ik denk t niet want 319 is de normale prijsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal zich wel oplossen denk ik zomaar
[..]
pb heeft het gespot hoor, volgens mij
Nee zeg, alsjeblieftquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nee maar even serieus. Heb je iets tegen tagjes Elisa? Ik vind dat jij een tagje van mother Theresa moet of zo. Bij elke actie ben jij wel te vinden en dan ook niet voor 3 euro of zo () maar echt veel
Jij bent gewoon geweldig
En de rest is natuurlijk ook keilief, maar Elisa extra
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jrudlele wil mijn 3 euro niet, als jij nu rijd mag jij het hebben
Ik denk het wel, want de bezorgkosten komen er nog bij (dat ding past natuurlijk niet in zijn auto).quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk t niet want 319 is de normale prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn geld heeft geen superaids ofzo hoor![]()
En Elisa, ik ga janken, smeken, schreeuwen en krijsen om een leuk tagje voor jou. Echt, je bent echt altijd overal met grote bedragen/dingen en what not. Zou haast denken dat je een geldboom hebtWe love you
Ik heb chronisch tekort (en dus een heel slechte boom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tagje hoef ik niet heurVolgende keer zal ik aanhaken onder een kloon, want dit softe is een beetje slecht voor mijn image
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
dat is ook niet nodig! uitleg:quote:Op donderdag 13 november 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jrudlele wil mijn 3 euro niet, als jij nu rijd mag jij het hebben
Sowee, da's een grote auto danquote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef rudedeltadude het volgende:
dat is ook niet nodig! uitleg:
een matras van 140*200 past in de auto van mijn moeder.
Kiek es an! Ouders met een grote auto zijn gaaf!!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die heeft brandstof op kosten van haar zaakje.
die auto is vast wel te strikken en de koffie bij pb is lekker, dus daar doe ik ut tweede ritje dan ook wel voor
Dan haal jij t matras in zwolle en kom ik m mee brengen. kun je me ophalen voor 2 euroquote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die heeft brandstof op kosten van haar zaakje.
die auto is vast wel te strikken en de koffie bij pb is lekker, dus daar doe ik ut tweede ritje dan ook wel voor
moeder met grote auto, alhoewel mijn vader net ook een nieuwe heeft gekocht, hahaa....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Kiek es an! Ouders met een grote auto zijn gaaf!!In die van mijn ouders past bij nader inzien ook een matras!
DEAL!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan haal jij t matras in zwolle en kom ik m mee brengen. kun je me ophalen voor 2 euro
wacht maar....quote:
Ik lees nu dat je dat heel erg verkeerd kon opvattenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
moeder met grote auto, alhoewel mijn vader net ook een nieuwe heeft gekocht, hahaa....
nee, serieus, als dat matras die kant op moet voorzie ik echt geen problemen en eerlijk gezegd heb ik ook wel zin in dat ritje. Kost niemand iets (behalve mijn ma dur zaak dan)
ben namelijk heel benieuwd naar de veranderingen die in pb's huisje hebben plaatsgevonden na gisteren.
[..]
DEAL!
hahahahahahaha!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lees nu dat je dat heel erg verkeerd kon opvatten
Gaat er wel eentje komen inderdaad. Maar niet voor aankomend weekend.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wacht maar....
de rit naar pb gaat prima via Amsterdam of Amersfoort hoor![]()
Heb de ikea gister op de terugweg nog zien staan
wat mij betreft komende zaterdag...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaat er wel eentje komen inderdaad. Maar niet voor aankomend weekend.
Lijkt mij een beetje rap...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat mij betreft komende zaterdag...
mistquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef UncleSam het volgende:
Hoeveel geld mist er nu nog in de pet?
Als je een beetje lekker bent ben ik wel in voor een trioquote:Op donderdag 13 november 2008 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje rap...![]()
Zeg mocht je nog een paar handen nodig hebben.... Ben zaterdag nog steeds vrij. (maar ik geloof dat harajukukikual met je meeging)
Ik geloof dat we er wel zo'n beetje zijn eigenlijk. Het hangt een beetje af van de keuze van matras en de vraag of iemand hem ophaalt of dat de winkel 'm moet gaan brengen. Denk ik. Of zoquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef UncleSam het volgende:
Hoeveel geld mist er nu nog in de pet?
Kan je twee keer 2 euro vragenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een beetje lekker bent ben ik wel in voor een trio.
Rudeleal moet hem brengen. Voor die 2 euro mag hij wel een béétje werk verrichten hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel zo'n beetje zijn eigenlijk. Het hangt een beetje af van de keuze van matras en de vraag of iemand hem ophaalt of dat de winkel 'm moet gaan brengen. Denk ik. Of zo
ik garandeer bij dezen: de winkel hoeft hem niet te brengenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er wel zo'n beetje zijn eigenlijk. Het hangt een beetje af van de keuze van matras en de vraag of iemand hem ophaalt of dat de winkel 'm moet gaan brengen. Denk ik. Of zo
Wat je zegtquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
Rudeleal moet hem brengen. Voor die 2 euro mag hij wel een béétje werk verrichten hoor
quote:
Weet je moeder het ook alquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef rudedeltadude het volgende:
ik garandeer bij dezen: de winkel hoeft hem niet te brengen
Als ik dan maar geen Senseo/koffie móet drinken, anders wil ik mn 2 euro terug hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt
Als ik niet naar een feestje moest, dan ging ik mee (alleen om te kijken hoor; ik doe niet aan trio's)
bijnaquote:
Vraag is of jij een beetje lekker ben!!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je een beetje lekker bent ben ik wel in voor een trio.
te laatquote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen Senseo/koffie móet drinken, anders wil ik mn 2 euro terug hoor
we gaan met ons drie gewoon het matras inwijdenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Vraag is of jij een beetje lekker ben!!![]()
(Matras is er in in ieder geval al!)
whahahaa... nou ga alvast maar op een "schaamroodonderdrukkende cursus" danquote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
OmfgAls ik je alleen maar zou zien aankomen zou ik t schaamrood al op de kaken hebben geloof ik
kloptquote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef JJH het volgende:
Topic gaat een verkeerde kant op, lijkt wel tijd voor een schopje richting SEX.
On topic:
Rude gaat een matras halen en brengt het naar Papabear toe. eventueel met behulp van Harajuku of ondergetekende.
ik bel morgen mijn ma, voorzie geen problemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Opgelost!
Ik zal morgen even contact zoeken met pb om te bedenken en te regelen hoe het totale bedrag bij iemand komt!
Slaap lekker en ik vind KPD een betere optiequote:Dit topic kan naar SEX en ik ga slapen!
Goed bezig Haraquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
CHECK ELISAB HAAR TAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |