Ik heb het al gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef parapono het volgende:
ElisaB ik heb t mailtje naar je doorgemaild, misschien wil jij het posten? Ik heb even geen text parapono
Absoluutquote:
Net als parapono, ElisaB, rudedeltadude, JJH, hsnijder, oh-oh en iedereen die mij en de kids zo ongelofelijk hebben geholpenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Had ze sowieso meteen al verdiend vind ik hoor
Heb je al gebeld voor de afspraak?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de mail van parapono doorgestuurd gekregen. Ongelofelijk, maar dus echt waar.
IKEA Haarlem:![]()
Komen jullie evengoed deze kant op, rude en JJH? De brandstof wordt nu zéker vergoed
Ga ik zo doen, als ik uitgejankt benquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je al gebeld voor de afspraak?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, als ik uitgejankt ben
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.
So it's really happening
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef Papabear het volgende:
Wat geweldig zeg! Petje af!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Papabear het volgende:
Zojuist gebeld en de betreffende medewerker gesproken. Ik mag morgenochtend (zodra ik weet wanneer we daar ongeveer aan kunnen komen) even bellen om de tijd door te geven.
So it's really happening
Maak een submit?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:50 schreef jaeuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn gereserveerd voor PB
Haha precies! Geweldig zeg van IKEA.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my gaaawd, net wanneer je denkt dat het niet gekker kan
Absoluut!!! Nou, tijd voor deel 4 alweerquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha precies! Geweldig zeg van IKEA.![]()
En natuurlijk de rest van de users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |