maar jij was er al eerder dan ik er was!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hoe lang zitten we hier nou?
Dacht ongeveer wel meer dan 2 jaar, ik werk iig al meer dan 2 jaar bij dit bedrijf en toen ik er nog begon ben ik gaan posten in GRTDOJW?
ouchquote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister bij het trainen van mn butterflykick iets verkeerd terecht gekomen
2jaar...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hoe lang zitten we hier nou?
Dacht ongeveer wel meer dan 2 jaar, ik werk iig al meer dan 2 jaar bij dit bedrijf en toen ik er nog begon ben ik gaan posten in GRTDOJW?
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Toen toen toen... GRTDOJW werk nog geen nummers had, maar de naam van de dagquote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar jij was er al eerder dan ik er was!
die is gewoon engquote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest meteen hier een denken
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Of ik moet eens een nieuwe baan nemenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
2jaar...
Damn heb nog een lange tijd te gaan dan
al die technieken, en dan nog in elkaar getrapt worden door mocro'squote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en bedankt aapquote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest meteen hier een denken
Het woord "goed" zegt toch al genoeg in je zin?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
dat zal je bij een goed uitgevoerde Roundhouse kick nooit gebeuren
die blijf je nog wel hierquote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of ik moet eens een nieuwe baan nemen
jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het woord "goed" zegt toch al genoeg in je zin?![]()
![]()
Kijk maar bij Patrick, die heeft gewoon geen fok! meer op zijn werk. (iig het forum niet meer).quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die blijf je nog wel hier
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Ik ga zo weer mijn bed in zeg, 4,5 uur slaap is te weinig.
p.s
FUBAR, nog lang door gegaan gisteren?
uh ok!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja
het gaat erom dat chuck norris nooit last van zijn rug heeft![]()
nouhou!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kijk maar bij Patrick, die heeft gewoon geen fok! meer op zijn werk. (iig het forum niet meer).
Vorige bedrijf had ik ook niet gepost enzo, eigenlijk pas sinds dat ik bij deze baas zit
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neerquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
al die technieken, en dan nog in elkaar getrapt worden door mocro's![]()
da's wel fijn jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zet voor Draakje een bakje thee neer
lol..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de laatste mocro liep weg.... dus technisch gezien heb ik gewoon gewonnen!
![]()
en mensen die denken dat wanneer je een vechtsport doet je onaanraakbaar bent
ben chuck norris niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |