Tip voor de matrassenhalers:quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens de beddenwijzer is een binnenveringsmatras het beste voor me. En ziet de SULTAN HAMNÖ er wel erg mooi uit. Die komt op ¤ 319,-
![]()
edit: ik moet ook rekening houden met de bezorkosten natuurlijk, dus dan zou het de SULTAN HEDFORS worden denk ik
wexy, voor je ontiegelijke waarderingquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
ElisaB
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ehm volgens mij bedoel je Amersfoortquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip voor de matrassenhalers:
Kijk of de HAMNÖ (140x200) op voorraad is (rechtsboven)In Amsterdam staat geen voorraad op 15 nov. namelijk...
Nee, echt niet: AMSTERDAMquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm volgens mij bedoel je Amersfoort
Snel het linkje aanpassen hequote:
Excuus, zie editquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snel het linkje aanpassen he
Ik heb ook nog wel ergens 2 euroquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je een beetje lekker bent ben ik wel in voor een trio.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
ElisaB
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
yeah ontopic... leuk... vertel... wat zijn de schoenmatenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel ergens 2 euro![]()
Nu dan maar weer ontopic. Begin er zelf ook melig van te worden
Misschien dat er nog iemand spullen heeft liggen om die chalet te verbouwen en wat groter te maken?quote:
ja duhquote:
Klopt (nerd-alert). En dat brengt me wel op het idee om iedereen die me zo ontzettend hebben geholpen aan te bieden om eventuele computer-perikelen op te lossenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef hsnijder het volgende:
PC weet ik !! maar het is een ieteejer !!
Kom je dan ook naar Drenthe jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt (nerd-alert). En dat brengt me wel op het idee om iedereen die me zo ontzettend hebben geholpen aan te bieden om eventuele computer-perikelen op te lossen
Hangt die server al ergens in een rack?
Remotequote:
Na alle emoties is er gelukkig ook nog wat ruimte voor ontspanningquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:26 schreef Trigalti het volgende:
Hartverwarmend dit topic
Succes nog PB
Idioot!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
moeder met grote auto, alhoewel mijn vader net ook een nieuwe heeft gekocht, hahaa....
nee, serieus, als dat matras die kant op moet voorzie ik echt geen problemen en eerlijk gezegd heb ik ook wel zin in dat ritje. Kost niemand iets (behalve mijn ma dur zaak dan)
ben namelijk heel benieuwd naar de veranderingen die in pb's huisje hebben plaatsgevonden na gisteren.
[..]
DEAL!
Amsterdam denk ik. Wanneer zijn jullie van plan om hier te komen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, waar moeten wij t matras vandaan halen
Dunno, volgens rusdfejeml zaterdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Amsterdam denk ik. Wanneer zijn jullie van plan om hier te komen?
Zaterdag... vandaar al die matrassenlolquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dunno, volgens rusdfejeml zaterdag
Dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 03:09 schreef Papabear het volgende:
Ik maak me er zelf ook schuldig aan, maar misschien ff iets minder slowchat![]()
En er is ook nog zoiets als msn (staat in m'n profiel), maar eerst ff pc herstart i.v.m. updates
Nee maar dat kan geregeld worden !quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt (nerd-alert). En dat brengt me wel op het idee om iedereen die me zo ontzettend hebben geholpen aan te bieden om eventuele computer-perikelen op te lossen
Hangt die server al ergens in een rack?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
CHECK ELISAB HAAR TAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGG
Je hebt het verdiend, nu verder ontopic..quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Harajuka; je bent gek! Dikke boef!
De pet wordt zo naar JJH of rudedeltadude geslingerd! Er zit in elk geval voldoende in om een matras te gaan halen. Of eigenlijk: het zit er nog niet allemaal in, maar het komt er wel aan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:57 schreef donroyco het volgende:
Je hebt het verdiend, nu verder ontopic..
Hoeveel zit er in de pet Elisa?
Het past geeneens meer in een pet!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De pet wordt zo naar JJH of rudedeltadude geslingerd! Er zit in elk geval voldoende in om een matras te gaan halen. Of eigenlijk: het zit er nog niet allemaal in, maar het komt er wel aan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:06 schreef JJH het volgende:
Het past geeneens meer in een pet!Je hebt eerder een hoge hoed nodig!
Ja, misschien Rude rijd, en hara ging misschien ook mee. In ieder geval ik wil wel, en ik kan wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:29 schreef ElisaB het volgende:a
[..]
Ga jij dus morgen mee de matras kopen?
En zo ja: heb je een bankrekening?
En zo ja: mag ik het geld naar jou doorstorten?
En zo ja: wil jij dan morgen de matras afrekenen en het restje aan pb geven?
Vragen, vragen, vragen...
Cooooolquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef JJH het volgende:
Ja, misschien Rude rijd, en hara ging misschien ook mee. In ieder geval ik wil wel, en ik kan wel.
Ja
Ja
Maar natuurlijk.
En je kunt hem er niet af wassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Harajuka; je bent gek! Dikke boef!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
En je kunt hem er niet af wassen
Tja, toch een onnodige rit geweest, hoor. Nijmegen is om de hoek, ikke had dat ding bij mij kunnen dumpen en dan had je hem zaterdag gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:19 schreef Papabear het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit omgeving Nijmegen van een bezoek aan ikke40Er staat hier nu een mooie televisie (foto's volgen nog). Ontzettend bedankt voor de lieve ontvangst en de goede zorgen. Het was supergezellig.
Ik ga nu op m'n gemak de lijst met posts en pm's lezen en zoveel mogelijk beantwoorden. Ik heb veel in te halen zie ik wel
Volgens mij mis jij al enkele dagen de afspraak tussen pb en ikke dat pb op de koffie ging en dingen mocht komen uitzoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, toch een onnodige rit geweest, hoor. Nijmegen is om de hoek, ikke had dat ding bij mij kunnen dumpen en dan had je hem zaterdag gehad.
Het 'moest' naar mij en nu gaat het door naar JJquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Scorpie het volgende:
Waar moet het geld heen dan?
Mijnes komt ook echt nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een deel van de gegevens onleesbaar gemaakt, maar als het goed is kan iedereen zijn eigen gift wel terugherkennen (wel ff op klikken natuurlijk):
Tot nu toe € 280 binnengekomen (van 12 Fok!-kers en ik ben de 13e; er moet er dus nog eentje komen):
[ afbeelding ]
Zojuist vast doorgestort aan JJH: € 310,00. Mocht de 13e nog binnenkomen, dan stort ik het nog door aan pb. Komt er niets meer, dan heb ik dus bij deze de € 310 die in de pet zal volgemaakt
Maar niet dubbel vouwen ken zo'n matras nie zo goed tegenquote:[b]Op vrijdag 14 november 2008 12:10
Over het formaat van het matras: Mijn ma zei dat het matras moeizaam zou passen, maar dat lijkt mij toch niet??? Betreft een Peugeot 407SW en als die bank plat ligt enzo, dan kan je het matras toch wel zo buigen dat ie past??? Kan iemand zijn oordeel even vellen? Anders moeten we misschien even digitaal crisismanagement in de vervoerssector gaan houden...
Ik heb ooit de Sultan Furudal 1-persoons matras bij IKEA gekocht, en die kreeg je "sort of" opgerold mee. Ik was helemaal verbaasd. Doen ze ongetwijfeld machinaal, want zelf oprollen zou in geen 3 jaar lukken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Maar niet dubbel vouwen ken zo'n matras nie zo goed tegen
Mmm...ph
Hey idee wel dubbel vouwen, dan nog eens, dan randjes terug vouwen en dan heb je.... EEEN VLIEGTUIGJE![]()
![]()
![]()
kan ie zo via airmail naar PB
![]()
maar als je pocketvering hebt dan heb je toch kans dat je inwendig de pockets waat de veren in zitten al aan scheuren hebt >.,quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Tja... het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Sultan Furudal 1-persoons matras bij IKEA gekocht, en die kreeg je "sort of" opgerold mee. Ik was helemaal verbaasd. Doen ze ongetwijfeld machinaal, want zelf oprollen zou in geen 3 jaar lukken...
Heeft Ikea Haarlem een matras aangebodenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef parapono het volgende:
hallo hierrr met de pet, of kan het door ikea haarlem aangeboden matras daar niet in? Mvg parapono
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef parapono het volgende:
hallo hierrr met de pet, of kan het door ikea haarlem aangeboden matras daar niet in? Mvg parapono
Hulde, hulde, hulde aan Ikea Haarlemquote:Beste [user],
Ik heb je verzoek voor een een matras voor Papabear ontvangen van ons Support
Office, Ik heb natuurlijk ook even op Fok.nl gekeken en de verhalen gelezen.
Als 'Papabear' nog steeds een matras nodig heeft van 140 x 200 mag hij deze op komen
halen bij IKEA Haarlem. We vragen wel of hij eerst een afspraak wil maken via
telefoonnummer [nummer bij ElisaB bekend], hij kan dan vragen naar [naam bekend bij ElisaB].
Ik hoop dat we jullie en vooral Papabear geholpen hebben.
Met vriendelijke groeten,
[naam]
IKEA Haarlem
Customer Relations.
Die van mij zit er zo te zien nog niet tussen. Niet vreemd overigens, het is een giro-opdracht die pas vanochtend is verzonden, dus ik verwacht het niet eerder dan morgen overgemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een deel van de gegevens onleesbaar gemaakt, maar als het goed is kan iedereen zijn eigen gift wel terugherkennen (wel ff op klikken natuurlijk):
Tot nu toe � 280 binnengekomen (van 12 Fok!-kers en ik ben de 13e; er moet er dus nog eentje komen):
[ afbeelding ]
Zojuist vast doorgestort aan JJH: � 310,00. Mocht de 13e nog binnenkomen, dan stort ik het nog door aan pb. Komt er niets meer, dan heb ik dus bij deze de � 310 die in de pet zal volgemaakt
Ik heb het al gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef parapono het volgende:
ElisaB ik heb t mailtje naar je doorgemaild, misschien wil jij het posten? Ik heb even geen text parapono
Absoluutquote:
Net als parapono, ElisaB, rudedeltadude, JJH, hsnijder, oh-oh en iedereen die mij en de kids zo ongelofelijk hebben geholpenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Had ze sowieso meteen al verdiend vind ik hoor
Heb je al gebeld voor de afspraak?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de mail van parapono doorgestuurd gekregen. Ongelofelijk, maar dus echt waar.
IKEA Haarlem:![]()
Komen jullie evengoed deze kant op, rude en JJH? De brandstof wordt nu zéker vergoed
Ga ik zo doen, als ik uitgejankt benquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je al gebeld voor de afspraak?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, als ik uitgejankt ben
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.
So it's really happening
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
Wat geweldig zeg! Petje af!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Papabear het volgende:
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.
So it's really happening
Maak een submit?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:50 schreef jaeuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn gereserveerd voor PB
Haha precies! Geweldig zeg van IKEA.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my gaaawd, net wanneer je denkt dat het niet gekker kan
Absoluut!!! Nou, tijd voor deel 4 alweerquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha precies! Geweldig zeg van IKEA.![]()
En natuurlijk de rest van de users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |