Waarom gebruik je geen ghost op een usb stick, is een stuk snellerquote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
een pc die gewoon NIET wil ghosten,
tig cd's diskettes, ghost gewoon niet op te starten
Hd verrot ?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
mogguh! zo andere avatar ?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen van 't goede leven!
ik vondt die andere echt irritant!quote:
Ik deze ookquote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vondt die andere echt irritant!
Die nerd moet gewoon even heul hard zijn fusking smoel houden,quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw droxz...
Je kan beter niet meer posten @ obama topic tenzij je pic heb.
Je posts worden waarschijnlijk gedelete (ook die van mij + pics)
Zonde van de moeite
Toen was het topic gelockedquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw droxz...
Je kan beter niet meer posten @ obama topic tenzij je pic heb.
Je posts worden waarschijnlijk gedelete (ook die van mij + pics)
Zonde van de moeite
quote:
Vond 't tijd voor een andere.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! zo andere avatar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit met die MOD daar te PMén manquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Als je nu toch al een pmen bent met MODquote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga straks echt een ban krijgen....
Nog geen antwoord, maar als ik die niels ergens anders tegenkom scheld ik hem helemaal de tering...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je nu toch al een pmen bent met MOD
Vraag meteen of ze je oude account eindelijk kunnen fixen
Ps. wat zegt die allemaal
Ik hou me wel even inquote:
Haha maar hijs weer open..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog geen antwoord, maar als ik die niels ergens anders tegenkom scheld ik hem helemaal de tering...
Die vraag heb ik al bij meerdere mensen neergelegd... iedereen geeft aan dat ik maar moet mailen... ja.. alsof ik dat nog niet gedaan he?!
Airco toevallig?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wordt ook binnen een paar uur stront verkouden
Weet niet of die MOD het daar leuk gaat vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha maar hijs weer open..
Waarom bitch je em niet via die paint shit..
Mijn plaatjes staan er nog!
zit je daar in de diepvriezerquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wordt ook binnen een paar uur stront verkouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |