nee, een ma die ziek isquote:
shake handsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gvd, wordt ook binnen een paar uur stront verkouden
Haha boeiend.. ik wacht op een plaatje van nielsch..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weet niet of die MOD het daar leuk gaat vinden
Mijn plaatje staat er ook nog hoor.
ik heb trouwens een vieze schijt hekel aan airco...in de auto ook, ik word daar altijd misselijk vanquote:
mn vrouw is ziek....quote:
hehe daar hebben we onze oud wordende barra die last heeft van ze rugquote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo bitches!
ik word altijd aangestoken als iemand ziek is thuisquote:
Succesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga van het weekend een quarantine hok maken, waar ik in het vervolg mijn ma (meestal) als ze ziek is, in drop
mag ik ook in die hok met je maquote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga van het weekend een quarantine hok maken, waar ik in het vervolg mijn ma (meestal) als ze ziek is, in drop
Zeker weten, hij zit Barra uit te checkquote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha boeiend.. ik wacht op een plaatje van nielsch..
Wedden dat die hier nu trouwens zit te lurken
Whahahhquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, hij zit Barra uit te check
Het gaat gelukkig wel wat beter jaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, hij zit Barra uit te check
halloquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig wel wat beter janog niet helemaal fit, maar wordt al beter
Hoi debsiquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja die was oook sterk!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol...
had je deze nog gezien
http://i36.tinypic.com/2up2qro.jpg
aha beterschapquote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee.. haha sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja die was oook sterk!
ik was nu eindelijk van die nielsch af... wou ik eigenlijk wel zo houden
Hoezo? Heb je net je toetsenbord volgekotst?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo, mooi dat het wat beter gaat
ik neem het stokje wel over.
Morgen naar Zwolle..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |