van The A-team worden, altijd die chicks jeweetz
Hijs gayquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
nah vind em meer iets voor murdocquote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, klopt wel
omdat ik wel eens wat films op mn pc heb gezien van hemquote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat hij nooit het meisje kreeg
Inderdaad, waarom is bruce lee nog weer zo vroeg overleden.... die kon toch mooier vechten dan die harkquote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeg ik... die chuck moest altijd een dochter van iemand redden ofzo... daarbij heeft hij al 20 jaar het hoofd van een 50 jarige... nee dank je ik sla over!
Nee, dat ben ik meer... beetje gestoord enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah vind em meer iets voor murdocof hoe je dat oo kschrijft
Murdock maakt het gewoon, zonder hem geen A-team!quote:
Omfg, dat heb ik niet eens..ik heb 1x iets van een texas ranger aflevering gezien..that's itquote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik wel eens wat films op mn pc heb gezien van hem
Haha wannab fan!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Omfg, dat heb ik niet eens..ik heb 1x iets van een texas ranger aflevering gezien..that's it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |