Tip voor de matrassenhalers:quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens de beddenwijzer is een binnenveringsmatras het beste voor me. En ziet de SULTAN HAMNÖ er wel erg mooi uit. Die komt op ¤ 319,-
![]()
edit: ik moet ook rekening houden met de bezorkosten natuurlijk, dus dan zou het de SULTAN HEDFORS worden denk ik
wexy, voor je ontiegelijke waarderingquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
ElisaB
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ehm volgens mij bedoel je Amersfoortquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip voor de matrassenhalers:
Kijk of de HAMNÖ (140x200) op voorraad is (rechtsboven)In Amsterdam staat geen voorraad op 15 nov. namelijk...
Nee, echt niet: AMSTERDAMquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm volgens mij bedoel je Amersfoort
Snel het linkje aanpassen hequote:
Excuus, zie editquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snel het linkje aanpassen he
Ik heb ook nog wel ergens 2 euroquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je een beetje lekker bent ben ik wel in voor een trio.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
ElisaB
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
yeah ontopic... leuk... vertel... wat zijn de schoenmatenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel ergens 2 euro![]()
Nu dan maar weer ontopic. Begin er zelf ook melig van te worden
Misschien dat er nog iemand spullen heeft liggen om die chalet te verbouwen en wat groter te maken?quote:
ja duhquote:
Klopt (nerd-alert). En dat brengt me wel op het idee om iedereen die me zo ontzettend hebben geholpen aan te bieden om eventuele computer-perikelen op te lossenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef hsnijder het volgende:
PC weet ik !! maar het is een ieteejer !!
Kom je dan ook naar Drenthe jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt (nerd-alert). En dat brengt me wel op het idee om iedereen die me zo ontzettend hebben geholpen aan te bieden om eventuele computer-perikelen op te lossen
Hangt die server al ergens in een rack?
Remotequote:
Na alle emoties is er gelukkig ook nog wat ruimte voor ontspanningquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:26 schreef Trigalti het volgende:
Hartverwarmend dit topic
Succes nog PB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |